Samochód to taka mała skarbonka. Nie dość, że trzeba tankować to jeszcze naprawiać w razie usterki. Pierwsi nie wyobrażają …
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
37 thoughts on “KTO NACIĄGA KLIENTA – MECHANIK czy ASO – UKRYTA KAMERA!”
Wybaczcie za 20 min opóźnienie, mam nadzieję, że film to zrekompensuje! Pozdrawiam życząc miłego weekendu!
Super pomysł na materiał 😉 Podstawa to dobry i zaufany mechanik bo jak jedziemy do kogoś obcego to faktycznie może nas naciągnąć. Z tego względu ja często sam zamawiam potrzebne części. W sklepie iParts.pl dostępnych jest wiele części samochodowych do różnych marek pojazdów. Jeżeli wiemy co nam potrzeba to bez problemu można samodzielnie dokonać zakupu 🙂
Skoda Superb 2017r. 2.0 TSI 220kM – Klocki i tarcze na przód w ASO 1760zł z wymianą, w standardowym warsztacie na dobrym poziomie (nie garaż) 850zł, części sam zorganizowałem (oryginały ATE jakie są wkładane w ASO). Za te 1800zł zrobiłem przód i tył + olej i wszystkie filtry z najwyższej półki.
Ale widzisz też duża rozbieżność jest przez zamienniki. Ja do swojego aura też VW wsadzałem tylko części oryginalne miałem passata B6 2.0TFSI z 2008r inza rozrząd u mechanika na oryginalnych częściach łącznie z robocizna zapłaciłem 2990zł. Do cenny końcowej bardzo ważne jest czy używasz chińskich zamienników u oryginałów. Jeżeli robisz porównanie powinieneś sprawdzić u mechanika i w ASO wszystko na oryginalnych częściach pozdrawiam.
Miałem kiedyś przygodę z jednym ASO Mitsubishi w Warszawie – pieruńsko drogo, tragiczna obsługa klienta, nie mogłem z nikim o niczym pogadać po skończonych wymianach, a do tego po wymianie klocków i oczyszczeniu układu hamulcowego w tymże ASO przez następne kilka miesięcy miałem problem z hamulcami (czysto, że się tak wyrażę, foniczny, coś się tam lekko obcierało w trakcie jazdy i pojękiwało pomimo braku hamowania), z którym musiałem trochę pochodzić po mechanikach, zanim znalazł się taki, który dał radę go rozwiązać. Lekcja na całe życie.
Troszkę dziwne wnioski wyciągnąłeś. gwarancja podana w ASO 2 lata – jest na części, a mechanik powiedział wprost że daje rok na usługę, na części masz obligatoryjną gwarancję 24 miesiące.
Aso robi na częściach orginalnych OE, natomiast większość części u nie januszkowych mechaników to części klasy OEM – zgodne ze standardami producenta, a często są to nawet te same części tyle że bez znaczka – przykład: rolki i napicznacze rozrządów firmy INA i Gates , paski Contitech – którzy są producentami części na pierwszy montaż.
Mam wrażenie po obejrzeniu tego filmu jakbym musiał u mechanika poświęcić jakość za cenę – a często tak nie jest. Lepsze warsztaty specjalizują się w obsłudze konkretnych marek, mają dostęp do tego samego oprogramowania serwisowego co ASO oraz w dużej mierze do tych samych procedur serwisowych co ASO. Różnica jest taka że w ASO znajdziesz często łebków z 2-3 letnim doświadczeniem w wieku w którym nie bardzo chce im się pracować czy przykładać do pracy. I niestety ASO potrafi odstawić taką fuszerkę po której zwykły warsztat pewnie by poszedł z torbami – i wyjść z tego cało zwalając winę na klienta tak że… 😉
Obejżyj se na you tube jak sie robi rozrząd olej i filtry a wyjdziesz najtaniej i nikt cie nie oszuka na częściach i na oleju. Rozrząd też trudny nie jest… acz kolwiek niewiem jak w twoim aucie…
Wymienialem sam rozrzad oczywiscie z pompa wody. Za czesci zaplacilem ponizej 500zl, musialem jeszcze dokupic blokade rozrzadu i kilka pierdol ktore w sumie moge sprzedac tak czy inaczej zamknalem sie w 700zl. Mechanik mialby jeszcze ciut taniej czesci.
Kupiłem dwuletnie auto z gwarancją jeszcze na 5 lat. Przeglądy będą oczywiście w dobrych warsztatach poza ASO. Pomijając kosmiczne ceny, pracownicy w ASO dostają pensyjki i raczej średnio się martwią czy ktoś ich pokocha i wróci. Motywacja średnia do dobrej obsługi. Pozdrawiam sympatycznego autora.
Wybaczcie za 20 min opóźnienie, mam nadzieję, że film to zrekompensuje!
Pozdrawiam życząc miłego weekendu!
No niestety nic nie słychać przez muzykę a im dalej tym gorzej. Odpadłem w 5 minucie.
nawet M4K GARAGE bierze mniej !!!!
Oszuści tyle w temacie
Kurła nic tylko swój warsztat otwierać. Przez 10h będziesz kręcił śrubki i dniowka 2900pln 😂
VW i tak nie jest az tak drogi . W Salonie Mercedesa roboczo godzina potrafi kosztowac 420zł netto ! Tam to są dopiero stawki ! 🙂
Rozbój w biały dzień co w tym ASO wyprawiają ale z drugiej strony mechanik ci może spartolić na amen albo części zajebać.
muzyka zgłusza do luftu
muzyka za głośno!
