Cóż mam tu napisać? Krzynol się poddał 🙁 System ESP w Audi jest dalej niesprawny. Błąd sygnału z czujnika ESP (G419) – sygnał niezrozumiały, czyli poza zakresem pracy algorytmu sterownika ESP. Miałby ktoś jakiś pomysł sensowny? Piszcie. Zapraszam.
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
44 thoughts on “Jak nie udała się mi naprawa ESP w Audi A4 B7”
w jakich okolicznościach wystąpił problem ? od czego się zaczęło co mówi kolega ?
Ja w volvo mam taki przypadek, Esp nie działa i u mnie odpowiedzialny jest czujnik żyroskopowy (Yaw rate sensor) wymiana tego czujnika pomogła tylko połowicznie bo i tak kontrolki od esp się zaswiecaja po jakimś czasie od momentu uruchomienia auta. Tu potrzeba jeszcze kalibracji.
Szefie stawiasz piwo. Pompę ABS wymień. Wystarczy że podepniesz wtyczkę do ABS bez odpowietrzania. Też się poddałem, też w 2005 roku jeszcze kolor ten sam.
Pompa jest uszkodzona w tym elemencie którego nie wymieniłeś i prawdopodobnie zaraz po zamontowaniu uszkadza sterownik abs, jak odkrecisz przewody hamulcowe zobaczysz syf muł itp
Zerknij przy okazji kolejnej podmiany czujnika na jego mocowanie czy stelaż czujnika nie jest przesunięty/przygiety bo podejrzewam że przed Tobą już ktoś tam czynił jakieś naprawy i zapewniam że nie psują się od takiego pukania jak u Ciebie na filmie
Nie wiem czy to cos pomoze ale mialem to samo w SAAB 9-3 przetarty kabel przy tylnym kole 3x 3 inne miejsca ale latwo bylo to obczaic za kazdym razem bo po przejechaniu 100km pokazywalo tylko polowe tego. powodzenia
Już któryś raz oglądam ten filmik. Krzycho, to nie robota kiedy auto odjeżdża – kto wpadł na ten pomysł? 3000tysie poszły na własne życzenie klienta i zabrał auto bo co? To mógł te pieniądze tobie dać i auto zabrać 😭 Krzysiu, bez urazy ale denerwują mnie takie "niezrozumiałe" i "nieoczekiwane" poza dopuszczalnym zakresem zachowania klientów. – mam to na porządku dziennym. Szkoda gadać. Acha, nie poddawaj się 😷CORONAWIRUS!
Mam identyczny problem 00493 008 w audi A6 c6. Kable od ESP czyli 4 (2 są od can tylko do pompy), zasilanie z pompy i masa. Wszystko git. Ale i czujniki wziąłem na zmianę czyli sztuk 4 już łącznie. Problem nadal pozostał a ja tylko podejrzewam pompę ABS bądź wiązkę ale na nią nie mam żadnych zastrzeżeń. Może coś doradzisz ?
Musiałbym sprawdzić stare logi ale chyba miałem to samo… Róż pieprzyłem oponę i kupiłem nową tylko jedną i to było to. Zbyt duża różnica w bieżniku opon na jednej osi.
Przekladka na zimówki rozwiązała sprawę, a potem nowy komplet letnich. I z tego co pamiętam stan licznika zaczynał się delikatnie rozjeżdżać, różnić między tym co w zegarach, a tym co w vcds.
Wracam do tematu. Chciałem wrócić wcześniej ale nie mogłem odnaleźć tego filmu 🙄 Wracam bo ktoś zwrócił uwagę że przy wymianie tego czujnika gdy nie można wejść do tych adaptacji bo ich nie widać należy wtedy kręcić powoli kierownicą w lewo i w prawo i wtedy te adaptacje wskoczą. Dziwne? Bardzo dziwne ale czasem tak bywa. Mówił mi to praktyk który na tym zęby zjadł. Pozdrawiam.
Nie wiem czy to jest dokładnie ta sama sytuacja co u mnie ale być może jest to związane z wymiana kół, na zimowe z 17 na 16 z tym ze obydwa kół nowe,u mnie wygląda to tak że czasami esp się wyłączy podczas jazdy ,pomruga kontrolka a potem się zdezaktywuje ,gorzej niestety jest jak po jakimś hamowaniu nie koniecznie ostrym auto potrafi samo zahamować tak jakby wpadło w poślizg ,latem nie ma tego problemu zdarza się zima ,dotyczy a6 c5 z 2003 ,dodam że klocki tarcze nowe,
Witaj. U mnie świeci esp, vcds wykazuje błąd czujnika G419. Najpierw był No signal, a teraz jest Implausible signal. Kupiłem drugi czujnik używany, podłączyłem i esp zgasło. Niestety po przejechaniu kilkunastu metrów esp pojawia się ponownie. Co dziwne skrzynia po wrzuceniu 3 biegu nie chce przerzucać wyżej. Na moim czujniku skrzynia działa ok. Czujnik który kupiłem ma te same numery. Myślisz, że jest uszkodzony czy szukać przyczyny gdzieś indziej?
