Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Jak zamontować Hak i moduł oświetlenia przyczepki.



Dofinansuj mój kanał https://pomagam.pl/qacktnad.

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

50 thoughts on “Jak zamontować Hak i moduł oświetlenia przyczepki.

  1. Witam a co może być audi Małyszka nie działa gniazdo {niemieckie} gdy włączę kierunek i podłącze probowke do gniazda żeby sprawdzić czy jest prąd…. To przestaje migać kierunek a cyka jakiś przekaźnik w lampie jakby… po podpięciu przyczepki nie działa nic..

  2. Podoba mi tej filmik. Ale jak to podlączyc stop, kiedy w modulu jest dwa przewoda (stop i pozicyjne) a w lampie tylko jeden (lampa tylko swieci jasniej przy stopu)?

  3. Witam. Podejrzałem, na opakowaniu wiązki symbol "WH1-G7", czyli pewnie producent to Quasar Electronic. Zamówiłem to samo i mam dylemat. Sugerujesz pójście na skróty i zasilanie podpiąć z gniazda zapalniczki 12V, z bagażnika. Mam Octavię kombi i też mnie korci…Tymczasem w instrukcji wiązki/modułu czytam: "Należy zwrócić uwagę, że zasilanie modułu ma
    być podłączone bezpośrednio do akumulatora pojazdu (przykładowo obwód gniazda zapalniczki samochodu nie jest przystosowany do obciążenia prądem pobieranym przez moduł do wysterowania świateł przyczepy). O co tu chodzi – czy rzeczywiście "idąc na skróty" można coś popsuć lub wiązka nie będzie poprawnie działać? Ciągnięcie "plusa" z aku to zwykle katorga – zwłaszcza próba dostania się z kablem, z kabiny, pod maskę silnika.

  4. dzięki świetny materiał, montaż w audi a3 wygląda bardzo podobnie. Elektryki jeszcze nie ogarnąłem ale na pewno chociaż spróbuję

  5. 10 lat temu zakładałem hak do starego audi c4. W lampach były gotowe konektory aby łatwo i elegancko podłączyć wiązkę. Auto ma system rozpoznawania spalonej żarówki, ale nie potrzeba żadnych modułów. Dodatkowa żarówka przyczepki nie wyrzuca błędu. Natomiast wczoraj odebrałem xc60 z salonu z hakiem i bagażnikiem rowerowym. Fabryczne wiązki, moduły i oprogramowanie. Zakłądam bagażnik wkładam wtyczkę i nic nie świeci prócz obu kierunkowskazów po wciśnięciu hamulca… Ręce opadają.

  6. Jest jakaś opcja by założyć do elantry porządny mocny hak jak w amerykańskich autach nawet kosztem wyglądu ( potrzebuje zamontować tam najazd do przewozu motocykli a standardowa kula to lipa)

  7. Nie do końca elegancko … 🙁
    Dwa niedopuszczalne błędy …
    Podłączenie zasilania z gniazda zapalniczki jest niezgodne z warunkami technicznymi gdy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki następuje odcięcie zasilania i pwoduje to brak świateł postojowych i św.awaryjnych !!!!!!
    Brak światła przeciwmgłowego tylnego, też jest niedopuszczalne!! A Pan je pominął.
    W ASO samo podłączenie instalacji kosztowało mnie 870 w tym że hak zamontowalem sam, oraz kabel 7 żyłowy doprowadzilem z gniazda haka do skrzynki obok akumulatora.
    Ale podłączyli fajne (podobno coś wgrywali) wszystko działa nawet przeciwmgłowa tylna w samochodzie sie nie świeci jak jest przyczepka zapieta oraz czujniki cofania są również odlączone.
    Do tego niby……. kontrola trakcji działa inaczej po podłączeniu przyczepki.
    Filmik fajny, duże zaangażowanie.
    Pozdrawiam.

  8. Mam takie pytanie. Firma zamontowała mi hak do Nissana Primery P12 r 2007 .wszystko działało dobrze do momentu gdy podpiąłem obcą przyczepkę na której była '' choinka'' . Po odłączeniu jej zauważyłem brak w aucie prawego kierunku i z przodu i z tyłu a także na awaryjnych. Czy przyczyną może być uszkodzenie modułu.?

  9. Zrobiłeś podstawowy błąd, niby trywialny, ale bardzo znaczący z punktu widzenia bezpieczeństwa. SKP nie powinna podbić poprawności montażu haka. Gniazdo elektryczne powinno być zamontowane po stronie takiej po której jeździ się w danym kraju. W Polsce jeździmy po prawej i gniazdo Musi być montowane po prawej stronie haka, aby podchodzić do potencjalnej usterki od strony pobocza.
    Poza tym Polecam.

  10. Mam taki problem, że nie świecą mi kierunki. Wnioskuje że musi być taki mogol? W dwóch autach kierunków nie mam, a w starym golfie 4 jest ok. W busie słyszę, że z tyłu jest jakiś przerywacz

  11. Witam potrzebuje kogoś kto doradzi mi moze ty wiesz coś chce zamontowac kolo zapasowe na hak w transporter t5 2015 prosze moze wiesz a moze ktoś z twojego grona montował coś takiego prosze o info dziekuje

  12. mam pytanie,założyłem oryginalny hak do forda z wiązką i brak kierunków(awaryjnych też),przyczepka sprawdzona na innym aucie działa,na gniazdo założona przejściówka

  13. Super film ,zamawiam hak na pewno przy montażu zerknę na ten film 🙂
    Proszę powiedz mi jaki patent na tak ładne docięcie zderzaka do haka ? Mierzysz to w jakiś sposób? Czy w momencie gdybyśmy hak jest powieszony to przykładasz zderzak i na oko docinasz?
    Pozdroooooo:)

  14. Hej mam pytanko czy w przyczepce światła pozycyjne mają świecić oba naraz mimo że w aucie swieci np lewa albo prawa strona bo na końcu filmu widać jak sprawdzasz gniazdo i pozycyjne świecą obie naraz

Dodaj komentarz

Zadzwoń!