Zobacz, co mam do powiedzenia na temat ogrzewania w samochodzie. Może uda mi się Tobie pomóc z problemem powolnego lub kiepskiego ogrzewania, a raczej napewno.
Zobacz całość i udostępnij dalej.
Zapraszam do subskrypcji kanału ForumWiedzy.pl na YouTube i Facebooku.
Skomentuj film i zaproś do ForumWiedzy.pl swoich znajomych, praktyczne porady to podstawa.
Szerokości!
#ForumWiedzy #Informacja #YouTube
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
44 thoughts on “Brak ogrzewania w samochodzie zimą? możliwe powody | ForumWiedzy”
Bogdan nie "portki" albo "kalesony" tylko "lornetka"
Należy zacząć od samego początku, to dlaczego jednym dłużej a innym krócej nagrzewa się samochód ma wpływ jeden podstawowy warunek, to ile dany samochód pali, ciepło nie bierze się znikąd, i jeśli jeden ma silnik większej pojemności co za tym idzie ma większe spalanie nagrzeje mu się ten sam samochód zdecydowanie szybciej. Sam zauważyłem tą zależność u siebie poprzednio Lanos 1.6 paliwożerny koło 9l na 100km nagrzewał się błyskawicznie w porównaniu do Corsy jaką teraz jeżdżę spalanie koło 4L na 100km, tu aby silnik osiągnął swoją temp (co ciekawe nie nagrzewa się do 90C tylko jego prawidłowa temp to 82-83C) zimą muszę przejechać koło 10km gdzie w drugim samochodzie też Diesel z tym że 1.9TDI do 90C nagrzewa się koło 7km. Oczywiście jak ktoś ma niesprawny termostat czy nagrzewnica mu cieknie to inna inszość, ale uważam że nie ma co porównywać różnych samochodów względem szybkości nagrzewania, chyba że ten sam model z tym samym silnikiem.
ja przez 3 sezony uzywałem wazeliny do uszczelek bo tka kumpel polecił ale w tym roku mam k2 sil, włansie na mrozy – ta sama cena prawie a lepszy ! nie ma co sie bawic
Po zakupie Astry G 1.6 8V wskaźnik temp. przy temperaturze otoczenia ok. 0 *C nawet się nie odchylał w prawo, chyba że przy obrotach rzędu 3 tys no to może do 80*C podchodził. Wymiana termostatu nic nie pomogła, mechanik sugerował wymianę nagrzewnicy. Po tym zabiegu temperatura dochodzi do 90*C, a gdy je przekracza to włączają się oba wentylatory na raz (wersja z klimą). Przeważnie trzyma powyżej 80*C. Czy w zimowych warunkach (temp. otoczenia nieco poniżej 0*C) to jest normalne? Czy takie objawy oznaczają koniec problemów z ukł. chłodzenia?
a ja w swoim hyundai i 30 zrobiłem wszystko i nic nie pomogło 🙁 – wymieniłem termostat trzyma elegancko przy 90 stopniach , przepłukałem cały układ płynem – liqui moly i nadal nic, wieje tylko delikatne powietrze – takie letnie jakiś pomysł inny ?? czy zostaje wymienić nagrzewnice ? :/
Ale ty facet pitolisz ! ! !, Ponadto poruszasz temat przepłukiwania układu chłodzenia/grzania, mianowicie zalecasz to robić ale ale nie uczulasz swoich widzów aby STARANNIE ODPOWIETRZYLI układ chłodzenia! to bardzo ważna czynność i zdarza się że nawet tzw mechanicy nie potrafią tego własciwie zrobić. Własciwie to wpieniają mnie takie typy jak ty, ponieważ nie masz dostatecznej wiedzy a radzisz innym aby robili te czyności. Moja rada jest taka by każdy użytkownik który chce samemu pewne rzeczy naprawiać w swoim samochodzie poprostu nabył książke serii "Sam naprawiam samochód" dotyczącą swojego samochodu i tam są zawarte podstawowe informacje na ktore trzeba uważać. W niektórych samochodach odbywa się to prosto i łatwo a w innych znacznie trudniej. Proszę pamietać że układ chlodzenia to nie żarty, i mozna bardzo latwo przegrzać silnik czy też nawet uszkodzić uszczelke pod glowicą włącznie z odkształceniem głowicy.