Witam. Panowie, czy udało się usunąć usterkę g419 implusible signal? Bloki mierzone w kanale 069 niedostępne, brak możliwości przyuczenia czujnika. Oczywiście druga pompa kpl oraz czujnik g419 podmieniany. W wartościach latteral widzi 0.00 – bez żadnej zmiany.
Miałem podobny przypadek tylko w A6 C6 allroad przy wymianie sterownika na inny używany i był już zakodowamy do mojej A6, wtedy pojawił się błąd G419 brak komunikacji, na moim starym sterowniku nic takiego nie występowało i okazało się że są różne protokoły komunikacji i jak wyciągamy i zmieniamy sterownik, (drugi używany był z 2006 roku auta a mój z 2008r). To czujnik G419 też musi być razem ze sterownikiem tak jak by był parą oraz musi być zamontowany w miejsce starego ponieważ ma w sobie żyroskop i musi być ustawiony w pozycji 0 podczas kalibracji( blok nr 005), jeśli nie będzie to dalej będzie pokazywał "Niezrozumiały Sygnał" Ja miałem o tyle dobrze że sterownik jak i czujnik G419 wymontowałem z auta przeznaczonego na części więc miałem pewność że będą pasowały do siebie.
w jakich okolicznościach wystąpił problem ? od czego się zaczęło co mówi kolega ?
Te czujniki się od tak nie psują Pozdrawiam
Ja w volvo mam taki przypadek,
Esp nie działa i u mnie odpowiedzialny jest czujnik żyroskopowy (Yaw rate sensor) wymiana tego czujnika pomogła tylko połowicznie bo i tak kontrolki od esp się zaswiecaja po jakimś czasie od momentu uruchomienia auta. Tu potrzeba jeszcze kalibracji.
Szefie stawiasz piwo. Pompę ABS wymień. Wystarczy że podepniesz wtyczkę do ABS bez odpowietrzania. Też się poddałem, też w 2005 roku jeszcze kolor ten sam.
Dzwoń do mnie, 510456123 gwarantuje że zalatwisz
Pompa jest uszkodzona w tym elemencie którego nie wymieniłeś i prawdopodobnie zaraz po zamontowaniu uszkadza sterownik abs, jak odkrecisz przewody hamulcowe zobaczysz syf muł itp
Też się poddałem, i to w identycznym audi w identycznym kolorze
Weź pompę złóż od nowa, wystarczy że samą wtyczkę przypniesz i się błąd skasuje.nie sam sterownik cała pompę. Odkupie od ciebie te czujniki
Jak nie to mam całe audi i podeślę ci wszystko
A z kąd jesteś?
Zerknij przy okazji kolejnej podmiany czujnika na jego mocowanie czy stelaż czujnika nie jest przesunięty/przygiety bo podejrzewam że przed Tobą już ktoś tam czynił jakieś naprawy i zapewniam że nie psują się od takiego pukania jak u Ciebie na filmie
czy odis w teście "diagnozy" nic nie wskazał ??
I jak tam audi, naprawione? 😉
Cool video, I subscribed! This deserves more views, I think you should use smzeus . c o m to increase your social proof.
Może ta procedura zadziała https://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/replacing-g419-accelerameter-esp-sensor-2960524/
Co do kontroli magistrali Can polecam
https://www.youtube.com/watch?v=mRAKrpHliac
Gdzie jest ten czujnik G419 ??
Pojedź na złom samochodowy, znajdz jakiegoś VAGa, który ma ten czujnik działajacy, wymontuj, zapłać w kasie z 10zł i przetestuj 🙂
Witam .Kiedyś pomagała wymiana wiązki pozdrawiam
Nie wiem czy to cos pomoze ale mialem to samo w SAAB 9-3 przetarty kabel przy tylnym kole 3x 3 inne miejsca ale latwo bylo to obczaic za kazdym razem bo po przejechaniu 100km pokazywalo tylko polowe tego. powodzenia
Sterownik ABS i ESP w jednym?
Już któryś raz oglądam ten filmik. Krzycho, to nie robota kiedy auto odjeżdża – kto wpadł na ten pomysł? 3000tysie poszły na własne życzenie klienta i zabrał auto bo co? To mógł te pieniądze tobie dać i auto zabrać 😭 Krzysiu, bez urazy ale denerwują mnie takie "niezrozumiałe" i "nieoczekiwane" poza dopuszczalnym zakresem zachowania klientów. – mam to na porządku dziennym. Szkoda gadać.
Acha, nie poddawaj się 😷CORONAWIRUS!
naprawiles ta usterke ?mam identyczny problem ,mieszkam pod 3miastem. Pomozesz?
Dobra, udało się przy mojej pomocy czy jednak jestem debilem? Dajcie mi namiary odkupie te czujniki po 50 zł dam
Aaa właściciel!!! Wiem że to czytasz, dzwoń 510456123 zrobię Ci to za darmo tylko po to by potwierdzić że nie jestem debilem, za jakiego mnie macie
wejdz na fejsa strona lalka tam gość ci pokaże co jest prawdopodobnie przyczyną lecz na innym aucie
I jak doszedłeś w czym leżał problem ?
