Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
kolego masz brak doswiadczenia mechanika samochodowego bo wymiana klockow hamulcowych wiaze sie z szlifowaniem tarcz hamulcowych albo ich wymiana zuzyte klocki hamulcowe powoduja nierownimierne zuzycie powierzchni tarcz co objawia sie drganiem albo wibracja pedalu hamulca szczegolnie kiedy klocki hamulcowe sa zalecane tzw metaliki czyli z mieszanina opilkow metalicznych pozatym nalezaloby oczyscic tarcze I uklad z pyly hamulcoweo ktory jest bardzo rakotworczy poniewaz jest to mieszanina azbestu nie wprowadzaj widzow w blad lepiej niech to zrobia fachowcy z doswiadczeniem nie warto ryzykowac zdrowia za pare groszy oszczednosci rak jest jeszcze nie wyleczalny
po co wynajmowac podnosnik skoro druciarz (czytac polski mechanik) zrobi to za 50-100zl.. odpowietrznik odkrecasz podczas wciskania tloczka po to by brudny plyn nie trafil spowrotem do pompy i jej nie uszkodzil. plyn nalezy wymienic co 2 lata. kontakty klockow z zaciskiem nalezy posmarowac smarem ceramicznym wysokotemperaturowym, nie uzywac innych smarow zwlaszcza miedzianych.
😱😱😱 Tłoczysko nie wyczyszczone, brak smaru miedzianego i pasty ceramicznej na styku klocka z tloczyska A samo psikanie tarczy klinerem nie usunie drudu, scierka w lewym ręku na urlopie.?
Without grease and good rust cleaning is a superficial pads replacement. When you have an repair to the brake sistem is very important to use metalfree grease!
"Laik radzi mechanikowi" odpowietrznik od tłoczka zaleje odrobinkę płynu hamulcowego i załóż gumową czapeczkę, bo nikt tego z marszu nie odkręci, przylgnie piasty i felgi oczyść następnym razem przed założeniem koła 😀
dobra robota ale pozwolę sobie na kilka uwag: po pierwsze zacisk ham. zawiesić – najlepiej na przewodzie (lince) elektrycznym ale tak długim, żeby można było (bez odczepiania plastikowej opaski) wciskać tłoczek. nie obawiając się, że zacisk nam się wyśliźnie. Druga sprawa, mam nadzieję, że do smarowania tulei prowadzących został użyty specjalny smar. Zwykłego smaru nie wolno używać ponieważ doprowadzi do zablokowania tulei, gumowe elementy nie są olejoodporne. Po trzecie prosiłbym o stosowanie klucza dynamometrycznego także do dokręcania tychże tulei. Dokręcanie na oko powoduję, że nie można ich następnym razem odkręcić (śrubę szlag trafia bo VW mógł by swoją drogą zastosować lepsze jakości śruby). Po czwarte – należałoby sprawdzić po skończeniu pracy poziom w zbiorniczku hamulcowym, ew. dolać lub jeżeli za dużo to strzykawką można ściągnąć nieco płynu i zakręcić. należałoby dla kierowcy przekazać informację, że przez około 200km nie należy bez potrzeby używać gwałtownie hamulca bo klocki muszą się dopasować (dotrzeć) do powierzchni tarczy hamulcowej. Do odpowietrznika dałbym trochę płynu hamulcowego i założył kapturek gumowy inaczej przy najbliższym odpowietrzaniu lub wymianie płynu hamulcowego jest duże prawdopodobieństwo, że odpowietrznik się urwie. Poza tym kciuk w górę
mala uwaga – w VW stosowane sa zaciski ATE i ta prowadnica nie moze byc smarowana niczym, nawet Bremszylinder Paste, moga byc smarowane nia natomiast miejsca gdzie wsadzane sa gumy. Pozdrawiam
Najlepszy videoporadnik jaki do tej pory widziałem. Pytanie: czy do ponownego montażu prowanic zaciskòw nie powinno używać się kleju do gwintòw? Nowe prowaniki mają na gwincie specjalny plastik przeciw samoodkręcaniu.
Wszystko spoko, jedyne co ja sam robię inaczej to przy wciskaniu tłoczka luzuje zaworek spustowy do płynu tak aby cały ten syf spłynął rureczką do słoiczka a nie cofał się do układu ABS. Syn, żona czy kolega zawsze ktoś jest… bo warto aby docisnął pedał hamulca tak aby nie zapowietrzyć układu!. Oczywiście można to zrobić przed samą wymianą klocków na wszystkich kołach a następnie działać jak na filmie 🙂
Mój ty panie.Pierwszy raz od trzydziestu pięciu lat uslyszałem jak ktoś prawidłowo nazwał narzędzie – w tym wypadku WKRĘTAK.Myślałem , ze nigdy czegoś takiego nie doczekam.
