Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Elektryka Samochodowa Diagnostyka i Naprawa Alternatora część 1

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na

Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16

Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!

Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16

Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy

JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16

świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad

Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16

Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.

Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15

Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam

Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15

Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..

Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15

Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim

wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15

Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat

Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15

Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie

Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14

Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.



W tym odcineczku zabiorę się za diagnostykę i naprawę alternatora. Stwierdziłem ze to co jest w necie pokazane nie do końca mi pasuje . Mam na dzieje ze dzięki temu filmikowi ktoś zrozumie jak działa i jak wygląda naprawa. Zapraszam do oglądania

Kontakt Car-mobile@wp.pl

Wsparcie dla kanału. Możecie wysyłać dowolna kwotę na numer konta 06 1090 2125 0000 0001 0539 6812 Santander bank z dopiskiem na rozwój kanału

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

DOSKONAŁA
138 opinii na
Agnieszka Gańska
Agnieszka Gańska
2023-02-16
Miałam problem z przednią szybą, nie chciała się otwierać. Mobilny mechanik naprawił usterkę szybko i za rozsądną cenę. Polecam!
Kamil Pppo
Kamil Pppo
2023-02-16
Polecam, świetny fachowiec. Zna się na tej pracy
JOHNDEERE team
JOHNDEERE team
2023-02-16
świetny mechanik, zawsze korzystam tylko tutaj, bez wad
Gabriela Żywica
Gabriela Żywica
2023-02-16
Najlepszy mechanik, jakiego do tej pory spotkałam, a ceny są zadowalające. Gorąco polecam.
Wiktor Lisicki
Wiktor Lisicki
2023-02-15
Usługa wykonana bardzo dobrze i szybko. Cena tez bardzo dobra.Polecam
Eryk Witkowski
Eryk Witkowski
2023-02-15
Jestem bardzo zadowolony z wykonanej usługi naprawy. Miła obsługa. Napewno tam wrócę..
Wiktoria Liczba
Wiktoria Liczba
2023-02-15
Wyskoczył mi błąd w samochodzie zadzwoniłem przyjechał pan naprawił usterkę w pare minut polecam wszystkim
wiktor wicek
wiktor wicek
2023-02-15
Przyjechałem wymienić akumulator pracownik mi wszystko fajnie doradził polecam ten warsztat
Paweł Lewandowski
Paweł Lewandowski
2023-02-15
Polecam ten warsztat szybko i sprawnie wymienili mi elektrykę w samochodzie
Emil Kornalewski
Emil Kornalewski
2023-02-14
Skorzystałem z usług Mobilnego Mechanika i jestem bardzo zadowolony. Znają się na swojej pracy i potrafili szybko i skutecznie rozwiązać mój problem. Polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje fachowej pomocy przy naprawie samochodu.

22 thoughts on “Elektryka Samochodowa Diagnostyka i Naprawa Alternatora część 1

  1. Lubię Twój kanał i produkcje gdyż fajnie mówisz tj intonujesz, w dodatku w oparciu o konkretną wiedzę, nie jak większość poradnik-owców "tak ma być i już". Pozdrawiam 🙂

  2. Witam. Fajny film. A co w alternatorze może być uszkodzone jeśli słychać gwizd w głośnikach? Dodam, że ładowanie jest pow 14V czyli w normie.

  3. wszystko łądnie pokazujesz, zdziwiony troche byłem jak opisywałeś wyjścia, nie że źle, ale poprostu od lat takich alternatorów już sie nie widuje w samochodach,takie były stosowane ok 30 lat temu, i w starszych łódkach są jeszcze, teraz tylko jest B* i pwm,lin,sig ,pd i inne

  4. Mam valeo i jest problem z wybiciem ośki z obudowy. Między łożyskiem a wirnikiem jest blaszka na 4 sruby I nie wiem czy one trzymają łożysko i nie trzeba ich odkręcić żeby wybierz ośkę. Jest to valeo a14vi10

  5. Witam! Posiadam polo 9n i rano po odpaleniu auta ładowanie mam 14,65V pod obciążeniem(tj. włączone światła mijania, drogowe, nawiew II, radio, ogrzewanie tylnej szyby) spada do 14,35V. Po przejechaniu 40 km na rozgrzanym silniku wolne obroty 14-14,18V pod obciążeniem (światła mijania, drogowe, radio, nawiew II) spada do 13,8V a gdy włączę jeszcze ogrzewanie tylnej szyby ładowanie powoli spada do poziomu 13V aż do napięcia aku.Gdy dodam gazu wzrasta do 14V. Dodam że straty na przewodach – 0,03 + 0,1, szczotki ok, komutator też.

    Proszę o komentarz, jakąś poradę.

  6. Dobrze kolega gada, tylko z tym rozrzucaniem ładunków to trochę nie tak. Uzwojenie wzbudzania zasilane jest prądem stałym (mniej więcej stałym), taki wirnik to po prostu bardzo prosty elektromagnes na prąd stały (regulowany regulatorem napięcia). Powstaje pole magnetyczne, które jest mechanicznie obracane napędem w stojanie i stąd powstaje w alternatorze energia elektryczna, kosztem mechanicznej. Alternator to urządzenie kompaktowe, małe, nieskomplikowane, trwałe, niezawodne całymi latami. (W mojej Nexii SOHC zrobił 300 000 km w 17 lat i do końca życia samochodu nic nie trzeba było z nim robić, w starej Micrze zrobił 260 kkm w 25 lat i też nic mu nie było). Ale jego wadą jest niska sprawność, od około 50% przy małych obrotach i obciążeniu, która spada nawet do 30% przy wysokich obrotach i obciążeniu. Dla tego, choć jest on tak mały, to ma zawsze dość pokaźny wentylator na sobie, a mimo tego i tak się grzeje. Generalnie pamiętam jeszcze alternatory Zelmot od fiatów i polonezów i powiem, że miał on na prawdę banalnie prostą konstrukcję, prościej chyba się już nie dało i do tego, był niezawodny całymi latami, ja jak już coś się stało, to szło go naprawić dosłownie na kolanie. A w regulatorach napięcia, elektromechanicznych, bardzo prosto szło podwyższyć napięcie pracy, wystarczyło leciutko podgiąć ucho sprężyny ruchomego styku regulatora.

  7. Czy to jest normalne alternator bez obciążenia wskazuje ładowanie 14,2 a przy obciążeniu schodzi ładowanie do 13,6 volt czy to jest dobrze? co 2 miesiące ładuję akumulator.

Dodaj komentarz

Call Now ButtonZadzwoń!