Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

121 Dzień Jak Każdy…23



Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)

Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Odpalanie 3.0 tdi po naprawie, aktywny tylny most, tłoku co masz w środku, czas na grilla, 2,0 multijet, wadliwe zegary i o zsuwającym się pasku.
#mechanik #naprawa #samochód

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

18 thoughts on “121 Dzień Jak Każdy…23

  1. Pozdrawiam Panów super odcinek. Możecie powiedzieć coś o 3.0 TDI czy jest lepszym wyborem od np 2.0TDI CR . Nie chodzi o koszty utrzymania A awaryjność itp Wiadomo czasami lepiej mieć większego smoka niż małą kosiarke w której sypie się coś co chwilę

  2. Takie pytanko odnośnie Iveco bo dość dużo się ich u Was w filmach przewija, mianowicie gdzie najczęściej padają przewody od czujników zużycia klocków. Sam mam z tym problem, tarcze klocki nowe czujniki(styczniki) nowe a kontrolka się świeci. Wiadomo są 4 sztuki wszystkie podobno pod jeden zbiorczy przewód. Autko S17 z 14 roku ale stara buda.

  3. Chciałbym chociaż raz zobaczyć ten komputer, którym bez "kręcenia silnikiem" uda się komuś usunąć powietrze z układu za pompą CR (czyli do szyny i kolejnych wtrysków).

Dodaj komentarz

Zadzwoń!