Tak patrzę na ten silnik i myślę co on pierdoli a tu tylko żart. hah xd
Jebac ASO
I tak się doji klijeta nie wiem z kind te serwisy biorą ceny super zprawdzonko pozdrawiam
Nie wziales pod uwagę orginal a zamiennik. Powinieneś tylko oryginały
Po chu** ta muzyka ?
Jprd jakie ceny w aso
Serio ? ci ludzie cie nie poznają ? hah
Was nic nie słychać za to muzyka roz… na maxa.
osobiscie ja bym szedl do mechanika z polecenia
Super pomysł na materiał 😉 Podstawa to dobry i zaufany mechanik bo jak jedziemy do kogoś obcego to faktycznie może nas naciągnąć. Z tego względu ja często sam zamawiam potrzebne części. W sklepie iParts.pl dostępnych jest wiele części samochodowych do różnych marek pojazdów. Jeżeli wiemy co nam potrzeba to bez problemu można samodzielnie dokonać zakupu 🙂
Skoda Superb 2017r. 2.0 TSI 220kM – Klocki i tarcze na przód w ASO 1760zł z wymianą, w standardowym warsztacie na dobrym poziomie (nie garaż) 850zł, części sam zorganizowałem (oryginały ATE jakie są wkładane w ASO). Za te 1800zł zrobiłem przód i tył + olej i wszystkie filtry z najwyższej półki.
super, nie?
Ale widzisz też duża rozbieżność jest przez zamienniki. Ja do swojego aura też VW wsadzałem tylko części oryginalne miałem passata B6 2.0TFSI z 2008r inza rozrząd u mechanika na oryginalnych częściach łącznie z robocizna zapłaciłem 2990zł. Do cenny końcowej bardzo ważne jest czy używasz chińskich zamienników u oryginałów. Jeżeli robisz porównanie powinieneś sprawdzić u mechanika i w ASO wszystko na oryginalnych częściach pozdrawiam.
n i e ?
Miałem kiedyś przygodę z jednym ASO Mitsubishi w Warszawie – pieruńsko drogo, tragiczna obsługa klienta, nie mogłem z nikim o niczym pogadać po skończonych wymianach, a do tego po wymianie klocków i oczyszczeniu układu hamulcowego w tymże ASO przez następne kilka miesięcy miałem problem z hamulcami (czysto, że się tak wyrażę, foniczny, coś się tam lekko obcierało w trakcie jazdy i pojękiwało pomimo braku hamowania), z którym musiałem trochę pochodzić po mechanikach, zanim znalazł się taki, który dał radę go rozwiązać. Lekcja na całe życie.
W Volvo S60 CC 2017 2.4d rozrząd ok 2.000 netto całość zapłaciłem. VAG ma jakieś ceny z D…..
Ooooo to wymienisz mi olej gratis?
Praktycznie Cie nie słychać jak mówisz. Trzeba było dodać napisy lub wyłączyć muzykę, która jest zupełnie niepotrzebna w tej sytuacji
Ja za wymianę rozrządu z pompą wody+ przegląd okresowy+ wymiana oleju z wszystkimi filtrami w ASO Volkswagena w silniku 2.0 TDi zapłaciłem 3900zł
Ja tam preferuję tylko oryginalne części i super obsługę w ASO. Moim zdaniem warto dopłacić 😉
A u mnie inaczej… Aso 2500a mechanik 2800….hah
Tą jebnaną muzykę tylko słychać ://
Troszkę dziwne wnioski wyciągnąłeś. gwarancja podana w ASO 2 lata – jest na części, a mechanik powiedział wprost że daje rok na usługę, na części masz obligatoryjną gwarancję 24 miesiące.
Aso robi na częściach orginalnych OE, natomiast większość części u nie januszkowych mechaników to części klasy OEM – zgodne ze standardami producenta, a często są to nawet te same części tyle że bez znaczka – przykład: rolki i napicznacze rozrządów firmy INA i Gates , paski Contitech – którzy są producentami części na pierwszy montaż.
Mam wrażenie po obejrzeniu tego filmu jakbym musiał u mechanika poświęcić jakość za cenę – a często tak nie jest. Lepsze warsztaty specjalizują się w obsłudze konkretnych marek, mają dostęp do tego samego oprogramowania serwisowego co ASO oraz w dużej mierze do tych samych procedur serwisowych co ASO. Różnica jest taka że w ASO znajdziesz często łebków z 2-3 letnim doświadczeniem w wieku w którym nie bardzo chce im się pracować czy przykładać do pracy. I niestety ASO potrafi odstawić taką fuszerkę po której zwykły warsztat pewnie by poszedł z torbami – i wyjść z tego cało zwalając winę na klienta tak że… 😉
Obejżyj se na you tube jak sie robi rozrząd olej i filtry a wyjdziesz najtaniej i nikt cie nie oszuka na częściach i na oleju. Rozrząd też trudny nie jest… acz kolwiek niewiem jak w twoim aucie…
ASO to iluzja tam nic nie jest lepsze… a często jest gożej
ja wymieniłem rozrząd na pasku i pompę wody w Fiacie Panda za około 500 zł… Zaczynam doceniać że mam tani samochód
Wymienialem sam rozrzad oczywiscie z pompa wody. Za czesci zaplacilem ponizej 500zl, musialem jeszcze dokupic blokade rozrzadu i kilka pierdol ktore w sumie moge sprzedac tak czy inaczej zamknalem sie w 700zl. Mechanik mialby jeszcze ciut taniej czesci.
Kupiłem dwuletnie auto z gwarancją jeszcze na 5 lat. Przeglądy będą oczywiście w dobrych warsztatach poza ASO. Pomijając kosmiczne ceny, pracownicy w ASO dostają pensyjki i raczej średnio się martwią czy ktoś ich pokocha i wróci. Motywacja średnia do dobrej obsługi. Pozdrawiam sympatycznego autora.