Witam. Jaki moze byc problem kiedy jest problem z ogrzewaniem samochodu ale tylko na malych obrotach? Powyzej 2-2.5tys leci ciepło i jest ok. Wymieniona pompa wody. Plyn wymieniony a uklad wyplukany i odpowietrzony. Jakies pomysly?
W mojej Zafirze A z 99 r. pomimo 90 stopni płyny podczas postoju lub jazdy poniżej 2000 obrotów leci zimne powietrze jeżeli jade z wyższymi obrotami leci ciepłe powietrze
witam prosze o pomoc moj problem polega na tym iż nie mam ogrzewania w astrze g 1.6 16V termostat w samochodzie jest na 100% sprawny nagrzewnice oraz cały układ czysciłem kilkukrotnie najpierw kamixem pozniej srodkiem liquid mooly nic to nie momogło wymieniłem nagrzewnice na nową i dalej jest ogrzewanie bardzo słabe jesli ktos ma pomysł bardzo prosze o pomoc chciałbym nadmienić ze nweże wchodzące i wychodzące z nagrzewnicy sa gorące a powietrze leci zimne w najlepszym wupadku letnie a co do lornetki to w moiej astrze lornetka jest przelotowa bez elektrozaworu pozdrawiam i prosze o pomoc gdzie szukać przyczyny
Większej bzdury w życiu nie słyszałem, po 1 km ciepłe powietrze? Nawet jeśli masz elektryczny dogrzewacz trudno osiągnąc taki skutek. Co innego jeśli zapalasz silnik 10 minut wcześniej lub ten 1km pokonujesz w korku 😀
Witam.Mam Astrę g 1.6 16v I problem taki że ogrzewanie działa tylko na obrotach powyżej 2500 a gdy stanę na światłach leci zimne powietrze.A co z pompą wody czy ona nie może się zepsuć w jakiś sposób ,słyszałem że w pompach kiepskiej jakości potrafią połamać się łopatki
Witam mam pytanko czy po zdjęciu tych dwóch przewodów od nagrzewnicy i uruchomieniu silnika płyn chłodniczy powinien wyłapywać jak krew z nosa Czy trochę mocniej ? Pompa wody wymieniana jakieś 9tyś km temu
Witam miałem taki oto problem, ciągle ta sama temperatura czy na 28 stopni czy 21 letnie powietrze leciało, wymiana termostatu pomogła, aczkolwiek jeśli to nie pomoże polecam wymianę czujnika temperatury, audi a6 c5 1,9,115koni, 2001 rok po lifcie
Cześć. Mam Astrę G z 2004 r i zimno w aucie. W ciągu trzech lat wymieniłem trzy razy termostat. Potem założyłem dla testu drugi z Renówki. Nagrzewnica nowa. Układ przepłukany i odkamieniony. Ogrzewanie nadal bardzo słabe. Ostatnio założyłem uniwersalną pompę cieczy na układzie powrotnym z nagrzewnicy, starając się wykluczyć możliwość zbyt wolnego przepływu przez nią. Węże gorące, a dmucha letnio. Czyli to nie to. Nabieram przekonania że problem jest gdzieś po stronie powietrznej, mieszalnika, chociaż wiem że linki do klap działają sprawnie. Muszę to rozkopać. Sprawa zaczęła mieć wymiar osobisty, bo już dawno stać mnie na zmianę samochodu. Jeśli ktoś zna rozwiązanie problemu, które faktycznie się sprawdzi, wyślę dobrą flaszkę 😉
Primo za dużo gadasz.Secundo chodzi o zlikwidowanie nawiewu zimnego powietrza przy otwartym zaworze grzania…..Nie pieprząc długo mamy do czynienia z zapowietrzeniem układu. Termostat przy prawidłowo wskazującym wskaźniku temperatury jest dobry. Należy odkręcić nakrętkę zbiornika wyrównawczego odpalić silnik i przy zagrzanym silniku i pracującym mocno naciskać na najgrubszy wąż aż zacznie ubywać płynu itp itd. Zacznij nauczać w szkole samochodowej a nie zawracaj głowy kierowcom amatorom….Bo mechanik to wie a kierowca i tak do niego przyjedzie …..AMEN….I MNIEJ GADAJ zwłaszcza na postoju. .
