Pobudka o 3:00, dwa loty i godzina jazdy samochodem. Wszystko po to, aby zobaczyć na żywo model, który dla Skody jest przełomem w wielu aspektach. Przed wami Skoda Enyaq Coupe iV RS!
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
21 thoughts on “Škoda Enyaq Coupe iV RS – tego jeszcze nie było”
To jaki ma prześwit ? to raczej nie jest suv czy crossover wiec co ? liftback? i pytanie dlaczego w takim ciemnym pomieszczeniu nagrywacie prezentacje ? :(((
kurwa czlowieku ja do tego miasta jezdzilem pociagiem i wstawalem o różnej porze po cieżkiej pracy , nie pierdol ,a le ci dziennikarze motoryzacyjni pokrzywdzeni
Co zrobić by Skoda nie zagrażała Volkswagenowi? Wypuścić na rynek Fabie za 100 tyś. i Enyaqa za 300 tyś. Gdzie jesteś Skodo przystępna cenowo po co nam następna marka premium. Mam nadzieję że Dacia tak nie zwariuje.
Tesla … i wszyscy teraz ją gonią. Jeżeli to jedyny kolor to już mogli dać różowy aby celowo obrzydzić wobec konkurenta z VW. "Świecący Grill" – nie podoba mi się, nie pasuje. Duże plusy że to zawsze jest praktyczna Skoda – lider. Dynamiczny samochód, ale kiczowaty przód i kolor (sylwetka/profil są ok), gdyby dodali atrapy wydechu to bym już miał komplet ostatnio niemieckiego "dizajnu". Do Tesli 3 brakuje dużo. Ale to lepiej dla nas, muszą ją gonić.
Ech, Skoda, a więc i VAG we wszystkich swoich szeregach bezemisyjny już wkrótce w caaaałej gamie. Szkoda, że dasAuto-VAGiny przez kilkanaście lat truły środowisko kopcącymi wszystkimi kolorami tęczy smrodizlami, co można obserwować i wdychać stojąc w korku za takim przeciętnym TeDeIkiem. Tak tak, zaniedbane silniki, 500kkm naruchane, właściciel zły, nie auto. Tylko jak te gruzy 8-10 letnie kopcące na niebiesko przechodzą przegląd techniczny? Jak ku*wa? To pytanie jest retoryczne, odpowiedzi nie oczekuję. Faktem jest, że 90% śmierdzacych dieseli jest produkcji niemieckiej. Wyprzedzisz takiego smroda, trafisz na kolejnego. A potem na taką wspaniałą Skodę. I znów na Octavię w TDI. I tak w kółko. Jeśli ktoś w ogóle lubi jeździć dieselem, niech to będzie nowoczesna jednostka. Inna sprawa, jak można stawiać gnój nad benzynę, szczególnie w mieście. Wielce, kurna, ekologia i przechodzenie na EV, kiedy Niemcy nadal trzaskają smrody na ON. Diesel tylko do transportu rzeczy, gdzie się bardziej opłaca, nie ludzi. Zakaz stosowania w osobówkach od razu poprawiłby klimat.
Najtańsza wersja KIA ev6 z 325 konnym silnikiem 216 tyś zł. kia ev6 GT GT-Line ma 325 koni i kosztuje 255 tyś zł. ev 6 GT z silnikiem 585 KM 282 tyś zł ENYAQ 80x iV 225 tyś zł. Więc na ile skoda chce wycenić wersję vrs, skoro konkurencja cenowo ich niszczy?
Auto ładne ale cala reszta to same nieporozumienia … jak to auto elektryczne. Cena będzie pewnie zbliżona do niebo lepszej jakości benzyniaka audi q5 po rabacie 16 %.
Jestem Pana/Twoim subskrybentem od samego początku, zawsze 👍w górę. Proszę Cię promuj w każdym odcinku choć nawet przez tylko 5 sekund jazdę na światłach mijania w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza. Janusze ledowi (nawet Ci w seryjnych Ledach, choć najgorsi są Ci z AlleDrogo za 30 zł superled) twierdzą że przecie mam światła, jadę na automatycznych…… Nic nie zwalnia myślenia przy zmniejszonej przejrzystości powietrza, w takich warunkach używamy dla NASZEGO wspólnego bezpieczeństwa tylko świateł mijania (wtedy też działają tylne światła)
czy można się jeszcze na to zapisać ? Ponoć tak się kolejki ustawiły że nie idzie już tej skodzinki za 300k PLN kupić….. Czy może ktoś mi odsprzedać swoją?
6:37 …co plasuje tę 'usportowioną' wersję pośrodku gamy kijanki EV6, której – poza topową, nadchodzącą wersją GT – producent wcale nie pozycjonuje nawet jako takiej.
To jaki ma prześwit ? to raczej nie jest suv czy crossover wiec co ? liftback? i pytanie dlaczego w takim ciemnym pomieszczeniu nagrywacie prezentacje ? :(((
kurwa czlowieku ja do tego miasta jezdzilem pociagiem i wstawalem o różnej porze po cieżkiej pracy , nie pierdol ,a le ci dziennikarze motoryzacyjni pokrzywdzeni
Co zrobić by Skoda nie zagrażała Volkswagenowi? Wypuścić na rynek Fabie za 100 tyś. i Enyaqa za 300 tyś. Gdzie jesteś Skodo przystępna cenowo po co nam następna marka premium. Mam nadzieję że Dacia tak nie zwariuje.
