W materiale pokazuję jak wykonać naprawę popularnej usterki wyświetlaczy w Mercedesie CLK 208, E klasie 210 i C klasie 202. Usterka objawia się nieczytelnym wskazaniem temperatury zewnętrznej lub godziny przez uszkodzenie połączeń taśmy wyświetlacza.
⬇️⬇️⬇️
Najbliższe szkolenie znajdziesz pod adresem: https://autonomis.pl/sklep
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
27 thoughts on “Naprawa wyświetlacza Mercedes 210/208/202”
Chetnie swoje zegary podesle do roboty. Nie dziala mi tylko zegarek. A co pozniej ze wskazaniami predkosci lub stanu paliwa?? Dobrze bedzie wskazywalo??
Czyżby Arek się sprzedał i powstał film sponsorowany przez firmę naprawiającą liczniki. W brew pozorom tu trzeba trochę myśleć, trochę pokombinować, trochę czystości i wielu umiejętności. Wiem co mówię o zajmuję się licznikami ponad 10 lat, łatwo zostawić odciski palców, łatwo przegrać taśmę i uszkodzić szkło wyświetlacza lub silnik krokowy. Wskazówki zwykle sprawdzam zasilając licznik na stole czy pokazują dokładnie zero bo to nieestetyczne jak są żle ustawione. Mnie bawić z wyświetlaczami zwykle się nie chce właśnie z powodu tych taśm, mam swoje sposoby na poprawienie ich. No i życzę powodzenia z taśmą do starego Vito poliftowego…
Dziękujemy panie Arku za pouczający filmik, jak zawsze super, ale panie Arku my tęsknimy za takimi poważnymi diagnozami jak we wcześniejszych filmikach 😉💪💪💪👍👍. Serdeczne pozdrowienia.
Fajnie by było jak byś wstawiał linki do części które montujesz jak np w tym przypadku do taśmy gdzie kupujesz its. O ile to nie tajemnica. Oraz oczywiście do urządzeń jak np ta zgrzewarka. Dzięki za filmik i pozdrawiam.
Witam Panie Arku mam problem z Mercedesem w 208 clk 2.3 kompresor otóż po odpaleniu silni pracuje równo nic się mu nie dzieje ale gdy damy gazu do końca przy ok 3800-4000 zaczyna się dusić i nie pracuje na jeden cylinder ale nie jest to takie proste, gdy zaczniemy jechać i damy gaz do końca to przy tych obrotach się dusi i po chwili już nie pracuje na ten cylinder całkowicie (pierwszy) a dokładnie wtryskiwacz nie pracuje sprawdzałem stetoskopem i może tak stać 2h i nie zacznie pracować ale wystarczy ponownie odpalić i problem znika do czasu ponownego dodania gazu i to jeszcze nie koniec historii bo gdy przełożymy cewke z 2 na 4 i przełożymy przewody to sytuacja się powtarza ale nie na 1 cylindrze a na 4 rozłącza wtryskiwacz nie mam niestety oscyloskopu ale sprawdziłem napięcie i jest takie same jak na 3 który pracuje normalnie tylko pwm jest zupełnie inny będę wysyłał sterownik do sprawdzenia ale może ktoś ma może jakieś podpowiedzi co by można jeszcze sprawdzić
Witam jestem samoukiem na początek uważnie śledzę twoje video – łapek ci nie zliczę ile dałem w górę .Mam prośbę mimo oglądania twych video nie do końca umiem sobie poradzić z swym fordem galaxy 1,8 tdci rok 2007 .STRESZCZĘ się auto nagle w czasie jazdy zgasło i już póżniej klapa na pulpicie USTERKA SILNIKA ORAZ wywaliło kilka błędów aż 6 poniżej napiszę . Mierzyłem multimetrem na pinie 6 i 14 CAN low CAN high NA STACYJCE ON ZAPŁON ,rozrusznik kręci – immo działa ? i okazało rezystancja wacha się aż do 400 kilo ohm O CO CHODZI ? OD CZEGO ZACZĄĆ CO – PODEJRZEWAM ZWARCIE – LICZNIK . PROSZĘ O POMOC WYTYCZNE JAKIŚ KIERUNEK JESZCZE TEGO NIE ROBIŁEM A MAM CHĘCI LECZ BRAK MI TROCHĘ DOŚWIADCZENIA? BŁEDY – DTC AZ 6 SZT. C15100 – C42268 – DA4468 – C40168 – C41568 – C41668 PROSZĘ O POMOC A MOŻE JAKIŚ FILM POD TYM KĄTEM ???
Super filmik
Ciekawe jak wskazowki ustawił?
Fajnie fajnie, tylko gdzie takie cuda(tasiemki, zgrzewarka) kupić…? 😉
Siemka, no Tobie to jakoś szybko poszło, ja sie motam jakieś poł godziny 😅
Pozdro 👍👊💪
Chetnie swoje zegary podesle do roboty. Nie dziala mi tylko zegarek.
A co pozniej ze wskazaniami predkosci lub stanu paliwa?? Dobrze bedzie wskazywalo??
Piękna robota! Czysto i sprawnie👍
Fajne taśmy. Ali?? Czy Aledrogo??
Szkoda zdrowia na te mercedesy !
