Najbardziej awaryjne Nowe Auta? Tak dziś kolejne top 10 aut stosunkowo nowych przy których zakupie zastanów się 3 razy zanim je kupisz.
Chcesz być na bieżąco to subskrybuj a jak lista pomogła to zostaw kciuka.
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/bonus-m4k-ukraina
———————————————————————————
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł za polecanie + 50 zł zostanie przekierowane na pomoc w Ukrainie
———————————————————————————
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów M4K
—————————————————————————— https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
46 thoughts on “POMYŚL 3 RAZY ZANIM KUPISZ!Najbardziej AWARYJNE NWE AUTA TOP 10”
Michu moja octavia jest z II 2022 i ani jeden problem z tych, które wymieniłeś nie wystąpił. Myśle ze te problemy zostaly już wyeliminowane.
Z scenikiem się nie zgodzę. Mam takie auto. Rocznik produkcji 2009 pierwsza rejestracja 2010. Jestem drugim właścicielem. Auto posiadam od 5 lat. Nie jest garażowane i ani razu nie miałem problemu z elektroniką. A dodam tylko że jest bogato wyposażone w elektronikę razem z dodatkowym wyświetlaczem navi tom tom. Z tego co zauważyłem to z full opcji brakuje tylko podgrzewanej kierownicy i siedzeń. Jak do tej pory zero problemów z elektroniką i silnikiem 1.4 tce 130km. Jedyny dodatkowy koszt to wymiana ograniczników w drzwiach kierowcy które strasznie trzaskały. Obsługa techniczna wiadomo na bieżąco: oleje, filtry, klocki hamulcowe, tarcze … Na przeglądzie zawsze igła.
Wspomagajcie broń biologiczną Pentagonu. Daliście się nabrać na oszustwo pandemiczne. To znaczy, że pomożecie Banderowcom.
Dekalog ukraińskiego nacjonalisty – broszura opracowana przez Stepana Łenkawskiego w 1929, na której powstanie duży wpływ miała ukraińska doktryna nacjonalistyczna. Motto do dekalogu napisał Dmytro Doncow[1].
7. Nie zawahasz się spełnić największej zbrodni, kiedy tego wymaga dobro sprawy.
8. Nienawiścią oraz podstępem będziesz przyjmował wrogów Twego Narodu.
10. Będziesz dążył do rozszerzenia siły, sławy, bogactwa i obszaru państwa ukraińskiego nawet drogą ujarzmienia cudzoziemców.
Nie, Michu. Ruskie pierogi nie są ukraińskie. Są RUSKIE.
Nie zmienia to faktu, że RUSKIE =/= ROSYJSKIE. Przypominam, że Ruś Czerwona to część województwa lubelskiego. A Ruś Biała to po prostu Białoruś – która wcześniej była częścią Rzeczpospolitej Obojga Narodów jako prowincja Wielkiego Księstwa Litewskiego. Naród białoruski jeszcze wtedy nie istniał.
Niemniej w dawnych czasach między Rusią, a Ukrainą różnica była wybitnie umowana. Tak więc nie ma sensu za bardzo sprzeczać się o to czy ruskie, czy ukraińskie. Ważne, że nie są to pierogi rosyjskie ani też sowieckie. Kropka.
Nie wspomniałeś o audi a4 B8. Też są silniki bardzo wadliwe mają problemy z pompami oleju tak samo słabe skrzynie u ich pompy lubią płuc opiłkami przed co silnik i skrzynia się zaciera ci idzie co awarii.
