Wracamy do Zakladowej Prozy Życia 😀 W tym odcinku kontynuacja tematu Suzuki, odpowiedź na pytanie „co z Mini” oraz przykład auta, których Zakład nie przyjmuje 😀
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
29 thoughts on “Kivi Racing Factory – Antyprzykład (dobrego) wozu || Zakładowa Proza Życia odc. 11”
ale co do gwarancji, samochód na gwarancji możesz serwisować poza aso, nie robią z tego problemu.
27:42 może Krzysztof też by opowiedział jakie auta miał, jakie obecnie posiada itp. Bo te 205 gti mnie zaciekawiło… 😀 sam miałem 206 Grand Tourisme i też miało temperaturę oleju, przydatna rzecz jak lubi się jeździć ostrzej
Co do Peugeotów. Ja mam dobrą opinię o tych samochodach. Jeździłem wieloma samochodami różnych marek. Miałem Peugeota 806 2.0i, konkurent Sharana, to generalnie germaniec się nie umywa pod żadnym względem. 806 jest pojemniejszy, dużo dużo lepiej się prowadzi, prawie jak osobówka, bardzo dobrze się manewruje, kompletnie nie bierze go korozja. Był też w domu Peugeot 206 1.1i z LPG, brat kupił na pierwsze auto i do pracy nim dojeżdżał. Tu ludzie narzekają ze belka… No ok. bezapelacyjnie to się sypie co jakiś czas, ale za to w tym aucie jest jeszcze tylko jeden słaby element, cewka zapłonowa, poza tym kompletnie nic się nie psuje. A dzięki tej belce zawieszenia jest olbrzymi bagażnik jak na tak małe auto. A jakie niskie koszty utrzymania… Nim się jeździło taniej jak autobusem. Obecnie kupiłem 2 tyg. temu 307 2.0 HDI, z UPG, zrobiłem i uważam że tez bardzo fajne auto, całkiem przyjemnie się to naprawiało, tanie wozidło. Wadą Peugeotów jest gnijąca tylna klapa, to jest standard we wszystkich, poza tym dość odporne na korozję, nawet ciut bardziej niż niemieckie. Nie jestem mechanikiem z wykształcenia i zawodu, ale sam naprawiam swoje samochody i w rodzinie jak mam tylko czas, każdą usterkę. Myślę że mam jakiś obraz tego co warte są które samochody. Ogólnie uważam że Niemieckie samochody są przereklamowane, oczywiście to dobre auta, zależnie od modelu, czy wersji silnikowej różnie to wygląda, ale "nie ma lipy". Co nie zmienia faktu że inne marki nie koniecznie są gorsze, też zależnie od modelu i silnika, ale w przypadku PSA porównywalnie to wygląda, z tym że taniej w zakupie i eksploatacji. Moim faworytem na ten moment jest Hyundai i KIA, bo dość dobre trwałe samochody produkują, moim zdaniem nieco bardziej komfortowe niż Peugeot/Citroen, dość odporne na korozję i mało awaryjne. Mam Santa Fe I 2.0 CRDI, Brat ma Carens-a 2.0. Oba auta dobrze znam i nie mam zastrzeżeń. Ani do silników, ani do zawieszenia, dobrze się tym jeździ, a prestiż… No nie jest to Audi czy BMW. 😉 Moim zdaniem co kto lubi, germańce są solidne, tu nie ma co się oszukiwać, choć nie jest to już ta legendarna jakość. Inne marki nie odbiegają zbytnio, poza kwestią wizerunku marki. Z BMW mam motocykl, świetny sprzęt, ale bardzo dużo się tu płaci za znaczek w przypadku jakichś napraw czy serwisu. 😅
Ja bym powiedzial ze silnik powinnien decydowac, a nie konkretny model. Oczywiscie mowimy o autach ekonomiczny "dla ludu" (volks wagen a nie Audi, Volvo czy Alfa Romeo)
Z grupy VW 1.9 TDI legendarna pancerna jednostka np. GOLF 4, passacik?
Z grupy PSA 1.6/2.0 HDi(tdci?) Peugot 407 to bardzo dobra decyzja ale w grupie PSA na bank jest jeszcze cos (c4?c5?)
Panowie juz jeden miał pomysł na taki komis i nie pykło. Mysle że jak policzycie ile trzeba włożyć w takie starsze auto zeby dac na to gwarancje to sie okaze ze trzeba bedzie ze 30k za to wziąć.
