Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
29 thoughts on “Ciekawostki warsztatowe w Norwegii 41- ile wytrzymuje rozrząd w 1.4 Tsi,wspólny warsztat youtuberów?”
Na zwykłej drodze nie jest możliwe sprawdzić czy ściąga bo powierzchnia asfaltu jest wyprofilowana pod kontem żeby woda spływała . Więc zawsze będzie lekko ściągać w prawo . No chyba że ktoś jeździ w UK to w lewo 🙂
taki warsztat to by był jak tego no … szpital psychiatryczny. Jest pacjent np. z roku 2001, przychodzi konsylium lekarzy, patrzą, badają i na końcu to aby pawulon 😉
Siemka naprawialem rozrzad w skoda fabia 1.2 i mialem ten sam problem z rozrzadem nawet po vin nie pasowal….albo byl inny lancuch albo slizgi…..pakowali chyba co mieli w magazynach w danym roku
Po paskach rozrządu – łańcuchy rozrządu miały być " na zawsze" 😉 ale jak zawsze można je zrobić z gownolitu że wcale żywotność nie dłuższą od paska. Nie znam się ale jak może producent robić łańcuch w takim honda k24 że wyciąga się pół zęba na 320tys km a w takim TSI jest wymieniany 3x…w tym czasie…
"technologia" VW ha ha ha ! jakaś kpina z ludzi ! te łańcuchy robią z jakiegoś stopu aluminium??1.4TSI najgorszy silnik VW w całej jego historii! i jak BMW gówno za duże pieniądze zawinięte w sreberko!
Ale rozrząd roz….😳 Co do ściągania jeśli zbieżność jest poprawna, to zauważyłem jeśli droga opada w prawo, minimalnie będzie zjeżdżać w prawą. Jeśli w lewo trochę powinien zjeżdżać w lewo. A że nie ma idealnych dróg, to jest jak jest, byle opon nie zjadało. Ah ten zaworek w TDI, też się z tym spotkałem. Pompy wodne wsadzam na smar silikonowy by się ładnie wyślizgnęła uszczelka, taką cieniutką warstwę. A z rudą na śrubach, zapieczonymi sworzniami od zacisków to tak samo w Kanadzie (kto smaruje, ten hamuje;) – w zimę walą dużo soli na ulice. Jak ci kapie z auta na podnośniku na pysk, to uczucie jakby się człowiek w Bałtyku kąpał. Fajne odcinki masz w blogu👍
Mozemy sobie podać dłoń, bo moim ulubionym filmem science-ficrion jest również Matrix, ja tak samo jak ty mam tyle lat co w tym filmie o Czterdziestolatku i ja tak samo uważam, że ze dzisiaj ponosimy konsekwencje i placimy za to, ze druga wojna światowa potoczyla.sie tak.jak sie potoczyla, bo.Anglia i Francja niechlubnie nie pomogly Polsce.
w 1.4 tsi twincharge (turbina + kompresor ) rozrząd wymienia się kompletnie -wszystkie zębatki wraz z łancuchami pompy oleju itp , i wtedy to bedzię pasować , nie wymienia się samego łańcucha rozrządu bo są w zależnosci od zestawu i producenta inne ilosci zębów i tym podobne co jest dopuszczone w tej konfiguracji , nie ma tak ze to bedzie pasować do kazdego tak samo , wiem bo wymieniałem u siebie – łancuch wytrzymuje do 100-150 tys w zależnosci od wymiany oleju i pałowania silnika ! wczesne wersje miały problem z powodu wadliwego napinacza co póżniej zostało poprawione a tak silniczek gitara
Na zwykłej drodze nie jest możliwe sprawdzić czy ściąga bo powierzchnia asfaltu jest wyprofilowana pod kontem żeby woda spływała . Więc zawsze będzie lekko ściągać w prawo . No chyba że ktoś jeździ w UK to w lewo 🙂
visteon robi czesci na oryginal dla kilku producentow i to amerykanska firma. Pzdr marewel
1.4 TSI- szczyt niemieckich możliwości i niezawodności 😉 miliony (nie) zadowolonych klientów 😉
szacun za Kata w tle 🙂 29:30 minuta
taki warsztat to by był jak tego no … szpital psychiatryczny. Jest pacjent np. z roku 2001, przychodzi konsylium lekarzy, patrzą, badają i na końcu to aby pawulon 😉
Jebać wieśwageny .
