Mechanika dla Laika w wersji polowej, a w nim choroba wściekłej i agresywnej kierownicy w moim toytou oraz prosta naprawa w warunkach domowych.
Chcesz być na bieżąco to subskrybuj kanał, aby kolejne odcinki Cię nie ominęły.
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów M4K
—————————————————————————— https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
——————————————————————————
Szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/bonus-m4k-ukraina
———————————————————————————
Nie kupowałeś polisy w Mubi? Zgarnij 150 zł + 2000 zł za polecanie
———————————————————————————
Szukasz dobrych części tuningowych do swojego auta? Zajrzyj koniecznie do ekipy FMIC
———————————————————————————— https://allegro.pl/uzytkownik/FMIC_PL
————————————————————————————
Meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
—————————————— http://fastservice.pl
WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@milosnicy4kolek.pl
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
28 thoughts on “Choroba WŚCIEKŁEJ KIEROWNICY !!! Mechanika Dla Laika. Warsztat Polowy Łysego.”
Michu, jarzma są zawsze mocno dokrecone, szczególne w starszych samochodach jak długo nie ruszane i często na klej do gwintow. Bez dobrego klucza ręcznego czy pneumatycznego ciężko to ruszyć ale zawsze łatwiej zdjąć najpierw zacisk bo lepszy dostęp jest do tych śrub. Ja zazwyczaj nie smaruje jarzm bo pył drogowy i z klocków powoduja, że z czasem to nie pracuje. Na piasty zawsze olej silnikowy lub przekladniowy cienka warstwe. Nie powoduje to bicia a zabezpieczy przed korozja. Taki sposób nigdy nie zawiódł 🙂
Po to na tych prowadnicach jest warstwa chromu lub niklu nie pamiętam z pamięci, żeby ich nie smarować. To są prowadnice nie zamknięte, co innego w przypadku hamulców typu Lukas. Gdzie prowadnica pracuje w jarzmke szczelnie zamknięta. Wracając do hamulców z filmu, one chodzą tylko i wyłącznie w gumie. Nie należy ich smarować. Zbierze się tam tylko syf i prowadnica stanie. Wtedy mamy po klockach i tarczach na dłuższą metę. 😉
Miłośnicy 4 kółek w mechanice i życzmy sobie wszyscy by też za kierowcą i więcej życzliwości, empati. Prawdziwy miłośnik 4 kółek nigdy nie wsiada i nie pozwoli innej lub innym osobom , by sam lub te osoby prowadziły samochód czy inny pojazd mechaniczny po alkoholu czy innych środeczkach. Tego sobie i wszystkim życzę. Szerokości ku zachodzącemu Słońcu … . Ave
Zapomniałeś wyjąć gumki z zacisku i wyczyścić Michu !!!Atak apropo to na prowadnicach niema takiej temperatury na ceramika bo byś gumek nie mial gumek na zaciskach !!!
22:30 Odwrotnie powiedziałeś. Na kilkadziesiąt Nm dokręcamy jarzmo a na kilkanaście Nm zacisk hamulcowy. Od siebie bym dodał, że śruby warto posmarować klejem do gwintów – zabieg ten ograniczy powstawanie korozji między zwojami śruby + nic się nie będzie luzowało.
Stara przypadłość w Awce Mk1, w mojej też biły tarcze. Wystarczyło z rozgrzanymi wjechać w kałużę i zaraz się wichrowały. Dodatkowo w żadnej kombi nie spotkałem działającej tylnej wycieraczki.
Michu czy na pewno koła w toyce dokręca się na 120Nm a nie na 103Nm? To nie niemiec. M i się zdarzyło dynamometrykiem śrubę urwać a był ustawiony właśnie na 120Nm. Być może wcześniej już była przeciągnięta (nowe auto) i od tej pory kręcę jak podaje producent.