Ile razy mozna ogladac profesjonalnych mechanikow ktorzy nie wiedzą ze sworzni ktore pracują w tulejach gumowych nie smarujemy. Masakra. To jest system Ate, i jest to powazny blad montazowy.
NIe jest chyba dobra praktyka wciskac tloczek, bo plyn hamulcowy z zanieczyszczeniami zostanie wtloczony do pompy hamulocwej. Chyba wczesniej trzeba odpiac przewod elastyczny aby resztki plynu splywaly do butelki a nie z powrotem do pompy ABS. Ale moze sie myle.
Jesli chodzi o czyszczenie jarzma – to tym pilnikiem tylko dziury mozna porobic w tarczy. Lepiej zdemontowac jarzmo (to tylko dwie sruby) i porzadnie je oczyscic z korozji a nie dziubac pilnikiem.
KOlejna sprawa. Jak mozna dolozyc paste pod gume tloczka, nie czyszczac tego co tam jest. Przeciez brud i resztki rdzy przykleja sie do tej pasty i bedzie efekt odwrotny do zamierzonego. Krawedzi tloczka tez nikt nie oczyscil z rdzy.
kolego masz brak doswiadczenia mechanika samochodowego bo wymiana klockow hamulcowych wiaze sie z szlifowaniem tarcz hamulcowych albo ich wymiana zuzyte klocki hamulcowe powoduja nierownimierne zuzycie powierzchni tarcz co objawia sie drganiem albo wibracja pedalu hamulca szczegolnie kiedy klocki hamulcowe sa zalecane tzw metaliki czyli z mieszanina opilkow metalicznych pozatym nalezaloby oczyscic tarcze I uklad z pyly hamulcoweo ktory jest bardzo rakotworczy poniewaz jest to mieszanina azbestu nie wprowadzaj widzow w blad lepiej niech to zrobia fachowcy z doswiadczeniem nie warto ryzykowac zdrowia za pare groszy oszczednosci rak jest jeszcze nie wyleczalny
po co wynajmowac podnosnik skoro druciarz (czytac polski mechanik) zrobi to za 50-100zl..
odpowietrznik odkrecasz podczas wciskania tloczka po to by brudny plyn nie trafil spowrotem do pompy i jej nie uszkodzil. plyn nalezy wymienic co 2 lata.
kontakty klockow z zaciskiem nalezy posmarowac smarem ceramicznym wysokotemperaturowym, nie uzywac innych smarow zwlaszcza miedzianych.
To do tak trywialnej roboty, jak wymiana klocków i tarcz, trzeba robić filmy? Przecież to nawet orangutan zrobi.
przy wiertarce i szczotce drucianej POWINNO SIĘ założyć okulary ochronne Kawałek drutu w oku ślepota murowana.
Wynajęcie podnośnika droższe niż wymiana klocków w warsztacie. Co to za poradnik.
Skoro bawimy się kluczem dynamometrycznym przy dokręcaniu kół to z jaką siłą powinny być dokręcone zaciski??
Moim zdaniem ta robota trochę po partacku zrobiona
Wszystko fachowo i szczegolowo omowione nawet nazwy narzedzi i materialow. Kawal dobrej roboty, szacuneczek.
Tarcze też do wymiany widzę
Odpowietrznik masz na zacisku odkręć spuść brudny płyn z zacisku myślę że ja laik zrobię to lepiej po swojemu
😱😱😱 Tłoczysko nie wyczyszczone, brak smaru miedzianego i pasty ceramicznej na styku klocka z tloczyska
A samo psikanie tarczy klinerem nie usunie drudu, scierka w lewym ręku na urlopie.?
Bardzo fajnie krok po kroku omówione i pokazane. Super 👍🏻
Without grease and good rust cleaning is a superficial pads replacement. When you have an repair to the brake sistem is very important to use metalfree grease!
"Laik radzi mechanikowi" odpowietrznik od tłoczka zaleje odrobinkę płynu hamulcowego i załóż gumową czapeczkę, bo nikt tego z marszu nie odkręci, przylgnie piasty i felgi oczyść następnym razem przed założeniem koła 😀
A jarzma tam gdzie pracują klocki też nie powinno się smarować?