Is250 za 30k niesmiertelna skrzynia i silnik Czescie 40k Nowe zawieszenie aso Nowe lozyska kol aso Gwint teina Hamulce z 350 regeneracja nowe klocki i tarcze greeny/zimermany sporty Nowe oryginalne bbs 18 na lato Nowe Zimowki Nowe letnie Torsen z gt86 Nowe oslony przegubow Czyszczenie kolektora dolotowego Serwis silnika Olej skrzyni Wydech od glowicy do konca (w tym kolektory 5,5k) ze sportowe catami Materialy na carbon dekory Materialy na uszycie wnetrza Material na lakierowanko i konserwacja Robota ofc wlasna we wlasnym warsztacie xD Rozebrany, wypiaskowana podloga, zrobiona konserwa od 0, zdjery do fabrycznej kataforezy i lakierowany od 0, poskladany na nowych czesciach, wszystko state co zostalo wypiaskowane, ocynkowane i proszkiem, uszyte wnetrze, zeobione carbon decory. Ale taka robocizna to 30k wiec taki lex dla klienta wyszedlby tyle co mk3. Wiec ja nienwidze biznesu dla zrobienia auta za 30k dlanklienta xD of. Lakierowanie odpada, wydech odpada, wnetrze i carbony, to roboty wyjdzie na 10k, jesli blacharsko bedzie igla. Ale wtedy nie masz nowego a cena raczej zrobi sie baza plus 25k i wtedy zarabiacie na wlasnej robocie a nie na handlu 😉
Wszystko fajnie ale litości nie Kałdi…ileż można wałkować te Audi i VW XD nie ma ciekawszych aut na rynku ? czy na każdym kanale i zawsze musi być coś od nudnego wieśwagena ?
Ja na dojazdy do pracy mam Scenic II z 1.9dci i jeździ się bardzo dobrze i nie martwię się tak ja Wy na parkingach itp. A na weekend w ładny dzień mam Citroen C4 coupe by Loeb z dużymi zmianami. Myślę że jazda tanim autem to bardzo dobra opcja. Przy większej awarii można szybko sprzedać i kupić coś za taką samą kwotę.
To ja polecam Citroena C5 pierwszej generacji i polifta. Silniki te same co w Peugeot. Posiadam takiego z silnikiem benzynowym 2.0 16-zaworowym 136 koni. Zrobiłem w nim rozrząd, oleje, filtry, końcówki kierownicze oraz założyłem instalację LPG. w sumie nic się z tym autem nie dzieje. Co ważne nie rdzewieje poza punktami na tylnej klapie bagażnika. Spala w mieście około 10,5 l gazu a w trasie przy prędkości 120 do 140 km/h też mieści się w 10 l gazu. Części do niego nie są drogie czyli fajny wóz, tani w utrzymaniu i w miarę prosty. Jest w nim oczywiście zawieszenie Hydro wokół którego narosło pełno legend że trudne w serwisie drogie i tak dalej co jest całkowitą nieprawdą. Ja polecam dałem za niego 7000 zł w tym roku.
Mam ten sam silnik EA288, w którym siadło turbo. Podpowiem już na wstępie, że nie wierzcie w regenerację tych turbin bo tego nie da się dobrze zrobić, bo nie ma kompletnie żadnych możliwości regulacji nastaw łopatek jak to było w starych turbinach. Jeżeli ktoś mówi, że to zregeneruje jest po prostu oszustem. Oddałem do jednej takiej firmy, której nazwy wymieniać nie będę te turbinę i co? Dokładnie gówno jak mówi #kivi. Dzwoniłem również do przedstawiciela Garett na Polskę, którzy sami również regenerują te turbiny i oni potwierdzili moją tezę – tej turbiny się nie robi tylko wymienia. Zakończyło się to nową, oryginalną turbiną i auto jeździ jak fabryka. Ogólnie A3 8V kupiony jako 2-letnie auto, aktualnie u mnie prawie 6 lat i bez większych problemów z silnikiem, pomimo jego skomplikowanej budowy.
ale co do gwarancji, samochód na gwarancji możesz serwisować poza aso, nie robią z tego problemu.
27:42 może Krzysztof też by opowiedział jakie auta miał, jakie obecnie posiada itp. Bo te 205 gti mnie zaciekawiło… 😀 sam miałem 206 Grand Tourisme i też miało temperaturę oleju, przydatna rzecz jak lubi się jeździć ostrzej
Sprzedaż Peugeotów 407 w kraju wzrosła właśnie o 150% 😂
Audi przewaga dzięki technice;)
Krzysztof to zawodowiec bierze wszystko na chłodno. W jego głosie Nie usłyszysz emocji i nawet jakby posłał gościowi kulkę.