Tesla … i wszyscy teraz ją gonią. Jeżeli to jedyny kolor to już mogli dać różowy aby celowo obrzydzić wobec konkurenta z VW. "Świecący Grill" – nie podoba mi się, nie pasuje. Duże plusy że to zawsze jest praktyczna Skoda – lider. Dynamiczny samochód, ale kiczowaty przód i kolor (sylwetka/profil są ok), gdyby dodali atrapy wydechu to bym już miał komplet ostatnio niemieckiego "dizajnu". Do Tesli 3 brakuje dużo. Ale to lepiej dla nas, muszą ją gonić.
Wszyscy gonią Teslę, jak dostosują cenę , wyposażenie, osiągi do niej, trochę lub sporo poniżej to może i będzie to hit.
Niestety są Tesle i reszta elektrycznego badziewia.
O gustach sie niby nie dyskutuje ale to nadwozie jakos mi sie nie podoba i nie rozumiem ogolnego zachwytu designem
Ech, Skoda, a więc i VAG we wszystkich swoich szeregach bezemisyjny już wkrótce w caaaałej gamie. Szkoda, że dasAuto-VAGiny przez kilkanaście lat truły środowisko kopcącymi wszystkimi kolorami tęczy smrodizlami, co można obserwować i wdychać stojąc w korku za takim przeciętnym TeDeIkiem. Tak tak, zaniedbane silniki, 500kkm naruchane, właściciel zły, nie auto. Tylko jak te gruzy 8-10 letnie kopcące na niebiesko przechodzą przegląd techniczny? Jak ku*wa? To pytanie jest retoryczne, odpowiedzi nie oczekuję. Faktem jest, że 90% śmierdzacych dieseli jest produkcji niemieckiej. Wyprzedzisz takiego smroda, trafisz na kolejnego. A potem na taką wspaniałą Skodę. I znów na Octavię w TDI. I tak w kółko. Jeśli ktoś w ogóle lubi jeździć dieselem, niech to będzie nowoczesna jednostka. Inna sprawa, jak można stawiać gnój nad benzynę, szczególnie w mieście. Wielce, kurna, ekologia i przechodzenie na EV, kiedy Niemcy nadal trzaskają smrody na ON. Diesel tylko do transportu rzeczy, gdzie się bardziej opłaca, nie ludzi. Zakaz stosowania w osobówkach od razu poprawiłby klimat.
Najtańsza wersja KIA ev6 z 325 konnym silnikiem 216 tyś zł.
kia ev6 GT GT-Line ma 325 koni i kosztuje 255 tyś zł.
ev 6 GT z silnikiem 585 KM 282 tyś zł
ENYAQ 80x iV 225 tyś zł.
Więc na ile skoda chce wycenić wersję vrs, skoro konkurencja cenowo ich niszczy?
Auto ładne ale cala reszta to same nieporozumienia … jak to auto elektryczne. Cena będzie pewnie zbliżona do niebo lepszej jakości benzyniaka audi q5 po rabacie 16 %.
Jestem Pana/Twoim subskrybentem od samego początku, zawsze 👍w górę.
Proszę Cię promuj w każdym odcinku choć nawet przez tylko 5 sekund jazdę na światłach mijania w warunkach zmniejszonej przejrzystości powietrza. Janusze ledowi (nawet Ci w seryjnych Ledach, choć najgorsi są Ci z AlleDrogo za 30 zł superled) twierdzą że przecie mam światła, jadę na automatycznych……
Nic nie zwalnia myślenia przy zmniejszonej przejrzystości powietrza, w takich warunkach używamy dla NASZEGO wspólnego bezpieczeństwa tylko świateł mijania (wtedy też działają tylne światła)
czy można się jeszcze na to zapisać ? Ponoć tak się kolejki ustawiły że nie idzie już tej skodzinki za 300k PLN kupić…..
Czy może ktoś mi odsprzedać swoją?
Dlaczego wydaje mi się ze te wszystkie elektryki to bełkot
Poczytajcie sobie opinie kierowców o obecnych Skodach…
Szerokim łukiem….
Kupić bude wsadzić silnik 2.5tfsi z rsq3 albo 2.0 tdi i bardzo dobry samochód 🙂
Wszystko ok. Tylko ten znaczek na kierownicy i masce 🤮🤮🤮🤮🤮
Fajna bluza prowadzącego. Gdzie można taką kupić? 😁
6:37 …co plasuje tę 'usportowioną' wersję pośrodku gamy kijanki EV6, której – poza topową, nadchodzącą wersją GT – producent wcale nie pozycjonuje nawet jako takiej.
Z reguły nie przepadam za suvami, ale tutaj nawet zastanawiam się, czy kupić go zamiast Octavii
Lol, w bagażniku auta za grube pieniądze i 2022 roku nie ma lampki, a w mojej Skidzie z 2002 jest
Fabię mogliby zrobić w nadwoziu z pochylonym dachem