Pobrane z Youtube Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Mobilny Serwis | Mechanika i Elektryka Samochodowa | Naprawy z dojazdem do Klienta Serwis- Mechanika naprawy główne i bieżace samochodów osobowych i dostawczych.
Warsztat Samochodowy Warszawa
Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa Tanio! Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i Diagnostyka. Serwis samochodowy – Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że dbanie o jego stan i regularne serwisowanie to podstawa, aby auto było sprawne i bezpieczne.
Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy, Jesteśmy serwisem, który zajmuje się przede wszystkim naprawami mechaniki, elektroniki oraz elektryki samochodowej.
Mechanik i Elektryk Warszawa – Auta Dostawcze i Osobowe
Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Mechanik porada Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego do Aut Elektrycznych i hybrydowych.
Doświadczenie zapewnia konkretne zabiegi a nie wymieniamy wszystkiego jak leci. Twój Warsztat samochodowy Warszawa. Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i auto pomoc w Warszawie. Warsztat Samochodowy-warszawa 24h W warsztacie samochodowym pomagamy w Aucie Sportowym, Osobowym, Hybrydowym i Elektrycznym.
Related
26 thoughts on “Jak pozbyć się rdzy w samochodzie cz.2 KONSERWACJA PODWOZIA”
Próbował ktoś myć podwozie i konserwować szmatką nasączonym w oleju i powtarzać taki proces co roku ? 10 letnie auta bez gruntownego piaskowania i demontażu całego zawieszenia w zasadzie nie nadają się do konserwacji. Widziałem kilka starszych autek po zakonserwowaniu bez oczyszczenia rudy to jak schodzi konserwacja to wychodzi jeszcze większe sito. 5:18 dla mnie to typowa przykrywka i niedokładnie doczyszczone.
Poleci ktoś sensowne miejsce we Wrocławiu, gdzie zrobią konserwację podwozia w granicach kwoty 1tys – 1.5zl, czy z takie pieniądze nie warto nawet podchodzić do tematu?
Facet na filmiku nie wie co to znaczy konserwacja. Naciagnie ludzi za maskowanie rdzy. To nie jest konserwacja. Spaprana robota. Jezeli nie wypiaskujesz rdzy to jej się nigdy nie pozbędziecie. I zrozumcie to. Możecie siebie oszukiwać. To nie są preparaty. Rdze musisz usunąć jak próchnice w zębach. A on tylko marketuje się na yt. Nie warto go słuchać. Czasem pomaga ale w kwestii konserwacji jest zielony i nie ma pojęcia .
Już coś kiedyś robiłem i wkrótce zabiorę się za podwozia. Rustfiller jest naprawdę super na rdzewiejące metale. Potem jakiś podkład antykorozyjny, farba. Mam Gravel Novol do testów. Dam go na podkład, a potem farba wierzchnia. Środki typu Brunox itp co są bezbarwne i śmierdzą nic ciekawego z rdzą z robiły u mnie. Podobne Corractive spirytusowa farba antykorozyjna, najgorszy szmelc jaki używałem.
Ja nigdy już Bitexem nie będę konserwował podwozia ponieważ po kilku latach woda dokładnie wypłukała Bitex z wnęk nadkoli . To tak z wieloletniego doświadczenia . Bitex może być dobry ale tam, gdzie woda nie dochodzi..
Subaru Forester 2006 rok. Mocno zardzewiałe podwozie. Dziś usłyszałem wycenę za odrdzewienie i konserwacje. +/- 3000 PLN. Proce mają trwać do 1,5 tygodnia. Gwarancja 20 lat. Możliwe że tyle ma kosztować taka usługa?
A czy sodowanie lub czyszczenie lodem nie byłoby najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o zerową niszczalność metalu pod spodem rdzy?? bez uszkadzania powierzchni bazowej?? piaskowanie moim zdaniem niszczy strukturę metalu pozostawiając mikro uszkodzenia stali na powierzchni piaskowanej co przekłada się na zmniejszoną żywotność🤔
Ściągamy Zawiercie,piaskowanie ,podkład epoxydowy przemysłowy, masa uszczelniająca. Znowu epoxyd a potem farba okrętowa epoxydowy . Na końcu wosk do profili .
To co tu pokazujesz to jest robione niechlujnie. Podwozie nie doczyszczone, odspojona stara konserwacji pozostawiona, purchle pozostawione, wszystko byle jak popryskane
Czemu trzeba ściągać zbiornik paliwa
Próbował ktoś myć podwozie i konserwować szmatką nasączonym w oleju i powtarzać taki proces co roku ?
