Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Ciekawostki warsztatowe w Norwegii 41- ile wytrzymuje rozrząd w 1.4 Tsi,wspólny warsztat youtuberów?



Grupa :
https://www.facebook.com/groups/524837507920390/?ref=bookmarks
NOWY FP:
https://www.facebook.com/Marewel-614404295726961/
Instagram:
https://www.instagram.com/marewel_vagtv/

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

29 thoughts on “Ciekawostki warsztatowe w Norwegii 41- ile wytrzymuje rozrząd w 1.4 Tsi,wspólny warsztat youtuberów?

  1. Na zwykłej drodze nie jest możliwe sprawdzić czy ściąga bo powierzchnia asfaltu jest wyprofilowana pod kontem żeby woda spływała . Więc zawsze będzie lekko ściągać w prawo . No chyba że ktoś jeździ w UK to w lewo 🙂

  2. taki warsztat to by był jak tego no … szpital psychiatryczny. Jest pacjent np. z roku 2001, przychodzi konsylium lekarzy, patrzą, badają i na końcu to aby pawulon 😉

  3. Siemka naprawialem rozrzad w skoda fabia 1.2 i mialem ten sam problem z rozrzadem nawet po vin nie pasowal….albo byl inny lancuch albo slizgi…..pakowali chyba co mieli w magazynach w danym roku

  4. Po paskach rozrządu – łańcuchy rozrządu miały być " na zawsze" 😉 ale jak zawsze można je zrobić z gownolitu że wcale żywotność nie dłuższą od paska. Nie znam się ale jak może producent robić łańcuch w takim honda k24 że wyciąga się pół zęba na 320tys km a w takim TSI jest wymieniany 3x…w tym czasie…

  5. "technologia" VW ha ha ha ! jakaś kpina z ludzi ! te łańcuchy robią z jakiegoś stopu aluminium??1.4TSI najgorszy silnik VW w całej jego historii! i jak BMW gówno za duże pieniądze zawinięte w sreberko!

  6. Ale rozrząd roz….😳
    Co do ściągania jeśli zbieżność jest poprawna, to zauważyłem jeśli droga opada w prawo, minimalnie będzie zjeżdżać w prawą. Jeśli w lewo trochę powinien zjeżdżać w lewo. A że nie ma idealnych dróg, to jest jak jest, byle opon nie zjadało.
    Ah ten zaworek w TDI, też się z tym spotkałem.
    Pompy wodne wsadzam na smar silikonowy by się ładnie wyślizgnęła uszczelka, taką cieniutką warstwę.
    A z rudą na śrubach, zapieczonymi sworzniami od zacisków to tak samo w Kanadzie (kto smaruje, ten hamuje;) – w zimę walą dużo soli na ulice. Jak ci kapie z auta na podnośniku na pysk, to uczucie jakby się człowiek w Bałtyku kąpał.
    Fajne odcinki masz w blogu👍

  7. Mozemy sobie podać dłoń, bo moim ulubionym filmem science-ficrion jest również Matrix, ja tak samo jak ty mam tyle lat co w tym filmie o Czterdziestolatku i ja tak samo uważam, że ze dzisiaj ponosimy konsekwencje i placimy za to, ze druga wojna światowa potoczyla.sie tak.jak sie potoczyla, bo.Anglia i Francja niechlubnie nie pomogly Polsce.

  8. Jak robisz geometrię, to kup sobie poziomice na kierownicę. Jest rozporowa i pasuje na każdą kierownice. Ułatwia złapanie poziomu/ ustawienie kiery. 👍

  9. w 1.4 tsi twincharge (turbina + kompresor ) rozrząd wymienia się kompletnie -wszystkie zębatki wraz z łancuchami pompy oleju itp , i wtedy to bedzię pasować , nie wymienia się samego łańcucha rozrządu bo są w zależnosci od zestawu i producenta inne ilosci zębów i tym podobne co jest dopuszczone w tej konfiguracji , nie ma tak ze to bedzie pasować do kazdego tak samo , wiem bo wymieniałem u siebie – łancuch wytrzymuje do 100-150 tys w zależnosci od wymiany oleju i pałowania silnika ! wczesne wersje miały problem z powodu wadliwego napinacza co póżniej zostało poprawione a tak silniczek gitara

Dodaj komentarz

Zadzwoń!