Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

2# Przecież wymiana półosi to chwila roboty. Kontrola wykonanej pracy młodych mechaników.



Dziś wsadzimy nos w czyjąś pracę aby ocenić czy można wypuścić auto.
Następnie zdiagnozujemy wstępnie BMW E46.
Potem BMW E39.
Powalczymy trochę z wymianą półosi w BMW E46.
Trochę poprzeklinamy i się pośmiejemy.

WSPARCIE
https://patronite.pl/Auto-Bachus

KONTAKT DO WARSZTATU AUTO-BACHUS
515-33-28-48

SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl

ZANIŻONE ODSZKODOWANIA? OBEJRZYJ FILM
https://www.youtube.com/watch?v=vwYrFQscz4k&t=475s
A POTEM ZADZWOŃ DO PATRYKA I ZAPYTAJ BEZPŁATNIE O SWOJE ODSZKODOWANIE
732-732-566

GDZIE JEST TWÓJ NOWY KANAŁ NA YOUTUBE?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q

Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂

AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

46 thoughts on “2# Przecież wymiana półosi to chwila roboty. Kontrola wykonanej pracy młodych mechaników.

  1. Panowie te parowniki to nie za wysoko?, bo tak na oko wyglądaja na najwyższy element uk. Chłodzenia, ja myślę że najlepiej w tej wnęce koło vanosa wydechowego albo w miejscu na aku

  2. Siemano mam taki problem z BMW X5 e70 4.8 V8 z automatem mianowicie tak
    Auto nie faluje ani nic
    Wrzucam D auto wyrywa do przodu trzymam hamulec przygasa aż
    Na R to samo
    Jak już jedzie to zmienia idealnie
    Jakiś pomysł ?

  3. Prawda taka, że młotkiem można prać w taką półoś, a najważniejszy jest wybijak, miałem taki przypadek, prasa 20t. Strzelała jak pojebana, a półoś ani drgnie, znalazłem chłopa, co zjadł na tym zęby. Wziął wybijak zrobiony z jakieś szpilki kolejowej ( jakiś tam stop stali, nie odbijał sie od niej młotek) przypierdolił 4 razy młotkiem takim +/- 5kg i poszła, ja prałem młotem 10kg ze 2 godziny, zgiąłem wybijak który 5 lat przy innych klamotach TAK DAWAŁ RADĘ, do tego makita młot udarowy, który wbijał się w przegub a półoś stała 😂 jebane półosie w bmw 😂

  4. Uważajcie przy takim waleniu młotem w mniejszy bo mi osobiście odlamek wbił się jak pocisk w palca dobrze nie poleciało w oko. A co leprze to nie było śladu tylko mala kropka krwi a jak przylozylem magnes to był na środku palca.

  5. 7:15 albo to kwestia – świadomego klienta, który jest perfekcjonistą-"przesadystą" 🙂
    Zgadzam się, że najpierw zdrowy rozsądek, jak jest jeszcze np. "tarcza" to jeździć, nie wymyślać. Ja ogólnie oddaje do mechanika z którym zawsze pogadam, raz ze sam się trochę znam, dwa taki spec to złoto, nie naciąga i robi swoje. Oby jak najwięcej było takich ze zdrowym podejściem!. Np. Ręczny podciągnięty, szczęki średni stan, ale wymienimy razem z tarczą bo też niedługo się kończy – win&win.
    Mechanik zrobił & zarobił, klient jeździ bo działa & klient wróci , zna perspektywę naprawy i szanuje szczerość w podejściu.
    Pozdro

  6. Chlopaki!! nie młotek o młotek, no chyba, że chcecie mieć kawałek tego młotka w oku. 2 razy miałem na warsztacie taki przypadek. Raz w reku (dość głęboko) spory kawałek, drugi raz w oku całe szczęście, że nie centralnie w siatkówce.

  7. Kamilu działasz fajnie ale zakup sobie sprzęt do wyprasowania tych tegesów np.zestawik hydrauliczny z końcówkami co uważasz za najbardziej nie zbędne typu łożyska swożnie itp potem sobie dokupisz rózne końcowki i głowice do pracy w zależności od potrzeb wykonywanych prac bo zawsze i tak czegoś brakuje mogę ci podesłać nazwę i markę tego ustrojstwa robi robotę sprawdzone na skandynawi i ich skorodowanych żygach,fakt to cos kosztuje ale robi robotę swożnnie łozyska piasty jak w fordzie lub w volvo bmw zmieniasz bez demontażu z auta w 15min,mogę podesłać katalog do wglądu ,na pewno są firmy co produkują podobny sprzęt,gdy bym miał do ciebie nosaczu blisko podjechał bym na bajerę,ogarnołeś ty mi kiedyś też temat z wypadaniem zapłonu w N52 tak jak sam wspomniałeś to tabletka na chorobę ale nie wyleczenie awari mechanicznej,BO krew z oka leci gdy napierdalasz tym młoteczkiem

  8. Chłopaki dobra rada jak bijecie młotek w młotek OKULARY. Ja zbijałem przegub i w ręke odprysk z młotka tak się wbił głeboko że ciężko było to wyjąć potem dziurka została na długi czas na szczęście ręka przy łokciu.

  9. Ja osobiście jak miałem problem z demontażem półosi to użyłem ściągacza do łożysk tyle że miałem założoną stalówkę by mieć się za co chwycić i bez najmniejszego problemu się poddała 😉 pozdrowienia Kamilu 😉

  10. Siema wiesz co może powodować gwizd w e60 530d dzieje się to w trakcie jazdy gdy stoii cisza zaczyna gwizdać coś gdy turbo wstaje przy ok. 2000-3000+ obr.min przestaje gwizdać jest git ogólnie turbo w spoko stanie cały dolot szczelny dmuchałem 1.5 bara i szczelnie już nie mam pojęcia co to może być, dodam jeszcze że podczas tego gwizdu nie ma spadków mocy. A turbo sprawdzalem tylko zimna stronę jest spoko tylko zastanawiam się czy to nie łopatka od ciepłej strony ale to fizyczne chyba nie możliwe gdyż były by jakieś wibracje albo rozjebalo by łożyska bo jeżdżę już tak z 500 km z ciężka nogą. Autko po serwisie za ponad 6k i takie gwizdy .. chociaż przed serwisem było to samo ziomek mechanik nie miał pojęcia co to może być

  11. Uważajcie przy takim naparzaniu na patrzałki, młotek potrafi się wyszczerbić i dać odpryskiem po gałach. Szczególnie ten gruby był narażony bo trzyma młotek na wysokości ryja.Taka dygresja

Dodaj komentarz

Zadzwoń!