Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

SHL M11 W2A WIATR – taaaaki WAŁ!!!



Film przedstawiający ocenę stanu silnika W2A Wiatr z motocykla SHL M11 175

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

12 thoughts on “SHL M11 W2A WIATR – taaaaki WAŁ!!!

  1. Siema pytanko o numerek silnika w2a bo mam ciekawostkę. A chodzi o kanały smarojace łożysko podpory wału olejem że skrzyni, nadlewka w karterze jest ale niema w niej kanału natomiast sama podpora kanał posiada czy też tak masz ?

  2. Te wypełnienia na wale są fabryczne. Mam nowy wał do tego silnika i wygląda to tak samo. Dlatego są też wykonane precyzyjnie. Punktowania są takie same. Wiem od człowieka, który naprawiał te silniki w PRL, że takie wały występowały.

  3. MZ miała łożysko igiełkowe w główce korbowodu a l wał wytrzymywał do 50 tys a miałem dwie nowe czwórki to trochę pojeździłem i zaraz dostawału luzu w stopce korbowodu to ich wada miałem MZ tropik MZ sport 4biegowe i ts 250 '5 biegów i wszystkie chodziły dobrze niepsuly się niema porównania do wsk

  4. Do wszystkich wiatrowców. Możecie zmienić łożyska 6305 na J305. lub nj 305 takie są w junaku, i są rozbieralne.WAŁKOWE. Chyba nie muszę tłumaczyć co to oznacza.Drugie tulejka w główce korbowodu powinna być z BRĄZU .A robią z mosiądzu. I to się zaciera. No chyba że ktoś zastosuje łożysko igłowe.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!