Zapomniałeś że w nowszych autach gdzie klimatronik,a nawet zwykle pokrętła ręczne to stosuje się czujniki,klapy zamykane silniczkiem krokowymi i czujniki, ta elektronika też często zawodzi, dostęp czasami fatalny,teraz częściej to przyczyną niż sama nagrzewnica.
Fajny materiał. Szkoda, że nie wiedziałem o istnieniu takich płukanek wcześniej…co prawda nigdy jeszcze w żadnym z 6 aut nie miałem problemów z ogrzewaniem (raczej z chłodzeniem (w Mercedesie padł elektrozawór – tzw. "grzybek" i grzało cały czas)), ale zlewałem niezły gnój z układów chłodzenia i szkoda, że nie wypłukałem syfu do końca… / Dziś sąsiadowi w Lanosie padło ogrzewanie (z dnia na dzień) – i stąd mam dwa pytania zanim się weźmiemy za naprawę – 1) czy Lanos też ma elektrozawór przy nagrzewnicy? 2) czy ten elektrozawór jest zabezpieczony bezpiecznikiem?…z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam 🙂
Witam Szukam pomocy W moim samochodzie wogule nie leci ciepło tylko zimno Sprawdzilem rura za termostatem zimna i przewody do nagrzewnicy tez. Wymienilem termostat i nagrzewnice i dalej yo samo
Panie Bogdanie lewa strona nie daje cieplego powietrza w golf 5 na dawno rozgrzanym silniku zarowno na szybe jak i boczny leci chłodne reset klapel na panelu nic nie daje wyskakują błędy silnika pozycjonujacego klapek lewego i 2 inne. Co robić… Chciałbym naprawic to tanim kosztem bo ostatnio mialem już 2 kosztowne usterki i nie stać mnie na serwis. Od czego zacząć? Wymienić caly ten silnik w ciemno? ? Podobno jest kilka silniczkow. Z gory dziekuje za zainteresowanie problemem bede Pana dluzniliem jesli otrzymam jakas pomoc obiecuje sie odwdzięczyć
Witam. Opel Meriva 2006 r od trzech lat w zimie ciepło po 10km,mechanicy jak pytałam odpowiadali, to ropniak one tak mają. Teraz gdy całkiem nie grzeje, (przy czym tem. wskazuje nawet 80 stopni ),idę w czwartek do mechanika, ciekawe co mi powie. Teraz wiem znacznie wiecej, po tym materiale, dziekuję.
Ja mam carisme i podobno nie mam cieplego powietrza bo mam cos z tymi klapkami nawiewu albo silniczek jakis. Gdzie to sie znajduje i czy jest to trudne do naprawienia ?
Czy płukanie systemu chłodzenia nie jest łatwym sposobem na sprawdzenie nieszczelności uszczelki pod głowicą silnika ? Jeśli nest uszkodzona będzie sie pojawiał za każdym razem płukania olej ?
Bogdan nie "portki" albo "kalesony" tylko "lornetka"
no u mnie płynu chłodzącego wchodzi 11 litrów
Należy zacząć od samego początku, to dlaczego jednym dłużej a innym krócej nagrzewa się samochód ma wpływ jeden podstawowy warunek, to ile dany samochód pali, ciepło nie bierze się znikąd, i jeśli jeden ma silnik większej pojemności co za tym idzie ma większe spalanie nagrzeje mu się ten sam samochód zdecydowanie szybciej.
Sam zauważyłem tą zależność u siebie poprzednio Lanos 1.6 paliwożerny koło 9l na 100km nagrzewał się błyskawicznie w porównaniu do Corsy jaką teraz jeżdżę spalanie koło 4L na 100km, tu aby silnik osiągnął swoją temp (co ciekawe nie nagrzewa się do 90C tylko jego prawidłowa temp to 82-83C) zimą muszę przejechać koło 10km gdzie w drugim samochodzie też Diesel z tym że 1.9TDI do 90C nagrzewa się koło 7km.
