2# Przecież wymiana półosi to chwila roboty. Kontrola wykonanej pracy młodych mechaników.
Dziś wsadzimy nos w czyjąś pracę aby ocenić czy można wypuścić auto.
Następnie zdiagnozujemy wstępnie BMW E46.
Potem BMW E39.
Powalczymy trochę z wymianą półosi w BMW E46.
Trochę poprzeklinamy i się pośmiejemy.
WSPARCIE
https://patronite.pl/Auto-Bachus
KONTAKT DO WARSZTATU AUTO-BACHUS
515-33-28-48
SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl
ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566
GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q
Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂
AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Grucha wracaj haha joshin
A gdzie stara ekipa jeśli można spytać?
Panowie te parowniki to nie za wysoko?, bo tak na oko wyglądaja na najwyższy element uk. Chłodzenia, ja myślę że najlepiej w tej wnęce koło vanosa wydechowego albo w miejscu na aku
Siemano mam taki problem z BMW X5 e70 4.8 V8 z automatem mianowicie tak
Auto nie faluje ani nic
Wrzucam D auto wyrywa do przodu trzymam hamulec przygasa aż
Na R to samo
Jak już jedzie to zmienia idealnie
Jakiś pomysł ?
29:44 fajnie skrzyżowanie pomyślane z tym progiem z trzech stron, musisz zwolnić aby przez nie przejechać.
Prawda taka, że młotkiem można prać w taką półoś, a najważniejszy jest wybijak, miałem taki przypadek, prasa 20t. Strzelała jak pojebana, a półoś ani drgnie, znalazłem chłopa, co zjadł na tym zęby. Wziął wybijak zrobiony z jakieś szpilki kolejowej ( jakiś tam stop stali, nie odbijał sie od niej młotek) przypierdolił 4 razy młotkiem takim +/- 5kg i poszła, ja prałem młotem 10kg ze 2 godziny, zgiąłem wybijak który 5 lat przy innych klamotach TAK DAWAŁ RADĘ, do tego makita młot udarowy, który wbijał się w przegub a półoś stała 😂 jebane półosie w bmw 😂
Hurtownia pierogów padłem xd
Uważajcie przy takim waleniu młotem w mniejszy bo mi osobiście odlamek wbił się jak pocisk w palca dobrze nie poleciało w oko. A co leprze to nie było śladu tylko mala kropka krwi a jak przylozylem magnes to był na środku palca.
Ja kiedyś w swoim też młotem waliłem 20 minut w półoś i nie wyszła. Młotkiem pneumatycznym za 50Ł z allegro, poszła bez wysiłku po 3 minutach. Polecam spróbować.
7:15 albo to kwestia – świadomego klienta, który jest perfekcjonistą-"przesadystą" 🙂
Zgadzam się, że najpierw zdrowy rozsądek, jak jest jeszcze np. "tarcza" to jeździć, nie wymyślać. Ja ogólnie oddaje do mechanika z którym zawsze pogadam, raz ze sam się trochę znam, dwa taki spec to złoto, nie naciąga i robi swoje. Oby jak najwięcej było takich ze zdrowym podejściem!. Np. Ręczny podciągnięty, szczęki średni stan, ale wymienimy razem z tarczą bo też niedługo się kończy – win&win.
Mechanik zrobił & zarobił, klient jeździ bo działa & klient wróci , zna perspektywę naprawy i szanuje szczerość w podejściu.
Pozdro
Ja odpalę swoją e39 przyjadę I ci pokaże osobiście bez sylikonerio złożę i kropli nie znajdziesz . Silikonerio to tylko do dziadów🤢
Hej.zakladacie gaz do samochodów marki VW.? Precyzyjnie mówiąc Jetta 1.4 TSI rok 2016
Coś nie widać starej gwardii na zakładzie, czyżby tylko praktykanci zostali? :O
28:03 🙁 niech mu ziemia lekką będzie. Dobry człowiek i zawsze dobrze mówił. Przykro 🙁
Pozdro
Za mały młotek po prostu
Nosaczu, a w n42b18 starym trupie, też da się wyjebać odmę?
Po ile ten pellet kupiliście? Co to w ogóle jest?😃
Zdrawiam Cię Nosaczu. Do półosi polecam hydrauliczny ściągacz. Bo młotem sobie krzywdę zrobicie jak coś komuś odskoczy jak się ukruszy kawałek młotka.
Allo Kamilu. Pytanko odnośnie odmy w dieslu. M57 3.0 diesel w E61. Da się jakoś sensownie przekonstruować odmę , żeby nie dmuchało oparów w intercooler? Pozdrowionka
Wie ktoś jaki styling felgi w tej czerwonej e36?
Czy ten chłopak to gość który nagrał o ty ku,,r.wa bobrze ??
Czy ten chłopak to gość który nagrał o ty kurwa bobrze ??
Ilu masz praktykantów u sb ?
Chlopaki!! nie młotek o młotek, no chyba, że chcecie mieć kawałek tego młotka w oku. 2 razy miałem na warsztacie taki przypadek. Raz w reku (dość głęboko) spory kawałek, drugi raz w oku całe szczęście, że nie centralnie w siatkówce.
