Oto prosty sposób jak założyć poprawnie konektor samochodowy nie używając do tego zaciskarki ani lutownicy. Chcesz mi …
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
25 thoughts on “Jak zakładać konektory samochodowe bez zaciskarki. Pod napięciem S2E04”
6:47 Te osłonki na pewno są z gumy? Nie pomyliłeś się? No niby to bez znaczenia z czego są osłonki, jak je zwał, tak je zwał. Ale twoje złącze wygląda, jakby robił je chłopak z pierwszej klas na lekcji robótek ręcznych. Cały ten poradnik, całe to gadanie przypomina robotę kowala: bez ładu, bez składu – jak się nie zepsuje, to jakoś to będzie. Czyli uczył Marcin Marcina… Dalej dośpiewaj sobie sam. Myślałem, że się czego nauczę a tu masz!
Ten konektor nie jest poprawnie założony i nie da się tego zrobić bez zaciskarki przy mocniejszym szarpnięciu przewód się wyślizgnie proponował bym zachować twoją wiedzę dla siebie bo patrząc na ten filmik to z elektryką masz chyba zbyt małe doświadczenie
Dla tych co tak marudzą .Wiadomo, że lepiej zaciskarką, ale tak też jest dobrze. Nie każdy ma zaciskarkę. A to ma działać, przecież to nie będzie się ruszać co chwilę w każdą stronę , tylko będzie spoczywać w jednym miejscu. Świetny film, dzięki za niego. Nie wiedziałem, że trzeba trochę kabla z gumą włożyć do konektora, zawsze sam pręt ze środka wkładałem cały w konektor.
Ale wstyd. Kupiłem kiedyś autko z instalacją gazową i tak właśnie była zrobiona instalacja elektryczna, rok problemów zanim się zorientowałem gdzie jest fuszerka. W samochodzie wszystko drga (nawet gdy tego nie czujecie) i dlatego to jest lipa. Z przekaźnika wszystkie cztery kabelki na raz jednym pociągnięciem uwolniłem z konektorów. Zaciskarka, 2 h roboty i 12 lat spokój.
Błędem jest zaciskanie kombinerkami konektorów oraz wcześniejsze skręcanie linki! Tylko specjalna zaciskarka i nie skręcona, luźna linka! Przewód tak zaciśnięty w konektorze łatwo wyciągnąć! Nie wprowadzaj nie znających się w błąd! Nie znasz się na zaciskaniu! Lutowanie przewodu do konektora przeprowadzone prawidłowo, zamiast taśmy należy zastosować rurkę termokurczliwą.
Zaciskarka za 20 zł i ściągacz do izolacji za 1,5 zł wystarczą aby to zrobić bez rzeźby. Tez zaciskałem wcześniej jak Ty szczypczykami i nie trzymało jak trzeba,szczególnie jak są małe piny do liczników albo do kostek mini iso,krzywi się pin i nie chce się osadzić prawidłowo w kostce.
Jeśli jest to jakaś lampka wnętrza to pal licho – wywali bezpiecznik, ale jeśli chcesz tak podpinać naprzyklad przewody do cewek w starszych samochodach to możesz narobić niezłego bałaganu.
Albo poprawnie ,albo bez zaciskarki.
Jak tego nie robić 🙂
Nie używając lutownicy, to pewnie to na 7:58 to jest tylko grzałka do herbaty?
Brawo nawet ja niepotrafię sie tak poniżyć jak ty to teraz zrobiłeś
Co złego jest w takim połączeniu? Oczywiście zakładając że zaciśnie się mocno przewód
6:47 Te osłonki na pewno są z gumy? Nie pomyliłeś się? No niby to bez znaczenia z czego są osłonki, jak je zwał, tak je zwał. Ale twoje złącze wygląda, jakby robił je chłopak z pierwszej klas na lekcji robótek ręcznych. Cały ten poradnik, całe to gadanie przypomina robotę kowala: bez ładu, bez składu – jak się nie zepsuje, to jakoś to będzie. Czyli uczył Marcin Marcina… Dalej dośpiewaj sobie sam. Myślałem, że się czego nauczę a tu masz!
Ten konektor nie jest poprawnie założony i nie da się tego zrobić bez zaciskarki przy mocniejszym szarpnięciu przewód się wyślizgnie proponował bym zachować twoją wiedzę dla siebie bo patrząc na ten filmik to z elektryką masz chyba zbyt małe doświadczenie
ale amatorka ha ha ha
Dla tych co tak marudzą .Wiadomo, że lepiej zaciskarką, ale tak też jest dobrze. Nie każdy ma zaciskarkę. A to ma działać, przecież to nie będzie się ruszać co chwilę w każdą stronę , tylko będzie spoczywać w jednym miejscu. Świetny film, dzięki za niego. Nie wiedziałem, że trzeba trochę kabla z gumą włożyć do konektora, zawsze sam pręt ze środka wkładałem cały w konektor.
Ale wstyd. Kupiłem kiedyś autko z instalacją gazową i tak właśnie była zrobiona instalacja elektryczna, rok problemów zanim się zorientowałem gdzie jest fuszerka. W samochodzie wszystko drga (nawet gdy tego nie czujecie) i dlatego to jest lipa. Z przekaźnika wszystkie cztery kabelki na raz jednym pociągnięciem uwolniłem z konektorów. Zaciskarka, 2 h roboty i 12 lat spokój.
Błędem jest zaciskanie kombinerkami konektorów oraz wcześniejsze skręcanie linki! Tylko specjalna zaciskarka i nie skręcona, luźna linka! Przewód tak zaciśnięty w konektorze łatwo wyciągnąć! Nie wprowadzaj nie znających się w błąd! Nie znasz się na zaciskaniu! Lutowanie przewodu do konektora przeprowadzone prawidłowo, zamiast taśmy należy zastosować rurkę termokurczliwą.
Bardzo dobry materiał, tanio i szybko. a dla tych co marudzą. Może tak sami coś wrzucicie i się pośmiejemy:)
Tylko zaciskarka porzadna. Nigdy nigdy N I G D Y cyna!!
Dlaczego nie cyna??!
Moi drodzy Parafianie, odpier… Wam kazanie. Nie dokuczajcie bliźniemu, bo wiedzcie o tym, że będziemy sądzeni z miłości…
Zaciskarka kosztuje 40 zł. Bez przesady 🙂
Zaciskarka za 20 zł i ściągacz do izolacji za 1,5 zł wystarczą aby to zrobić bez rzeźby. Tez zaciskałem wcześniej jak Ty szczypczykami i nie trzymało jak trzeba,szczególnie jak są małe piny do liczników albo do kostek mini iso,krzywi się pin i nie chce się osadzić prawidłowo w kostce.
Witam. Jaka moc tej lutownicy? Bo widać że ładnie grzeje.
Ja zawsze lutowalem jak nie miałem zaciskarki. Ta opcja z zaciskaniem szczypcami to jakieś nieporozumienie.
Jeśli jest to jakaś lampka wnętrza to pal licho – wywali bezpiecznik, ale jeśli chcesz tak podpinać naprzyklad przewody do cewek w starszych samochodach to możesz narobić niezłego bałaganu.
niezła rzeżba 😉
Lutownica Tex 200W 💪
Tak drutować to można lampki na choince a nie w samochodzie.
Ale kiszka!
Tytuł brzmi -Jak zakładać konektory samochodowe bez zaciskarki -oszołomy pierd ,potraficie tylko narzekać na autora-ów filmu
Jest to źle wykonane. Bez zaciskarki bardzo ciężko poprawnie zacisnąć konektor.