Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
29 thoughts on “Audi problem z rozrządem”
Czysty w środku ten FSI. Czy to odstraszasz kun w tej 1.8t?
Tak przy okazji silniczka tylnej wycieraczki w Polo, chciałem dodać że standardowym problemem w takich autach jak A3 8l czy Golf IV jest uszkodzona rurka tylnego spryskiwacza (dysza obraca się razem z wycieraczką). Wiem że to w sumie drobiazg i mało kto zwraca na to uwagę ale ogólnie jest to znana sprawa na forach itd. Jest oryginalny zestaw naprawczy ale kosztuje około 300zł. W podobnej cenie można też nabyć cały nowy silniczek w dobrym zamienniku (np. Febi). Jeżeli jednak ktoś chciałby podjąć się naprawy i spróbować trochę zaoszczędzić to podzielę się moim pomysłem. Mianowicie, jako łącznik uszkodzonej rurki spryskiwacza można zastosować rurkę aluminiową 4/3,4mm. Można taką kupić w sklepie modelarskim na metry: https://modelemax.pl/pl/aluminiowe/7817-rurka-aluminiowa-4-34-mm Rurka ze średnica wewnętrzną 3,4mm idealnie nasuwa się na oryginalną rurkę spryskiwacza. Z odrobiną kropelki powinno zapewnić trwałe i szczelne połączenie. Oczywiście trzeba najpierw rozebrać i zobaczyć czy jest co ratować. Podaję to jako ciekawostkę, a nóż ktoś skorzysta. Pozdrawiam 🙂
Panie, w audi 80 B4 2.0 90KM ABT jest taki jakby amortyzator do napinania paska dodatkowo, wymieniać go? Kiedy widać, że jest zużyty? Może ktoś kiedyś wymienił, może ma już 30 lat.
No i to jest MeCHanik! Ja do tych takich z tymi 4romA kółkami to nie. Ale autko jeździ inwestor chce mieć zrobione MecHanik się podejmuje i robi. Autko dalej jeździ. Klient zadowolony, usługodawca nie jest w plecy. Wszyscy szczęśliwy… Pojazd dalej pokonuje drogi… I oto chodzi. Pozdro…
Witam Pana. Jeśli chodzi o ten napinacz hydrauliczny można go zastąpić rolką półautomatyczną przerabiałem taki temat też w 2,0 tylko w alt a to ten sam słupek , za zestawy rozrządu typowe na zmianę! Pozdrawiam
Mechanik płacze jak robi właściciel płacze jak płaci . To jest przewaga dzięki technice. Podziwiam twoja cierpliwość do tych wynalazków. Dlatego wolę robić japońce. Głównie eksploatacja.
Wiadomo że nikt dobrego samochodu się nie pozbywa, nawet w reichu. Wszystkie te okazje z zachodu wymagają niestety sporych nakładów. Ciężko teraz coś sensownego kupić jak się ma ograniczony budżet. Pozdrawiam
Czysty w środku ten FSI. Czy to odstraszasz kun w tej 1.8t?
Klepie jak bociany w tdi
Tak przy okazji silniczka tylnej wycieraczki w Polo, chciałem dodać że standardowym problemem w takich autach jak A3 8l czy Golf IV jest uszkodzona rurka tylnego spryskiwacza (dysza obraca się razem z wycieraczką).
Wiem że to w sumie drobiazg i mało kto zwraca na to uwagę ale ogólnie jest to znana sprawa na forach itd.
Jest oryginalny zestaw naprawczy ale kosztuje około 300zł.
W podobnej cenie można też nabyć cały nowy silniczek w dobrym zamienniku (np. Febi).
Jeżeli jednak ktoś chciałby podjąć się naprawy i spróbować trochę zaoszczędzić to podzielę się moim pomysłem.
Mianowicie, jako łącznik uszkodzonej rurki spryskiwacza można zastosować rurkę aluminiową 4/3,4mm.