Miałem Renault Scenica III 2012r 1.5DCI. Jeździłem nim 5 lat od 2017 do 2022r i niemiałem ani jednej usterki elektronika. Zna jomy też ma Scenica i też nic mu się nie dzieje. Jestem zdziwiony tymi opiniami
Ja jeździłem Scenic 3 i dwiema wcześniejszymi wersjami i nie mialem żadnych problemów ani z elektronika ani z niczym innym. Mówili mi nie kupuj Francuza. A mówili to właściciele niemieckich aut które co chwile im się psuły 🤣🤣😂😂
Żona ma Yarisa z roku 2003 przebieg 290 tys km silnik chodzi jak szwajcarski zegarek 1,4 D4D zero zero awarii, zostaje z nami do końca jego dni ❤️, i spalanie na poziomie 4 l w mieście 👍👍👍❤️❤️
Generalnie auta z VAG od dawna mają problemy z instalacjami elektrycznymi. Wszyscy moi znajomi i z rodziny, którzy mają Skody, VW czy Seaty mają mniejsze czy większe problemy właśnie z elektryką. Natomiast Renault – jest takie powiedzenie ' Masz Renault i nie miałeś awarii to masz pecha bo wszystko przed tobą" Opel to też od dawna marka słynąca z pustoszenia twojego portfela. Smart wygląda jak pól auta a drugą połowę dokupujesz w częściach. Volvo od momentu jak nie jest Szweckie to mówimy o zupełnie innym standardzie.
Moim zdaniem w dzisiejszych czasach najlepszą opcją jest to co ja robię. Kupiłem Audi a4 b5 z silnikiem 1.8t quattro czyli można powiedzieć klasyka nic szczególnego. Nie oznacza to, że nie cenie takich marek jak BMW,Volvo,opel,skoda, Mercedes. Po prostu ja wybrałem audi. Nowe markowe zawieszenie eibach/Bilstein, silnik do remontu do zakucia, wachacze lemforder, hamulce od mocniejszych wersji silnikowych 345mm, auto do lakierowania i ogarnięcia drobnych korozji. Łącznie na auto z zakupem pójdzie koło 50k ale będzie silnik po generalnym remoncie, zakuty, wytrzyma 500 koni, zawieszenie i hamulce dużo lepsze i skuteczniejsze niż w autach które wychodzą seryjnie co przekłada się na bezpieczeństwo. Więc po co kupować nowy samochód jak można zrobić samochód stary na profesjonalnych częściach który da więcej frajdy i moim zdaniem będzie lepszy a napewno dłużej posłuży.
Co do Tipo pełna zgoda co do słabego zawieszenia a dokładnie drążków stabilizatora, reszta usterek nie jest aż tak pospolita jak wydawałoby się z opisu tego filmu. Wiem jeszcze że trafiają się sztuki 1.4 benzyny bez turbo które baaaardzo lubią olej. Korozja i problemy elektryki to pewnie jeszcze kilka lat trzeba dać, ale to tak proste auta że tam za wiele do zepsucia nie ma. W przypadku Tipo mylący co do awaryjności może być fakt że bardzo dużo tych aut jeździ na taxi, uber, w wypożyczalniach – tak więc lekko nie mają.
Nigdy niewiesz czy to dobrze, czy bardzo źle. Kupiłem stare bmw za 55k, patrzylem zazdrośnie na nowe Skody, a tu masz… jestem szczęściarzem. Przejechalem 50tysi i nie wiem co to jest naprawa.
Czyli skoda kamiq 1.0 dsg 110km powinien dać radę( z normalnymi zegarami, mniej elektroniki, nie wirtualne zegary). Autko chyba przeszlo lifting i ma ladne opinie
Co do nowych aut to teraz stosowane okablowanie elektryki jest aluminiowe co gorsze przewody są bardzo cienkie i często się przerywają na obwodach potem sa problemy xd.