A już Myślałem że fachowcy Suzuki robili regulację zaworów w aucie z hydrauliką zaworów;)
Serwisy autoryzowane to najgorszy syf.
🤩🤣🤪
(…) Jak błąd wyskoczy to możesz ogłaszać upadłość konsumencką (…)
Co do Peugeotów. Ja mam dobrą opinię o tych samochodach. Jeździłem wieloma samochodami różnych marek. Miałem Peugeota 806 2.0i, konkurent Sharana, to generalnie germaniec się nie umywa pod żadnym względem. 806 jest pojemniejszy, dużo dużo lepiej się prowadzi, prawie jak osobówka, bardzo dobrze się manewruje, kompletnie nie bierze go korozja. Był też w domu Peugeot 206 1.1i z LPG, brat kupił na pierwsze auto i do pracy nim dojeżdżał. Tu ludzie narzekają ze belka… No ok. bezapelacyjnie to się sypie co jakiś czas, ale za to w tym aucie jest jeszcze tylko jeden słaby element, cewka zapłonowa, poza tym kompletnie nic się nie psuje. A dzięki tej belce zawieszenia jest olbrzymi bagażnik jak na tak małe auto. A jakie niskie koszty utrzymania… Nim się jeździło taniej jak autobusem. Obecnie kupiłem 2 tyg. temu 307 2.0 HDI, z UPG, zrobiłem i uważam że tez bardzo fajne auto, całkiem przyjemnie się to naprawiało, tanie wozidło. Wadą Peugeotów jest gnijąca tylna klapa, to jest standard we wszystkich, poza tym dość odporne na korozję, nawet ciut bardziej niż niemieckie. Nie jestem mechanikiem z wykształcenia i zawodu, ale sam naprawiam swoje samochody i w rodzinie jak mam tylko czas, każdą usterkę. Myślę że mam jakiś obraz tego co warte są które samochody.
Ogólnie uważam że Niemieckie samochody są przereklamowane, oczywiście to dobre auta, zależnie od modelu, czy wersji silnikowej różnie to wygląda, ale "nie ma lipy". Co nie zmienia faktu że inne marki nie koniecznie są gorsze, też zależnie od modelu i silnika, ale w przypadku PSA porównywalnie to wygląda, z tym że taniej w zakupie i eksploatacji. Moim faworytem na ten moment jest Hyundai i KIA, bo dość dobre trwałe samochody produkują, moim zdaniem nieco bardziej komfortowe niż Peugeot/Citroen, dość odporne na korozję i mało awaryjne. Mam Santa Fe I 2.0 CRDI, Brat ma Carens-a 2.0. Oba auta dobrze znam i nie mam zastrzeżeń. Ani do silników, ani do zawieszenia, dobrze się tym jeździ, a prestiż… No nie jest to Audi czy BMW. 😉 Moim zdaniem co kto lubi, germańce są solidne, tu nie ma co się oszukiwać, choć nie jest to już ta legendarna jakość. Inne marki nie odbiegają zbytnio, poza kwestią wizerunku marki. Z BMW mam motocykl, świetny sprzęt, ale bardzo dużo się tu płaci za znaczek w przypadku jakichś napraw czy serwisu. 😅
Miałem sporą przerwę co stało się z mini co było u brodacza partacza świerszcz garasz
a jak się skończyła historia vw phaetona? przeoczyłem jakiś odcinek? wjechała nowa skrzynia?
Dlaczego Coobcio nie przyjeżdża na hamowanie do kiviego ? 😅
Ja bym powiedzial ze silnik powinnien decydowac, a nie konkretny model. Oczywiscie mowimy o autach ekonomiczny "dla ludu" (volks wagen a nie Audi, Volvo czy Alfa Romeo)
Z grupy VW 1.9 TDI legendarna pancerna jednostka np. GOLF 4, passacik?
Z grupy PSA 1.6/2.0 HDi(tdci?) Peugot 407 to bardzo dobra decyzja ale w grupie PSA na bank jest jeszcze cos (c4?c5?)
Z grupy fiata 1.9 JTD Grande Punto? Croma?
Panowie juz jeden miał pomysł na taki komis i nie pykło. Mysle że jak policzycie ile trzeba włożyć w takie starsze auto zeby dac na to gwarancje to sie okaze ze trzeba bedzie ze 30k za to wziąć.
