Naprawiamy silnik 2.0 TFSI (CDNC) ten z łańcuchem rozrządu i zamontowany podłużne w modelach Audi A4 A5 oraz Q5.
Poza konsumpcją oleju uciekał z niego płyn chłodniczy a jego osprzet wymaga porzadnego serwisu i napraw a wszystko to po przebiegu 140 tyś km.
Naszym silnikiem kompleksowo zajmuje się firma SZCZEPAN VAG AUTO mieszcząca się w miejscowości Wysocko Małe, nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego
Tel. 663 148 778 (Michał Szczepaniak), E-mail: Michalszczepaniak30@gmail.com
Koszt podstawowego remontu silnika 1.8 oraz 2.0 TFSI ,dzięki któremu pozbędziemy się problemu z nadmiernym braniem oleju i przy okazji poprawimy jego osiągi wynosi 9000zl. W wielkim skrócie polega on na odświeżeniu głowicy oraz bloku silnika i zastosowaniu tłoków wraz z pierścieniami nowszego typu pozbawionych wad nadmiernej konsumpcji oleju, dodatkowo wymieniane są wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku oraz śruby główne j od głowicy.
Na miejscu można także dokonać modyfikacji auta do poziomu Stage1 (sam chiptuning) oraz Stage2 (chiptuning + Downpipe + intercooler)
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
35 thoughts on “Ile kosztuje remont silnika 2.0 TFSI który bierze olej – Rozbiórka i wycena naprawy Audi A5 quattro”
Naprawiamy silnik 2.0 TFSI (CDNC) ten z łańcuchem rozrządu i zamontowany podłużne w modelach Audi A4 A5 oraz Q5. Poza konsumpcją oleju uciekał z niego płyn chłodniczy a jego osprzet wymaga porzadnego serwisu i napraw a wszystko to po przebiegu 140 tyś km.
Naszym silnikiem kompleksowo zajmuje się firma SZCZEPAN VAG AUTO mieszcząca się w miejscowości Wysocko Małe, nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego Tel. 663 148 778 (Michał Szczepaniak), E-mail: Michalszczepaniak30@gmail.com
Koszt podstawowego remontu silnika 1.8 oraz 2.0 TFSI ,dzięki któremu pozbędziemy się problemu z nadmiernym braniem oleju i przy okazji poprawimy jego osiągi wynosi 9000zl. W wielkim skrócie polega on na odświeżeniu głowicy oraz bloku silnika i zastosowaniu tłoków wraz z pierścieniami nowszego typu pozbawionych wad nadmiernej konsumpcji oleju, dodatkowo wymieniane są wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku oraz śruby główne j od głowicy.
Na miejscu można także dokonać modyfikacji auta do poziomu Stage1 (sam chiptuning) oraz Stage2 (chiptuning + Downpipe + intercooler)
Ooo czyli tą pokrywę intuicyjnie przy uszczelnianiu poprawiłem u wujka tak jak producent 😂 dremelek i sznit do okola😂 Jak ja nie lubię tych silników, trzymam się z daleka od tego zazwyczaj.
Wymiana dobrego oleju co 10 tyś albo mniej od nowości i nie było by problemu, ale jak ktoś wcześniej wymieniał co 30 tyś i pierścienie zawaliło to i pobór oleju jest, można płukankę zrobić trochę pojeździć i znowu płukanka, w pewnym stopniu powinno pomóc
Yo, fajny filmik, dwa pytanka. Ile mocy i Nm na stage 1 i stage 2? Czy problemy z wadliwymi pierścieniami tłokowymi zdarza się w silnikach 3.0 tfsi? Czy problematyka będzie taka sama?
