Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Actros MP4 problemy ze wspomaganiem , Scania hamulce tył oraz kilka spraw organizacyjnych na koniec.



https://www.facebook.com/531366957041606/posts/2125437377634548/

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

34 thoughts on “Actros MP4 problemy ze wspomaganiem , Scania hamulce tył oraz kilka spraw organizacyjnych na koniec.

  1. Skąd taki wysoki stan oleju do wspomagania – ktoś przelał, czy pompa zaciągała olej silnikowy, bo
    wygląda na to, że ta mała zębatka smarowana olejem silnikowym…

  2. Wlewanie tego samego gnoju do nowej pompy który zapewne przyczynił się do zajechania starej jest genialne. Nie mówię już nawet o demontażu zbiorniczka razem z wężami w celu wyczyszczenia tego gnoju z układu. Pierwszy raz chyba tak się wkurwiałem oglądając któryś z waszych filmików.

  3. Jak w osobowce zmieniałem pompe wspomagania to mowili żeby wlać nowy olej, bo stary może mieć opiłki z uszkodzonej pompy. A tutaj to tak nie działa? Nie trzeba zmieniać oleju?

  4. Ten krzyżak w kolumnie jest smarowalny. Osłonięty jest plastikowym kwadratem w którym jest mała dziurka. Potrzebna jest specialna igła z zakończeniem jak kalamitka. Miałem podobny problem ale w volvo. Po przesmarowaniu problem ustał od ręki a ja chciałem kolumnę wymieniać i nawet pompę kupiłem która teraz leży odłogiem. I mała uwaga, jak kierownica przycina się o około 45 stopni to problem krzyżaka. Pozdrowienia dla całej ekipy, sam mechanikuję ale dużo się uczę z tego kanału.

  5. jeżeli chodzi o problem z ciężko kręcącą kierownicą to też zacząłem od pompy wspomagania i muszę się przyznać że popełniłem błąd dwa razy
    pierwszy raz kupiłem pompę w zamienniku i nie było różnicy, wiec kupiłem oryginał
    i dopiero jak to nie pomogło to zacząłem szukać dalej
    Dziś jestem bogatszy o kolejne doświadczenie i każdy przypadek ciężkiego kręcenia kierownicy zaczynam kontroli krzyżaka
    ogólnie listwa kierownicza (drążek) miedzy kolumną a kierownicą to słaby punkt actrosa
    Jak kierowca mi dzwoni że zawieszenie kabiny do roboty bo puka na dziurach po stronie kierowcy to ja wiem że to prawdopodobnie ten drążek
    Bardzo dobra robota 🙂
    dziadka klucz mi sie podoba już dorobiłem sobie taki sam
    dzieki 👍🖐
    jestem mechanikiem samoukiem na własne potrzeby po ekonomiku ale coś nie coś potrafię 🙂

  6. Mialem to napisac na poczatku…zaczalbym od sprawdzenia krzyzaka….w Volvie to czesta usterka…gdy sie zaciera to ciezko kierownica chodzi…po ang to steering UJ.Jesli go wymieniacie to zablokujcie kierownice i zrobcie punktakiem znaki…coby tak samo zalozyc…Pozdro i duzo zdrowka.Piotr z UK.

  7. Witam, trzeba było pospawać tak, aby uzyskać klucz dwustronny i nawiercić dwa otwory w szesciokącie na pokrętło. Maksymalizacja funkcji narzędzi plus minimalizacja miejsca jakie zajmują. Pozdrawiam

  8. ja się przyczepie bo skoro wymienia sie pompe wspomagania to jaki to koszt pare litrów oelju do wspomagania a wtedy nowa pompa działa na nowym oleju o lepszych parametrach.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!