Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Jak TANIO I SAMEMU wymienić USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ ???



Wymiana uszczelki pod głowicą to nie tak straszna i skomplikowana rzecz jak by nam się wydawało, dzisiejszy materiał potraktujcie jako poradnik do silników 8 zaworowych lub konkretnie pod 1.9 TDI czy 1.9 JTD . Mechanika wróciła więc kciuk w górę i udostępniamy.

UWAGA UWAGA JUŻ JEST!!!
Moja Nowa książka już do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-

Promocje dla widzów M4K na Allegro
————————————————————-
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
————————————————————-

Jeśli szukasz firmy od naprawy elektrofoniki zajrzyj
———————————————————————————-
https://ecutronics.de/
———————————————————————————-

NOWY WARSZTAT M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
——————————————————————————————————–
https://web.facebook.com/M4K-Garage-serwis-samochodowy-Kocierzyna-334684990706091/
———————————————————————————————————

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

SKLEP Z GADŻETAMI DLA MIŁOŚNIKÓW
————————————————————————————————
http://luckymotion.com.pl/51-milosnicy-czterech-kolek
————————————————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

47 thoughts on “Jak TANIO I SAMEMU wymienić USZCZELKĘ POD GŁOWICĄ ???

  1. Po zimie, gdy zamarzła woda w układzie chłodzenia. Na początku ciekło z wężyka spustowego od klimatyzacji, po przejechaniu ok 2 km olej w zbiorniku wyrównawczym i woda w misce olejowej,kopcenie na biało, mondeo Mk 3 tdci 2.0 2006 czy jest sens naprawiać? Jakie mogą być koszty?

  2. Bzdura z tym zmienianiem oleju – ja w ogóle oleju nie wymieniam i robię duże przebiegi.
    Przejechałem Fiatem Ducato w ciągu ostatniego roku jakieś 50k km, poszła pompa wody i zrzuciła pasek rozrządu to poszły kołyski, ale reszta silnika bez zarzutu, żadnych luzów, czy wytarć, a jeźdżę bardzo 'dynamicznie', praktycznie zawsze maksymalne przyśpieszenie jeśli nie ma nic przede mną i hamowanie redukcją, często po kilka biegów w ciągu sekundy przy gwałtownych dohamowaniach do rond np.
    Olej jest sens zmieniać tylko w nowych, albo wyżyłowanych silnikach.
    Jeśli silnik jest już dotarty i nie wkręca się turbo na kosmiczne obroty gdzie pali olej to nie ma sensu oleju wymieniać – żona szefa Castrolu przejechała starą Corollą jakiś kosmiczny przebieg, a on sam przyznał po latach, że oleju nie trzeba wymieniać – to jest tylko bzdura marketingowa sprzedawców oleju i serwisów naciągających klientów na hajs, a przy okazji kosmiczne zanieczyszczanie środowiska.
    Co jest ciekawe, że wymiana oleju na ogół nie tylko nic nie pomaga, a jeszcze szkodzi !
    Najlepsze właściwości smarne ma papka olejowa zawierająca mikroopiłki silnika z jego naturalnej eksploatacji – taka maź okleja panewki trochę jak olej ceramiczny i przedłuża jego życie zwiększając nieco moc.
    Przestańcie gadać te bzdury o wymianie oleju.
    Swoimi MR2 jeżdżę regularnie jak na torze wyścigowym i póki pompa wody nie wysiądzie (puszczanie uszczelki głowicy można leczyć k-Seal) nic nie trzeba w nich grzebać. 0 zmian oleju. Kiedyś zalałem MR2 nowym olejem 0w40 i wymieniłem filtr – następnego dnia zarżnęło silnik. Potem miałem podobny problem – kilka dni po wymianie oleju nie wymieniając go od lat – też zarżnęło panewki (i na pewno nie wymianiałem oleju, bo coś zaczęło klekotać ^^' ).
    Może po wymianie oleju po takim czasie odklejają się z silnika jakieś gluty i robią problemy (chociaż przy żadnym zarżnięciu nie czułem symptomów zapchania kanałów olejowych, a ciśnienie oleju było dobre), ale niezależnie od przyczyn i skutków, bez zmian oleju jest zawwsze spoko, chyba, że wymienia się coś w silniku i są duże opiłki – TYLKO wtedy wymieniam olej.
    Te oleje 0w wcale nie są uniwersalne – słabo smarują rozrząd w niektórych samochodach – zwory klekoczą np w MR2 po wymianie oleju na to gówno.
    Wszystkie samochody wymienione powyżej miały przemielone ponad 200k mil !
    Szkoda, że Castrol nie robi już pół-syntetyku Magnatec (pewnie, żęby dorżnąć stare samochody i sprzedać olej do nowych), bo to był najlepszy olej – syntetyk może i jest dobry do nowych samochodów, na staruszkach klekoczą zawory. Podbny motyw zrobili z olejem dwusuwowym stary TTS był najlepszy, a potem wprowadzili jakiś nowy skracający przebiegi…
    Niedługo sprawdzę olej Mihel – pewnie zwróci się w paliwie ze względu na dodatkową moc z tego samego paliwa (zatarcia silnika z wyeksloatowania i tak nie biorę pod uwagę).

