Prawie tysiąc koni mechanicznych i prawie trzynaście litrów pojemności… W odcinku pokażemy Wam dwa mocarne Dodge Challengery 392 Scat Pack w fenomenalnych lakierach Indigo Blue oraz F8 Green.
Wyjaśnimy skąd wzięły się Scat Packi w ofercie amerykańskiej marki, jak konfigurowane są te auta, jakie ficzery oferują, ile kosztowały kiedyś a ile kosztują dziś…
Przybliżymy też tajniki odmiany Widebody (poszerzone nadwozie) która tak często i chętnie jest zestawiana z pakietem Scat Pack.
W materiale pochylimy się także nad naprawami uszkodzonych pojazdów oraz eksploatacją Challengerów Scat Pack Widebody w polskich warunkach (będzie m.in. o nietypowych oponach, spalaniu, wymianach oleju).
Najbardziej zainteresują was – jak się domyślamy – koszty zakupu i naprawy Challengerów R/T 392 ScatPack Wideboy – oglądajcie do końca!
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
25 thoughts on “Challenger full wypas? Szykuj dutki! TYLE ZAPŁACISZ za Scat Packa Plus 392 Shaker Widebody”
Super jak byście odświeżyli koszty wszystkich modeli challengerów i chargerów 😀
Jak uda mi sie sprzedac challa sxt plus 16r z przebiegiem 101tys, praktycznie nie ruszony w usa to sie odezwe po 5.7 chargera daytona badz challa 5.7 plus 😀
Cześć Grzesiek, A jaki rodzaj benzyny lejecie do Dodge (95 czy 98)??? A jaki zaleca producent??? Moim zdaniem powinno to być powyżej 3.6 i 5.7 paliwo premium 98. Pozdrawiam👍
Pozdrowienia dla was chlopaki. Cudowne auto D. CHELENGER W WERSJI Hellcat LUB SCAT PACK dla meszczyzny. Niezawiera chorej pseudoekologi. Inflacja to sztuczny twór! Aby z ludzi pieniądze wydoic. Elekryfikacja to slepa droga pseudoekologji i chorych ludzi w PARLAMENCIE UE I FORUM EKOMICZNEGO!
Super oglądnąć film z tego typu samochodami, ale mam wrażenie że większość filmów w ostatnim czasie kręci się tylko wokół szybkich dużych aut z wielkimi silnikami. Napewno kazdy z nasz chcialby miec jeden z nich w garazu. Tak czy inaczej najczesciej kupujemy auta bardziej "zwyczajne". Dlatego fajnie byłoby oglądnąć częściej film z samochodami "zwykłymi" z poziomu Ford Kuga, Focus jeśli BMW to może seria 3 lub 5 nie koniecznie w M, Mercedes też ale jakieś A, CLA, zwykła E-klasa tez super,, zwykłe VOLVO, Audi też super A3,A4,A6,Q3 w cale nie muszą być w RS moze sciagacie tez Lexusy jak RX, NX moze jakis Peugeot 508? Albo Golf czy Arteon. Pozdrawiam i dzięki za materiały!!
Sztos , posiadam 3,6 STX Plus 2018 22k nalotu w zabójczym destroyer grey . i brakuje aktywnego tempomaty ( wiadomo scat pack tez nie ma ) Chall zimuje teraz !! 🤪
Nie wiem kto się na to skusi kiedy nowy samochód można dostać za 40-50 tys USD i sprowadzić samemu do Polski, a używane w dobrym stanie 30-40% taniej. Ci Panowie kupują auta skasowane w części legalnie nie nadające się do odbudowy, które właściciel czyli firma ubezpieczeniowa sprzedaje na części włascicielom złomowisk i odbudowują je w dużej mierze w oparciu o części z rynku wtórnego (czyli z w/w złomowiska) bo nowe są drogie i trudno dostępne i dlatego tych samochodów nie opłaca się w USA naprawiać. Powiem szczerze, że takim składakiem bałbym się rozpędzać się do 250 na autobahnie. Podobno można zrobić nawet 280-290 km/h, ale nigdy nie jechałem więc wiem tylko ze słyszenia. Szczególnie, że auta tej marki to znane sa z wadliwości i niskiej jakości wykonania. Ja jeździłem ScatPackiem w wersji standardowej. Po to żeby parę razy w miesiacu zadymić opony nie były potrzebne głośniki premium czy skórzane fotele. Do jazdy na długie dystanse mam duże wygodne SUVy, którymi nie boję się odjechać 2000 km od domu na co w tym Dodge nigdy bym się nie odważył. Zresztą jazda tym autem nie jest zbyt bezpieczna dla nerwów bo sporo fajansów w Camaro, Mustangach, a bywa też BMW i Audi RS nie mówiąc o 4 cyl. szmaciakach chce się z Wami ścigać myśląc że ma do czynienia ze słabiutkim SXT. Dopiero ryk 392 silnika szybko ich ostudza, ale pomimo zdarzało się zostać w tyle. Co do zużycia paliwa to przy spokojnej jeździe miejskiej udawało mi się bez problemu zejść do 17-19 l/100, na szosie odpowiednio mniej. Zreszta przy dobrych oponach startując na prostej nie zawsze udawało się je popalić. Najlepiej wychodziło to przy skrętach, ale wtedy trzeba uważać żeby nie zrobić 180. Dobrze jeździ on na benzynie zmieszanej z etanolem E15. Na plus mogę powiedzieć, ze jak wyjedziecie na szosę to trudno tym autem trzymajac nogę na gazie zejść poniżej 140 km/h. Żeby jechać 100 lub mniej często musiałem używać tempomat.