Opel to nie samochód … Jest takie brzydkie powiedzenie. Problemy z manualami w oplu to jakas kpina a insignia nie byla jedynym modelem dotknietym tym problemem. My mielismy w firmie swego czasu 5szt. Zafir B 1.7 cdti ostatnie wypusty 2014r (niby dopracowane). Oczywiscie dodawac nie musze chyba, ze salonowe nie jakis import od mirka trytytkarza handlarza. 4 na 5 mialo wymienione skrzynie biegow miedzy 80k!!!!! a 150k km…. 80k to w naszej firmie jest półtora (gora 2 lata) roku jezdzenia 😂😂👍👍👍 brawo opel. Wujo ma Insignie B salonową w 180konnym dieslu z manualem byl pare razy na gwarancji z pierdolami – jakis zaciety bagażnik i jakies pierdoly pamoetam ale generalnie sobie chwali. Tylko ze on robi 10k km rocznie…
Miałem 3 lexusy na przelomie 8 lat….. NIC absolutnie nic nie robiłem poza serwisami. Teraz coś jeden silownik skrzypi od tylnej klapy tylko….pozdrawiam
A ja przez ostatnie 11 lat jeżdżę A8 D3 4.2 w Dieslu i nic poza kompresorem pneumatyki (3k z wymianą na nowy) się nie zepsuło. Jak tak słucham to żeby sobie zaoszczędzić kłopotów chyba jeszcze długo nie zmienię. Pozdrawiam.
Co do Dustera niekoniecznie się zgodzę. Kupiłem w 2019 roku 1.0 TCe, zrobiłem 100k km i absolutnie żadnej niespodzianki mechanicznej ani z lakierem. Jeśli chodzi o jakość materiałów, to bardziej przyczepiłbym się do kierownicy, bo wygląda po tych 100 tysiącach jak po 300 w innym aucie.
Michu moja octavia jest z II 2022 i ani jeden problem z tych, które wymieniłeś nie wystąpił. Myśle ze te problemy zostaly już wyeliminowane.
Z scenikiem się nie zgodzę. Mam takie auto. Rocznik produkcji 2009 pierwsza rejestracja 2010. Jestem drugim właścicielem. Auto posiadam od 5 lat. Nie jest garażowane i ani razu nie miałem problemu z elektroniką. A dodam tylko że jest bogato wyposażone w elektronikę razem z dodatkowym wyświetlaczem navi tom tom. Z tego co zauważyłem to z full opcji brakuje tylko podgrzewanej kierownicy i siedzeń. Jak do tej pory zero problemów z elektroniką i silnikiem 1.4 tce 130km. Jedyny dodatkowy koszt to wymiana ograniczników w drzwiach kierowcy które strasznie trzaskały. Obsługa techniczna wiadomo na bieżąco: oleje, filtry, klocki hamulcowe, tarcze … Na przeglądzie zawsze igła.
Wspomagajcie broń biologiczną Pentagonu.
Daliście się nabrać na oszustwo pandemiczne.
To znaczy, że pomożecie Banderowcom.
Dekalog ukraińskiego nacjonalisty – broszura opracowana przez Stepana Łenkawskiego w 1929, na której powstanie duży wpływ miała ukraińska doktryna nacjonalistyczna. Motto do dekalogu napisał Dmytro Doncow[1].
7. Nie zawahasz się spełnić największej zbrodni, kiedy tego wymaga dobro sprawy.
8. Nienawiścią oraz podstępem będziesz przyjmował wrogów Twego Narodu.
10. Będziesz dążył do rozszerzenia siły, sławy, bogactwa i obszaru państwa ukraińskiego nawet drogą ujarzmienia cudzoziemców.
Co myślisz o skodzie superb z 2017roku ??
Nie, Michu. Ruskie pierogi nie są ukraińskie. Są RUSKIE.
Nie zmienia to faktu, że RUSKIE =/= ROSYJSKIE. Przypominam, że Ruś Czerwona to część województwa lubelskiego. A Ruś Biała to po prostu Białoruś – która wcześniej była częścią Rzeczpospolitej Obojga Narodów jako prowincja Wielkiego Księstwa Litewskiego. Naród białoruski jeszcze wtedy nie istniał.
Niemniej w dawnych czasach między Rusią, a Ukrainą różnica była wybitnie umowana. Tak więc nie ma sensu za bardzo sprzeczać się o to czy ruskie, czy ukraińskie. Ważne, że nie są to pierogi rosyjskie ani też sowieckie. Kropka.
Dobrze ze nie ma tu peugeot 508 2.0 hdi z 2012 roku uf bo właśnie kupilem
Dacia Duster
Nie wspomniałeś o audi a4 B8. Też są silniki bardzo wadliwe mają problemy z pompami oleju tak samo słabe skrzynie u ich pompy lubią płuc opiłkami przed co silnik i skrzynia się zaciera ci idzie co awarii.