  3. Co może być.Zmieniłem uszczelkę bo na 1 i 2 cylindrze była woda.Głowica splanowana dokręcone wg kolejności uszczelka erling Po 2tys kilometrów powtórka woda na dwóch cylindrach.Dlaczego na dwóch i tych samych,czy blok jest pęknięty czy krzywy a może głowica.Planuje zakup kamery i się dowiem skąd idzie woda.Silnik toyota 4afe.

  4. Super, hiper, wodotryski, gratulacje, autografy itd. Dlaczego wymieniłeś uszczelke z 2 otworami na uszczelkę z trzema otworami? Nie planowałeś bloku wiec wysokość tłoka poza blok sie nie zmieniła. Będzie jakaś torpeda robiona ponad 200KM i trzeba zmniejszyć kompresje? Warto było wspomnieć o grubościach UPG

  5. Jestem ciekawy czy za każdym razem trzeba planować głowice? Na YouTube jest filmik gościa który jest mechanikiem i On twierdzi że jak silnik nie był przegrzany to nie trzeba planować🤔

  6. Szlifierka mimośrodowa, używana do prac blacharskich nada się do szlifowania bloku pod uszczelkę? Mam zamiar jeszcze zrobić wykończenie bloku, który już zrobiłem ręcznie czyściwem.

  7. Ja miałem problem z Mechanikami w Kętrzynie,raz siadła mi uszczelka pod głowicą.Koszta były większe. Kupiłem drugie auto takie same w lepszym stanie części przełożyłem i sprzedałem auto z walniętą uszczelką na szrot. Więcej zachodu jest z tą usterką niż to warte. Lepiej kase dołożyć i kupić drugie auto ,chyba że naprawde są mechanicy dobrzy gdzie indziej niż w Ketrzynie.
    Dlatego najlepiej samochód zmieniać co kilka lat jak dużo się jezdzi i nie inwestować bo to jest bez sensu.

  8. Witam. Chciałbym wymienić uszczelke pod głowicą w moim passacie. Mam głowice z poprzedniego silnika w którym zatarł się jeden z cylindrów, głowica go końca nie stwarzała problemów. Chciałbym ją założyć, oddać do splanowania. Tyle że przy tej głowicy jest odkręcone koło pasowe na wałku rozrządu i tam zauważyłem że na wałku jest miejsce na klin koła pasowego a na samym kole go nie ma. To jak to koło założyć na wałek rozrządu? Siedzi tylko na samym stożku? Jak ten wałek puźniej ustawić względem całego rozrządu skoro koło pasowe jest odkręcone a nie wiem jak było względem wałka rozrządu? Pozdrawiam.

  9. Pacjent Volvo S80 2.4d5 z 2007 roku
    Samochod wyrzuca plyn chlodniczy przez zbiorniczek wyrownawczy. Poczatkowo ok 200 ml na 100 km, teraz litr na kilkanascie km. Brak objawow UPG, test co2 robiony na rozgrzanym aucie, nie zmienil barwy. Termostat wymieniony, korek tez. Poza tym zadnych objawow, nie kopci, nie ma mazi pod korkiem. Gdzie szukac przyczyny?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!