Jak zawsze świetnie👌👍
Szybko sprawnie i na temat 👍
Jaki koszt takiej operacji??? Padło mi podswietlenie temp zew
czuje niedosyt :/
nie bylo pokazane jak odkleic tasme od wyswietlacza, ani jak przykleic. troche tak na chybcika filmik
Takich ludzi nam trzeba,prawdziwych fachowców a nie partaczy, tylko szkoda że nasze państwo nie docenia takich ludzi
Czyżby Arek się sprzedał i powstał film sponsorowany przez firmę naprawiającą liczniki. W brew pozorom tu trzeba trochę myśleć, trochę pokombinować, trochę czystości i wielu umiejętności. Wiem co mówię o zajmuję się licznikami ponad 10 lat, łatwo zostawić odciski palców, łatwo przegrać taśmę i uszkodzić szkło wyświetlacza lub silnik krokowy. Wskazówki zwykle sprawdzam zasilając licznik na stole czy pokazują dokładnie zero bo to nieestetyczne jak są żle ustawione. Mnie bawić z wyświetlaczami zwykle się nie chce właśnie z powodu tych taśm, mam swoje sposoby na poprawienie ich. No i życzę powodzenia z taśmą do starego Vito poliftowego…
👍
Dziękujemy panie Arku za pouczający filmik, jak zawsze super, ale panie Arku my tęsknimy za takimi poważnymi diagnozami jak we wcześniejszych filmikach 😉💪💪💪👍👍. Serdeczne pozdrowienia.
Fajnie by było jak byś wstawiał linki do części które montujesz jak np w tym przypadku do taśmy gdzie kupujesz its.
O ile to nie tajemnica.
Oraz oczywiście do urządzeń jak np ta zgrzewarka.
Dzięki za filmik i pozdrawiam.
Gdzie kupić te wyświetlacze
Witam Panie Arku mam problem z Mercedesem w 208 clk 2.3 kompresor otóż po odpaleniu silni pracuje równo nic się mu nie dzieje ale gdy damy gazu do końca przy ok 3800-4000 zaczyna się dusić i nie pracuje na jeden cylinder ale nie jest to takie proste, gdy zaczniemy jechać i damy gaz do końca to przy tych obrotach się dusi i po chwili już nie pracuje na ten cylinder całkowicie (pierwszy) a dokładnie wtryskiwacz nie pracuje sprawdzałem stetoskopem i może tak stać 2h i nie zacznie pracować ale wystarczy ponownie odpalić i problem znika do czasu ponownego dodania gazu i to jeszcze nie koniec historii bo gdy przełożymy cewke z 2 na 4 i przełożymy przewody to sytuacja się powtarza ale nie na 1 cylindrze a na 4 rozłącza wtryskiwacz nie mam niestety oscyloskopu ale sprawdziłem napięcie i jest takie same jak na 3 który pracuje normalnie tylko pwm jest zupełnie inny będę wysyłał sterownik do sprawdzenia ale może ktoś ma może jakieś podpowiedzi co by można jeszcze sprawdzić
Świetna precyzyjna robota
Jak zawsze fajny materiał. Dzieki
czyli, że jeżeli na takim wyświetlaczu nie ma pełnych cyferek to pozostaje tylko wymiana?
Wow!
Mogę podesłać swoje zegary? (W202)
Pozdrawiam
Na jakiej zasadzie te taśmy przewodzą? One nie są lutowane, tylko sam klej je dociska?
PS Ja z czasów W201/W124 i pierszy raz widzę, jak ktoś wyjmuje licznik czymś innym niż szprychy od roweru 🙂
Witam jestem samoukiem na początek uważnie śledzę twoje video – łapek ci nie zliczę ile dałem w górę .Mam prośbę mimo oglądania twych video nie do końca umiem sobie poradzić z swym fordem galaxy 1,8 tdci rok 2007 .STRESZCZĘ się auto nagle w czasie jazdy zgasło i już póżniej klapa na pulpicie USTERKA SILNIKA ORAZ wywaliło kilka błędów aż 6 poniżej napiszę . Mierzyłem multimetrem na pinie 6 i 14 CAN low CAN high NA STACYJCE ON ZAPŁON ,rozrusznik kręci – immo działa ? i okazało rezystancja wacha się aż do 400 kilo ohm O CO CHODZI ? OD CZEGO ZACZĄĆ CO – PODEJRZEWAM ZWARCIE – LICZNIK . PROSZĘ O POMOC WYTYCZNE JAKIŚ KIERUNEK JESZCZE TEGO NIE ROBIŁEM A MAM CHĘCI LECZ BRAK MI TROCHĘ DOŚWIADCZENIA? BŁEDY – DTC AZ 6 SZT. C15100 – C42268 – DA4468 – C40168 – C41568 – C41668 PROSZĘ O POMOC A MOŻE JAKIŚ FILM POD TYM KĄTEM ???
Coś dla MGR-a (pozdrawiam jego widzów). Jemu w W210 nie działa właśnie ten lewy od temperatury
Mam wrażenie, że kręcisz filmik byle kręcić. Wiesz dobrze jakie trudności może sprawić wyjęcie licznika ale szczegółów nie pokazujesz – dlaczego?