Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
43 thoughts on “Hyundai Tucson, czyli współczesna Multipla?”
Ten gosciu udaje znafce a prawda jest taka ze to zwykly matol …
Ciekawe i agresywne auto, podoba mi się z przodu i z tyłu. Jedno co bym zmienił, to kwadratowe nadkola, które nie pasują do reszty designu. Jeśli chodzi o poprzednią generację, to do dziś nie przyzwyczaiłem się do tylnego zderzaka, który po obu stronach ma otwory na wydech. Z jednej strony wystaje rura, a z drugiej jest pusta dziura, tak jakby ktoś założył zderzak od mocniejszej wersji, która de facto nie istnieje…
Oj! Adam! Opowieść o ledach…. Jest inaczej niż mówiłeś. K… Nie można i tak i tak i okrągłe. Nie. Tzn. można w lampie pokojowej. Kompletnie inną technologię zastosowano w tym samochodzie. KOMPLETNY brak wiedzy. Cóż, pierwszy raz, łapa w dół dla ignoranta który robi show. Tyle, że nie ma pojęcia wokół czego. FATALNE. Adam, wstyd.
To auto to groch z kapustą, jestem ciekaw czy automat się nie bedzie przegrzewał a łożyska wału wytrzymają 100k km 😉 tego niestety nie powie żaden taki test, zweryfikuje to cena tego auta po 5..10latach. Wolę używanego lexa nx300h i zostaje w kieszeni 50k pln 😉
Polecam Tucsona, moja wersja HEV stoi od połowy sierpnia w serwisie bo po 1000km zaczął wyciekać olej. Nie ma części, żeby to naprawić spodziewany termin realizacji połowa grudnia, a nie wiadomo czy to ostateczny termin. Więc jak chcecie mieć auto do którego nie ma części to bierzcie śmiało! Pojeździcie sobie zastępczym…
Pytanie do właścicieli lub tych, którzy mieli okazję przejechać się testowo Tucsonem z pakietem N-line. W jednej z recenzji pojawiło się stwierdzenie o znacznie twardszym zawieszeniu w stosunku do wersji "standardowej". Czy możecie wyrazić swoją opinię? Pozdrawiam!
Faktycznie jest to współczesna Multipla. Tego typu awangardowe wzornictwo jest modne, ale krótko. Brak klasycznych linii i odjechane kształty to recepta na efekt WOW, ale on trwa zawsze chwilę, Za kilka lat ta linia to będzie szczyt obciachu jak spodnie dzwony w latach 80-tych.
Jestem posiadaczem benzynowego Tucsona od listopada 2021. Wszystko pięknie, ale pojawił się problem z filtrem cząstek stałych GPF – już po 960 kilometrach. Ogarnęli mi to w serwisie. Teraz mam 1600 kilometrów przejechane i znowu zaświeciła się ta kontrolka. Poszperałem i okazuje się, że problem ma charakter masowy. Internet aż huczy – co tysiąc kilometrów trzeba jechać pół godziny z szybkością 80 km/h, z obrotami 2-4 tys. Jak mam niby spełnić takie zalecenie serwisowe? Nie wiem jak inni użytkownicy tych samochodów, ale ja nie mam toru pod domem a do najbliższej autostrady mam 70km. Generalnie jest to bubel konstrukcyjny i zwalanie na przepisy nie tłumaczy tej wady (nie jest to jedyny samochód z tym układem, a inni producenci jakoś to ogarnęli). Naprawdę zaczynam sobie współczuć tego zakupu – duża radość przy zakupie a teraz morze goryczy.
Tytuł zupełnie nietrafiony (zważywszy na ilość Tucson nów na polskich drogach), a po paru minutach słuchania farmazonów na pewno już więcej nie odwiedzę kanału tego pana.