Is250 za 30k niesmiertelna skrzynia i silnik
Czescie 40k
Nowe zawieszenie aso
Nowe lozyska kol aso
Gwint teina
Hamulce z 350 regeneracja nowe klocki i tarcze greeny/zimermany sporty
Nowe oryginalne bbs 18 na lato
Nowe Zimowki
Nowe letnie
Torsen z gt86
Nowe oslony przegubow
Czyszczenie kolektora dolotowego
Serwis silnika
Olej skrzyni
Wydech od glowicy do konca (w tym kolektory 5,5k) ze sportowe catami
Materialy na carbon dekory
Materialy na uszycie wnetrza
Material na lakierowanko i konserwacja
Robota ofc wlasna we wlasnym warsztacie xD
Rozebrany, wypiaskowana podloga, zrobiona konserwa od 0, zdjery do fabrycznej kataforezy i lakierowany od 0, poskladany na nowych czesciach, wszystko state co zostalo wypiaskowane, ocynkowane i proszkiem, uszyte wnetrze, zeobione carbon decory. Ale taka robocizna to 30k wiec taki lex dla klienta wyszedlby tyle co mk3. Wiec ja nienwidze biznesu dla zrobienia auta za 30k dlanklienta xD of. Lakierowanie odpada, wydech odpada, wnetrze i carbony, to roboty wyjdzie na 10k, jesli blacharsko bedzie igla. Ale wtedy nie masz nowego a cena raczej zrobi sie baza plus 25k i wtedy zarabiacie na wlasnej robocie a nie na handlu 😉
chcemy oglądać GORĄCĄ MYJNIE Z MARLENKĄ!!!
Gdyby takich Krzysztofów było więcej na świecie, to byłoby pięknie.
Kurcze… zróbcie ten temat z tymi autami używanymi.
Wszystko fajnie ale litości nie Kałdi…ileż można wałkować te Audi i VW XD nie ma ciekawszych aut na rynku ? czy na każdym kanale i zawsze musi być coś od nudnego wieśwagena ?
33:25 – jezuus czarne auto na szczoty… ała…
Rozsądne auto – Audi A3 1.6 MPI z gazem
Ja na dojazdy do pracy mam Scenic II z 1.9dci i jeździ się bardzo dobrze i nie martwię się tak ja Wy na parkingach itp.
A na weekend w ładny dzień mam Citroen C4 coupe by Loeb z dużymi zmianami. Myślę że jazda tanim autem to bardzo dobra opcja. Przy większej awarii można szybko sprzedać i kupić coś za taką samą kwotę.
Świetny pomysł Krzysztofa i Siniora. Film naprawdę ciekawy . Brawo Jagi.
jakby było takie miejsce, że za trochę więcej niż gdzie indziej kupuje auto i wiem, że spokojnie rok mogę jeździć to spoko sprawa
To ja polecam Citroena C5 pierwszej generacji i polifta. Silniki te same co w Peugeot. Posiadam takiego z silnikiem benzynowym 2.0 16-zaworowym 136 koni. Zrobiłem w nim rozrząd, oleje, filtry, końcówki kierownicze oraz założyłem instalację LPG. w sumie nic się z tym autem nie dzieje. Co ważne nie rdzewieje poza punktami na tylnej klapie bagażnika. Spala w mieście około 10,5 l gazu a w trasie przy prędkości 120 do 140 km/h też mieści się w 10 l gazu. Części do niego nie są drogie czyli fajny wóz, tani w utrzymaniu i w miarę prosty. Jest w nim oczywiście zawieszenie Hydro wokół którego narosło pełno legend że trudne w serwisie drogie i tak dalej co jest całkowitą nieprawdą. Ja polecam dałem za niego 7000 zł w tym roku.
Mam ten sam silnik EA288, w którym siadło turbo. Podpowiem już na wstępie, że nie wierzcie w regenerację tych turbin bo tego nie da się dobrze zrobić, bo nie ma kompletnie żadnych możliwości regulacji nastaw łopatek jak to było w starych turbinach. Jeżeli ktoś mówi, że to zregeneruje jest po prostu oszustem. Oddałem do jednej takiej firmy, której nazwy wymieniać nie będę te turbinę i co? Dokładnie gówno jak mówi #kivi. Dzwoniłem również do przedstawiciela Garett na Polskę, którzy sami również regenerują te turbiny i oni potwierdzili moją tezę – tej turbiny się nie robi tylko wymienia. Zakończyło się to nową, oryginalną turbiną i auto jeździ jak fabryka.
Ogólnie A3 8V kupiony jako 2-letnie auto, aktualnie u mnie prawie 6 lat i bez większych problemów z silnikiem, pomimo jego skomplikowanej budowy.
Kurde
aż tak teraz jest źle z dostępem do aut że takie cyrki z składaniem 1 z 3 ponownie mają sens ?
Fajny piec 🤭
Ja w 2.0 tdi octavi rs 3 miałem pobór oleju 1,3l na 1k km