Są przepiękne jeszcze ten w tym oliwkowym kolorze to wypas, i uważam też, że firmie Dodge udał się ten pomysł powrotu jednego z najsłynniejszych "pony car", w obecnych czasach, to auto robi wrażenie. Godny reprezentant i kontynuacja tego co wypracowała pierwsza generacja powstała w roku 1970,która do dziś jest nie tylko kultową maszyną, ale i obiektem westchnień wielu samochodziarzy na świecie, w tym i moim.
Osobiście uważam, że niebezpiecznie zbliżamy się do granicy opłacalności bo skoro taka fura RT Scat , po takich szkodach wyjdzie pod 300k PLN a w salonie dodgea w PL nowe sztuki – 399k PLN. To coś zaczyna być nie tak. I jeszcze coś: teraz koszt dostawy części z USA przerzucacie na kupującego? Felgi 4 w salonie w USA 1500 dolców a tutaj jedna z dostawą ok 4800PLN? 🙂
Witam serdecznie. Jak naprawdę jest z tym systemem Ecall w samochodach z USA. Diagności zaczynają zwracać uwagę, że w samochodach od 2018 r jest on wymagany. Na razie przymykają oko, ale nie wiadomo jak długo. Proszę o omówienie tematu. Wielu z nas to dotyczy, szczególnie młodych aut z USA
Super jak byście odświeżyli koszty wszystkich modeli challengerów i chargerów 😀
Brak aktywnego tempomatu? (w niebieskim)
Jak uda mi sie sprzedac challa sxt plus 16r z przebiegiem 101tys, praktycznie nie ruszony w usa to sie odezwe po 5.7 chargera daytona badz challa 5.7 plus 😀
Ale ta naklejka reklamowa to chyba przesada
Granatowa stoi w garażu na Mokotowie. Codzienny zachwyt
Super film. Będzie może coś w najbliższym czasie o camaro 6.2 2015+, jak się ceny tych samochodów na gotowo wąchają?
brak aktywnego tempomatu ?
Jak to jest użytkować takie auto w polską zimę z takim dużym wlotem na masce, czy to robi jakąś różnicę?
Cześć Grzesiek,
A jaki rodzaj benzyny lejecie do Dodge (95 czy 98)???
A jaki zaleca producent???
Moim zdaniem powinno to być powyżej 3.6 i 5.7 paliwo premium 98.
Pozdrawiam👍
W każdym filmie tego typu popełniacie stale ten sam błąd :(((((( za każdym razem powinien rozpoczynać się od cold startów :)))))
Pozdrowienia dla was chlopaki. Cudowne auto D. CHELENGER W WERSJI Hellcat LUB SCAT PACK dla meszczyzny. Niezawiera chorej pseudoekologi. Inflacja to sztuczny twór! Aby z ludzi pieniądze wydoic. Elekryfikacja to slepa droga pseudoekologji i chorych ludzi w PARLAMENCIE UE I FORUM EKOMICZNEGO!
Super oglądnąć film z tego typu samochodami, ale mam wrażenie że większość filmów w ostatnim czasie kręci się tylko wokół szybkich dużych aut z wielkimi silnikami. Napewno kazdy z nasz chcialby miec jeden z nich w garazu. Tak czy inaczej najczesciej kupujemy auta bardziej "zwyczajne". Dlatego fajnie byłoby oglądnąć częściej film z samochodami "zwykłymi" z poziomu Ford Kuga, Focus jeśli BMW to może seria 3 lub 5 nie koniecznie w M, Mercedes też ale jakieś A, CLA, zwykła E-klasa tez super,, zwykłe VOLVO, Audi też super A3,A4,A6,Q3 w cale nie muszą być w RS moze sciagacie tez Lexusy jak RX, NX moze jakis Peugeot 508? Albo Golf czy Arteon. Pozdrawiam i dzięki za materiały!!