Udało się dojść co było przyczyną problemu?
Mam identyczny problem 00493 008 w audi A6 c6. Kable od ESP czyli 4 (2 są od can tylko do pompy), zasilanie z pompy i masa. Wszystko git. Ale i czujniki wziąłem na zmianę czyli sztuk 4 już łącznie. Problem nadal pozostał a ja tylko podejrzewam pompę ABS bądź wiązkę ale na nią nie mam żadnych zastrzeżeń. Może coś doradzisz ?
dzień dobry mam pytanie VW passat b6 FSI .
https://www.facebook.com/Kris.Niklas.Official.Profile/
proszę o kontakty
Uwaga do wszystkich którzy mają taki problem, problem tkwi w pompie ABS wraz ze sterownikiem. Wymienisz całą pompę ABS i jest po problemie 🙂
Witam, czy problem został rozwiązany?
Musiałbym sprawdzić stare logi ale chyba miałem to samo… Róż pieprzyłem oponę i kupiłem nową tylko jedną i to było to. Zbyt duża różnica w bieżniku opon na jednej osi.
Przekladka na zimówki rozwiązała sprawę, a potem nowy komplet letnich. I z tego co pamiętam stan licznika zaczynał się delikatnie rozjeżdżać, różnić między tym co w zegarach, a tym co w vcds.
Wracam do tematu. Chciałem wrócić wcześniej ale nie mogłem odnaleźć tego filmu 🙄 Wracam bo ktoś zwrócił uwagę że przy wymianie tego czujnika gdy nie można wejść do tych adaptacji bo ich nie widać należy wtedy kręcić powoli kierownicą w lewo i w prawo i wtedy te adaptacje wskoczą. Dziwne? Bardzo dziwne ale czasem tak bywa. Mówił mi to praktyk który na tym zęby zjadł. Pozdrawiam.
Krzynol garage
Czy uszkodzony w jakiś sposób (powiedzmy przy wymianie piasty) czujnik abs przedniego koła może też wpływać na ten błąd esp?
Nie wiem czy to jest dokładnie ta sama sytuacja co u mnie ale być może jest to związane z wymiana kół, na zimowe z 17 na 16 z tym ze obydwa kół nowe,u mnie wygląda to tak że czasami esp się wyłączy podczas jazdy ,pomruga kontrolka a potem się zdezaktywuje ,gorzej niestety jest jak po jakimś hamowaniu nie koniecznie ostrym auto potrafi samo zahamować tak jakby wpadło w poślizg ,latem nie ma tego problemu zdarza się zima ,dotyczy a6 c5 z 2003 ,dodam że klocki tarcze nowe,
Jest podobno jakaś taśma w kierownicy ja mam podobny problem ona kontroluje kąt połorzenia kierownicy w zglendem auta w kia sorento mamto samo
Wo ist der sensor eingebaut?
Vielen lieben Dank
Ich habe audi a6 4f
Witaj. U mnie świeci esp, vcds wykazuje błąd czujnika G419. Najpierw był No signal, a teraz jest Implausible signal. Kupiłem drugi czujnik używany, podłączyłem i esp zgasło. Niestety po przejechaniu kilkunastu metrów esp pojawia się ponownie. Co dziwne skrzynia po wrzuceniu 3 biegu nie chce przerzucać wyżej. Na moim czujniku skrzynia działa ok. Czujnik który kupiłem ma te same numery. Myślisz, że jest uszkodzony czy szukać przyczyny gdzieś indziej?
Witam. Panowie, czy udało się usunąć usterkę g419 implusible signal? Bloki mierzone w kanale 069 niedostępne, brak możliwości przyuczenia czujnika. Oczywiście druga pompa kpl oraz czujnik g419 podmieniany. W wartościach latteral widzi 0.00 – bez żadnej zmiany.
Miałem podobny przypadek tylko w A6 C6 allroad przy wymianie sterownika na inny używany i był już zakodowamy do mojej A6, wtedy pojawił się błąd G419 brak komunikacji, na moim starym sterowniku nic takiego nie występowało i okazało się że są różne protokoły komunikacji i jak wyciągamy i zmieniamy sterownik, (drugi używany był z 2006 roku auta a mój z 2008r). To czujnik G419 też musi być razem ze sterownikiem tak jak by był parą oraz musi być zamontowany w miejsce starego ponieważ ma w sobie żyroskop i musi być ustawiony w pozycji 0 podczas kalibracji( blok nr 005), jeśli nie będzie to dalej będzie pokazywał "Niezrozumiały Sygnał" Ja miałem o tyle dobrze że sterownik jak i czujnik G419 wymontowałem z auta przeznaczonego na części więc miałem pewność że będą pasowały do siebie.
Udało się w końcu naprawić Audi ? Albo jak sprawa dalej się skończyła 👍😁
Witam, problem dopadł i mnie, pompa zmieniona i zakodowana, czujnik g419 wymieniony, problem dalej ten sam.