Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
50 thoughts on “Układ dolotowy Audi był w fatalnym stanie! #Naprawy_nie_do_naprawy”
Jeśli jest tyle oleju w dolocie to warto sprawdzić też membrane odmy w pokrywie zaworów czy nie jest uszkodzona.
Regeneracja zrobiona u Bogumiła z Buchowic w stodole. Generalnie 9 na 10 warsztatów zajmujących się regeneracją turbin nie robi tego poprawnie. Tyle w temacie.
Uważam że turbiny ,pompy wspomagania powinny być wymieniane na nowe ,bo z tymi regeneracjami różnie bywa .. Niestety ,ciężko o nowe takie części ,czego nie rozumiem
A to nie jest tak, ze takie przycinajace się kierowniczki od tych geometrii powodują overboost i silnik wchodzi w tryb awaryjny żeby zabezpieczyć sie przez uszkodzeniem z powodu zbyt wysokiego ciśnienia? Bo one działają tak, ze przy niskich obrotach silnika mają rozkrecic turbine szybciej ale wraz ze wzrosetm prędkości obrotowej silnika przy niezmienionej geometrii turbina pompuje za dużo… Pozatym tryb awaryjny nie włącza sie jak ciśnienie jest za male.
P Adamie naprawdę mam dużo szacunku do Pana ale proszę nie opowiadać takich pierdół ludziom bo olej w dolocie jest w każdym turbodieslu nawet kiedyś vw w tpi określili że nawet w intercolerrze może byc do 100ml oleju i jest to s te an techniki, a intercoler się przemywa i tyle w ELSA jest to opisane, w n owych autach też jest olej w dolocie masakra teraz wszyscy będą wym turbo bo olej jest w dolocie 👨🔧
Olej w dolocie i potem młodzi mechanicy prują turbiny na oślep.Weryfikacja takiej usterki to najpierw na samochodzie powinna być.Odnośnie oleju w dolocie to vw koncern zwalił odmy w większości swoich aut,pokarzcie mi olej w dolocie w mercedesie 320 cdi r6 jest tam sucho,da się.
Jakby se sam nie mogl sprawdzic czy zacina geometria skoro overboosta łapie, to zawraca kolesiowi glowe, odme powienien jescze sprawdzić czy dziala skork z ic wylewa sie olej
Norma auto jeżdżone zapewne na krótkich odcinkach i przeładowuje. Przerabiałem to w A4 1.9 PD. Niestety zapewne pompowtryski też już swoje w d…. mają bo jak depnęła podczas sprawdzania po naprawie to było widać czarny dym i zapewne za chwilę będzie to samo. Diesel musi jeździć w trasie, a niestety w naszym kraju ludziska kupują diesla z rynku wtórnego bo jest tańszy w zakupie i mniej pal, a potem się to mści. Btw też bym kupił nową turbine albo regenerowaną przes producenta. Raz wsadziłem po regeneracji i za późno wstawała.
Klimek nie ogarnia kolejnego programu. Pan teoria. Czyste rączki. Wozi części od warsztatu do warsztatu. Może tłoki też nowe kupić bo przecież przez jakiś czas przepalały olej? i nowy blok bo lekko pokryła go rdza która nie jest fabryczna. Moim zdaniem klimcio powinien przejąć program 101 gadzetów bo tam by się odnalazł. Żeby stwierdzić czy geometria się przycina pojechał do specjalisty. śmiechu warte. Klien powinien odebrać auto od Klimka i po 2000km kontrolnie zajrzec w dolot. jeśli bedzie odrobina oleju to na gwarancje.
Szkoda to oglądać! Najpierw wyśmiewał że chcieli pół auta wymieniać a teraz wszystko nowe… chłodnica i węże są dobre na 100% to tylko naciąganie kosztów a co do turbiny to można to wyczyścić i jedziesz dalej tym bardziej że turbo było robione a turbiniarz zawsze powie że szrot
Jak to nie ma DPF-A 😂 fajnie to trzeba by to gdzieś zanotować w kosztorysie, Adam spoko ale tv się nie nadaje do niczego prosta naprawa a oni z tego modę na sukces za wszelka cenę robią. Właścicielka tego audi tez pewnie z telewizji nie z przypadku eh
Pewnie wystarczyło rzebrac i wyczyścić geometrię, wymyć węże i IC. Sprawdzić odmę i ew wymienić i tyle z naprawy. A ten jej całą nową turbinę wsadzi, nowe węże i IC. Paranoja.
