Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
24 thoughts on “Dlaczego codziennie są korki na S8 w Warszawie”
Na drodze ekspresowej w Warszawie codziennie są korki. Dlaczego tak jest ? W filmie tym, przedstawiłem jakie błędy popełniono podczas projektowania tej drogi.
Mam wrażenie, że za jakiś czas to samo będzie z trasą NS – ja wybudują.
Skoro układ dróg jest taki, że trasa NS bedzie że facto miejskim odcinkiem drogi ekspresowej S7 – a więc będzie na nią wpływać ruch tranzytowy, to powinna być w stanie taki ruch obsłużyć.
Tymczasem od lat planowana jest jaki droga klasy GP i to pod kątem ruchu miejskiego.
Przekonany jestem, że źle prowadzony tranzyt będzie ją królował.
Akurat most jest problemem tylko potencjalnym. Na jezdni północnej największe korki tworzą się rano pod wiaduktem Mickiewicza, gdzie dopływ aut z most i Wisłostrady musi ścisnąć się w 3 pasy. To jest wąskie gardło, poszerzanie mostu czy innych zjazdów nic nie zmieni. Tak samo na jezdni południowej, dopływ z prymasa i słowackiego musi się ścisnąć pod wiaduktem Mickiewicza, i dlatego za wąskim gardłem gdzie liczba pasów się zwiększa, korek znika. Gdyby jakims cudem poprawić wiadukt pod Mickiewicza, wtedy dopiero inne błędy w projekcie zaczęłyby mieć prawdziwe znaczenie
Skoro to głównie dzieje się między Powązkami a Bródnem to dla lokalnego warszawskiego ruchu warto byłoby poszerzyć Krasińskiego i stworzyć most oraz zatkać zjazdy przy Powązkowskiej i Broniewskiego.
I ten zakaz dla pojazdów ciężarowych to totalny absurd, gdy godziny zakazu miną to potok ciężarówek zalewa Warszawę przedłużając korki. A w ogóle to kto widział w normalnym kraju zakaz dla ciężarówek na autostradzie lub ekspresówce 😂😂😂😂
Moja ulubiona droga, masakra, wypadki, korki, wciskanie się na lewy pas. Nagrajcie filmik o skrzyżowaniu przy dworcu zachodnim w warszawie (zwłaszcza tunelu) XD jak ktoś jedzie S8 a później wbija w Prymasa i jedzie w stronę Jerozolimskich to w cyrku się nie śmieje.
Super odcinek, ale… Jeśli ktoś korzysta z nawigacji, a teraz to większość nie potrafi poruszać się bez, ale wiadomo dl bezpieczeństwa warto. Jeśli ktoś jedzie dalej na wschód to wie, że nie będzie skręcał o czym nawigacje podpowiadają. Nie ma sensu pchać się na 3-4-5 pas na lewo, żeby za chwilę wpychać się na prawy zjazdowy np. Kolejna kwestia, odstępy, zamiast cisnąć i hamować warto jechać ze stałą prędkością. Niby korek a jednak nagle wszystko idzie płynnie i z 20 km/h nagle wszyscy jadą 90 😐 … Kolejna kwestia pomiar prędkości, jeśli jest 120-90-70-120 tzn że nie jedziemy 140-70-50-90 może ktoś ma w głowie komputer obliczający średnią prędkość ale tez nie oznacza by jechać 90 lewym pasem czy 70 środkowym tworząc za sobą korek. Jazda na suwak dla włączających się jest przepis aby robić to przy prędkościach 1-20 km/h? wielu nie jeździło po Europie to można się zawsze dokształcić z pewnych rzeczy. Święty nie jestem, ale od 17 lat jako kierowca, rowerzysta czy rolkarz nie otrzymałem mandatu za prędkość, łamanie przepisów (choć święty nie jestem) ale dzięki przewidywaniu zachowania kierowców wokół mnie staram się tak robić aby nie używać nadmiernie i mocno hamulców, nie siedzieć nikomu na zderzaku, nie hamować gwałtownie (chyba, że ktoś mnie do tego swoim zachowaniem zmusi), patrzę na znaki drogowe, nie korzystam z telefonu komórkowego, używam zestawu głośnomówiącego, na światłach nie zostawiam 15-20 metrów miejsca przed sobą, nie zatrzymuje się daleko by za chwilę ruszyć (dojechać) do auta przede mną?!?!?!?! (po co, dlaczego?), używam lusterek i kierunkowskazów! no i po prostu używam głowy. Są w tym pewnie jakieś minusy i chętnie jak ktoś je wyłapie to mi napisze abym mógł je zweryfikować pod czas jazdy i będę lepszym kierowcą 🙂 😀 Lubię obserwować.
