Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Jak zakładać konektory samochodowe bez zaciskarki. Pod napięciem S2E04



Oto prosty sposób jak założyć poprawnie konektor samochodowy nie używając do tego zaciskarki ani lutownicy. Chcesz mi …

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

25 thoughts on “Jak zakładać konektory samochodowe bez zaciskarki. Pod napięciem S2E04

  1. 6:47 Te osłonki na pewno są z gumy? Nie pomyliłeś się? No niby to bez znaczenia z czego są osłonki, jak je zwał, tak je zwał. Ale twoje złącze wygląda, jakby robił je chłopak z pierwszej klas na lekcji robótek ręcznych. Cały ten poradnik, całe to gadanie przypomina robotę kowala: bez ładu, bez składu – jak się nie zepsuje, to jakoś to będzie. Czyli uczył Marcin Marcina… Dalej dośpiewaj sobie sam. Myślałem, że się czego nauczę a tu masz!

  2. Ten konektor nie jest poprawnie założony i nie da się tego zrobić bez zaciskarki przy mocniejszym szarpnięciu przewód się wyślizgnie proponował bym zachować twoją wiedzę dla siebie bo patrząc na ten filmik to z elektryką masz chyba zbyt małe doświadczenie

  3. Dla tych co tak marudzą .Wiadomo, że lepiej zaciskarką, ale tak też jest dobrze. Nie każdy ma zaciskarkę. A to ma działać, przecież to nie będzie się ruszać co chwilę w każdą stronę , tylko będzie spoczywać w jednym miejscu. Świetny film, dzięki za niego. Nie wiedziałem, że trzeba trochę kabla z gumą włożyć do konektora, zawsze sam pręt ze środka wkładałem cały w konektor.

  4. Ale wstyd. Kupiłem kiedyś autko z instalacją gazową i tak właśnie była zrobiona instalacja elektryczna, rok problemów zanim się zorientowałem gdzie jest fuszerka. W samochodzie wszystko drga (nawet gdy tego nie czujecie) i dlatego to jest lipa. Z przekaźnika wszystkie cztery kabelki na raz jednym pociągnięciem uwolniłem z konektorów. Zaciskarka, 2 h roboty i 12 lat spokój.

  5. Błędem jest zaciskanie kombinerkami konektorów oraz wcześniejsze skręcanie linki! Tylko specjalna zaciskarka i nie skręcona, luźna linka! Przewód tak zaciśnięty w konektorze łatwo wyciągnąć! Nie wprowadzaj nie znających się w błąd! Nie znasz się na zaciskaniu! Lutowanie przewodu do konektora przeprowadzone prawidłowo, zamiast taśmy należy zastosować rurkę termokurczliwą.

  6. Zaciskarka za 20 zł i ściągacz do izolacji za 1,5 zł wystarczą aby to zrobić bez rzeźby. Tez zaciskałem wcześniej jak Ty szczypczykami i nie trzymało jak trzeba,szczególnie jak są małe piny do liczników albo do kostek mini iso,krzywi się pin i nie chce się osadzić prawidłowo w kostce.

  7. Jeśli jest to jakaś lampka wnętrza to pal licho – wywali bezpiecznik, ale jeśli chcesz tak podpinać naprzyklad przewody do cewek w starszych samochodach to możesz narobić niezłego bałaganu.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!