A jeżeli kabel będzie nie odczepiony to jezeli się będzie otkręcąć to co się stanie
A jak w 4 kolach wymieniam i cofam tloczki to nie się same uloza tak żeby równo hamowały?
dobra robota ale pozwolę sobie na kilka uwag: po pierwsze zacisk ham. zawiesić – najlepiej na przewodzie (lince) elektrycznym ale tak długim, żeby można było (bez odczepiania plastikowej opaski) wciskać tłoczek. nie obawiając się, że zacisk nam się wyśliźnie. Druga sprawa, mam nadzieję, że do smarowania tulei prowadzących został użyty specjalny smar. Zwykłego smaru nie wolno używać ponieważ doprowadzi do zablokowania tulei, gumowe elementy nie są olejoodporne. Po trzecie prosiłbym o stosowanie klucza dynamometrycznego także do dokręcania tychże tulei. Dokręcanie na oko powoduję, że nie można ich następnym razem odkręcić (śrubę szlag trafia bo VW mógł by swoją drogą zastosować lepsze jakości śruby). Po czwarte – należałoby sprawdzić po skończeniu pracy poziom w zbiorniczku hamulcowym, ew. dolać lub jeżeli za dużo to strzykawką można ściągnąć nieco płynu i zakręcić. należałoby dla kierowcy przekazać informację, że przez około 200km nie należy bez potrzeby używać gwałtownie hamulca bo klocki muszą się dopasować (dotrzeć) do powierzchni tarczy hamulcowej. Do odpowietrznika dałbym trochę płynu hamulcowego i założył kapturek gumowy inaczej przy najbliższym odpowietrzaniu lub wymianie płynu hamulcowego jest duże prawdopodobieństwo, że odpowietrznik się urwie. Poza tym kciuk w górę
Jak wygląda wymiana tylnych klocków gdy auto ma elektryczny ręczny???
A który mechanik jest nie dobry?
mala uwaga – w VW stosowane sa zaciski ATE i ta prowadnica nie moze byc smarowana niczym, nawet Bremszylinder Paste, moga byc smarowane nia natomiast miejsca gdzie wsadzane sa gumy. Pozdrawiam
Zapomniałeś wkręcić korka od zbiorniczka płynu hamulcowego !
smaru na prowadnicach to powinno byc 5x tyle do srodka pod zaslepke sie ładuje ile wejdzie i nie ma pozniej problemu z zapiekaniem sie
Wybitnie dobrana muzyka!
Najlepszy videoporadnik jaki do tej pory widziałem.
Pytanie: czy do ponownego montażu prowanic zaciskòw nie powinno używać się kleju do gwintòw? Nowe prowaniki mają na gwincie specjalny plastik przeciw samoodkręcaniu.
Wszystko spoko, jedyne co ja sam robię inaczej to przy wciskaniu tłoczka luzuje zaworek spustowy do płynu tak aby cały ten syf spłynął rureczką do słoiczka a nie cofał się do układu ABS. Syn, żona czy kolega zawsze ktoś jest… bo warto aby docisnął pedał hamulca tak aby nie zapowietrzyć układu!. Oczywiście można to zrobić przed samą wymianą klocków na wszystkich kołach a następnie działać jak na filmie 🙂
10:33 nie smarujemy
Mój ty panie.Pierwszy raz od trzydziestu pięciu lat uslyszałem jak ktoś prawidłowo nazwał narzędzie – w tym wypadku WKRĘTAK.Myślałem , ze nigdy czegoś takiego nie doczekam.
Nie smaruje się tulei prowadnic,to chodzi na "sucho"
Tego typu filmy na yt jest pelno, ale nie ma nic na temat różnic między klockami twardymi i miękkimi. Jak je rozpoznać itp.
Zieeeeew
Ile razy mozna ogladac profesjonalnych mechanikow ktorzy nie wiedzą ze sworzni ktore pracują w tulejach gumowych nie smarujemy. Masakra. To jest system Ate, i jest to powazny blad montazowy.
NIe jest chyba dobra praktyka wciskac tloczek, bo plyn hamulcowy z zanieczyszczeniami zostanie wtloczony do pompy hamulocwej. Chyba wczesniej trzeba odpiac przewod elastyczny aby resztki plynu splywaly do butelki a nie z powrotem do pompy ABS. Ale moze sie myle.
Jesli chodzi o czyszczenie jarzma – to tym pilnikiem tylko dziury mozna porobic w tarczy. Lepiej zdemontowac jarzmo (to tylko dwie sruby) i porzadnie je oczyscic z korozji a nie dziubac pilnikiem.
KOlejna sprawa. Jak mozna dolozyc paste pod gume tloczka, nie czyszczac tego co tam jest. Przeciez brud i resztki rdzy przykleja sie do tej pasty i bedzie efekt odwrotny do zamierzonego. Krawedzi tloczka tez nikt nie oczyscil z rdzy.
Największa głupota jest wpychanie tłoczka bez odkręconego odpowietrznika
Super filmik 🙂 bardzo ładnie wyjaśnione – super! Pozdrawiam