Ja mam silnik CAEB 2011 rok USA przebieg 165000 mam go 3 lata trzy płukanki zalewam olej 5w 40 PAO co 8 tysięcy zmieniany Od ostatniej wymiany przejechałem 1000 kilometrów i zero ubytku oleju .Gdy kupiłem brało 200 ml na 1000 , czyli CAEB mniej oleju żre od CDNC . Teraz nie wiem czy takie stare auto warto dawać na remont silnika gdy będzie te 180000/200000 przebiegu czy to ma sens . Czy nie lepiej kupić takie samo Audi A5,A4 B8 tylko młodsze z 2015, B9 mi sie za bardzo nie podobają jak juz coś z nowszego to S5 albo RS😀tylko ta cena
Jak czytam komentarze że "moje audi bierze 250 ml na 8 tyś" to podejrzewam że to jakieś fejki 😉 mam znajomych i to sporo maja jakąs tam grupe Audi ala "szybcy sie wsciekli " 😀 mają tych samochodów chyba z 30 sztuk TFSI, turbo w benzynie w quattro, 1.8 , 3.0, i różnosci ! i każda ich fura bierze olej ! jednemu litr na 1000 , drugiemu na 2000 tyś a trzeciemu 3000 tyś , ale wżyciu kuwa 250 ml 😀 mój ziomek audi a5 jezdzi od 10 lat co mu biere litr na 1000 i chłop nie narzeka , auto mu chodzi zawodowo a leje jakiś szit z mobila za 80 zł
Panie cobcio jak pan rozbiera silniki japońskie to wystarczy porównać pierścienie i na 100% pan będzie wiedział czemu Audi olej bierze. 😁😁 Tu nie ma przypadku . Tak Audi zaprojektowało że musi brać olej . 😁
Naprawiamy silnik 2.0 TFSI (CDNC) ten z łańcuchem rozrządu i zamontowany podłużne w modelach Audi A4 A5 oraz Q5.
Poza konsumpcją oleju uciekał z niego płyn chłodniczy a jego osprzet wymaga porzadnego serwisu i napraw a wszystko to po przebiegu 140 tyś km.
Naszym silnikiem kompleksowo zajmuje się firma SZCZEPAN VAG AUTO mieszcząca się w miejscowości Wysocko Małe, nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego
Tel. 663 148 778 (Michał Szczepaniak), E-mail: Michalszczepaniak30@gmail.com
Koszt podstawowego remontu silnika 1.8 oraz 2.0 TFSI ,dzięki któremu pozbędziemy się problemu z nadmiernym braniem oleju i przy okazji poprawimy jego osiągi wynosi 9000zl. W wielkim skrócie polega on na odświeżeniu głowicy oraz bloku silnika i zastosowaniu tłoków wraz z pierścieniami nowszego typu pozbawionych wad nadmiernej konsumpcji oleju, dodatkowo wymieniane są wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku oraz śruby główne j od głowicy.
Na miejscu można także dokonać modyfikacji auta do poziomu Stage1 (sam chiptuning) oraz Stage2 (chiptuning + Downpipe + intercooler)
Ja wolę V6 i w benzynie i w dieslu, ta sama kasa, podobne spalanie..
Mam seat fr 2.0 tsi (CCZB) rok 06.2011 i bierze 100ml na 1000 km wiec nie ma tragedi
Ooo czyli tą pokrywę intuicyjnie przy uszczelnianiu poprawiłem u wujka tak jak producent 😂 dremelek i sznit do okola😂
Jak ja nie lubię tych silników, trzymam się z daleka od tego zazwyczaj.
Wymiana dobrego oleju co 10 tyś albo mniej od nowości i nie było by problemu, ale jak ktoś wcześniej wymieniał co 30 tyś i pierścienie zawaliło to i pobór oleju jest, można płukankę zrobić trochę pojeździć i znowu płukanka, w pewnym stopniu powinno pomóc
Czemu tłoki 06kbn są tak luźno spasowane ? Są mocniejsze czy o co chodzi ? 82.420
Kałdi.
Znaczy jak połowa części jest tylko do wymiany to, przy całości przy 30 tyś zł powinno się zamknąć? 🙂
Właśnie że fajne okulary, to wszyscy mają za duże 🙂
Nie oglądałem cię pół roku. Myślałem że się już wyleczyłeś z tych gówien Tsi!!! No nic… poczekam jeszcze do zobaczenia za pół roku.