A przy okazji wywodu to jeśli tramwaj wjeżdża już na obszar przystankowy to nie wjeżdżamy autem aby jeszcze go wyprzedzić 😀 art 26 podpunkt 6 mówi: "Kierujący pojazdem jest obowiązany zachować szczególną ostrożność przy przejeżdżaniu obok oznaczonego przystanku tramwajowego nieznajdującego się przy chodniku. Jeżeli przystanek nie jest wyposażony w wysepkę dla pasażerów, a na przystanek wjeżdża tramwaj lub stoi na nim, kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd w takim miejscu i na taki czas, aby zapewnić pieszemu swobodne dojście do tramwaju lub na chodnik. Przepisy te stosuje się odpowiednio przy ruchu innych pojazdów komunikacji publicznej." z pozdrowieniami dla wszystkich wacków łamiących ten przepis na trasie WZ na przystanku tramwajowo autobusowym w stronę DW. Wileńskiego 😛
bardzo dobre! A ja powiem jeszcze jedno – jadąc siódemko-ósemką do Warszawy (bo one się łączą) .. jadę, jadę, jakiś węzeł Wypędy, jakiś węzeł Puchały, węzeł Opacz i nigdy nie wiem jak skręcić na Konotopę, bo tam muszę się znaleźć. No nie ma siły. Człowiek patrzy, patrzy, nawigacja chodzi, dwie nawigacje chodzą.. i za każdym razem przeoczam ten sekretny zjazd. Dlaczego? Dlatego że tablice informacyjne są źle ustawione, niczego nie ułatwiają, nie naprowadzają, a jedynie informują że właśnie minąłeś zjazd o który ci chodziło. A wiem jak wygląda informacja drogowa w Niemczech, to jest różnica kilkuset lat!
A potem wjeżdżasz do Warszawy (Aleje Jerozolimskie) i nagle z 3-4 pasów robi się jeden czy dwa, bo wszystko gdzieś skręca…, na Bemowo, na Ursus, na Ochotę… Jak się na łuku zagapisz to zamiast w Śródmieściu będziesz w dowolnej innej dzielnicy, o!
Jeżdżę tamtędy ostatnio codziennie z Pragi i nie sposób oprzeć się wrażeniu że to nie most jest za wąski, a właśnie te szklane tunele po lewej stronie Wisły. Bo gdy się jedzie na Pragę to właśnie na początku mostu ruch przyspiesza. A jadąc z Pragi widać że korki tworzą się za mostem. I też prawda, że ludzie nie chcą dojechać do końca pasa włączania się tylko próbują się wcisnąć od razu. Most imho nie marnuje, odcinek tunelowy nie jest w stanie przepuścić tylu aut by most pracował na 100%.
Ciekawe co by dało zwężenie pasów ruchu na tym odcinku gdzie jest ograniczenie do 90 a s8 przestaje być ekspresówka, tak by w miejscu trzech pasów były cztery. W końcu np na części lokalnej mostu pasy również są dość wąskie. Plus likwidacja awaryjnych oraz buspasa.
Gdy jedzie się z Pragi mostem lokalnym to prawy pas skręca na Wisłostradę w kierunku na Gdańsk a środkowy służy do jazdy na wprost lub do centrum Wisłostradą. Łącznica do centrum ma dwa pasy. Zazwyczaj jest przyblokowana korkiem na pasach do przodu.
