Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Test Peugeot iOn | EV Repair



#peugeot #ion #gt #samochodyelektryczne #ev
Hej!
W dzisiejszym odcinku pokażemy test auta, które sprawiło, że marka EV Repair Garage istnieje. To dzięki niemu Bartek zainteresował się autami elektrycznymi i zapragnął poszerzać swoją wiedzę. To auto miało też ogromny wpływ na rozwój firmy, służyło każdemu z nas jako auto służbowe, a także wykorzystywane jest do dojazdu do firm z którymi współpracujemy. Może nie jest zbyt piękne, ale za to małe i zwinne, dzięki czemu zawsze znajdzie bez problemu miejsce parkingowe. Bez wątpienia każdy z nas je uwielbia, dlatego polecamy je jako pierwsze auto elektryczne. Zapraszamy do oglądania!

Zapraszamy na nasze media społecznościowe oraz stronę internetową!

Warsztat: https://www.evrepair.pl/
Instagram: https://www.instagram.com/evrepairgarage
​Facebook: https://www.facebook.com/evrepairgarage
TikTok: ttps://vm.tiktok.com/ZMRSXTkNQ/

Jeśli chcesz zostać naszym Patronem, odwiedź nasz profil:
https://patronite.pl/www.evrepair.pl
Dziękujemy, że pomagasz nam się rozwijać!

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

8 thoughts on “Test Peugeot iOn | EV Repair

  1. Fajny odcinek ale jako osoby prowadzące profesjonalny serwis samochodów elektrycznych raczej nie powinniście opowiadać rzeczy, które nie są zgodne z prawdą bo może to kogoś wprowadzić w błąd (no chyba, że ja się mylę to mi wytłumaczcie jak jest faktycznie). Zastanawiają mnie trzy kwestie.
    1. Mówisz, że samochód ma dwa zbiorniczki z płynem chłodzącym. Faktycznie są dwa układy z płynem, ale tylko jeden jest chłodzący ładowarkę pokładową i silnik – ten ze zbiorniczkiem pod podłogą bagażnika. Drugi (pod maską z przodu) to płyn do ogrzewania wnętrza kabiny.
    2. Dlaczego mówisz, że auto przyjmuje prąd ładowania 32A czyli 7,3kW skoro faktycznie jest to 14A i 3kW? Inna kwestia to chłodzenie baterii.
    3. Samochód nie ma baterii chłodzonej cieczą lecz powietrzem z klimatyzacji (tylko w trakcie ładowania z CHADEMO).

    Po za tym wszystko jak zawsze super. Dzięki za Wasze filmiki.

  2. Dwie uwagi: 1. dziwię się, że przez kilka lat użytkowania samochodu nie zwróciliście uwagi na to, że tylne oparcia można ustawić w różnych położeniach – mniej lub bardziej pionowo – zmniejszając lub zwiększając bagażnik kosztem miejsca dla pasażerów z tyłu. 2. Trojaczek jest w stanie przyjąć z gniazda Type1 tylko 16A, czyli 3,1 kW.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!