Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Podstawy diagnostyki komputerowej samochodu #1



W dzisiejszym odcinku chcialbym rozpocząć serię diagnostyki komputerowej samochodu, jest to wstęp do diagnostyki omówienie, trzech podstawowych punktów które są podstawą podstaw. zapraszam serdecznie do oglądania, komentowania, udostepniania
zachęcam do Subskrybowania kanału i odwiedzenia instagrama

Instagram: https://www.instagram.com/junior_garaz/

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

4 thoughts on “Podstawy diagnostyki komputerowej samochodu #1

  1. Hej.
    Prawdą jest to że nie każdy jest w stanie poprawnie i odpowiedzialnie posługiwać się urządzeniem nie tyle co diagnostycznym np. programowaniem wtrysków w 1.5dci , wyłączanie programowo funkcji Dpf . Wiem z autopsji wymieniałem trzy sterowniki silnika bo, albo nie działał pedał gazu, albo auto nie zamykało się, albo nie działały szyby lub bagażnik klapa była zawsze otwarta. Pseudo fachowcy szatniarze lub ochroniarze pracujący w serwisach biorąc po godzinach komputery do domu robiąc w ten sposób kasę na boku.
    Takie narzędzie w nieodpowiedzialnych rękach jest jak pistolet maszynowy w rękach szympansa.
    Pozdrawiam.

    Z niecierpliwością oczekuję na kolejne odcinki sagi Peugeot 607.

  2. Mam nadzieję, że będzie odcineczek z pełną obsługą diagboxa/pp2000… Włącznie z instalacją oprogramowania, jego prawidłowe używanie, aż po wyjaśnienie wszystkich funkcji jego programu…

  3. Silnik 2.2 16V 3FZ. Spalanie średnie na trasie 8-9l/100km. To samo w mieście 26.7-30l/100km. Zero błędów w PP 2000, żadnych ikon na desce, auto pracuje wręcz idealnie. 5 diagnostów się poddało. Nie mam przepływki EGR, a ciśnienie mierzone poprzez mapsensor. Diagnostyka na silniku 90st. i na wolnych i na 3500obr. wykazuje dane prawidłowe. Gdzie szukać przyczyn w tej masakrycznej rozbieżności spalania miast, trasa???. Pozdrawiam

Dodaj komentarz

Zadzwoń!