Kapitan kox…
"Nie tak jak w Chełmie", jesteś z Lubelszczyzny? 😛
Those niggas are so good, yeah! Here comes the neigbourhood!
Kapitan koks koks !
Czysty olej po prostu. Dlatego nie widać.
Dobry pomysł z tym wspólnym warsztatem ale może być tak , że z pieniędzmi się nie dogadacie .
Łapka 👍
filmik super, jak zawsze, ale muzyka zakłóca odbiór.
Siemka naprawialem rozrzad w skoda fabia 1.2 i mialem ten sam problem z rozrzadem nawet po vin nie pasowal….albo byl inny lancuch albo slizgi…..pakowali chyba co mieli w magazynach w danym roku
Ciężko wyobrazić sobie Ciebie i Łysego z M4K razem🤣🤣
Po paskach rozrządu – łańcuchy rozrządu miały być " na zawsze" 😉 ale jak zawsze można je zrobić z gownolitu że wcale żywotność nie dłuższą od paska. Nie znam się ale jak może producent robić łańcuch w takim honda k24 że wyciąga się pół zęba na 320tys km a w takim TSI jest wymieniany 3x…w tym czasie…
"technologia" VW ha ha ha ! jakaś kpina z ludzi ! te łańcuchy robią z jakiegoś stopu aluminium??1.4TSI najgorszy silnik VW w całej jego historii! i jak BMW gówno za duże pieniądze zawinięte w sreberko!
Gang Albanii w takim warsztacie?
W jednym warsztacie byście się zagryźli. Każdy z Was jest inny i inaczej pracuje.
Kilka razy zdarzyło mi się strzelać z zapieczonej prowadnicy, po podgrzaniu był wystrzał, sprawca to gaz z resztek smaru, ale ubaw był.
Ale warsztat dobrze wyposażony 👍
Ale rozrząd roz….😳
Co do ściągania jeśli zbieżność jest poprawna, to zauważyłem jeśli droga opada w prawo, minimalnie będzie zjeżdżać w prawą. Jeśli w lewo trochę powinien zjeżdżać w lewo. A że nie ma idealnych dróg, to jest jak jest, byle opon nie zjadało.
Ah ten zaworek w TDI, też się z tym spotkałem.
Pompy wodne wsadzam na smar silikonowy by się ładnie wyślizgnęła uszczelka, taką cieniutką warstwę.
A z rudą na śrubach, zapieczonymi sworzniami od zacisków to tak samo w Kanadzie (kto smaruje, ten hamuje;) – w zimę walą dużo soli na ulice. Jak ci kapie z auta na podnośniku na pysk, to uczucie jakby się człowiek w Bałtyku kąpał.
Fajne odcinki masz w blogu👍
Mozemy sobie podać dłoń, bo moim ulubionym filmem science-ficrion jest również Matrix, ja tak samo jak ty mam tyle lat co w tym filmie o Czterdziestolatku i ja tak samo uważam, że ze dzisiaj ponosimy konsekwencje i placimy za to, ze druga wojna światowa potoczyla.sie tak.jak sie potoczyla, bo.Anglia i Francja niechlubnie nie pomogly Polsce.
Miało być o rozrządzie a jest o sprężynach ….
Brawo Panowie brawo 👎👎
Jaki jest koszt samej robocizny za wymianę łańcucha rozrządu w b8 1. 8tfsi
Jak robisz geometrię, to kup sobie poziomice na kierownicę. Jest rozporowa i pasuje na każdą kierownice. Ułatwia złapanie poziomu/ ustawienie kiery. 👍
i ten popek w tle XDD
w 1.4 tsi twincharge (turbina + kompresor ) rozrząd wymienia się kompletnie -wszystkie zębatki wraz z łancuchami pompy oleju itp , i wtedy to bedzię pasować , nie wymienia się samego łańcucha rozrządu bo są w zależnosci od zestawu i producenta inne ilosci zębów i tym podobne co jest dopuszczone w tej konfiguracji , nie ma tak ze to bedzie pasować do kazdego tak samo , wiem bo wymieniałem u siebie – łancuch wytrzymuje do 100-150 tys w zależnosci od wymiany oleju i pałowania silnika ! wczesne wersje miały problem z powodu wadliwego napinacza co póżniej zostało poprawione a tak silniczek gitara