Oczywiście jak ktoś ma niesprawny termostat czy nagrzewnica mu cieknie to inna inszość, ale uważam że nie ma co porównywać różnych samochodów względem szybkości nagrzewania, chyba że ten sam model z tym samym silnikiem.
ja przez 3 sezony uzywałem wazeliny do uszczelek bo tka kumpel polecił ale w tym roku mam k2 sil, włansie na mrozy – ta sama cena prawie a lepszy ! nie ma co sie bawic
W Astrze 1.6 V8 wymiana termostatu koszt 450 zł
mam problem z ogrzewaniem…. FORD ESCORT 94…. nagrzewnica nowa … i zero efektu….po 10 km zaczyna coś się dziać i to na obiegu wew…..
a wskazowka szybko idzie do góry , czy można termostat zamontować na odwrót i czy pompa wody może miec na to wpływ ???
to kiedy bawimy się octem?? 😉 pozdrawiam
Po zakupie Astry G 1.6 8V wskaźnik temp. przy temperaturze otoczenia ok. 0 *C nawet się nie odchylał w prawo, chyba że przy obrotach rzędu 3 tys no to może do 80*C podchodził. Wymiana termostatu nic nie pomogła, mechanik sugerował wymianę nagrzewnicy. Po tym zabiegu temperatura dochodzi do 90*C, a gdy je przekracza to włączają się oba wentylatory na raz (wersja z klimą). Przeważnie trzyma powyżej 80*C. Czy w zimowych warunkach (temp. otoczenia nieco poniżej 0*C) to jest normalne? Czy takie objawy oznaczają koniec problemów z ukł. chłodzenia?
a ja w swoim hyundai i 30 zrobiłem wszystko i nic nie pomogło 🙁
– wymieniłem termostat trzyma elegancko przy 90 stopniach , przepłukałem cały układ płynem – liqui moly i nadal nic, wieje tylko delikatne powietrze – takie letnie jakiś pomysł inny ?? czy zostaje wymienić nagrzewnice ? :/
Ale ty facet pitolisz ! ! !,
Ponadto poruszasz temat przepłukiwania układu chłodzenia/grzania, mianowicie zalecasz to robić ale ale nie uczulasz swoich widzów aby STARANNIE ODPOWIETRZYLI układ chłodzenia! to bardzo ważna czynność i zdarza się że nawet tzw mechanicy nie potrafią tego własciwie zrobić.
Własciwie to wpieniają mnie takie typy jak ty, ponieważ nie masz dostatecznej wiedzy a radzisz innym aby robili te czyności.
Moja rada jest taka by każdy użytkownik który chce samemu pewne rzeczy naprawiać w swoim samochodzie poprostu nabył książke serii "Sam naprawiam samochód" dotyczącą swojego samochodu i tam są zawarte podstawowe informacje na ktore trzeba uważać.
W niektórych samochodach odbywa się to prosto i łatwo a w innych znacznie trudniej.
Proszę pamietać że układ chlodzenia to nie żarty, i mozna bardzo latwo przegrzać silnik czy też nawet uszkodzić uszczelke pod glowicą włącznie z odkształceniem głowicy.
co ile wymienia się termostat
disel troche długo się grzeje
Witam.
Jaki moze byc problem kiedy jest problem z ogrzewaniem samochodu ale tylko na malych obrotach? Powyzej 2-2.5tys leci ciepło i jest ok. Wymieniona pompa wody. Plyn wymieniony a uklad wyplukany i odpowietrzony. Jakies pomysly?