Chłopie przy robocie se klęknij a nie siedź jak jakiś Muhamad to od razu śruby lepiej pójdą, do tego widać "moc" tego graphite'a 😀 śmiech. Vlog spoko, dla laika złoto. Kwestia cofania zacisku, płn z zacisku momentalnie jest w pompie, przewody mają minimalną pojemność, zawsze odkręcamy odpowietrznik, no chyba że jest beton a nie chcesz doprowadzić zacisku do porządku
Michu, jarzma są zawsze mocno dokrecone, szczególne w starszych samochodach jak długo nie ruszane i często na klej do gwintow. Bez dobrego klucza ręcznego czy pneumatycznego ciężko to ruszyć ale zawsze łatwiej zdjąć najpierw zacisk bo lepszy dostęp jest do tych śrub. Ja zazwyczaj nie smaruje jarzm bo pył drogowy i z klocków powoduja, że z czasem to nie pracuje. Na piasty zawsze olej silnikowy lub przekladniowy cienka warstwe. Nie powoduje to bicia a zabezpieczy przed korozja. Taki sposób nigdy nie zawiódł 🙂
Po to na tych prowadnicach jest warstwa chromu lub niklu nie pamiętam z pamięci, żeby ich nie smarować. To są prowadnice nie zamknięte, co innego w przypadku hamulców typu Lukas. Gdzie prowadnica pracuje w jarzmke szczelnie zamknięta. Wracając do hamulców z filmu, one chodzą tylko i wyłącznie w gumie. Nie należy ich smarować. Zbierze się tam tylko syf i prowadnica stanie. Wtedy mamy po klockach i tarczach na dłuższą metę. 😉
Miłośnicy 4 kółek w mechanice i życzmy sobie wszyscy by też za kierowcą i więcej życzliwości, empati. Prawdziwy miłośnik 4 kółek nigdy nie wsiada i nie pozwoli innej lub innym osobom , by sam lub te osoby prowadziły samochód czy inny pojazd mechaniczny po alkoholu czy innych środeczkach. Tego sobie i wszystkim życzę. Szerokości ku zachodzącemu Słońcu … . Ave
A te klocki to dobrze założyłeś? Tak patrzę i w 21:55 minucie chyba wygląda jakby miały być odwrotnie? Chyba że mi się wydaje…
zestaw twój mega ale mi magnes wypadł z nasadki na bity
gdzie i co mam zrobić
Zrzuta na statyw dla Łysego, jak popije to z ronsi gowno widac🤨
Zapomniałeś wyjąć gumki z zacisku i wyczyścić Michu !!!Atak apropo to na prowadnicach niema takiej temperatury na ceramika bo byś gumek nie mial gumek na zaciskach !!!
Ja duzej grzechotki z Waszej walizki uzywam jak młotka i wszystko pieknie działa.
Bardzo spoko, może tylko mniej ujęć z obiektywem 5 cm od twarzy 😛
Michu, my nie wiemy czego chcemy w takich vlogach, Ty wiesz czego my chcemy, a my czekamy na więcej.
22:30 Odwrotnie powiedziałeś. Na kilkadziesiąt Nm dokręcamy jarzmo a na kilkanaście Nm zacisk hamulcowy. Od siebie bym dodał, że śruby warto posmarować klejem do gwintów – zabieg ten ograniczy powstawanie korozji między zwojami śruby + nic się nie będzie luzowało.
Gdzie mogę kupić włosie mudzina w takiej formie ?
Więcej takich materiałów, dzięki za dotychczasowe 👍
Może zamień koła jak Profesor 😎
Ale wtopa… 😂😂😂😂
O cofaniu tłoczków i syfie w pompie to chyba prof. Chris mówił.
A już myślałem że to będzie odcinek o tym jak kierownica lata na postoju, z tej komplikacji "Mechanical Problems"
Jesteś po szkoleniach i smarujesz prowadnice tego typu, powinieneś zapłacić karę za swoją głupotę, tych się nie smaruję 🤣😅🤣😅
Z chęcią zobaczę więcej filmów jak podstawowe naprawy robić samemu, czekam na kolejne filmy
Wszystko super, jak w książce ale zjebka za kostkę i ciuchy…powinny jednak być robocze bo na nowe to bym nie wyrobił😜😜😜
Fajnie wszystko zrobione wyjaśnione no i praktyczny odcinek 🙂
Stara przypadłość w Awce Mk1, w mojej też biły tarcze. Wystarczyło z rozgrzanymi wjechać w kałużę i zaraz się wichrowały. Dodatkowo w żadnej kombi nie spotkałem działającej tylnej wycieraczki.
Poleci ktoś podobny podnośnik ?
Michu czy na pewno koła w toyce dokręca się na 120Nm a nie na 103Nm? To nie niemiec. M i się zdarzyło dynamometrykiem śrubę urwać a był ustawiony właśnie na 120Nm. Być może wcześniej już była przeciągnięta (nowe auto) i od tej pory kręcę jak podaje producent.
MICHU WALISZ KONIA?
To mi się podoba 🙂 Michu czekam na następne odcinki z Toyką
Włosie mudzina… Uwaga! Po pracy z tym narzędziem zaczyna ciemnieć nos, przykład szpecjalista mechanik Michał (widoczna zmiana pod koniec filmu) 😀
Chłopie przy robocie se klęknij a nie siedź jak jakiś Muhamad to od razu śruby lepiej pójdą, do tego widać "moc" tego graphite'a 😀 śmiech. Vlog spoko, dla laika złoto. Kwestia cofania zacisku, płn z zacisku momentalnie jest w pompie, przewody mają minimalną pojemność, zawsze odkręcamy odpowietrznik, no chyba że jest beton a nie chcesz doprowadzić zacisku do porządku