Jak waliłem kiedyś młotkiem o młotek to kawałek się ukruszylo i wbiło mi się w oko, dlatego teraz tylko w oklarach:-)) zdrawiam;-)
Na tym warsztacie to wiecznie komedia 🤣😂 dobry gif by z tego wyszedł jak nosacz wali, a młody mruga 😂Pozdro
Księdzem pukam ministranta przez szmatę….. Heeeh to jest hasło dnia
Zgadzam się z silikonem:D
Pozdro z lubelskiego na trasie lublin-lubartów. Chwilę za tobą jechałem naprawdę na żywo ładnie to e92 chodzi
Witam przerabiasz sterowniki m52 za 3 stowki strzaly itp sluchaj a jak jest przy tym wszystkim jak ma sie lpg ?? Tez da rade czy odpada prosze o odpowiedz bedzie tez dla wielu wielu innych
ostatnio wymieniałem w e90 325d półoś, 4 śruby z 6 ujebane 😀
Silikonerio i wszystko jasno
Kamilu działasz fajnie ale zakup sobie sprzęt do wyprasowania tych tegesów np.zestawik hydrauliczny z końcówkami co uważasz za najbardziej nie zbędne typu łożyska swożnie itp potem sobie dokupisz rózne końcowki i głowice do pracy w zależności od potrzeb wykonywanych prac bo zawsze i tak czegoś brakuje mogę ci podesłać nazwę i markę tego ustrojstwa robi robotę sprawdzone na skandynawi i ich skorodowanych żygach,fakt to cos kosztuje ale robi robotę swożnnie łozyska piasty jak w fordzie lub w volvo bmw zmieniasz bez demontażu z auta w 15min,mogę podesłać katalog do wglądu ,na pewno są firmy co produkują podobny sprzęt,gdy bym miał do ciebie nosaczu blisko podjechał bym na bajerę,ogarnołeś ty mi kiedyś też temat z wypadaniem zapłonu w N52 tak jak sam wspomniałeś to tabletka na chorobę ale nie wyleczenie awari mechanicznej,BO krew z oka leci gdy napierdalasz tym młoteczkiem
Chłopaki dobra rada jak bijecie młotek w młotek OKULARY. Ja zbijałem przegub i w ręke odprysk z młotka tak się wbił głeboko że ciężko było to wyjąć potem dziurka została na długi czas na szczęście ręka przy łokciu.
Zaaaayebistych masz tych pracowników 👌💪 normalne chłopaki a nie ta tępota co się teraz lęgnie 😅👌 Piona ✋👊
Ps. Podejście do pracownika tak na luzie, z humorem i dystansem aż chce się pracować! 👌💪😍🤩 W Polandii to nie do uwierzenia.
Ja osobiście jak miałem problem z demontażem półosi to użyłem ściągacza do łożysk tyle że miałem założoną stalówkę by mieć się za co chwycić i bez najmniejszego problemu się poddała 😉 pozdrowienia Kamilu 😉
A tego silikonu to nie trzeba będzie później wydłubywać śrubokrętem ze smoka?
Siema wiesz co może powodować gwizd w e60 530d dzieje się to w trakcie jazdy gdy stoii cisza zaczyna gwizdać coś gdy turbo wstaje przy ok. 2000-3000+ obr.min przestaje gwizdać jest git ogólnie turbo w spoko stanie cały dolot szczelny dmuchałem 1.5 bara i szczelnie już nie mam pojęcia co to może być, dodam jeszcze że podczas tego gwizdu nie ma spadków mocy. A turbo sprawdzalem tylko zimna stronę jest spoko tylko zastanawiam się czy to nie łopatka od ciepłej strony ale to fizyczne chyba nie możliwe gdyż były by jakieś wibracje albo rozjebalo by łożyska bo jeżdżę już tak z 500 km z ciężka nogą. Autko po serwisie za ponad 6k i takie gwizdy .. chociaż przed serwisem było to samo ziomek mechanik nie miał pojęcia co to może być
Pospawajcie sobie coś ze złomu do wybijania takich półosiek, nawet ze starej półośki tak żeby ręce były z daleka.
Ja półoś wymieniam wraz z łożyskiem
Odkręc nakrętkę zabezpieczająca i sobie pojeździj po placu to pomoże
Dlaczego wymieniasz tylko pół osi, a nie całą?
21:05 sposób montażu tych przewodów hamulcowych to tak trochę nasrał pies… nie mówię żeby było idealnie prosto, ale tutaj są poskręcane jak spirala do przetykania kibla
Siema małe pytanko mam BMW E60 nowy lpg niby wszystko szczelne a na postoju czasami czuć gaz możliwe że na zimnym dobrze nie spala i gdzieś od tyłu kratka wentylacyjna czuć?
Z tymi młotkami to tak nie bardzo, odprysnie kawałek i któryś z was będzie ślepy, wiem z doświadczenia 😉
Uważajcie przy takim naparzaniu na patrzałki, młotek potrafi się wyszczerbić i dać odpryskiem po gałach. Szczególnie ten gruby był narażony bo trzyma młotek na wysokości ryja.Taka dygresja