Miałem Renault Scenica III 2012r 1.5DCI. Jeździłem nim 5 lat od 2017 do 2022r i niemiałem ani jednej usterki elektronika. Zna
jomy też ma Scenica i też nic mu się nie dzieje. Jestem zdziwiony tymi opiniami
Zadziwia mnie Fiat z ich awariami alternatora. Miałem kiedyś Alfę i naprawa tegoż podzespołu występowała niemal raz do roku. Porażka.
XC90 II od 2015 roku też awaryjne…
Kupiłem w 2017 roku nowe CC 2.0 TDI 150kM jestem mega zadowolony. Nic kompletnie nic się nie psuje. Idealny
Jeżdżę szczeniakiem któryś rok i co do karty to tylko czasem się szybko zamyka ,a co do usterek to tam jest ale inna wiecznie zalewa schowki!
dobrze że niema reno megan 4 generacji 🙏😉
Szkoda że nic nie mówisz o szmelcwagenie
czesc michu fajny material
Ja jeździłem Scenic 3 i dwiema wcześniejszymi wersjami i nie mialem żadnych problemów ani z elektronika ani z niczym innym. Mówili mi nie kupuj Francuza. A mówili to właściciele niemieckich aut które co chwile im się psuły 🤣🤣😂😂
I znowu zadnych japoncow👍🤪🤔
Żona ma Yarisa z roku 2003 przebieg 290 tys km silnik chodzi jak szwajcarski zegarek 1,4 D4D zero zero awarii, zostaje z nami do końca jego dni ❤️, i spalanie na poziomie 4 l w mieście 👍👍👍❤️❤️
Co za bzdury z tym Smartem, skrzynie są pancerne i bezawaryjne, nic się nie dzieje
2:50 w tytule wpisujesz nowe auta a omawiasz renault z 2009roku czyli starego 13 letniego gruza???
OK to co kupić ??
Renault musi sporo nadrobić. Chociaż Mercedes Citan to francuskim inżynierom się udał.
Generalnie auta z VAG od dawna mają problemy z instalacjami elektrycznymi. Wszyscy moi znajomi i z rodziny, którzy mają Skody, VW czy Seaty mają mniejsze czy większe problemy właśnie z elektryką.
Natomiast Renault – jest takie powiedzenie ' Masz Renault i nie miałeś awarii to masz pecha bo wszystko przed tobą"
Opel to też od dawna marka słynąca z pustoszenia twojego portfela.
Smart wygląda jak pól auta a drugą połowę dokupujesz w częściach.
Volvo od momentu jak nie jest Szweckie to mówimy o zupełnie innym standardzie.
Octavia IV i gulf 8 to najgorsze ściery na rynku obecnie…
Nie ma chyba chłopa na całym YT nie tylko polskim który pierdoli takie głupoty, potem mireczki oglądają i powielają, paranoja
Moim zdaniem w dzisiejszych czasach najlepszą opcją jest to co ja robię. Kupiłem Audi a4 b5 z silnikiem 1.8t quattro czyli można powiedzieć klasyka nic szczególnego. Nie oznacza to, że nie cenie takich marek jak BMW,Volvo,opel,skoda, Mercedes. Po prostu ja wybrałem audi. Nowe markowe zawieszenie eibach/Bilstein, silnik do remontu do zakucia, wachacze lemforder, hamulce od mocniejszych wersji silnikowych 345mm, auto do lakierowania i ogarnięcia drobnych korozji. Łącznie na auto z zakupem pójdzie koło 50k ale będzie silnik po generalnym remoncie, zakuty, wytrzyma 500 koni, zawieszenie i hamulce dużo lepsze i skuteczniejsze niż w autach które wychodzą seryjnie co przekłada się na bezpieczeństwo. Więc po co kupować nowy samochód jak można zrobić samochód stary na profesjonalnych częściach który da więcej frajdy i moim zdaniem będzie lepszy a napewno dłużej posłuży.
