kontakt: mothor.yt@gmail.com
Dziś szybki serwis samochodu żony, a dokładniej Opel Meriva B z 2016 roku z silnikiem 1.4 turbo o mocy 120km:) Auto ma przejechane 46500 km więc przyszedł czas na wymianę oleju po około 30tyś kilometrów od ostatniej wymiany oraz na dolanie płynu do spryskiwaczy:) Sprawdzę, jak wygląda zlany olej i pokażę Wam najazdy, jakie zamówiłem do prac przy autach.
#longlife #olej #opel https://patronite.pl/mothor https://www.instagram.com/mothor_pl/ https://www.facebook.com/MoThorPL
kontakt: mothor.yt@gmail.com
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
28 thoughts on “Wymiana oleju silnikowego po 30 000km Opel Meriva B 1.4 Turbo longlife – najazdy samochodowe”
Ciekawe, czy ten filtr w ogóle filtrował, czy zadziałał zawór w środku? Przy takim stanie oleju, to ja bym po wymianie trochę pojeździł i ponownie zmienił na nowy, ale to tylko moje zdanie. Mogłeś odkręcić korek pokrywy zaworów, lepiej by olej się zlał. Pozdrawiam. ps dzięki za apteczkę😉
Panowie nie na co tak lamentować na tym interwałem zmiany oleju. Jakby to było jakieś pożądane auto , wtedy można się bawić w wymiany oliwy co 10k. W samochodzie tej klasy wymiana co 30k jest ok , tak czy siak po dziesięciu latach takie auto ledwo już jeździ i nadaje się tylko na szrot.
Jeśli olej był w tym przypadku nie wymieniany regularne po wymianie proszę zrobić 2000-3000 tysiące km i znów wymienić nowy filtr i olej.Podjrzewam że w silniku jest już dużo nagaru więc płukanka w tym przypadku może być trochę ryzykowana gdyż duże załogi nagaru mogą zostać rozpuszczone izatkać filtr oleju i może być jeszcze większy problem. Sposób który panu przedstawiłem jest bardziej kosztowny i czasochłonny ale bardziej bezpieczny dla silnika pozdrawiam
Po takim zaniedbaniu to nowy olej na 3 max 5tys km i jakaś solidna płukanka a najlepiej wlać byle jaki aby pod normę, nowy filtr rozgrzać i dobra płukanka(np. Oilem) na godzinę.
Jeżeli samochód jeździ poza miastem to 30.000km dla oleju LL to żaden wyczyn. Co innego jak ktoś jeździł po mieście. Podawanie interwału wymiany oleju w km jak nie wiemy jak ktoś jeździł jest bez sensu. Dla olejów LL maksymalny okres używania to 700h pracy silnika. Czuwaj!
Woda ma większą gęstość od oleju! Olej nie jest rzadki, ale na małą lepkość. Olej wraz z wiekiem i okresem eksploatacji zwiększa swoją lepkość, chyba, że rozcieńcza go niespalone paliwo.
Ja kupiłem stare auto Hyundai Matrix 2007 r. Olej tam był wymieniany co 20-25 tyś Aktualny przebieg 230 Był wlany półsyntetyczny Shell ja wymieniałem po.11 tyś jak kupiłem i po roku robiąc 5 tys wlałem syntetyczny Valvoline. Auto wydaje się że mniej pali
Korek albo bagnet się wyciąga przy spuszczaniu. Wypadało tez zastosować lepszy filtr i jakąś płukankę po takim syfie. A jak nie chciałeś to ten olej który wlałeś wymień po 5000 km. Bo ten który puściłeś wyglądał gorzej niż w moim dieslu 😉
Spryskiwacze też chyba ostatni raz wlewany na serwisie, bo kobieta nie wie pewnie nawet jak podnieść maskę. Podobno te papierowe filtry są gorsze od tych puszkowych. Toyota nadal stosuje tradycyjne. Ten olej to był mocno przepracowany patrząc jak spływał powoli.
Ciekawe, czy ten filtr w ogóle filtrował, czy zadziałał zawór w środku? Przy takim stanie oleju, to ja bym po wymianie trochę pojeździł i ponownie zmienił na nowy, ale to tylko moje zdanie. Mogłeś odkręcić korek pokrywy zaworów, lepiej by olej się zlał. Pozdrawiam. ps dzięki za apteczkę😉
Brak szacunku do auta. Niedbalstwo. To tak, jakbyś w gumofilcach kładł się do łóżka. A może się kładziesz. Są podobno tacy.