Odwazna stylistyka budzi mieszane uczucia moze byc piekny a zarazem brzydki ale brawo za odwage lepsza taka niz bmw zniszczyli i dali przod od bobra hahaha
Witam, mam pytanie odnośnie wyboru skrzyni biegów czyli brać automat czy jednak manualną skrzynię biegów? Chcę kupić to autko tylko, ze 2018-2019 rok, ale mam dylemat jaką skrzynię wybrać. Dużo się mówi, że automaty się psują i dużo więcej spalają paliwa. Natomiast jak się coś zepsuje to koszt takiej naprawy może wynieść nawet do 30 tys złoty. Jak to jest z tymi skrzyniami w Hyundai Tuscon z 2018-19 roku? Należę do kierowców spokojnych, którzy nie szarżują po mieście, raczej spokojna jazda. Nigdy nie miałem też automatu stąd takie pytanie, co wybrać.
Nie da się tego słuchać – lubię Pana Kornackiego z programu TVN TURBO – ale tu nie wytrzymałem, wyłączyłem zanim on miał orgazm, bo pewnie miał jak tak się podniecił tym Koreańczykiem
Słuchaj Kornacki, a jak byś był na tyle uprzejmy i obiektywnie traktował "furmanki" ..Przejechałem w KIA i Hyundai ponad pół mln km, i piękne jest to, że ani razu nie musiałem być sholowany. Z tego co pamiętam to kupiłeś Hamera … i mówisz że masz gust … dobra germańskie dziewice też mają amatorów jak i Brytyjki. Stary za połowę germańskiego szajswozu masz coś co jezdzi i to dostojnie. wsadź cztery litery w stingera, albo lepiej w genesis vg80, a ocipiejesz.
Czym on się zachwyca? Denne przetłoczenia i inne głupoty! Poprzedni Tucson był o niebo ładniejszy! Ten nowy to porażka! Hyundai niepotrzebnie zapatrzył się na nową, równie paskudną Toyotę RAW 4. Dno!
Te twoje skojarzenia są totalnie z du..p.. Gdyby Dacia, VW, były tak dobre jak Hyundai to ludzie by je kupowali. Ludzie kupują Hyundaia lub KIA, bo to bardzo dobre samochody, w przystępnych pieniądzach. Golf, czy Passat to dinozaury przy dzisiejszych nowych Koreańczykach.
Koreańczycy, podpatrują, jak wszyscy producenci aut, różne genialne rozwiązania i implementują je w swoich autach robiąc to jeszcze lepiej… Wydaje mi się, że odważnym było by stwierdzenie, że chyba zaczynają ucierać nosa japońskiej motoryzacji- nawet jesli chodzi o cenę do jakości i we wsszystkich aspektach auta. Dzisiaj jak bum miał zmienić auto, a jestrm "Toyociarzem" to wybrał bym właśnie i tym razem Hyundai-a ale w mocniejszej wersji… Świetne, dopracowane i ambitnie tworzone auta.
Ten gosciu udaje znafce a prawda jest taka ze to zwykly matol …
w środku dużo piano black i szklana konsola 🙁
Przód fajny ale tył, to taki szczerbaty rekin po zderzeniu z sopockim molem, a te felgi umyć zimą to trzeba setę strzelić, żeby nabrać cierpliwości.
A czy on nie ma 7 biegów w automacie?
Fryzura jak i auto – nowozytna multipla 🙂
7:00 mi to przypomina Caro plus 😂🤣
Tylko na drzwi uwazaj!!! Hejt sie wylal…..bo zwalasz wine na innych
CO NIE ZMIENIA FAKTU ŻE MASZ SAMOCHÓD NAPĘDZANY NA WĘGIEL….
