Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
23 thoughts on “Ford Focus Mk2 – typowe usterki”
TU SĄ ILOŚCI KM W SILNIKACH FORDA FOCUSA MK2 BO AUTOVLOGER W NIEKTÓRYCH NIE POWIEDZIAŁ BENZYNIAKI: 1.4 80 KM 1.6 100 KM 1.6 Ti-VCT 115 KM 1.8 125 KM 2.0 140 KM 2.5 TURBO R5 MA 225 KM W WERSJI ST 306 KM TO RS A 350 KM TO RS500 DIESLE: 1.6 TDCi 90 LUB 109 KM 1.8 TDCi 116 KM 2.0 TDCi 136 KM CIEKAWOSTKI: SILNIK SPALINOWY 2.5 TURBO R5 TO TAK NAPRAWDĘ SILNIK VOLVO BRZMI ŁADNIE JEST DYNAMICZNY ALE PALI DUŻO LUB BARDZO DUŻO SILNIKI DIESLA 1.6 I 2.0 TDCi TO TAK NAPRAWDĘ SILNIKI 1.6 I 2.0 HDi CZYLI Z KONCERNU PSA 🙂
Kumpel miał 2.0 diesla i to była skarbonka bez dna. Inni zachwalają silniki benzynowe inni jednak te diesle (jak to w Polsce) ale to już drugi ford, u którego usłyszałem od znajomego, że do bani silnik właśnie diesla. Sam mam TDDi i akurat ten silnik nie bierze grama oleju ale za to miał problemy z pompą, no i oczywiście rdza.
Boczki siedzibą są twardsze i a silniki mają taki i takie przyspieszenie .A co się psuje ,a co nie ??? Nic więcej się nie dowiedziałem .Ale przecież kogo to obchodzi w aucie używanym
Ja bym się bardzo cieszył, gdyby moja foka brała po mieście "13 albo nawet 14 litrów na sto kilometrów"… =D Zrobiłem raz wyjątkowo wymagającą (ode mnie i mojej samokontroli) próbę, i minimalnie wyszło mi 11 litrów (auto, silnik ultra zdrowe – jak nowe niemal). Rzecz w tym, że tak się nie da. Samochód jeździ zbyt zajebiście, aby męczyć go na niskich obrotach. 🙂
Typowe usterki??? Zapomniałeś o słabym uszczelnieniu karoserii przez co pojawiają sie przecieki i mokra podsufitowka. Wiec użytkownik musi poprawiać fabrykę
Tylko pajac dyskutuje o awarii auta którego nie eksploatuje na codzień. Łapa w dół ! Wrzucasz migacz w Fordzie to wystarcza na ocene dla Ciebie. WYCIEK OLEJU pajacu kazde auto w tym wieku ma wyciek oleju !!!!!
moja foka 1.6 pije 6l-6.3l diesla w mieście a nie mam lekkiej nogi. Ogólnie od 2006 r ten sam układ wydechowy , tył amorki. Praktycznie żadnych z tych minusów nie miałem.
Kurde, a ja właśnie kupiłem focusa z silnikiem 1.6 TI-VCT 115KM ze zmiennymi fazami rozrządu. W moim fazatory były wymianiane przy 108tys km. Teraz mam 160tys. Jakie są objawy wyeksploatowanych fazatorów?
1.6 tdci 90km, bez dpf i dwumasy w cale nie jest za słaby, przynajmniej do hatchbaka. Pali około 5l/100 lub mniej. Ładnie się zbiera, turbinka robi robotę już od dołu. Skrzynia spoko. Autko w ogóle nie zamula, jest żwawe i dynamiczne, ale nieco głośne. Bardzo dobrze się prowadzi, wygodna pozycja za kierownicą. Bardzo fajne autko, środek również, spoko materiały nie ma lipy. No i ten bagażnik! Dwie przeprowadzki nim robiłem, bardzo pojemny, po złożeniu foteli to już bajka. Problemy z zimnymi lutami to standard. No i trochę niski przód, łatwo uszkodzić. Trudne dojście do filtra oleju i Kabinowego. Generalnie, duży pozytyw.
Kupiłem w 2012 jako 7 letnie kombi. Do dziś przejechałem 240 tysięcy na lpg. Jedna usterka padła cewka Koszt 200 zł. Na autostradzie 130 do 150 km/h 11 litrów lpg. Ale sam regulowałem luzy na zaworach , 4 cylinder na 100 tysięcy km gniazdo siada około 0.25 mm . Ogólnie zero usterek. Dbam o auto. Polecam
Mam Focusa mk2 1.6 tdci 109km kombi z maja 2007 roku przed faceliftingiem. Pojawił się problem z lejacymi wtryskami? Podkłady itp były wymieniane, jakieś porady?