Szkoda że nie wykonano tego w taki sposób że z prawego pasa na moście można skręcić na Gdańsk lub pojechać na moście dalej do łącznicy na Wisłostradę w kierunku centrum, natomiast środkowy pas prowadziłby na wprost lub na lewy pas łącznicy na Wisłostradę do centrum. Niestety nie jest to kwestia kubla z farbą, bo fizycznie brakuje kilkunastu metrów pasa na wiadukcie w tej części ☹️ i na pewno już nikt nigdy tego nie zmieni
3:44 tam gdzie ten jeden pas co odbija w prawo to nim można też pojechać na wprost tylko że przez światła na tym nadmiarowym skrzyżowaniu, a kiedyś zostanie kawałek przed zbudowany węzeł z S8 i S79 na lotnisko Chopina więc nie wiem jak te auta się pomieszczą 😒 I według mnie rozwiązaniem na korki na tej trasie jest zbudowanie alternatywnej równoległej trasy ekspresowej jak to budują koło Gdańska S6/S7 która będzie de facto obwodnicą ringiem wioski i de facto zrównolegleniem tych ekspresówek bo zaczynają się i kończą w tych samych miejscach. Zatem dlatego w Warszawie mogło by być to samo w postaci zrobienia trasy mostu północnego DK61 jako S61 gdzie z zachodniej strony tunelem pod płytą lotniska by się połączyło z Lazurową co jest na pewnych planach, ale jak S7 wciąż się opóźnia to to tym bardziej. A od strony wschodniej przez Białołękę, Grodzisk łącząc się z Ulicą Głębocką i następnie z zachodniej strony omijając Marki, Pustelnik, Strugę i dalej idąc śladem drogi wojewódzkiej 631 aż do Nieporętu gdzie tam trzeba by jakoś połączyć z resztą trasy 61 gdzie jest bezkolizyjna za tym zalewem Zegrzyńskim 🙂
A propos S8 (poza Wawa) to zwroc prosze uwage w swoich filmach na brak lacznika w okolicach Piotrkowa, co powoduje, ze caly ruch z Wroclawia zamiast kontynuowac jazde S8 zjezdza na i tak juz zakorkowana przez auta z Lodzi i Poznania A1 i potem A2 do Warszawy.
Autor wychodzi z założenia, że tylko błędy projektowe, a raczej oszczędność z nich wynikająca prowadzi do korków na tej trasie. Otóż korki na tej trasie są bardzo rzadko. Generalnie jest to spowolnienie ruchu. Dużo zależy od kierowców którzy na tej trasie jeżdżą coraz to lepiej, ale są też tacy którzy to spowolnienie powodują. Hamowanie, jazda zderzak w zderzak, nie zostawianie miejsca przed sobą, wjeżdżanie za wcześnie na główny pas, brak jazdy na suwak, wyprzedzanie pasem do skrętu w lewo lub w prawo i jechanie i na wprost w ostatniej chwili itp. Jasne najłatwiej byłoby wszystko wyburzyć i wybudować nową trasę, ale to są koszty. Byłem w Miami w USA tam mają po 6-8 pasów w jedną stronę i też w godzinach szczytu są korki i spowolnienia. Samochodów jest za dużo, a ludzie są bardzo wygodni. Niestety korek, spowolnienie to my, a nie tylko błędy projektowe.
Na drodze ekspresowej w Warszawie codziennie są korki. Dlaczego tak jest ? W filmie tym, przedstawiłem jakie błędy popełniono podczas projektowania tej drogi.
Dlaczego są korki w warszawce na każdym trawniku parku co był blok
Słoiki won
Mam wrażenie, że za jakiś czas to samo będzie z trasą NS – ja wybudują.
Skoro układ dróg jest taki, że trasa NS bedzie że facto miejskim odcinkiem drogi ekspresowej S7 – a więc będzie na nią wpływać ruch tranzytowy, to powinna być w stanie taki ruch obsłużyć.
