Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Jak samemu skleić zderzak plastikowy, oraz jak zgubić ślady po spawaniu blachy



Jak samemu skleić pęknięty zderzak Plastikowy ? czy to trudne , jak usunąć ślady po spawaniu ? Na te pytania oraz wiele innych …

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

27 thoughts on “Jak samemu skleić zderzak plastikowy, oraz jak zgubić ślady po spawaniu blachy

  1. Ciekawa sprawa z naprawą plastikow. Co do spawania mogłeś dodać żeby spawać punktowo i z przerwami w razie czego chłodząc powierzchnię żeby można było dotknąć to goła ręką. Element nie może się nagrzać bo się pofaluje i będzie klops. 😀

  2. Ja polecam ci zakupić multiszlifierke czyli tą małą tak zwaną też multitoolem może i by było dłużej ale jest to małe bardziej poręczne,wygodne, bezpieczne i mocne bo takie narzędzia małe ale rozwijają ogromne obroty moja za niecałe 100zł rozwija 36000 max obr mogę nią wycinać,wiercić,szlifować plastik metal itd,a 2 końcòwką mogę też metal szlifować ale taki jak np.od sikiery,motyki,samochodowy itd

  3. Bardzo fajne filmiki. Ja też będę miał taką robotę z błotnikiem. Myślę jednak aby użyć szczypiec do karbowania blachy, co da zakładkę i zamiast spawania migomatem zgrzewanie punktowe. W tym przypadku myślę, że migomatem też jest ok, bo jesteśmy wstanie zabezpieczyć element po obu stronach ale przy profilach zamkniętych już jest lipa. Naprawiałem próg. Był spawany zarówno migomatem jak i gazowo. Pomalowany najllepszymi farbami, a środek był zabezpieczony środkiem do profili zamkniętych. Po 2 latach wszystko zgniło i tak od środka, a pierwsze ogniska korozji już wychodziły po pół roku. Emerytowany blacharz powiedział, że naprawa progu metodą spawania wytrzymuje maksymalnie 2 lata. Polecał wymianę całego progu i zgrzewanie punktowe.

  4. Jak wymienić ślizgi mocowania w takim zderzaku tzn .powiedzmy kupiliśmy fajny zderzak w kolorze ale mocowania były uszkodzone więc kupiliśmy nawet oryginalne mocowania i chcemy je wkleić wymienić ale trwale .

  5. Super filmik. Widziałam ostatnio jak mój znajomy sklejał plastiki i podobnie to wyglądało. Ja nie wiem, czy bym sama to ogarnęła. Nie mam jakoś smykałki do takich prac przy aucie. Pewnie zgłosiłabym się do AutoGamma, którzy między innymi wykonują takie usługi. Z filmu można się sporo nauczyć.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!