Sezonowa wymiana kół/opon a hamulce
Nie zawsze tanio znaczy dobrze! Pamiętajcie, aby korzystać z usług sprawdzonych warsztatów, ponieważ podczas wymiany kół/opon może dojść do powstania usterek, niekiedy bardzo kosztownych…
Wykaz czynności kontrolnych ATE. Prawidłowy montaż tarcz hamulcowych. LINK: https://www.ate-hamulce.pl/media/4066/prawidowy_montaz_tarcz_2020.pdf
Masz problem lub pytanie z zakresu układu hamulcowego? Zapraszamy do kontaktu z naszą hotlinią techniczną pod numerem +48 723 722 722.
Więcej artykułów i tekstów znajdziesz w bazie wiedzy ATE na stronie https://www.ate-hamulce.pl/baza-wiedzy-ate/
Pobrane z Youtube Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Mobilny Serwis | Mechanika i Elektryka Samochodowa | Naprawy z dojazdem do Klienta Serwis- Mechanika naprawy główne i bieżace samochodów osobowych i dostawczych.
Mobilna i na miejscu naprawa samochodów w Warszawie przez doświadczonych mechaników specjalizujących się w pojazdach krajowych i zagranicznych Mechanicy Naprawy główne i bieżące samochodów osobowych i dostawczych.
Warsztat samochodowy w Warszawie
Niedrogi Mobilny Warsztat Naprawczy Twojego Pojazdu w Warszawie! Warszawskie Centrum Serwisowe Motoryzacji. Kompletna naprawa, konserwacja i diagnostyka. Serwis samochodowy na lotnisko w Warszawie. Utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i regularne serwisowanie to podstawa bezpiecznej i wydajnej jazdy, o czym wie każdy właściciel samochodu.
Serwis i naprawa samochodów, w tym prace elektryczne | Pomoc drogowa 24/7 Bieżący i bieżący serwis i naprawy pojazdów i samochodów dostawczych przez certyfikowanych mechaników Wysokiej jakości Naprawy Samochodowe w Warszawie oraz Usługi Transportowe Samochodów na Żądanie (mechaniczne i elektryczne) z bezpośrednim dostępem do personelu pomocniczego
Warszawska Stacja Obsługi Mobilna Najtańszy warsztat samochodowy w Warszawie! Najlepsze warsztaty mechaniki samochodowej i diagnostyki samochodowej w Warszawie. Pomoc w podróży po Warszawie. Każdy właściciel samochodu powie Ci, że utrzymywanie samochodu w dobrym stanie i regularna konserwacja to dwie najważniejsze rzeczy, które możesz zrobić, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo i wydajność pojazdu.
Warsztat Samochodowy Warszawa
Technik Elektroniki i Elektryków Samochodowych; Mechanik i Diagnosta Samochodów; Właściciel warsztatu samochodowego Serwisujemy i naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, remontujemy silniki pojazdów w Warszawie oraz instalujemy i naprawiamy elektronikę samochodową i komponenty elektryczne w naszym warszawskim warsztacie. Elektronika Samochodowa Warszawa Remonty Silników, Zamienniki Radia Samochodowe i Inne Mobilne Systemy Rozrywki Jesteśmy serwisem zajmującym się naprawą i wymianą części mechanicznych, elektrycznych oraz elektryki w samochodach.
Profesjonalny https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 mechanik i elektryk obsługujący tereny komercyjne i mieszkalne Warszawy
Doskonały serwis samochodowy Warszawa. Pomoc serwisanta Prosimy o przyjęcie naszej szczerej oferty skorzystania z naszego serwisu samochodowego do samochodów hybrydowych i elektrycznych.
Tylko poprzez praktykę terapia może zostać dopracowana do perfekcji; po prostu brakuje nam miejsca i czasu, aby wyszczególnić każdy możliwy wynik. własny sklep motoryzacyjny w Warszawie. Mechanicy i warsztaty samochodowe w Warszawie, a także inne serwisy samochodowe są łatwo dostępne w tym mieście. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę Jesteśmy firmą, która naprawia samochody i może pomóc w takich rzeczach, jak samochody sportowe, zwykłe samochody, samochody hybrydowe i samochody elektryczne.
Naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, naprawa silników samochodowych w Warszawie, remont silnika w Warszawie to tylko niektóre z oferowanych przez nas usług. Naprawa Radia Samochodowego, Warszawa Remont Silnika, Elektronika Mobilna Jesteśmy firmą specjalizującą się w naprawie mechanicznych i elektrycznych usterek w pojazdach.
https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik samochodowy / Elektryk potrzebny w Warszawie do pracy na autokary dostawcze i turystyczne
Najwyższej klasy warszawski serwis samochodowy. pomoc dla mechanika Osoby potrzebujące niezawodnego transportu swojego pojazdu elektrycznego lub hybrydowego zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Nie wymieniamy każdej możliwej terapii, ponieważ doświadczenie uczy nas dostosowywać naszą opiekę do każdego pacjenta indywidualnie. Twój warszawski warsztat samochodowy. Warszawski https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik Samochodowy, Warszawski Serwis Samochodowy, Warszawa Pomoc Drogowa dla Twojego Pojazdu. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę W warsztacie samochodowym możemy pomóc w każdej sprawie, od samochodu wyścigowego o wysokich osiągach po oszczędny pojazd hybrydowy lub elektryczny.
Warsztat Samochodowy Warszawa
Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Serwis Mobilny | Mechanika Samochodowa i Elektryka | Naprawy z Działem Obsługi Klienta – Mechanicy samochodów osobowych i dostawczych.
Warszawski Autosklep i https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik Samochodowy
Tani warsztat samochodowy Warszawa! Warszawa naprawa, serwis i diagnostyka samochodowa. Warszawska taksówka. Każdy właściciel samochodu rozumie, że regularna konserwacja jest kluczem do niezawodnego i bezpiecznego pojazdu.
Mechanika samochodowa i elektryka | Naprawy posprzedażowe – Naprawa samochodów osobowych i dostawczych przez mechaników Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa | Mechanika samochodowa i elektryka | Naprawy dostępne dla obsługi klienta
Warszawa Autoshop Mobilny Tani Warszawski Warsztat Samochodowy! Autodiagnostyka i Mechanika w Warszawie. Transport Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i regularne serwisowanie decyduje o jego skuteczności i bezpieczeństwie.
Elektronik i Elektryk Samochodowy, Mechanik i Diagnostyka Warsztat Samochodowy Elektronik i Elektryk Warszawa, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa. Warszawa elektronika samochodowa, remont silnika Radia samochodowe, elektronika Naprawiamy mechanikę, elektrykę i elektrykę samochodową.
Warszawa mechanik i elektryk samochodów dostawczych i osobowych
Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Pomoc mechanika Zapraszamy do skorzystania z naszego serwisu samochodów hybrydowych i elektrycznych.
Eksperymentowanie to jedyny sposób na uzyskanie precyzyjnej terapii, dlatego nie sposób wymienić wszystkiego. warszawski sklep samochodowy. Warszawskie Warsztaty Samochodowe Car-warszawa 24h Naprawiamy Samochody Sportowe, Osobowe, Hybrydy, Samochody Elektryczne.
Serwis BMW, Audi i Mercedes – Mechanik Samochodowy Warszawa
Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Elektronika i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka Warszawa Remonty Silników Samochodowych, Wymiana Radia Samochodowego Naprawiamy mechanikę, elektronikę i elektrykę samochodową.
Warszawa Mechanik i Elektryk: Samochody Dostawcze i Osobowe
Największy serwis taksówkarski w Warszawie. Wskazówki dotyczące naprawy Nasz Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych zaprasza.
Nie wymieniamy wszystkiego, ponieważ doświadczenie daje specjalistyczne terapie. warszawski warsztat samochodowy. Serwis i pomoc samochodowa w Warszawie. Car-warszawa 24h Naprawiamy Samochody Sportowe, Osobowe, Hybrydowe i Elektryczne.
Serwis BMW, Audi i Mercedes – Mechanik Samochodowy Warszawa
Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa Tanio! Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i Diagnostyka. Serwis samochodowy – Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że dbanie o jego stan i regularne serwisowanie to podstawa, aby auto było sprawne i bezpieczne.
Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy, Jesteśmy serwisem, który zajmuje się przede wszystkim naprawami mechaniki, elektroniki oraz elektryki samochodowej.
Mechanik i Elektryk Warszawa – Auta Dostawcze i Osobowe
Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Mechanik porada Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego do Aut Elektrycznych i hybrydowych.
Doświadczenie zapewnia konkretne zabiegi a nie wymieniamy wszystkiego jak leci. Twój Warsztat samochodowy Warszawa. Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i auto pomoc w Warszawie. Warsztat Samochodowy-warszawa 24h W warsztacie samochodowym pomagamy w Aucie Sportowym, Osobowym, Hybrydowym i Elektrycznym.
Dopiszcie proszę indeksy katalogowe narzędzi opisanych w filmie (zwłaszcza numer tarczy (bez mocowania) z występem środkowym – do czyszczenia felg.
Jak zawsze świetnie i fachowo opowiedziane! Brawo😊
Byłem w wielu miejscach na wymianie kół czy opon. Czyszczenie felg było tylko w miejscu gdzie się ciężarki daje. O czyszczeniu czegokolwiek innego nie ma mowy. Nawet jak byłem na łataniu opony poza sezonem też nie było żadnego czyszczenia. Opony zmienia się u wulkanizatora nie u mechanika, taka osoba nie zna się na niczym innym. Mechanicy nie chcą zmieniać kół bo to im blokuje stanowisko pracy na którym zarobią więcej niż na zamianie opon. Zamiast brać 100zł za wymianę opon wolą w tym samym czasie wymienić klocki i zarobić 200zł.
Mam jeszcze pytanie odnośnie dokręcania kół. Chodzi mi o to czy dokręcanie kół prawidłowym momentem powinno się odbyć po całkowitym opuszczeniu auta z lewarku czy może przed całkowitym spuszczeniem
Ile ta nakładka kosztuje 150 zł ?A-WH150G
Ja oddaję koła do wyważenia poza sezonem i przekładam sam jak przychodzi odpowiedni moment. A robię tak dlatego że jest to najlepszy moment aby sprawdzić stan zawieszenia, hamulców itd.
na zmianę kol/opon jeździmy do serwisu oponiarskiego a nie do mechanika. Bedzie dobrze i tanio. Ta sama czynność u mechanika kosztuje więcej i wymaga terminu.
Mam pytanie odnośnie pierścieni centrujących czy koło wyważa się z założonym pierścieniem czy bez ?
Coście się uczepili tego smarowania wszyscy? Nie ma innych metod na korozję/zapiekanie?
Podpowiedź: są. Można np. napylić srebrzanki (spray, nie pędzel). Działa doskonale (i nie smaruje).
Losowy fakt, ciekawostka. Mechanicy samochodowi, to najniższa warstwa, kasta, w świecie Mechaniki (bo to szeroka dziedzina, gałąź, a szarakom błędnie kojarzy się tylko z samochodami – są wyższe poziomy).
Jeszcze nie zauważyłem , aby w jakimkolwiek warsztacie przykładano uwagę do czyszczenia powierzchni przylegania felg do piasty lub pokrycie cienką warstwą oleju miejsc przylegania co później odwdzięczy się nam przy zdejmowaniu kół, tarcz czy bębnów.
Wymiana kół w warsztatach następuje szybko, bo następny klient stoi w drzwiach❗ . Nawet nie wiedzą niektórzy "mechanicy" ,że śruby kół dokręcamy stopniowo i krzyżowo‼ A ostateczne dokręcenie śrub następuje, gdy auto stoi już na kołach.
Osobiście zawsze sam wymieniam koła, gdy zachodzi potrzeba a powierzchnie przylegania felg do piasty zwłaszcza w punkcie centralnym na rancie minimalnie pokrywam cienką warstwą oleju ,zaś moment dokręcania śrub mam w swoich rękach . I tak skuteczny ,że przy następnej wymianie kół odkręcanie śrub nie stanowi problemu🥴 .
W przeciwieństwie do warsztatów ,gdzie po dokręceniu kluczem dynamometrycznym później jest problem z odkręcaniem tychże śrub…😡
– Tak wymieniałem i nadal wymieniam koła przy swoich samochodach od ponad 50 lat i nigdy też nie miałem żadnego problemu z kołami . Natomiast w niniejszym filmie jest dużo słusznych uwag ,które należy wziąć pod uwagę przy tego typu czynnościach🤔.
