Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

.:MS Retro:. Junak M07 1958 r. po remoncie kapitalnym



renowacja motocykli http://ms-retro.business.site/
Janek świeżo złożony jeszcze przed końcową regulacją, tymczasowo na gaźniku z WSK 175

Wkrótce kolejne filmy z Polskimi klasykami, więc zachęcam do Subskrybowania kanału;)

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

21 thoughts on “.:MS Retro:. Junak M07 1958 r. po remoncie kapitalnym

  1. Czy ktoś może mi wyjaśnić jak to jest z tymi kołami w Junaku? Zazwyczaj mają bębny na szerokość osi, a tutaj widać płaskie "talerze". Co z błotnikami, często zdarzają się głębokie, tutaj płytkie? Maszyna piękna, z duszą.

  2. Indiana5588: półbębny, płytkie błotniki, niepełna osłona łancucha, lampa zwykla, lampka na tylnim blotniku typu " żółwik" (tutaj kolega ma z modelu m10, zapewne zmieni z czasem) to takie głowne rożnice z zewnatrz które odruzniają wczesniejszy model M07 od M10. Jest jeszcze model posredni, czyli tzw. "przejściówka".

  3. na tym filmie to słychać ogrom pracy włożony w motocykl…silnik pracuje rewelacyjnie,mimo lekkiej zadyszki na wolnych.TO mechanicznie jest pięknie. ja mam m10 i nigdy się nie zbliżyłem do tej klasy odgłosu pracy silnika…pozazdrościć….

  4. JUNAK jest potwierdzeniem znanego powiedzenia, że "Polak potrafi" teraz należy użyć go, że "Polak potrafił". Ale chwała tym wszystkim, którzy z zapałem odnawiają tę polską myśl techniczną. Dla mnie to chwila wspomnień. Szkoda, ze pod pretekstem obalania tzw. komuny, obalono cały polski przemysł. Już nie produkujemy maszyn do szycia, odkurzaczy, rowerów, motocykli, samochodów. itd. itp , można by długo wyliczać.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!