Można taką kupić w sklepie modelarskim na metry:
https://modelemax.pl/pl/aluminiowe/7817-rurka-aluminiowa-4-34-mm
Rurka ze średnica wewnętrzną 3,4mm idealnie nasuwa się na oryginalną rurkę spryskiwacza.
Z odrobiną kropelki powinno zapewnić trwałe i szczelne połączenie.
Oczywiście trzeba najpierw rozebrać i zobaczyć czy jest co ratować.
Podaję to jako ciekawostkę, a nóż ktoś skorzysta.
Pozdrawiam 🙂
Panie, w audi 80 B4 2.0 90KM ABT jest taki jakby amortyzator do napinania paska dodatkowo, wymieniać go? Kiedy widać, że jest zużyty? Może ktoś kiedyś wymienił, może ma już 30 lat.
No i to jest MeCHanik! Ja do tych takich z tymi 4romA kółkami to nie. Ale autko jeździ inwestor chce mieć zrobione MecHanik się podejmuje i robi. Autko dalej jeździ. Klient zadowolony, usługodawca nie jest w plecy. Wszyscy szczęśliwy… Pojazd dalej pokonuje drogi… I oto chodzi. Pozdro…
Łapka wjechała 👍👍
Pozdrawiam 👊👊😃👋👋
👍.
👍👍👍
Jakiej marki koło zmiennych faz polecasz łańcuch i napinacz? Bo mi po 50tys km od wymiany też na zimno przy rozruchu tak słychać przez chwilę.
Witaj tak od 9 minuty filmu zauważyłem jakiś powtarzający się pisk w dźwięku pozdrawiam.
Witam Pana. Jeśli chodzi o ten napinacz hydrauliczny można go zastąpić rolką półautomatyczną przerabiałem taki temat też w 2,0 tylko w alt a to ten sam słupek , za zestawy rozrządu typowe na zmianę! Pozdrawiam
Dla zasięgu.
Od głowicy w dół to bliźniak ALT. Super film. Pozdrawiam
Przy jakiejś okazji chętnie poznałbym Twoje zdanie na temat stożkowych filtrów powietrza, pewnie się spotkałeś i masz swoje przemyślenia. Pozdrawiam.
Mechanik płacze jak robi właściciel płacze jak płaci . To jest przewaga dzięki technice. Podziwiam twoja cierpliwość do tych wynalazków. Dlatego wolę robić japońce. Głównie eksploatacja.
Wiadomo że nikt dobrego samochodu się nie pozbywa, nawet w reichu. Wszystkie te okazje z zachodu wymagają niestety sporych nakładów. Ciężko teraz coś sensownego kupić jak się ma ograniczony budżet. Pozdrawiam
212000km 😆
A rozrząd z ALT 2.0 nie podejdzie?
Nie jestem taki pewien, że po wymianie rozrządu to klekotanie po odpaleniu ustąpi…
Dopiero idą czasy , auto na złom bo nie ma rolki 🤦 . Pozdro 👍🍻
Dobra robota 👍 pozdrawiam
Jaki to kod/oznaczenie silnika?
Obejrzałem i widzę pasję 👍 miło się ogląda 👍 Pozdrawiam serdecznie 🤗👊💪🍀
Tam jest zmiana konstrukcyjna ten napinacz hydrauliczny zmienia się na zwykły mechaniczny jak w TDI
Śledzę od pierwszych filmów, trzymam kciuki. Bardzo dobrze się Pana ogląda – zawsze szczerze i na temat 🙂 Pozdrawiam
Czemu ten zbiorniczek na płyn chłodniczy taki czarny w tym 1,8t?
Słychać blokadę na kunolisy w tym 1.8 t 😁
Silnik wyjazd mycie i składanie
Koszt rolki 840 zł …ale i tak jej nie ma 😅 Masakra. Z napinaczem też cyrki… Pozdro 👊 Milego dnia i uśmiechniętych klientów 😉