Tymczasem od lat planowana jest jaki droga klasy GP i to pod kątem ruchu miejskiego.
Przekonany jestem, że źle prowadzony tranzyt będzie ją królował.
Ale to o ile w ogóle kiedykolwiek powstanie…
Autor chyba rzadko tam jeździ. Co najmniej połowa komentarza to bredzenie zrzucające odpowiedzialność z idiotów za kółkiem na projektantów drogi.
Bardzo dobry materiał. Szkoda, że takie opracowanie nie powstało 10 lat wcześniej.
Błędy projektowe to jedno ale duży problem to nieumjejęna jazda i blokowanie pasów ruchu
Akurat most jest problemem tylko potencjalnym. Na jezdni północnej największe korki tworzą się rano pod wiaduktem Mickiewicza, gdzie dopływ aut z most i Wisłostrady musi ścisnąć się w 3 pasy.
To jest wąskie gardło, poszerzanie mostu czy innych zjazdów nic nie zmieni.
Tak samo na jezdni południowej, dopływ z prymasa i słowackiego musi się ścisnąć pod wiaduktem Mickiewicza, i dlatego za wąskim gardłem gdzie liczba pasów się zwiększa, korek znika.
Gdyby jakims cudem poprawić wiadukt pod Mickiewicza, wtedy dopiero inne błędy w projekcie zaczęłyby mieć prawdziwe znaczenie
pogonic komunistow i bedzie spokoj'
taka prawda .
A czemu kuźwa co niedzielę w drodze z Łochowa do Warszawy co 15 minut samochody zwalniają do 60 i po chwili przyspieszają? XD
Skoro to głównie dzieje się między Powązkami a Bródnem to dla lokalnego warszawskiego ruchu warto byłoby poszerzyć Krasińskiego i stworzyć most oraz zatkać zjazdy przy Powązkowskiej i Broniewskiego.
I ten zakaz dla pojazdów ciężarowych to totalny absurd, gdy godziny zakazu miną to potok ciężarówek zalewa Warszawę przedłużając korki. A w ogóle to kto widział w normalnym kraju zakaz dla ciężarówek na autostradzie lub ekspresówce 😂😂😂😂
Moja ulubiona droga, masakra, wypadki, korki, wciskanie się na lewy pas. Nagrajcie filmik o skrzyżowaniu przy dworcu zachodnim w warszawie (zwłaszcza tunelu) XD jak ktoś jedzie S8 a później wbija w Prymasa i jedzie w stronę Jerozolimskich to w cyrku się nie śmieje.
S8 przez warszawe to jest taka katorga przejechac, powinni to zaorac az do samej lodzi….
Super odcinek, ale… Jeśli ktoś korzysta z nawigacji, a teraz to większość nie potrafi poruszać się bez, ale wiadomo dl bezpieczeństwa warto. Jeśli ktoś jedzie dalej na wschód to wie, że nie będzie skręcał o czym nawigacje podpowiadają. Nie ma sensu pchać się na 3-4-5 pas na lewo, żeby za chwilę wpychać się na prawy zjazdowy np. Kolejna kwestia, odstępy, zamiast cisnąć i hamować warto jechać ze stałą prędkością. Niby korek a jednak nagle wszystko idzie płynnie i z 20 km/h nagle wszyscy jadą 90 😐 … Kolejna kwestia pomiar prędkości, jeśli jest 120-90-70-120 tzn że nie jedziemy 140-70-50-90 może ktoś ma w głowie komputer obliczający średnią prędkość ale tez nie oznacza by jechać 90 lewym pasem czy 70 środkowym tworząc za sobą korek. Jazda na suwak dla włączających się jest przepis aby robić to przy prędkościach 1-20 km/h? wielu nie jeździło po Europie to można się zawsze dokształcić z pewnych rzeczy. Święty nie jestem, ale od 17 lat jako kierowca, rowerzysta czy rolkarz nie otrzymałem mandatu za prędkość, łamanie przepisów (choć święty nie jestem) ale dzięki przewidywaniu zachowania kierowców wokół mnie staram się tak robić aby nie używać nadmiernie i mocno hamulców, nie siedzieć nikomu na zderzaku, nie hamować gwałtownie (chyba, że ktoś mnie do tego swoim zachowaniem zmusi), patrzę na znaki drogowe, nie korzystam z telefonu komórkowego, używam zestawu głośnomówiącego, na światłach nie zostawiam 15-20 metrów miejsca przed sobą, nie zatrzymuje się daleko by za chwilę ruszyć (dojechać) do auta przede mną?!?!?!?! (po co, dlaczego?), używam lusterek i kierunkowskazów! no i po prostu używam głowy. Są w tym pewnie jakieś minusy i chętnie jak ktoś je wyłapie to mi napisze abym mógł je zweryfikować pod czas jazdy i będę lepszym kierowcą 🙂 😀 Lubię obserwować.