10 letnie auta bez gruntownego piaskowania i demontażu całego zawieszenia w zasadzie nie nadają się do konserwacji. Widziałem kilka starszych autek po zakonserwowaniu bez oczyszczenia rudy to jak schodzi konserwacja to wychodzi jeszcze większe sito. 5:18 dla mnie to typowa przykrywka i niedokładnie doczyszczone.
Niektórzy leją olej przepalony w profile
Witam co to za środek na rdze że tak robi się na czarno jaka to nazwa ?
Co sądzisz o konserwacji rast chek ,warto czy szmelc ?
Poleci ktoś sensowne miejsce we Wrocławiu, gdzie zrobią konserwację podwozia w granicach kwoty 1tys – 1.5zl, czy z takie pieniądze nie warto nawet podchodzić do tematu?
Myślałem sobie dzisiaj o konserwacji podwozia a tu cyk 5lat temu film zrobiony o konserwacjach.
Facet na filmiku nie wie co to znaczy konserwacja. Naciagnie ludzi za maskowanie rdzy. To nie jest konserwacja. Spaprana robota. Jezeli nie wypiaskujesz rdzy to jej się nigdy nie pozbędziecie. I zrozumcie to. Możecie siebie oszukiwać. To nie są preparaty. Rdze musisz usunąć jak próchnice w zębach. A on tylko marketuje się na yt. Nie warto go słuchać. Czasem pomaga ale w kwestii konserwacji jest zielony i nie ma pojęcia .
Mnie irytuje prowadzący ,non stop w każdym filmie eeeeemmm ten przerywnik świadczy o wyższości czy jak w przekazywaniu wiedzy?
Już coś kiedyś robiłem i wkrótce zabiorę się za podwozia. Rustfiller jest naprawdę super na rdzewiejące metale. Potem jakiś podkład antykorozyjny, farba. Mam Gravel Novol do testów. Dam go na podkład, a potem farba wierzchnia. Środki typu Brunox itp co są bezbarwne i śmierdzą nic ciekawego z rdzą z robiły u mnie. Podobne Corractive spirytusowa farba antykorozyjna, najgorszy szmelc jaki używałem.
Ja nigdy już Bitexem nie będę konserwował podwozia ponieważ po kilku latach woda dokładnie wypłukała Bitex z wnęk nadkoli . To tak z wieloletniego doświadczenia .
Bitex może być dobry ale tam, gdzie woda nie dochodzi..
Subaru Forester 2006 rok. Mocno zardzewiałe podwozie. Dziś usłyszałem wycenę za odrdzewienie i konserwacje. +/- 3000 PLN. Proce mają trwać do 1,5 tygodnia. Gwarancja 20 lat. Możliwe że tyle ma kosztować taka usługa?
Czyściłem szlifierka różnymi szczotkami i odradzam każdemu. Lepiej na jakieś piaskowanie
Inteligentny gosc warto uzupełniać wiedzę od kogoś kto wie o czym mówi
Aby wnętrze progów wysuszyć można użyć opalarki… ostrośnie.
A czy sodowanie lub czyszczenie lodem nie byłoby najlepszym rozwiązaniem jeżeli chodzi o zerową niszczalność metalu pod spodem rdzy?? bez uszkadzania powierzchni bazowej?? piaskowanie moim zdaniem niszczy strukturę metalu pozostawiając mikro uszkodzenia stali na powierzchni piaskowanej co przekłada się na zmniejszoną żywotność🤔
właśnie konserwuje swoją bmw ma trochę latek ale lubię nią jezdzic dużo mi podpowiedziałeś dzieki
Mój znajomy mówił, że on konserwację podwozia robi poprzez posmarowanie olejem z silnika a następnie jedzie połapać kurzu na polną drogę xD
5 lat temu ale dalej aktualne:) dzięki za film i teraz szukam podnośnika by to wszystko zrobić :p
Na coriinę przydał by się jeszcze jakiś podkład ?
a jak by tak żywicom epoksydową pomalować ramę i podwozie
Ściągamy Zawiercie,piaskowanie ,podkład epoxydowy przemysłowy, masa uszczelniająca. Znowu epoxyd a potem farba okrętowa epoxydowy . Na końcu wosk do profili .
To co tu pokazujesz to jest robione niechlujnie. Podwozie nie doczyszczone, odspojona stara konserwacji pozostawiona, purchle pozostawione, wszystko byle jak popryskane
Dziękuję za radę i jestem w trakcie walki z rudą pozdrawiam autora i nigdy nie za mało profesjonalnej wiedzy ,teraz oglądne o hamulcach
Michu zaktualizuj, pistolet do piaskowania za 60zl, podkład epoksydowy dwuskładnikowy i to jest na lata 🙂
Pozdrawiam
Dobra konserwacja to epoksyd,zwykły podkład,konserwacja,żadne wynalazki typu brunox itp,narobicie się i na marne całą robota