I LOVE CHALLENGER
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
szczerze mówiąc to jestem w szoku, myślałem że chall w scat packu 6,4 to koszty rzędu 80-120k na gotowo
Cześć, zrobicie kiedyś film o Maserati Ghibli?
nie ma szyberdachu i radaru z przodu
no nie stety mylisz sie kolego dodge nie powiedzial ze beda tylko elektryczne tylko ze beda dostepne sprawdzi dokladnie. Pozdrawiam
Sztos , posiadam 3,6 STX Plus 2018 22k nalotu w zabójczym destroyer grey . i brakuje aktywnego tempomaty ( wiadomo scat pack tez nie ma ) Chall zimuje teraz !! 🤪
Nie wiem kto się na to skusi kiedy nowy samochód można dostać za 40-50 tys USD i sprowadzić samemu do Polski, a używane w dobrym stanie 30-40% taniej. Ci Panowie kupują auta skasowane w części legalnie nie nadające się do odbudowy, które właściciel czyli firma ubezpieczeniowa sprzedaje na części włascicielom złomowisk i odbudowują je w dużej mierze w oparciu o części z rynku wtórnego (czyli z w/w złomowiska) bo nowe są drogie i trudno dostępne i dlatego tych samochodów nie opłaca się w USA naprawiać. Powiem szczerze, że takim składakiem bałbym się rozpędzać się do 250 na autobahnie. Podobno można zrobić nawet 280-290 km/h, ale nigdy nie jechałem więc wiem tylko ze słyszenia. Szczególnie, że auta tej marki to znane sa z wadliwości i niskiej jakości wykonania. Ja jeździłem ScatPackiem w wersji standardowej. Po to żeby parę razy w miesiacu zadymić opony nie były potrzebne głośniki premium czy skórzane fotele. Do jazdy na długie dystanse mam duże wygodne SUVy, którymi nie boję się odjechać 2000 km od domu na co w tym Dodge nigdy bym się nie odważył. Zresztą jazda tym autem nie jest zbyt bezpieczna dla nerwów bo sporo fajansów w Camaro, Mustangach, a bywa też BMW i Audi RS nie mówiąc o 4 cyl. szmaciakach chce się z Wami ścigać myśląc że ma do czynienia ze słabiutkim SXT. Dopiero ryk 392 silnika szybko ich ostudza, ale pomimo zdarzało się zostać w tyle. Co do zużycia paliwa to przy spokojnej jeździe miejskiej udawało mi się bez problemu zejść do 17-19 l/100, na szosie odpowiednio mniej. Zreszta przy dobrych oponach startując na prostej nie zawsze udawało się je popalić. Najlepiej wychodziło to przy skrętach, ale wtedy trzeba uważać żeby nie zrobić 180. Dobrze jeździ on na benzynie zmieszanej z etanolem E15. Na plus mogę powiedzieć, ze jak wyjedziecie na szosę to trudno tym autem trzymajac nogę na gazie zejść poniżej 140 km/h. Żeby jechać 100 lub mniej często musiałem używać tempomat.
Czy zwykłe 5.7 można dostać ze skórą na desce?
Są przepiękne jeszcze ten w tym oliwkowym kolorze to wypas, i uważam też, że firmie Dodge udał się ten pomysł powrotu jednego z najsłynniejszych "pony car", w obecnych czasach, to auto robi wrażenie. Godny reprezentant i kontynuacja tego co wypracowała pierwsza generacja powstała w roku 1970,która do dziś jest nie tylko kultową maszyną, ale i obiektem westchnień wielu samochodziarzy na świecie, w tym i moim.
Pomarzyć zawsze można 😢
Osobiście uważam, że niebezpiecznie zbliżamy się do granicy opłacalności bo skoro taka fura RT Scat , po takich szkodach wyjdzie pod 300k PLN a w salonie dodgea w PL nowe sztuki – 399k PLN. To coś zaczyna być nie tak. I jeszcze coś: teraz koszt dostawy części z USA przerzucacie na kupującego? Felgi 4 w salonie w USA 1500 dolców a tutaj jedna z dostawą ok 4800PLN? 🙂
Witam serdecznie. Jak naprawdę jest z tym systemem Ecall w samochodach z USA. Diagności zaczynają zwracać uwagę, że w samochodach od 2018 r jest on wymagany. Na razie przymykają oko, ale nie wiadomo jak długo. Proszę o omówienie tematu. Wielu z nas to dotyczy, szczególnie młodych aut z USA
auto marzen