A przy okazji wywodu to jeśli tramwaj wjeżdża już na obszar przystankowy to nie wjeżdżamy autem aby jeszcze go wyprzedzić 😀 art 26 podpunkt 6 mówi: "Kierujący pojazdem jest obowiązany zachować szczególną ostrożność przy przejeżdżaniu obok oznaczonego przystanku tramwajowego nieznajdującego się przy chodniku. Jeżeli przystanek nie jest wyposażony w wysepkę dla pasażerów, a na przystanek wjeżdża tramwaj lub stoi na nim, kierujący jest obowiązany zatrzymać pojazd w takim miejscu i na taki czas, aby zapewnić pieszemu swobodne dojście do tramwaju lub na chodnik. Przepisy te stosuje się odpowiednio przy ruchu innych pojazdów komunikacji publicznej." z pozdrowieniami dla wszystkich wacków łamiących ten przepis na trasie WZ na przystanku tramwajowo autobusowym w stronę DW. Wileńskiego 😛
Powód jest bardzo prosty. S8 jest poprowadzona praktycznie przez miasto a nie obok miasta.
bardzo dobre! A ja powiem jeszcze jedno – jadąc siódemko-ósemką do Warszawy (bo one się łączą) .. jadę, jadę, jakiś węzeł Wypędy, jakiś węzeł Puchały, węzeł Opacz i nigdy nie wiem jak skręcić na Konotopę, bo tam muszę się znaleźć. No nie ma siły. Człowiek patrzy, patrzy, nawigacja chodzi, dwie nawigacje chodzą.. i za każdym razem przeoczam ten sekretny zjazd. Dlaczego? Dlatego że tablice informacyjne są źle ustawione, niczego nie ułatwiają, nie naprowadzają, a jedynie informują że właśnie minąłeś zjazd o który ci chodziło. A wiem jak wygląda informacja drogowa w Niemczech, to jest różnica kilkuset lat!
A potem wjeżdżasz do Warszawy (Aleje Jerozolimskie) i nagle z 3-4 pasów robi się jeden czy dwa, bo wszystko gdzieś skręca…, na Bemowo, na Ursus, na Ochotę… Jak się na łuku zagapisz to zamiast w Śródmieściu będziesz w dowolnej innej dzielnicy, o!
Jeżdżę tamtędy ostatnio codziennie z Pragi i nie sposób oprzeć się wrażeniu że to nie most jest za wąski, a właśnie te szklane tunele po lewej stronie Wisły. Bo gdy się jedzie na Pragę to właśnie na początku mostu ruch przyspiesza. A jadąc z Pragi widać że korki tworzą się za mostem. I też prawda, że ludzie nie chcą dojechać do końca pasa włączania się tylko próbują się wcisnąć od razu.
Most imho nie marnuje, odcinek tunelowy nie jest w stanie przepuścić tylu aut by most pracował na 100%.
Ciekawe co by dało zwężenie pasów ruchu na tym odcinku gdzie jest ograniczenie do 90 a s8 przestaje być ekspresówka, tak by w miejscu trzech pasów były cztery. W końcu np na części lokalnej mostu pasy również są dość wąskie. Plus likwidacja awaryjnych oraz buspasa.