W mojej Zafirze A z 99 r. pomimo 90 stopni płyny podczas postoju lub jazdy poniżej 2000 obrotów leci zimne powietrze jeżeli jade z wyższymi obrotami leci ciepłe powietrze
witam prosze o pomoc moj problem polega na tym iż nie mam ogrzewania w astrze g 1.6 16V termostat w samochodzie jest na 100% sprawny nagrzewnice oraz cały układ czysciłem kilkukrotnie najpierw kamixem pozniej srodkiem liquid mooly nic to nie momogło wymieniłem nagrzewnice na nową i dalej jest ogrzewanie bardzo słabe jesli ktos ma pomysł bardzo prosze o pomoc chciałbym nadmienić ze nweże wchodzące i wychodzące z nagrzewnicy sa gorące a powietrze leci zimne w najlepszym wupadku letnie a co do lornetki to w moiej astrze lornetka jest przelotowa bez elektrozaworu pozdrawiam i prosze o pomoc gdzie szukać przyczyny
Większej bzdury w życiu nie słyszałem, po 1 km ciepłe powietrze? Nawet jeśli masz elektryczny dogrzewacz trudno osiągnąc taki skutek. Co innego jeśli zapalasz silnik 10 minut wcześniej lub ten 1km pokonujesz w korku 😀
chłodnawo cieple po 1 kilometrze .)
Witam.Mam Astrę g 1.6 16v I problem taki że ogrzewanie działa tylko na obrotach powyżej 2500 a gdy stanę na światłach leci zimne powietrze.A co z pompą wody czy ona nie może się zepsuć w jakiś sposób ,słyszałem że w pompach kiepskiej jakości potrafią połamać się łopatki
mój kumpel miał starego diesla peugota 1.9 po 3 km było ciepło jak w domu
Witam mam pytanko czy po zdjęciu tych dwóch przewodów od nagrzewnicy i uruchomieniu silnika płyn chłodniczy powinien wyłapywać jak krew z nosa Czy trochę mocniej ? Pompa wody wymieniana jakieś 9tyś km temu
Mam taki problem że auto zagrzewa się do 90 stopni ale dmucha chłodne powietrze. Termostat oraz nagrzewnica są nowe.
Witam miałem taki oto problem, ciągle ta sama temperatura czy na 28 stopni czy 21 letnie powietrze leciało, wymiana termostatu pomogła, aczkolwiek jeśli to nie pomoże polecam wymianę czujnika temperatury, audi a6 c5 1,9,115koni, 2001 rok po lifcie
Super kanal, ale gdybyś mniej się rozwodzil byłoby super
Cześć. Mam Astrę G z 2004 r i zimno w aucie. W ciągu trzech lat wymieniłem trzy razy termostat. Potem założyłem dla testu drugi z Renówki. Nagrzewnica nowa. Układ przepłukany i odkamieniony. Ogrzewanie nadal bardzo słabe. Ostatnio założyłem uniwersalną pompę cieczy na układzie powrotnym z nagrzewnicy, starając się wykluczyć możliwość zbyt wolnego przepływu przez nią. Węże gorące, a dmucha letnio. Czyli to nie to. Nabieram przekonania że problem jest gdzieś po stronie powietrznej, mieszalnika, chociaż wiem że linki do klap działają sprawnie. Muszę to rozkopać. Sprawa zaczęła mieć wymiar osobisty, bo już dawno stać mnie na zmianę samochodu. Jeśli ktoś zna rozwiązanie problemu, które faktycznie się sprawdzi, wyślę dobrą flaszkę 😉
Primo za dużo gadasz.Secundo chodzi o zlikwidowanie nawiewu zimnego powietrza przy otwartym zaworze grzania…..Nie pieprząc długo mamy do czynienia z zapowietrzeniem układu. Termostat przy prawidłowo wskazującym wskaźniku temperatury jest dobry. Należy odkręcić nakrętkę zbiornika wyrównawczego odpalić silnik i przy zagrzanym silniku i pracującym mocno naciskać na najgrubszy wąż aż zacznie ubywać płynu itp itd. Zacznij nauczać w szkole samochodowej a nie zawracaj głowy kierowcom amatorom….Bo mechanik to wie a kierowca i tak do niego przyjedzie …..AMEN….I MNIEJ GADAJ zwłaszcza na postoju. .