Wymontowałem turbinę sam robiłem to pierwszy raz ! Wyczyściłem ,wymyłem rozebrałem ,na szkle papierem przeszlifowałem łopatki ! Śmiga już rok zero wydatków ,a 400 tyś. już na zegarze !!! Audi a6c5 1.9 tdi 😊😊
Wymienia IC bo jest w nim olej, demontuje turbo bez wcześniejszej odpowiedniej diagnozy. Zanieczyszczone spaliny… Kto to ogląda?? I dlaczego ten zjeb pojawia mi się na głównej…
Miałem ten sam problem z utratą mocy przy prędkości 120 km/h. Włączał się tryb awaryjny. Ale powodem była gruszka przy turbinie którą wystarczyło przeczyścić 😆😆 na szczęście turbina była w porządku
Jeśli jest tyle oleju w dolocie to warto sprawdzić też membrane odmy w pokrywie zaworów czy nie jest uszkodzona.
Zrobi turbo kupi części a tu padnie silnik
✋👍
Kupię każdą toyote avensis t22 d4d
I toyota corolla e11
❤️
Czekaj czekaj to ze jest trochę oleju w rurach i ic to on zamawia od razu nowe a nie czyści tego ? Dobry wałek
Regeneracja zrobiona u Bogumiła z Buchowic w stodole. Generalnie 9 na 10 warsztatów zajmujących się regeneracją turbin nie robi tego poprawnie. Tyle w temacie.
Zanieczyszczone spaliny 😂
Totalnie bez sensu film… Nic tylko wszystko nowe kupować … Jak by nie dało się wyczyścić, sprawdzić i ewentualnie uszkodzone części wymienić.
Zna ktoś godny polecenia zakład od regeneracji turbiny na dolnym śląsku?
Jeszcze dobrze nie sprawdzili ale już wiedzą że wszystko trzeba kupić nowe 😂
Olej w dolocie w dieslu , no normalnie coś niesamowitego 0.o XD .
Temat turbiny załatwiłby Mr Muscle w piance który czyści geometrię bez wyciągania turbiny.
Uważam że turbiny ,pompy wspomagania powinny być wymieniane na nowe ,bo z tymi regeneracjami różnie bywa .. Niestety ,ciężko o nowe takie części ,czego nie rozumiem
A to nie jest tak, ze takie przycinajace się kierowniczki od tych geometrii powodują overboost i silnik wchodzi w tryb awaryjny żeby zabezpieczyć sie przez uszkodzeniem z powodu zbyt wysokiego ciśnienia?
Bo one działają tak, ze przy niskich obrotach silnika mają rozkrecic turbine szybciej ale wraz ze wzrosetm prędkości obrotowej silnika przy niezmienionej geometrii turbina pompuje za dużo…
Pozatym tryb awaryjny nie włącza sie jak ciśnienie jest za male.
Zmienna geometria w turbinach ma już ponad 25lat a w filmiku prawdziwa drama
Nie może byś oleju w dolocie w dieslu? A Duda mówił co innego, że w każdym dieslu jest trochę oleju
P Adamie naprawdę mam dużo szacunku do Pana ale proszę nie opowiadać takich pierdół ludziom bo olej w dolocie jest w każdym turbodieslu nawet kiedyś vw w tpi określili że nawet w intercolerrze może byc do 100ml oleju i jest to s te an techniki, a intercoler się przemywa i tyle w ELSA jest to opisane, w n owych autach też jest olej w dolocie masakra teraz wszyscy będą wym turbo bo olej jest w dolocie 👨🔧
99% samochód z silnikiem diesla ma olej w dolocie ale czy problemem tego są węże i interculer?
A mówił wujek Mateusz że geometria:)
Olej w dolocie i potem młodzi mechanicy prują turbiny na oślep.Weryfikacja takiej usterki to najpierw na samochodzie powinna być.Odnośnie oleju w dolocie to vw koncern zwalił odmy w większości swoich aut,pokarzcie mi olej w dolocie w mercedesie 320 cdi r6 jest tam sucho,da się.
Jakby se sam nie mogl sprawdzic czy zacina geometria skoro overboosta łapie, to zawraca kolesiowi glowe, odme powienien jescze sprawdzić czy dziala skork z ic wylewa sie olej
A odma silnika też wyrzuca olej do dolotu
Przewaga dzięki technice.