Gdy jedzie się z Pragi mostem lokalnym to prawy pas skręca na Wisłostradę w kierunku na Gdańsk a środkowy służy do jazdy na wprost lub do centrum Wisłostradą. Łącznica do centrum ma dwa pasy. Zazwyczaj jest przyblokowana korkiem na pasach do przodu.
Szkoda że nie wykonano tego w taki sposób że z prawego pasa na moście można skręcić na Gdańsk lub pojechać na moście dalej do łącznicy na Wisłostradę w kierunku centrum, natomiast środkowy pas prowadziłby na wprost lub na lewy pas łącznicy na Wisłostradę do centrum. Niestety nie jest to kwestia kubla z farbą, bo fizycznie brakuje kilkunastu metrów pasa na wiadukcie w tej części ☹️ i na pewno już nikt nigdy tego nie zmieni
3:44 tam gdzie ten jeden pas co odbija w prawo to nim można też pojechać na wprost tylko że przez światła na tym nadmiarowym skrzyżowaniu, a kiedyś zostanie kawałek przed zbudowany węzeł z S8 i S79 na lotnisko Chopina więc nie wiem jak te auta się pomieszczą 😒
I według mnie rozwiązaniem na korki na tej trasie jest zbudowanie alternatywnej równoległej trasy ekspresowej jak to budują koło Gdańska S6/S7 która będzie de facto obwodnicą ringiem wioski i de facto zrównolegleniem tych ekspresówek bo zaczynają się i kończą w tych samych miejscach. Zatem dlatego w Warszawie mogło by być to samo w postaci zrobienia trasy mostu północnego DK61 jako S61 gdzie z zachodniej strony tunelem pod płytą lotniska by się połączyło z Lazurową co jest na pewnych planach, ale jak S7 wciąż się opóźnia to to tym bardziej. A od strony wschodniej przez Białołękę, Grodzisk łącząc się z Ulicą Głębocką i następnie z zachodniej strony omijając Marki, Pustelnik, Strugę i dalej idąc śladem drogi wojewódzkiej 631 aż do Nieporętu gdzie tam trzeba by jakoś połączyć z resztą trasy 61 gdzie jest bezkolizyjna za tym zalewem Zegrzyńskim 🙂
A propos S8 (poza Wawa) to zwroc prosze uwage w swoich filmach na brak lacznika w okolicach Piotrkowa, co powoduje, ze caly ruch z Wroclawia zamiast kontynuowac jazde S8 zjezdza na i tak juz zakorkowana przez auta z Lodzi i Poznania A1 i potem A2 do Warszawy.
Minęły 2 lata. Czy coś się zmieniło?
To co za debile to projektowaly?? Zabrac uprawnienia i pociagnac do odpowiedzialnosci odszkodowawczej
Autor wychodzi z założenia, że tylko błędy projektowe, a raczej oszczędność z nich wynikająca prowadzi do korków na tej trasie. Otóż korki na tej trasie są bardzo rzadko. Generalnie jest to spowolnienie ruchu. Dużo zależy od kierowców którzy na tej trasie jeżdżą coraz to lepiej, ale są też tacy którzy to spowolnienie powodują. Hamowanie, jazda zderzak w zderzak, nie zostawianie miejsca przed sobą, wjeżdżanie za wcześnie na główny pas, brak jazdy na suwak, wyprzedzanie pasem do skrętu w lewo lub w prawo i jechanie i na wprost w ostatniej chwili itp. Jasne najłatwiej byłoby wszystko wyburzyć i wybudować nową trasę, ale to są koszty. Byłem w Miami w USA tam mają po 6-8 pasów w jedną stronę i też w godzinach szczytu są korki i spowolnienia. Samochodów jest za dużo, a ludzie są bardzo wygodni. Niestety korek, spowolnienie to my, a nie tylko błędy projektowe.