Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

137 DJK35 Wypał DPF w Ducato i pierwszy odpał po remoncie silnika po 500 tysiącach



Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)

Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki 137 Dzień Jak Każdy…35
Subskrybować, komentować i udostępniać:)
#mechanik #naprawa #samochód

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

23 thoughts on “137 DJK35 Wypał DPF w Ducato i pierwszy odpał po remoncie silnika po 500 tysiącach

  1. Z tym wypalaniem trzeba uważać, szczególnie latem, kiedyś to az dywaniki miekkie się zrobiły i zaczęło smierdzieć z nich. Pozdrawiam.

  2. pamietam kiedys na warsztacie w masterze zmienialem silnik po strzale korby wyglada bardzo podobnie jak ten alupek ubity w stary osprzet rozrzad spiety na wiertla bez ori blokad i palil tak samo doslownie na obrot silnika 🙂

  3. Koledze w iveco 2002 rok 50c13 zapala się kontrolka wtrysku i wtedy ma mało mocy, co to może być? Im ciężej na pace tym częściej i dłużej mruga.

  4. Jak zwykle wyśmienicie! Cieszę się, że daje nam Pan możliwość podpatrzeć rzetelną robotę. Jak już mówiłem należy się Panu dużo więcej wyświetleń jak i subskrybentów!! Osobiście nie śledzę wątków ciągników i samochodów pracujących jak busy, bo to nie moja bajka. Jednak mechanika już tak i to uwielbiam oglądać co tam Pan robi. Żałuję, że byłem zbyt głupi, że nie podążałem za tym co mnie kręci i jedynie mogę oglądać

  5. Na trawie nie bo się zapali, na betonie nie bo odpryśnie, asfalt się wytopi… To co pozostaje? Wypalanie na podnośniku chyba? Tylko trzeba wygrodzić obszar dookoła wydechu żeby nikt tam nie wszedł, bo go jeszcze pogrzeje. 😉
    Mam wrażenie, że w Ducato ten silnik chyba jakoś lepiej wyciszony jest, w Daily na 2,3 jak mi robili wypalanie to hałas był że rozmawiać ledwo się dało. Ale i chyba obroty wyższe wchodziły.

  6. Mam jeszcze pytanko co do silnika 2.5. Co prawda mam go Iveco i w turbo, ale na pewno znacie temat. Czy one mają fabrycznie jakąś klapę gaszącą? Wiem, że jak diesel zgasi się klapą to go ładnie dławi i nie telepie przy gaszeniu. Mój zrobi jeszcze z 1,5 obrotu zanim się zatrzyma, aż zatelepie całą budą. Problem w tym, że ja tam nie widzę, żeby było miejsce na jakąś klapę gaszącą. Ten na filmiku gaśnie w miarę kultura, mój to prawie zamacha ogonem, nie ma co zdławić tej energii i wszystko na budę idzie.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!