Suzuki Swift Sport 2023 – TEST PL (1.4 129 KM Hybrid) Mniej mocy, ale wciąż dużo frajdy
Suzuki Swift Sport to mały hatchback o ostrzejszym charakterze. Na przełomie 2022 i 2023 roku model występuje po liftingu, który przyniósł wprowadzenie wersji wyposażonej w miękki układ hybrydowy SHVS. Przełożyło się to na mniejszą moc, bo silnik 1.4 BoosterJet generuje obecnie 129 KM, ma on jednak oferować też mniejsze zużycie paliwa dzięki obecności układu Hybrid. O tym jakie faktycznie spalanie uzyskać może Suzuki Swift Sport opowiadam w teście wideo. Przedstawiam w nim również osiągi tego modelu oraz w jakim stopniu mniej KM odebrało frajdę z użytkowania tego samochodu, w zestawieniu z obecnym w tym samochodzie układem kierowniczym i zawieszeniem. W filmie o Suzuki Swift Sport 2023 pokazuję również jak wypada wnętrze tego modelu pod kątem jakości i sposobu obsługi, ile miejsca oferuje tylna kanapa oraz bagażnik. Osoby, które interesuje Swift Sport po liftingu zapraszam do oglądania filmu, gdzie przedstawiłem wszystkie informacje i swoje opinie o tym modelu. Ze sportowym hatchbackiem Suzuki w wersji Hybrid spędziłem niemal tydzień.
Leasing operacyjny ► https://carleasepolska.pl/leasing-operacyjny/2300/samochod/suzuki-swift-sport-burning-red-pearl-metallic
Rozdziały:
00:00 Prezentacja samochodu
01:13 Wnętrze, zmiany w Sport
03:06 Cena
04:49 Wrażenia z jazdy, osiągi
08:47 Widoczność, parkowanie
09:57 Sposób obsługi
12:28 W nocy, światła
14:00 Schowki, tylna kanapa, bagażnik
15:23 Podsumowanie
Aby być na bieżąco z kolejnym filmami, polecam subskrypcję Wahacz TV i kliknięcie „dzwoneczka” ► http://bit.ly/Subskypcja-WahaczTV
Dziękuję za uwagę 🙂
Wahacz
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Czas płynie a multimedia beż zmian
Witam Wahacza 🙂
Mógłby mieć ~250KM i 4×4 😀
Kurde, za niewiele więcej (~125k) można już kupić dużo większego, szybszego i ciekawszego Seata Leona w wersji kombi, który ma podobne spalanie (1.5 eTSI 150KM i DSG, 0-100 ~8s i średnie spalanie 5.5-6.5/100).
👍
👍
Z ceną ktoś w Suzuki upadł na głowę, w tej cenie mam bogato wyposażone nowe konstrukcje a nie stary kotlet od Suzuki np. Fabia 1.5 DSG Monte Carlo 150 koni lub Yaris 1.5 125 koni w bardzo bogatej wersji wyposażenia lub hybrydę. W salonie w moim mieście stał taki Swift Sport przez dwa lata i nie było chętnych na zakup, dopiero po obniżce na 80.000 zł ktoś to kupił.
Fajny odcinek pozdrawiam serdecznie
Normalne auto i z charakterem.. Coś dla mnie do miasta.
Szkoda, że zabrakło pomiaru 0-100. Tzn jest ich sporo na necie, ale ciekaw byłem jak Ci to wyjdzie. Większość dostępnych na necie pomiarów wychoidzi znacznie poniżej 9s.
Dwie poprzednie generacje sporta to było bardzo fajne autko. Ta do mnie już niestety zupełnie nie przemawia.
Dzięki za ten film. Pozdrawiam
Fajne autko, takie pozytywne, proste mające dawać prostą zabawę. Idealne do miasta ale nieco drogie. Test jak zwykle super!!
Suzuki odleciało. Radaru nie poprawili, a potrafi być upierdliwy. Głośny i plastikowy. Na swój sposób fajny, ale lepiej dołożyć.