TU SĄ ILOŚCI KM W SILNIKACH FORDA FOCUSA MK2 BO AUTOVLOGER W NIEKTÓRYCH NIE POWIEDZIAŁ
BENZYNIAKI:
1.4 80 KM
1.6 100 KM
1.6 Ti-VCT 115 KM
1.8 125 KM
2.0 140 KM
2.5 TURBO R5 MA 225 KM W WERSJI ST 306 KM TO RS A 350 KM TO RS500
DIESLE:
1.6 TDCi 90 LUB 109 KM
1.8 TDCi 116 KM
2.0 TDCi 136 KM
CIEKAWOSTKI:
SILNIK SPALINOWY 2.5 TURBO R5 TO TAK NAPRAWDĘ SILNIK VOLVO BRZMI ŁADNIE JEST DYNAMICZNY ALE PALI DUŻO LUB BARDZO DUŻO
SILNIKI DIESLA 1.6 I 2.0 TDCi TO TAK NAPRAWDĘ SILNIKI 1.6 I 2.0 HDi CZYLI Z KONCERNU PSA 🙂
Dzięki!
Kumpel miał 2.0 diesla i to była skarbonka bez dna. Inni zachwalają silniki benzynowe inni jednak te diesle (jak to w Polsce) ale to już drugi ford, u którego usłyszałem od znajomego, że do bani silnik właśnie diesla. Sam mam TDDi i akurat ten silnik nie bierze grama oleju ale za to miał problemy z pompą, no i oczywiście rdza.
Aktualnie jeżdże takim focusem na bolcie w Białymstoku. Świetne auto 🙂
Boczki siedzibą są twardsze i a silniki mają taki i takie przyspieszenie .A co się psuje ,a co nie ??? Nic więcej się nie dowiedziałem .Ale przecież kogo to obchodzi w aucie używanym
Ja bym się bardzo cieszył, gdyby moja foka brała po mieście "13 albo nawet 14 litrów na sto kilometrów"… =D
Zrobiłem raz wyjątkowo wymagającą (ode mnie i mojej samokontroli) próbę, i minimalnie wyszło mi 11 litrów (auto, silnik ultra zdrowe – jak nowe niemal).
Rzecz w tym, że tak się nie da. Samochód jeździ zbyt zajebiście, aby męczyć go na niskich obrotach. 🙂
Minus głośny. Słabo wytłumione wnętrze
Typowe usterki??? Zapomniałeś o słabym uszczelnieniu karoserii przez co pojawiają sie przecieki i mokra podsufitowka. Wiec użytkownik musi poprawiać fabrykę
Ale dużo wad..!!
Ogólnie śmieć jak to ford..!!!
Tylko pajac dyskutuje o awarii auta którego nie eksploatuje na codzień. Łapa w dół ! Wrzucasz migacz w Fordzie to wystarcza na ocene dla Ciebie. WYCIEK OLEJU pajacu kazde auto w tym wieku ma wyciek oleju !!!!!
moja foka 1.6 pije 6l-6.3l diesla w mieście a nie mam lekkiej nogi. Ogólnie od 2006 r ten sam układ wydechowy , tył amorki. Praktycznie żadnych z tych minusów nie miałem.
Dzięki za film
kiedy mitsubishi lancer viii ?
Kurde, a ja właśnie kupiłem focusa z silnikiem 1.6 TI-VCT 115KM ze zmiennymi fazami rozrządu. W moim fazatory były wymianiane przy 108tys km. Teraz mam 160tys. Jakie są objawy wyeksploatowanych fazatorów?
1.6 tdci 90km, bez dpf i dwumasy w cale nie jest za słaby, przynajmniej do hatchbaka. Pali około 5l/100 lub mniej. Ładnie się zbiera, turbinka robi robotę już od dołu. Skrzynia spoko. Autko w ogóle nie zamula, jest żwawe i dynamiczne, ale nieco głośne. Bardzo dobrze się prowadzi, wygodna pozycja za kierownicą. Bardzo fajne autko, środek również, spoko materiały nie ma lipy. No i ten bagażnik! Dwie przeprowadzki nim robiłem, bardzo pojemny, po złożeniu foteli to już bajka. Problemy z zimnymi lutami to standard. No i trochę niski przód, łatwo uszkodzić. Trudne dojście do filtra oleju i Kabinowego. Generalnie, duży pozytyw.
Kolego o zalewaniu bagażnika zapomniałeś dodać ! 😉 leci i hugo wie z skąd
Mam 1.6 115 koni..on musi być taki głośny i słabe ruszanie..jakby brakuje mocy..
Mało tematu na 2.0 benzyna
Kupiłem w 2012 jako 7 letnie kombi. Do dziś przejechałem 240 tysięcy na lpg. Jedna usterka padła cewka Koszt 200 zł. Na autostradzie 130 do 150 km/h 11 litrów lpg. Ale sam regulowałem luzy na zaworach , 4 cylinder na 100 tysięcy km gniazdo siada około 0.25 mm . Ogólnie zero usterek. Dbam o auto. Polecam
Dla mnie 1.6 100kucy wystarczy w zupełności
Czy w wersji 1,6 TDCi 90KM jest pasek czy łańcuch rozrządu ?
jesteś pan debil
Mam Focusa mk2 1.6 tdci 109km kombi z maja 2007 roku przed faceliftingiem. Pojawił się problem z lejacymi wtryskami? Podkłady itp były wymieniane, jakieś porady?