Ogólnie samodzielna wymiana oleju? Pseudo oszczędność normalnie to kłopot z utylizacją oleju zużytego
Longlife są dobre tylko dla firm leasingowych. Moim zdaniem 15 tyś to Max. 5w30 ma lekkość okolo 10 jednostek A 5w40 okolo 16 .
Pozdrawiam serdecznie!
Panowie nie na co tak lamentować na tym interwałem zmiany oleju.
Jakby to było jakieś pożądane auto , wtedy można się bawić w wymiany oliwy co 10k.
W samochodzie tej klasy wymiana co 30k jest ok , tak czy siak po dziesięciu latach takie auto ledwo już jeździ i nadaje się tylko na szrot.
O japierdziele! Zmień Pan ten olej znowu po 100 kilometrach,ten silnik trzeba przepłukać z tego syfu.
Jak już nie wymieniano oleju co 10 tyś km to chociaż sam filtr oleju by wypadało za kilkanaście złotych wymienić co 10 tyś km.
Jeśli olej był w tym przypadku nie wymieniany regularne po wymianie proszę zrobić 2000-3000 tysiące km i znów wymienić nowy filtr i olej.Podjrzewam że w silniku jest już dużo nagaru więc płukanka w tym przypadku może być trochę ryzykowana gdyż duże załogi nagaru mogą zostać rozpuszczone izatkać filtr oleju i może być jeszcze większy problem. Sposób który panu przedstawiłem jest bardziej kosztowny i czasochłonny ale bardziej bezpieczny dla silnika pozdrawiam
30000 makabra
To nie long life jest problemem, tylko twoje niehlujstwo
Szkoda nowego auta. Zaledwie 45 tys km.
Po takim zaniedbaniu to nowy olej na 3 max 5tys km i jakaś solidna płukanka a najlepiej wlać byle jaki aby pod normę, nowy filtr rozgrzać i dobra płukanka(np. Oilem) na godzinę.
Jeżeli samochód jeździ poza miastem to 30.000km dla oleju LL to żaden wyczyn. Co innego jak ktoś jeździł po mieście.
Podawanie interwału wymiany oleju w km jak nie wiemy jak ktoś jeździł jest bez sensu. Dla olejów LL maksymalny okres używania to 700h pracy silnika. Czuwaj!
Woda ma większą gęstość od oleju!
Olej nie jest rzadki, ale na małą lepkość.
Olej wraz z wiekiem i okresem eksploatacji zwiększa swoją lepkość, chyba, że rozcieńcza go niespalone paliwo.
tak właśnie filtr wykręca jak za długo jeździ
Ja robiłem test w bmw nie wymieniłem oleju przez 42tyś kilometrów i powiem wam że nie miałem wcale nagaru aż byłem w szoku .
Jeszcze 30 000 tyś by zrobił
Ja kupiłem stare auto Hyundai Matrix 2007 r. Olej tam był wymieniany co 20-25 tyś Aktualny przebieg 230 Był wlany półsyntetyczny Shell ja wymieniałem po.11 tyś jak kupiłem i po roku robiąc 5 tys wlałem syntetyczny Valvoline. Auto wydaje się że mniej pali
Gdzie kupiłeś najazdy ?
Kto robi tyle tysięcy na oleju !!!!😭😭😭😭
Korek albo bagnet się wyciąga przy spuszczaniu.
Wypadało tez zastosować lepszy filtr i jakąś płukankę po takim syfie.
A jak nie chciałeś to ten olej który wlałeś wymień po 5000 km. Bo ten który puściłeś wyglądał gorzej niż w moim dieslu 😉
olej leje drogi ale wymienia co 30 tys kupuj tańszy GM5w30 i wymieniaj co 10tyś
mówi Pan że do 3 wymiana a auto ma 45tyś? to pierwsza wymiana była po 1tyś a druga kiedy????????
Możliwe, ze ten olej i filtr nigdy nie był wymieniany , w ASO różnie bywa.
Wymiana oleju po 30000 tysiąca h ? A filtr oleju jest przewidziany na 1000 to gratulacje z poziomu wiedzy silnik zgnojony strasznie
Spryskiwacze też chyba ostatni raz wlewany na serwisie, bo kobieta nie wie pewnie nawet jak podnieść maskę.
Podobno te papierowe filtry są gorsze od tych puszkowych. Toyota nadal stosuje tradycyjne.
Ten olej to był mocno przepracowany patrząc jak spływał powoli.
No poświęciłeś się , a właściwie samochód żeby pokazać jaki syf jest po 30 tyś km !!!
Szkoda silnika, 30kkm na jednym oleju