Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Polonez Caro plus – progi cz. 1 #polonez #remont



Cześć, zapraszam do obejrzenia aktualnych postępów w remoncie blacharskim Poloneza Caro plusa. W tym materiale przedstawiam jakie reperaturki będziemy potrzebować do wymiany progów w Polonezie, jakich narzędzi będziemy używać do wymiany progów i jakie są koszta takiego przedsięwzięcia.

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

12 thoughts on “Polonez Caro plus – progi cz. 1 #polonez #remont

  1. widać że progi nie były konserwowane ani od wewnątrz ani od zewnątrz to nic dziwnego że zgniło.co z tego że ASO konserwowało np maske albo klape bagażnika ale progów już nie bo po co klient nie widzi

  2. Super film! Jestem na etapie blacharki w swoim fiacie 125p i w związku z tym mam pytanie: jakim konkretnie podkładem pokryłeś elementy? Chodzi mi o firmę itd.:) Jakie środki polecałbyś do zabezpieczenia profili zamkniętych? Pozdro!

  3. Wywal te mocowania podnośnika, bo to generatory rdzy podłogi. FSO powinno się tego pozbyć już przy którymś liftingu 125p i zmienić podnośnik na trapezowy. Przy remoncie blacharki zawsze trzeba to wywalić i podłogę załatać na płasko, wie to każdy świadomy użytkownik PNa i DFa.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!