Kurde chłopy się nasspaly na stekaly i dalej nic nie wiedza
Mam fajne auto z głupim problem może się zgłoszę ? Tylko gdzie
W fatalnym stanie to już z fabryki wyjechało
polecam odcinek u kiviego na kanale jagodowy tv na temat regenerowanych turbosprężarek
Norma auto jeżdżone zapewne na krótkich odcinkach i przeładowuje. Przerabiałem to w A4 1.9 PD.
Niestety zapewne pompowtryski też już swoje w d…. mają bo jak depnęła podczas sprawdzania po naprawie to było widać czarny dym i zapewne za chwilę będzie to samo. Diesel musi jeździć w trasie, a niestety w naszym kraju ludziska kupują diesla z rynku wtórnego bo jest tańszy w zakupie i mniej pal, a potem się to mści.
Btw też bym kupił nową turbine albo regenerowaną przes producenta. Raz wsadziłem po regeneracji i za późno wstawała.
54
Olej w dolocie w dieslu to normalna rzecz
To tylko vw czyli wszystko standard po regeneracji 3 mies i to samo
Sami fachowcy w tym TVN turbo występują widzę. Fuszery co nie miara. 🤣
Klimek nie ogarnia kolejnego programu. Pan teoria. Czyste rączki. Wozi części od warsztatu do warsztatu. Może tłoki też nowe kupić bo przecież przez jakiś czas przepalały olej? i nowy blok bo lekko pokryła go rdza która nie jest fabryczna. Moim zdaniem klimcio powinien przejąć program 101 gadzetów bo tam by się odnalazł. Żeby stwierdzić czy geometria się przycina pojechał do specjalisty. śmiechu warte. Klien powinien odebrać auto od Klimka i po 2000km kontrolnie zajrzec w dolot. jeśli bedzie odrobina oleju to na gwarancje.
Szkoda to oglądać! Najpierw wyśmiewał że chcieli pół auta wymieniać a teraz wszystko nowe… chłodnica i węże są dobre na 100% to tylko naciąganie kosztów a co do turbiny to można to wyczyścić i jedziesz dalej tym bardziej że turbo było robione a turbiniarz zawsze powie że szrot
Przecież brak dpf'u nie ma tu nic do turbiny, lepiej niech zajmie się układem paliwowym
Pan Adam wygląda na solidnego fachowca ale to program TV musi być drama musi dostosować się do beznadziejnego scenariusza
Jak to nie ma DPF-A 😂 fajnie to trzeba by to gdzieś zanotować w kosztorysie, Adam spoko ale tv się nie nadaje do niczego prosta naprawa a oni z tego modę na sukces za wszelka cenę robią. Właścicielka tego audi tez pewnie z telewizji nie z przypadku eh
Pewnie wystarczyło rzebrac i wyczyścić geometrię, wymyć węże i IC. Sprawdzić odmę i ew wymienić i tyle z naprawy. A ten jej całą nową turbinę wsadzi, nowe węże i IC. Paranoja.
Wymontowałem turbinę sam robiłem to pierwszy raz ! Wyczyściłem ,wymyłem rozebrałem ,na szkle papierem przeszlifowałem łopatki ! Śmiga już rok zero wydatków ,a 400 tyś. już na zegarze !!! Audi a6c5 1.9 tdi 😊😊
Ogólnie się speców zjechało że głowa mała, w sumie jak pod każdym filmikiem z jakiegokolwiek tematu.
Wymienia IC bo jest w nim olej, demontuje turbo bez wcześniejszej odpowiedniej diagnozy.
Zanieczyszczone spaliny…
Kto to ogląda??
I dlaczego ten zjeb pojawia mi się na głównej…
Turbina po regeneracji 🙂 co może być źle 🙂
i mamy typowy błąd. zamiast znaleźć co pluje olejem na łopatki turbo, to się go wymienia lub regeneruje. a przyczyna wciąż istnieje.
Widzę totalną amatorkę
Miałem ten sam problem z utratą mocy przy prędkości 120 km/h. Włączał się tryb awaryjny. Ale powodem była gruszka przy turbinie którą wystarczyło przeczyścić 😆😆 na szczęście turbina była w porządku
gumowe i plastikowe weze wymieniamy na nowe bo sa brudne… cale auto trzeba wyjebac jak sie pobrudzi, a nie sie cackac
Kompletna paranoja….jeszcze nie udalo mi sie zdiagnozowac…ale turbo wywalilem 😎…
Film olejowy zawsze bedzie i musi byc, ale nie moze sie wylewać az
Film olejowy zawsze bedzie i musi byc, ale nie moze sie wylewać az