Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Wypadanie zapłonu w TSI i TFSI, jak diagnozować – ZRÓB TO SAM



Bohaterem ósmego odcinka „AUTODYŻURU” jest PASSAT! ROCZNIK: 2014 MOC: 160 km SILNIK: 1.8 TSI …

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

30 thoughts on “Wypadanie zapłonu w TSI i TFSI, jak diagnozować – ZRÓB TO SAM

  1. w moim tsi przy dodaniu więcej gazu szarpie niby z braku wyregulowanej dawki paliwa ale zdaje mi się że to normalne tak samo jak na niskich obrotach w tdi muli a przy wyzszych obrotach jest ok

  2. Czesc skonczyłem szkołe samochodową, niestety wiedza nauczyciela skonczyła sie na polonezie. Dlaczego zawodu nie uczą tacy ludzie jak Ty ??? no dobra chyba wiem dlaczego $$$ 😉 podstawy jesli ktos chce ogarnia w poł roku max, a podstawy to lata 60 😛 Pozdro

  3. Super porada. Mam ten sam problem, silnik po kapitalnym remoncie z powodu gubienia ciśnienia a ta nierówna praca po odpaleniu, zwłaszcza gdy zimny jak była wcześniej tak pozostała. W wolnej chwili biorę się za sprawdzenie tego elementu. Pozdrawiam i życzę wielu trafnych diagnoz 😉👍

  4. Siema, twoje filmy wciągają lepiej niz netlix. Możesz zrobić film na temat audi a4b8 2.0tdi problem jest opadanie temperatury na biegu jałowym, dodam ze mechanik chce wymieniać dwie pompki elektryczne do obiegu cyrkulacji .. pozdro

  5. Siema kolego , jesteś fajnym gościem oglądam cie kilka miesięcy do filmu wróciłem ponieważ nabyłem miedzy innymi Q5 2.0tfsi i ciekawie wrócić do filmu . Pozdrawiam cie i załogę

  6. Czesc, 4.2Tdi A8 D4 brak mocy do 2tys obrotow, wczyszczony dpf i zrobiona cala reszta, naprawy dotychczas przeprowadzone dokladnie tak samo jak w Twoich filmach-nprzeprowadzone na bazie wlasnego doswiadczenia.Czy znalazles jakies rozwiazanie? Pozdrawiam i czekamy z innymi widzami na odpowiedz!!!:)

  7. Witam, a ja mam taki problem w 2.0 TFSI CNCE ze chodzi wszystko ładnie rowno tylko po jakimś czacie w tych elektrozaworach we wtyczkach pojawia się olej i cieknie były wymieniane zarowno na Pierburga jak i INA i dalej to samo dodam że te mechaniczne zaworki wkrecane w wałki tez wymieniłem na nowe jaka może być przyczyna ?

  8. Witam mam passata TSI i nikt nie potrafi zdjagnozowac w nim awarii był zrobiony remont silnika i nadal bierze olej i teraz wypada zapłon gdzie mogę podjechać żeby to zobaczyć

  9. U mnie wypada ale nie wraca. Po przechyleniu. Muszę go sam wcisnąć lub potrząsnąć. Ale później wypada już elegancko. Czy działa poprawnie? Czy w 2 strony ma pracować? Silnik 1.8t BEX

Dodaj komentarz

Zadzwoń!