Zapomniałeś że w nowszych autach gdzie klimatronik,a nawet zwykle pokrętła ręczne to stosuje się czujniki,klapy zamykane silniczkiem krokowymi i czujniki, ta elektronika też często zawodzi, dostęp czasami fatalny,teraz częściej to przyczyną niż sama nagrzewnica.
masz zalany samochód płynem i układ się zakaminił to chyba jakiś żart, chyba że miałeś wodę
A jak zamiast ciepłego powietrza to wylatuje dym
Wymieniony termostat i nagrzewnica układ przepłukany a ogrzewania dalej nie ma ma ktoś jeszcze jakis pomysł
Wiedza którą przekazujesz jest przydatna i pomocna przy naprawie samochodów.
Dzięki
Witam. Wszystko dobrze, ale przydługo. Słowa, słowa, słowa…
Super. Pierwszy raz widzę na YT, tak konkretne podejście do tematu. Fajnie że są tacy ludzie jak Ty. Jesteś wielki. Dziękuję i pozdrawiam. 👌👍👌👍👌👍👌👍
Fajny materiał. Szkoda, że nie wiedziałem o istnieniu takich płukanek wcześniej…co prawda nigdy jeszcze w żadnym z 6 aut nie miałem problemów z ogrzewaniem (raczej z chłodzeniem (w Mercedesie padł elektrozawór – tzw. "grzybek" i grzało cały czas)), ale zlewałem niezły gnój z układów chłodzenia i szkoda, że nie wypłukałem syfu do końca… / Dziś sąsiadowi w Lanosie padło ogrzewanie (z dnia na dzień) – i stąd mam dwa pytania zanim się weźmiemy za naprawę – 1) czy Lanos też ma elektrozawór przy nagrzewnicy? 2) czy ten elektrozawór jest zabezpieczony bezpiecznikiem?…z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam 🙂
Witam
Szukam pomocy
W moim samochodzie wogule nie leci ciepło tylko zimno
Sprawdzilem rura za termostatem zimna i przewody do nagrzewnicy tez.
Wymienilem termostat i nagrzewnice i dalej yo samo
Panie Bogdanie lewa strona nie daje cieplego powietrza w golf 5 na dawno rozgrzanym silniku zarowno na szybe jak i boczny leci chłodne reset klapel na panelu nic nie daje wyskakują błędy silnika pozycjonujacego klapek lewego i 2 inne. Co robić… Chciałbym naprawic to tanim kosztem bo ostatnio mialem już 2 kosztowne usterki i nie stać mnie na serwis. Od czego zacząć? Wymienić caly ten silnik w ciemno? ? Podobno jest kilka silniczkow. Z gory dziekuje za zainteresowanie problemem bede Pana dluzniliem jesli otrzymam jakas pomoc obiecuje sie odwdzięczyć
Witam.
Opel Meriva 2006 r od trzech lat w zimie ciepło po 10km,mechanicy jak pytałam odpowiadali, to ropniak one tak mają. Teraz gdy całkiem nie grzeje, (przy czym tem. wskazuje nawet 80 stopni ),idę w czwartek do mechanika, ciekawe co mi powie. Teraz wiem znacznie wiecej, po tym materiale, dziekuję.
Czy płyn raz przejdzie przez elektrozawory nagrzewnicy albo czy pomoże ?
Cześć. Jest taka możliwość że uszkodzony czujnik temperatury cieczy a nie termostat może być powodem braku ciepłego powietrza z nawiewów?
Bogdan ogolony jak James Bond, okulary jak Tom Cruise w Mission Impossible 😀 Wesołych Świąt:D
Dzień dobry Panie Bogdanie,
Ogrzewanie Toyota Auris- przy skręcie w lewo lub prawo wpada zimne powietrze .
Co może powodować takie zjawisko?
Ja mam carisme i podobno nie mam cieplego powietrza bo mam cos z tymi klapkami nawiewu albo silniczek jakis. Gdzie to sie znajduje i czy jest to trudne do naprawienia ?
Czy płukanie systemu chłodzenia nie jest łatwym sposobem na sprawdzenie nieszczelności uszczelki pod głowicą silnika ? Jeśli nest uszkodzona będzie sie pojawiał za każdym razem płukania olej ?
Mam pytanie mam dodge nitro 2.8 i klimatyzacja nie chlodzi ale ogrzewanie jest poprawne czyli jest cieplo . Nie rozumiem co jest?