Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Tosca AWS 303. Naprawa oraz przestrojenie UKF na zakres 88-108 Mhz, bez przyrządów.



Ale to już było… pełno tego na YT. Opis naprawy oraz przestrojenia głowicy UKF, bez użycia konwertera. Konwerter tylko przesuwa zakres, lecz go nie rozszerza. 64-74 to 10 Mhz a zakres 88-108 ma 20 Mhz.

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

6 thoughts on “Tosca AWS 303. Naprawa oraz przestrojenie UKF na zakres 88-108 Mhz, bez przyrządów.

  1. Witam czy dał by pan radę wymienić przetwornice na płytce tv stara plazma a ja nie potrafię lutować tv działał do końca ale zaczol śmierdzieć spalenizną po ciągnięciu obudowy i wyciognięću tej płytki zasilania zobaczyłem przypaloną przetrwornice. Tak mi się wydaje że to przetrwornica

  2. u mnie z toscą jest inny problem, kręcenie skalą na ukf nic nie daje, ktoś majdrował przy głowicy ukf, i przy UL1621 a zamiast UL1200 jest HA1137W
    napięcia 14V na żóltym i 54V na czerwonym.
    Po ustawieniu stacji cewkami w głowicy gra chwilę i się rozpływa i po chwili korekta i znowu się rozpływa, zero reakcji na kondensator powietrzny. Pozdrawiam.

  3. Tak jak pan proponuje nie jest właściwą metodą. Wycinanie i pozostawianie nóżek wprowadza pasożytnicze pojemności. Prawidłowo to wylutować głowicę, wylutować co trzeba, wlutować ponownie i stroić. https://youtu.be/w4Ws5ueIHgc . Metody nie pochwalam. Zawsze trzeba sprawdzić przed przestrojeniem. Taką kolejność polecam. Uruchamiamy radio, następnie przestrajamy. Warto napięcie warikapowe sprawdzić przed przestrajaniem i uruchomieniem. Na swoim kanale pokazuję że bez przyrządów przestrajanie wychodzi słabo i można przestrajać -10,7 a nie +10,7. Trymer nie jest do pomocy, a do strojenia wyższych częstotliwości, cewka dla dolnych. Czułość nie reguluje się cewkami sprzęgającymi. A stereofonie też nie na wskaźnik. Trzeba zmierzyć 19 kHz. Czy radio sprawne poddał bym pod polemikę. Pozdrawiam

  4. Witam.
    Czyli podsumowując, takie strojenie na słuch sprowadza się do tego, aby na sprawnym radiu ustawić stację na początku skali i cewką w rdzeniu radia naprawianego spróbować naprowadzić tę stację na początek skali i potem to samo ale ze skrajną częstotliwością z tą różnicą że stacji na 107.8 szukamy trymerem?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!