Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Układ dolotowy Audi był w fatalnym stanie! #Naprawy_nie_do_naprawy



Więcej: https://www.youtube.com/hashtag/naprawy_nie_do_naprawy
Oglądaj „Naprawy nie do naprawy ” w niedzielę o 9:55 w TVN Turbo oraz Player.pl: https://player.pl/playerplus/programy-online/naprawy-nie-do-naprawy-odcinki,37341/odcinek-4,S01E04,235643
Subskrybuj kanał TVN Turbo: https://www.youtube.com/c/TVNTurbo?sub_confirmation=1
Normalną sprawą jest, że samochody się psują. Niektóre awarie można usunąć bez większego problemu, czasem jednak usterka staje się poważnym wyzwaniem. Zamiast cieszyć właściciela, auto staje się utrapieniem. Właśnie na takie przypadki czeka Adam Klimek w nowej produkcji pod tytułem „Naprawy nie do naprawy”!

#tvnturbo #motoryzacja #naprawyniedonaprawy

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

50 thoughts on “Układ dolotowy Audi był w fatalnym stanie! #Naprawy_nie_do_naprawy

  1. Regeneracja zrobiona u Bogumiła z Buchowic w stodole. Generalnie 9 na 10 warsztatów zajmujących się regeneracją turbin nie robi tego poprawnie. Tyle w temacie.

  2. Uważam że turbiny ,pompy wspomagania powinny być wymieniane na nowe ,bo z tymi regeneracjami różnie bywa .. Niestety ,ciężko o nowe takie części ,czego nie rozumiem

  3. A to nie jest tak, ze takie przycinajace się kierowniczki od tych geometrii powodują overboost i silnik wchodzi w tryb awaryjny żeby zabezpieczyć sie przez uszkodzeniem z powodu zbyt wysokiego ciśnienia?
    Bo one działają tak, ze przy niskich obrotach silnika mają rozkrecic turbine szybciej ale wraz ze wzrosetm prędkości obrotowej silnika przy niezmienionej geometrii turbina pompuje za dużo…
    Pozatym tryb awaryjny nie włącza sie jak ciśnienie jest za male.

  4. P Adamie naprawdę mam dużo szacunku do Pana ale proszę nie opowiadać takich pierdół ludziom bo olej w dolocie jest w każdym turbodieslu nawet kiedyś vw w tpi określili że nawet w intercolerrze może byc do 100ml oleju i jest to s te an techniki, a intercoler się przemywa i tyle w ELSA jest to opisane, w n owych autach też jest olej w dolocie masakra teraz wszyscy będą wym turbo bo olej jest w dolocie 👨‍🔧

  5. Olej w dolocie i potem młodzi mechanicy prują turbiny na oślep.Weryfikacja takiej usterki to najpierw na samochodzie powinna być.Odnośnie oleju w dolocie to vw koncern zwalił odmy w większości swoich aut,pokarzcie mi olej w dolocie w mercedesie 320 cdi r6 jest tam sucho,da się.

  6. Jakby se sam nie mogl sprawdzic czy zacina geometria skoro overboosta łapie, to zawraca kolesiowi glowe, odme powienien jescze sprawdzić czy dziala skork z ic wylewa sie olej

  7. Norma auto jeżdżone zapewne na krótkich odcinkach i przeładowuje. Przerabiałem to w A4 1.9 PD.
    Niestety zapewne pompowtryski też już swoje w d…. mają bo jak depnęła podczas sprawdzania po naprawie to było widać czarny dym i zapewne za chwilę będzie to samo. Diesel musi jeździć w trasie, a niestety w naszym kraju ludziska kupują diesla z rynku wtórnego bo jest tańszy w zakupie i mniej pal, a potem się to mści.
    Btw też bym kupił nową turbine albo regenerowaną przes producenta. Raz wsadziłem po regeneracji i za późno wstawała.

  8. Klimek nie ogarnia kolejnego programu. Pan teoria. Czyste rączki. Wozi części od warsztatu do warsztatu. Może tłoki też nowe kupić bo przecież przez jakiś czas przepalały olej? i nowy blok bo lekko pokryła go rdza która nie jest fabryczna. Moim zdaniem klimcio powinien przejąć program 101 gadzetów bo tam by się odnalazł. Żeby stwierdzić czy geometria się przycina pojechał do specjalisty. śmiechu warte. Klien powinien odebrać auto od Klimka i po 2000km kontrolnie zajrzec w dolot. jeśli bedzie odrobina oleju to na gwarancje.

  9. Szkoda to oglądać! Najpierw wyśmiewał że chcieli pół auta wymieniać a teraz wszystko nowe… chłodnica i węże są dobre na 100% to tylko naciąganie kosztów a co do turbiny to można to wyczyścić i jedziesz dalej tym bardziej że turbo było robione a turbiniarz zawsze powie że szrot

  10. Jak to nie ma DPF-A 😂 fajnie to trzeba by to gdzieś zanotować w kosztorysie, Adam spoko ale tv się nie nadaje do niczego prosta naprawa a oni z tego modę na sukces za wszelka cenę robią. Właścicielka tego audi tez pewnie z telewizji nie z przypadku eh

  11. Pewnie wystarczyło rzebrac i wyczyścić geometrię, wymyć węże i IC. Sprawdzić odmę i ew wymienić i tyle z naprawy. A ten jej całą nową turbinę wsadzi, nowe węże i IC. Paranoja.

  12. Wymontowałem turbinę sam robiłem to pierwszy raz ! Wyczyściłem ,wymyłem rozebrałem ,na szkle papierem przeszlifowałem łopatki ! Śmiga już rok zero wydatków ,a 400 tyś. już na zegarze !!! Audi a6c5 1.9 tdi 😊😊

  13. Miałem ten sam problem z utratą mocy przy prędkości 120 km/h. Włączał się tryb awaryjny. Ale powodem była gruszka przy turbinie którą wystarczyło przeczyścić 😆😆 na szczęście turbina była w porządku

Dodaj komentarz

Zadzwoń!