Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Ile kosztuje serwis mojego A 35 AMG? [Pierwsze 25 tys. km]



Wracam do tematu mojego Mercedesa A 35 AMG. Właśnie przekraczam barierę 25 tys. km, a za mną już trzy wizyty w serwisie… Dostaję od Was wiele wiadomości dotyczących mojego samochodu! Zdecydowałem, że opowiem, jak to jest żyć z A 35 AMG na co dzień i przy okazji odpowiem na kilka z tych pytań 😉

Instagram: @kameralnie + @jessica_the_mercedes
E-mail: pat.brzozowski@gmail.com

Kameralnie – automotive lifestyle.

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

38 thoughts on “Ile kosztuje serwis mojego A 35 AMG? [Pierwsze 25 tys. km]

  1. Nie jestś jedyny z tymi klockami, wielu użytkowników a35 i cla35 z początku produkcji mają ten problem. Jest to całkiem powszechne i mercedes często uznaje to jako naprawę gwarancyjną.

  2. Nie, w sprawnym samochodzie piszczące klocki nie są czymś normalnym, ale skoro gość zajmujacy się motoryzacją "zawodowo" tego nie wie i nie wie jakie mogą być tego przyczyny… no cóż…

  3. 9:20 w prawie każdym samochodzie sportowym jest ten efekt " pisku " ponieważ tarcza jest duża i im większa tym bardziej odczuwalny jest ten efekt którego nie widać a słychać tj efekt " Gramofonu " nie dotyczy ceramiki oraz tarcz niklowanych ( Porsche )
    Niższa półka ( zwykłe tarcze ) piszczą gdy klocek jest do wymiany
    Średnia półka ( sportowe tarcze, nacinane – nawiercane ) piszczą bo muszą tj. Efekt gramofonu
    Wyższa półka ( sportowe tarcze ceramika – niklowe ) nie piszczą bo nie mają prawa haha ^^

  4. To tera tobie wytłumacze. Otóż klocki mają zamontowane takie blaszki, Blaszki zużycia i jak zaczyna piszczeć to znak że definitywnie za 1000kilometrów trzeba je wymienić. To jest taki patent mechaniczny jak nie masz totalnej elektroniki łącznie z czujnikami zużycia klocków. I To załatwia sprawę. Pozdr. Anton

  5. Ach i jeszcze jedno mercedes wymyślił tak że klient ma wymieniać klocki po max 20 tyś kilometrów. Ma być ruch w serwisie(interesie). Ja w swoim XG350 rocznik 2005 wymieniałem klocki po przejechaniu 68000km niema to jak stare ale jare. Dodam że robię 33tyś km rocznie

  6. Obejrzałem film Chuptysia z którym oczywiście się zgadzam. Te pranki z ludzi w pracy to niebezpieczny trend. A wchodzenie jakiejś kobiecie z dzieckiem do samochodu jest już niepokojące. Totalna demoralizacja. Jednak dzięki Kubie obejrzałem ten filmik i choć nie interesują mnie samochody na tyle, by poświęcać im więcej czasu, niż to wymagane, to ten filmik przekonał mnie do subskrypcji. Po prosty przyjemnie to wygląda i całkiem niezła narracja 🙂

Dodaj komentarz

Zadzwoń!