Ciekawe i agresywne auto, podoba mi się z przodu i z tyłu. Jedno co bym zmienił, to kwadratowe nadkola, które nie pasują do reszty designu. Jeśli chodzi o poprzednią generację, to do dziś nie przyzwyczaiłem się do tylnego zderzaka, który po obu stronach ma otwory na wydech. Z jednej strony wystaje rura, a z drugiej jest pusta dziura, tak jakby ktoś założył zderzak od mocniejszej wersji, która de facto nie istnieje…
Oj! Adam! Opowieść o ledach…. Jest inaczej niż mówiłeś. K… Nie można i tak i tak i okrągłe. Nie. Tzn. można w lampie pokojowej. Kompletnie inną technologię zastosowano w tym samochodzie. KOMPLETNY brak wiedzy. Cóż, pierwszy raz, łapa w dół dla ignoranta który robi show. Tyle, że nie ma pojęcia wokół czego. FATALNE. Adam, wstyd.
To auto to groch z kapustą, jestem ciekaw czy automat się nie bedzie przegrzewał a łożyska wału wytrzymają 100k km 😉 tego niestety nie powie żaden taki test, zweryfikuje to cena tego auta po 5..10latach. Wolę używanego lexa nx300h i zostaje w kieszeni 50k pln 😉
Tylko drzwi na przystanku nie otwieraj. Tylko te co do góry się otwierają.
Może się podobać albo nie. Jak dla mnie jest brzydki 🙂
wiecej faktów mniej aktorzenia
,,po co się spieszyć, jedzcie powoli,, a w tle wyprzedza BMW
Polecam Tucsona, moja wersja HEV stoi od połowy sierpnia w serwisie bo po 1000km zaczął wyciekać olej. Nie ma części, żeby to naprawić spodziewany termin realizacji połowa grudnia, a nie wiadomo czy to ostateczny termin. Więc jak chcecie mieć auto do którego nie ma części to bierzcie śmiało! Pojeździcie sobie zastępczym…
Pytanie do właścicieli lub tych, którzy mieli okazję przejechać się testowo Tucsonem z pakietem N-line. W jednej z recenzji pojawiło się stwierdzenie o znacznie twardszym zawieszeniu w stosunku do wersji "standardowej". Czy możecie wyrazić swoją opinię? Pozdrawiam!
Cool 😎
Faktycznie jest to współczesna Multipla. Tego typu awangardowe wzornictwo jest modne, ale krótko. Brak klasycznych linii i odjechane kształty to recepta na efekt WOW, ale on trwa zawsze chwilę, Za kilka lat ta linia to będzie szczyt obciachu jak spodnie dzwony w latach 80-tych.
Tuson 5generacji jest produkowany od 2020 roku na świecie a być może w Polsce dopiero od 2021 roku
Ten mix marek to się nazywa synkretyzm, czyli pozbawiony logiki eklektyzm
Jestem posiadaczem benzynowego Tucsona od listopada 2021. Wszystko pięknie, ale pojawił się problem z filtrem cząstek stałych GPF – już po 960 kilometrach. Ogarnęli mi to w serwisie. Teraz mam 1600 kilometrów przejechane i znowu zaświeciła się ta kontrolka. Poszperałem i okazuje się, że problem ma charakter masowy. Internet aż huczy – co tysiąc kilometrów trzeba jechać pół godziny z szybkością 80 km/h, z obrotami 2-4 tys. Jak mam niby spełnić takie zalecenie serwisowe? Nie wiem jak inni użytkownicy tych samochodów, ale ja nie mam toru pod domem a do najbliższej autostrady mam 70km. Generalnie jest to bubel konstrukcyjny i zwalanie na przepisy nie tłumaczy tej wady (nie jest to jedyny samochód z tym układem, a inni producenci jakoś to ogarnęli). Naprawdę zaczynam sobie współczuć tego zakupu – duża radość przy zakupie a teraz morze goryczy.
Kornacki…. jesteś niesamowity. Oglądam tylko bo widzę twoją pasję której brakuje innym.
Adam ta tylne to już miał i Cadillac to już miał i Dodge a dopiero później było Porsche Panamera
"Hyundai Tucson, czyli współczesna Multipla?" co ?? Tucson wygląda genialnie, współczesne multiple to citroeny.
Tytuł zupełnie nietrafiony (zważywszy na ilość Tucson nów na polskich drogach), a po paru minutach słuchania farmazonów na pewno już więcej nie odwiedzę kanału tego pana.