Oczywiście, jeśli ktoś nie ma wyczucia w rękach, smykałki do mechaniki samochodowej i warunków do wykonywania takich czynności to lepiej niech nie bierze się do takiej roboty.
👍
Ma pan racje, fachowo wytłumaczone i pokazane 🙂 ale jak pan powiedział w warsztatach jest "szybko, szybko" i nikt tego raczej nie będzie tak dokładnie robił.
A co jeśli ma się szpilki?
A po 5 takich polerkach piasty felgi otwór centrujący będzie miał luz jak cholera, ale za mały znowu na pierścień plastikowy.
Buty zmienia się w obowniczym a nie na wulkanizacji panie majster
Wszystko się zgadza ale te "zabawki" do czyszczenia to ostatnio już w 3 filmie mi się podpowiadają….a tanie nie są. Da się czyścić czym innym. Pzdr 🙂
Zapomniał Pan dodać że przy wymianie kół należy też obejrzeć stan klocków i zacisków i przede wszystkim prowadnic.ja zawsze przed zmianą kół na zimowe delikatnie czyszczę smaruje w w razie potrzeby te elementy
Dobry podnośnik i klucz trochę kosztują – jaki zestaw się sprawdza yato może być?
Popieram… I zgadzam się . Wszyscy mają w d…e i dokręcają pneumatami na maksa nie czyszczą nie smarują. Byle wyjechać za bramę. Klucza pneumatycznego to do kół nie stosują bo po co. A potem chcemy zmienić koło bo złapaliśmy "gumę" i psikus bo się nie da odkręcić. I zostaje laweta mimo że koło zapasowe jest.
zawsze byłem za to krytykowany i poniżany,co tak długo,zostaw to,inni robia szybciej a ty co! Ale tak naprawde to wy,klienci do tego doprowadziliScie bo chcecie miec zrobione za pół darmo a janusze tak wam robią,niedługo otwieram swój warsztat i bede robił profesjonalnie,za sam film bardzo dziękuję,pan jest profesjonalistą
Jak prowesjonalnie to się schodzi, jak się schodzi to musi być drożej. Niestety użycie klucza dynamometrycznego, przeczyszczenie piasty, przeczyszczenie przylgni, czy przylgni stopki opony jak i samej stopki, to wszystko czas. A potem głupie teksty że drogo. Chcesz zrobić lepiej niż inni, to potrzebny jest czas. Ale robiąc lepiej jesteś w plecy bo Kaziu podniesie cenę bo u ciebie wzrosło, u niego i tak usługa taniej, ale w tym czasie zrobi 2 auta… I suma sumarum wychodzi ze robiąc profi jesteś w plecy
7:15 przewody hamulcowe sprężyny amortyzator (szczelność) osłona przeciwpyłowa.
Jak kiedyś zobaczyłem jak na wulkanizacji dokręcają koła to się wystraszyłem. Klucz udarowy pneumatyczny. Każda śruba na full. Potem na pokaz bierze klucz dynamometryczny i leci z każda śruba która jest już tak do…krecona że dynamo strzela od razu. Jak mi przyszło koło odkręcić (na szczęście w garażu) to zmarnowałem pół dnia. Obecnie sam wożę koła tylko na wyważenie bądź zmianę opon na felgach. I koła gotowe montuje sam.
A jak są szpilki w piescie?
Dzień dobry, czy to prawda że jazda z nieświadomie zaciągniętym hamulcem ręcznym może spowodować zagotowanie płynu hamulcowego i tym samym uniemożliwić hamowanie również przednimi tarczami?
W materiale pominął pan najważniejszą rzecz a mianowicie chodzi o powierzchnie przylegania śruby do felgi, czyli tzw. stożek, rdzę na śrubach i na gwincie piasty. Może to spowodować, że moment tarcia na gwincie i na stożku śruby jest za duży względem założonego i śruba koła mimo dokręcenia poprawnym momentem nie będzie napięta odpowiednią siłą wstępną, bo powoduje za słaby zacisk resztkowy i koło dalej będzie się okręcać