Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

KTO NACIĄGA KLIENTA – MECHANIK czy ASO – UKRYTA KAMERA!



Samochód to taka mała skarbonka. Nie dość, że trzeba tankować to jeszcze naprawiać w razie usterki. Pierwsi nie wyobrażają …

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

37 thoughts on “KTO NACIĄGA KLIENTA – MECHANIK czy ASO – UKRYTA KAMERA!

  1. Super pomysł na materiał 😉 Podstawa to dobry i zaufany mechanik bo jak jedziemy do kogoś obcego to faktycznie może nas naciągnąć. Z tego względu ja często sam zamawiam potrzebne części. W sklepie iParts.pl dostępnych jest wiele części samochodowych do różnych marek pojazdów. Jeżeli wiemy co nam potrzeba to bez problemu można samodzielnie dokonać zakupu 🙂

  2. Skoda Superb 2017r. 2.0 TSI 220kM – Klocki i tarcze na przód w ASO 1760zł z wymianą, w standardowym warsztacie na dobrym poziomie (nie garaż) 850zł, części sam zorganizowałem (oryginały ATE jakie są wkładane w ASO). Za te 1800zł zrobiłem przód i tył + olej i wszystkie filtry z najwyższej półki.

  3. Ale widzisz też duża rozbieżność jest przez zamienniki. Ja do swojego aura też VW wsadzałem tylko części oryginalne miałem passata B6 2.0TFSI z 2008r inza rozrząd u mechanika na oryginalnych częściach łącznie z robocizna zapłaciłem 2990zł. Do cenny końcowej bardzo ważne jest czy używasz chińskich zamienników u oryginałów. Jeżeli robisz porównanie powinieneś sprawdzić u mechanika i w ASO wszystko na oryginalnych częściach pozdrawiam.

  4. Miałem kiedyś przygodę z jednym ASO Mitsubishi w Warszawie – pieruńsko drogo, tragiczna obsługa klienta, nie mogłem z nikim o niczym pogadać po skończonych wymianach, a do tego po wymianie klocków i oczyszczeniu układu hamulcowego w tymże ASO przez następne kilka miesięcy miałem problem z hamulcami (czysto, że się tak wyrażę, foniczny, coś się tam lekko obcierało w trakcie jazdy i pojękiwało pomimo braku hamowania), z którym musiałem trochę pochodzić po mechanikach, zanim znalazł się taki, który dał radę go rozwiązać. Lekcja na całe życie.

  5. Ja za wymianę rozrządu z pompą wody+ przegląd okresowy+ wymiana oleju z wszystkimi filtrami w ASO Volkswagena w silniku 2.0 TDi zapłaciłem 3900zł

  6. Troszkę dziwne wnioski wyciągnąłeś. gwarancja podana w ASO 2 lata – jest na części, a mechanik powiedział wprost że daje rok na usługę, na części masz obligatoryjną gwarancję 24 miesiące.

    Aso robi na częściach orginalnych OE, natomiast większość części u nie januszkowych mechaników to części klasy OEM – zgodne ze standardami producenta, a często są to nawet te same części tyle że bez znaczka – przykład: rolki i napicznacze rozrządów firmy INA i Gates , paski Contitech – którzy są producentami części na pierwszy montaż.

    Mam wrażenie po obejrzeniu tego filmu jakbym musiał u mechanika poświęcić jakość za cenę – a często tak nie jest. Lepsze warsztaty specjalizują się w obsłudze konkretnych marek, mają dostęp do tego samego oprogramowania serwisowego co ASO oraz w dużej mierze do tych samych procedur serwisowych co ASO. Różnica jest taka że w ASO znajdziesz często łebków z 2-3 letnim doświadczeniem w wieku w którym nie bardzo chce im się pracować czy przykładać do pracy. I niestety ASO potrafi odstawić taką fuszerkę po której zwykły warsztat pewnie by poszedł z torbami – i wyjść z tego cało zwalając winę na klienta tak że… 😉

  7. Obejżyj se na you tube jak sie robi rozrząd olej i filtry a wyjdziesz najtaniej i nikt cie nie oszuka na częściach i na oleju. Rozrząd też trudny nie jest… acz kolwiek niewiem jak w twoim aucie…

  8. Wymienialem sam rozrzad oczywiscie z pompa wody. Za czesci zaplacilem ponizej 500zl, musialem jeszcze dokupic blokade rozrzadu i kilka pierdol ktore w sumie moge sprzedac tak czy inaczej zamknalem sie w 700zl. Mechanik mialby jeszcze ciut taniej czesci.

  9. Kupiłem dwuletnie auto z gwarancją jeszcze na 5 lat. Przeglądy będą oczywiście w dobrych warsztatach poza ASO. Pomijając kosmiczne ceny, pracownicy w ASO dostają pensyjki i raczej średnio się martwią czy ktoś ich pokocha i wróci. Motywacja średnia do dobrej obsługi. Pozdrawiam sympatycznego autora.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!