Polecam japońskie konstrukcje Mam lexa is 16r i nic sie nie dzieje fakt dopiero 105 tys przejechane
Piękna Skoda? Toż to oksymoron!
Co do Tipo pełna zgoda co do słabego zawieszenia a dokładnie drążków stabilizatora, reszta usterek nie jest aż tak pospolita jak wydawałoby się z opisu tego filmu. Wiem jeszcze że trafiają się sztuki 1.4 benzyny bez turbo które baaaardzo lubią olej. Korozja i problemy elektryki to pewnie jeszcze kilka lat trzeba dać, ale to tak proste auta że tam za wiele do zepsucia nie ma.
W przypadku Tipo mylący co do awaryjności może być fakt że bardzo dużo tych aut jeździ na taxi, uber, w wypożyczalniach – tak więc lekko nie mają.
Tipo to ty szanuj xD
Kogo stać na nowe auto? xD
Nigdy niewiesz czy to dobrze, czy bardzo źle. Kupiłem stare bmw za 55k, patrzylem zazdrośnie na nowe Skody, a tu masz… jestem szczęściarzem. Przejechalem 50tysi i nie wiem co to jest naprawa.
Proszę przestańcie już z tą Ukrainą…
Tipo nie do zajechania.
Czyli skoda kamiq 1.0 dsg 110km powinien dać radę( z normalnymi zegarami, mniej elektroniki, nie wirtualne zegary). Autko chyba przeszlo lifting i ma ladne opinie
Co do nowych aut to teraz stosowane okablowanie elektryki jest aluminiowe co gorsze przewody są bardzo cienkie i często się przerywają na obwodach potem sa problemy xd.
Cena = jakość
Jakość = cena 😉
Opel to nie samochód … Jest takie brzydkie powiedzenie. Problemy z manualami w oplu to jakas kpina a insignia nie byla jedynym modelem dotknietym tym problemem. My mielismy w firmie swego czasu 5szt. Zafir B 1.7 cdti ostatnie wypusty 2014r (niby dopracowane). Oczywiscie dodawac nie musze chyba, ze salonowe nie jakis import od mirka trytytkarza handlarza. 4 na 5 mialo wymienione skrzynie biegow miedzy 80k!!!!! a 150k km…. 80k to w naszej firmie jest półtora (gora 2 lata) roku jezdzenia 😂😂👍👍👍 brawo opel. Wujo ma Insignie B salonową w 180konnym dieslu z manualem byl pare razy na gwarancji z pierdolami – jakis zaciety bagażnik i jakies pierdoly pamoetam ale generalnie sobie chwali. Tylko ze on robi 10k km rocznie…
Miałem 3 lexusy na przelomie 8 lat….. NIC absolutnie nic nie robiłem poza serwisami. Teraz coś jeden silownik skrzypi od tylnej klapy tylko….pozdrawiam
Ranking używanych aut do 3 lat do 35 tys eur
A gdzie burakowozy dla kredyciarzy i chłoptasi w rureczkach i czapeczkach z daszeczkiem – bełęmwu i ałdi?
Renault Scenic 3 się sypie? Bardzo dopracowany samochód, całkiem bezawaryjny, szczególnie silniki 1.6 benzyna.
A ja przez ostatnie 11 lat jeżdżę A8 D3 4.2 w Dieslu i nic poza kompresorem pneumatyki (3k z wymianą na nowy) się nie zepsuło. Jak tak słucham to żeby sobie zaoszczędzić kłopotów chyba jeszcze długo nie zmienię. Pozdrawiam.
Tipo najlepsze
Co do Dustera niekoniecznie się zgodzę. Kupiłem w 2019 roku 1.0 TCe, zrobiłem 100k km i absolutnie żadnej niespodzianki mechanicznej ani z lakierem. Jeśli chodzi o jakość materiałów, to bardziej przyczepiłbym się do kierownicy, bo wygląda po tych 100 tysiącach jak po 300 w innym aucie.