Odwazna stylistyka budzi mieszane uczucia moze byc piekny a zarazem brzydki ale brawo za odwage lepsza taka niz bmw zniszczyli i dali przod od bobra hahaha
Witam, mam pytanie odnośnie wyboru skrzyni biegów czyli brać automat czy jednak manualną skrzynię biegów? Chcę kupić to autko tylko, ze 2018-2019 rok, ale mam dylemat jaką skrzynię wybrać. Dużo się mówi, że automaty się psują i dużo więcej spalają paliwa. Natomiast jak się coś zepsuje to koszt takiej naprawy może wynieść nawet do 30 tys złoty. Jak to jest z tymi skrzyniami w Hyundai Tuscon z 2018-19 roku? Należę do kierowców spokojnych, którzy nie szarżują po mieście, raczej spokojna jazda. Nigdy nie miałem też automatu stąd takie pytanie, co wybrać.
Nie da się tego słuchać – lubię Pana Kornackiego z programu TVN TURBO – ale tu nie wytrzymałem, wyłączyłem zanim on miał orgazm, bo pewnie miał jak tak się podniecił tym Koreańczykiem
Spokojna jazda king. Bmw samochód dla debili.
W trasie hybryda 7,5 max.
Ale kundel , brzydkie to to 😕.
Porównanie do Multipli to pikuś. Z porównaniem do Mustanga i Panamery to mu się odkleiło. 😂
to jest połączenie Lamborghini Urusa z Mustangiem Mach-E a nie Multipla
Słuchaj Kornacki, a jak byś był na tyle uprzejmy i obiektywnie traktował "furmanki" ..Przejechałem w KIA i Hyundai ponad pół mln km, i piękne jest to, że ani razu nie musiałem być sholowany. Z tego co pamiętam to kupiłeś Hamera … i mówisz że masz gust … dobra germańskie dziewice też mają amatorów jak i Brytyjki. Stary za połowę germańskiego szajswozu masz coś co jezdzi i to dostojnie. wsadź cztery litery w stingera, albo lepiej w genesis vg80, a ocipiejesz.
cos dziwne rzeczy opowiadasz. przeciez nie ma 1.5 silnika. skrzynia jest 7 biegowa. dodac nalezy ze ze zwyklym zawieszeniem jest twardy jak taczka
ten baganznik nie ma 600 litrów……
Auto wizualnie robi robote bardziej mi sie podoba niz stary tucson
Czym on się zachwyca? Denne przetłoczenia i inne głupoty! Poprzedni Tucson był o niebo ładniejszy! Ten nowy to porażka! Hyundai niepotrzebnie zapatrzył się na nową, równie paskudną Toyotę RAW 4. Dno!
Te twoje skojarzenia są totalnie z du..p.. Gdyby Dacia, VW, były tak dobre jak Hyundai to ludzie by je kupowali. Ludzie kupują Hyundaia lub KIA, bo to bardzo dobre samochody, w przystępnych pieniądzach. Golf, czy Passat to dinozaury przy dzisiejszych nowych Koreańczykach.
Koreańczycy, podpatrują, jak wszyscy producenci aut, różne genialne rozwiązania i implementują je w swoich autach robiąc to jeszcze lepiej… Wydaje mi się, że odważnym było by stwierdzenie, że chyba zaczynają ucierać nosa japońskiej motoryzacji- nawet jesli chodzi o cenę do jakości i we wsszystkich aspektach auta. Dzisiaj jak bum miał zmienić auto, a jestrm "Toyociarzem" to wybrał bym właśnie i tym razem Hyundai-a ale w mocniejszej wersji… Świetne, dopracowane i ambitnie tworzone auta.
Adam Kornacki to taki Makłowicz motoryzacji !!!
Auto jest świetne ,ale porównanie do multipli w tytule to duże nadużycie, najlepsze w tym przedziale cenowym.