Tak słuchając Michała to prawie każda część się psuje w tych silnikach.
Porządna ta technologia wroga
✨pompa wysokiego ciśniego✨
fajny odcinek , ale
Szkoda ze nie da sie sluchac kwiecistego jezyka, bo uszy puchna.
👍👍👍👍!!!!
To są śmieci a nie silniki
Czemu rok temu u tego pana muwiliscie około 6 w górę a tu stare 9 tyś??? Podwyżka 1/3
Yo, fajny filmik, dwa pytanka.
Ile mocy i Nm na stage 1 i stage 2?
Czy problemy z wadliwymi pierścieniami tłokowymi zdarza się w silnikach 3.0 tfsi? Czy problematyka będzie taka sama?
Hahahah części nie ma więc trzeba auto że złomować i kupić nowe. Ale zaraz nowych też nie ma. Hahahaha więc lepiej kupić dorożkę i konia.
to juz nie te czasy jak pancerny silnik 1.8 T
Boże jak ja bym chciał trafić na takich mechaników jak Coobcio i Michciu. A u mnie sami złodzieje oszuści i idioci. Nic nie potrafią zrobić.
Cze pytanko,Michał prowadzi kanał albo jakieś namiary do Michała z góry dzięki
Kto to ten Pan?…taki "Kurwa" grzeczny ?:)
Remontujecie i robicie tuning 2.0 tsi cupra 2015? Seryjne 290km
Dobrze że powstają takie filmiki. Już wiem jakich silników nie kupować;)
Kurwy nie dodają wiedzy, za to nawożą słomę w butach. Twój rozmówca nie zaklął nawet jeden raz.
2011 2.0 tfsi Q5 91 tys km dało radę do remontu
Niesamowity badziew, 140.000? i kapitalka? przy normalnym użytkowaniu, nie do wiary
Ja mam silnik CAEB 2011 rok USA przebieg 165000 mam go 3 lata trzy płukanki zalewam olej 5w 40 PAO co 8 tysięcy zmieniany Od ostatniej wymiany przejechałem 1000 kilometrów i zero ubytku oleju .Gdy kupiłem brało 200 ml na 1000 , czyli CAEB mniej oleju żre od CDNC . Teraz nie wiem czy takie stare auto warto dawać na remont silnika gdy będzie te 180000/200000 przebiegu czy to ma sens . Czy nie lepiej kupić takie samo Audi A5,A4 B8 tylko młodsze z 2015, B9 mi sie za bardzo nie podobają jak juz coś z nowszego to S5 albo RS😀tylko ta cena
Ale interes z tymi gruzastymi silnikami Audi 🤣
Audi to złom
Szczęść Boże! To jeśli u mnie 2.0alt nie kopci przy rozruchu nie kopci przy dodawaniu gazu a olej znika to którędy? Odma? Dolotu nie sprawdzałem.
Jak czytam komentarze że "moje audi bierze 250 ml na 8 tyś" to podejrzewam że to jakieś fejki 😉 mam znajomych i to sporo maja jakąs tam grupe Audi ala "szybcy sie wsciekli " 😀 mają tych samochodów chyba z 30 sztuk TFSI, turbo w benzynie w quattro, 1.8 , 3.0, i różnosci ! i każda ich fura bierze olej ! jednemu litr na 1000 , drugiemu na 2000 tyś a trzeciemu 3000 tyś , ale wżyciu kuwa 250 ml 😀 mój ziomek audi a5 jezdzi od 10 lat co mu biere litr na 1000 i chłop nie narzeka , auto mu chodzi zawodowo a leje jakiś szit z mobila za 80 zł
A to nie tak, że w przed liftach były problemy z pobieraniem oleju, a w poloftach te problemy wieku dziecięcego zostały poprawione?
Panie cobcio jak pan rozbiera silniki japońskie to wystarczy porównać pierścienie i na 100% pan będzie wiedział czemu Audi olej bierze. 😁😁 Tu nie ma przypadku . Tak Audi zaprojektowało że musi brać olej . 😁
Coobcio ja myslisz 2018-2019 te silniki lepsze?