SUBSKRYBUJ: https://www.youtube.com/c/AdamKornackiTestuje?sub_confirmation=1 Jest niewielka, ciasna w środku, mocno obudowana blachą. Jednocześnie skrywa mnóstwo fascynujących detali, smaczków. Bardzo dobrze trzyma cenę. Ma napęd hybrydowy. Pasuje i starym i młodym. Miłego odbioru!
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
50 thoughts on “Używana Toyota C-HR, czyli jak bardzo cenimy sobie niepraktyczne auta”
Jak Pan Bąk w caroserii ma Urusa pieska to i Pan Adam musiał mieć nie może być gorszy 😎😎😎😎😀😀😀😀
Mam harcerkę tylko nową, jest znacznie cichsza i niepraktyczna dopiero wtedy gdy z tyłu ma siedzieć ktoś powyżej 175cm , bagażnik prawie 400 l czyli norma w klasie kompakt a jak wyjmę podłogę z bagażnika robi się dodatkowo 10-12 głębszy bagażnik
Tylna szyba mogłaby być jednak większa, ale nie powiedziałbym że auto jest niepraktyczne. Ma dobry napęd hybrydowy, nie za duże rozmiary i można nim jeździć w mieście i poza nim bez żadnych problemów.
Kupując używane CHR należy bardzo dokładnie sprawdzić przed zakupem bo sporo tych samochodów jest w wypożyczalni aut na minuty Panek, w ciągu tych kilku lat nawet kilka set osób nim jeździło i wiadomo może być przez to nadmiernie zużyty
Dzień dobry Panie Adamie, tak jak zauważyłem w załączonych komentarzach tryb B wykorzystywany jest przy stromych zjazdach. Co do dźwięku, to niestety nie jest to zbytnio poprawione, dźwięk silnika spalinowego jest jedynym minusem jaki znalazłem w modelu Yaris 2021, natomiast przyspieszenie super, przy pełnym gazie bardzo fajnie odjeżdża. Pozdrawiam i miło Pana zobaczyć na youtubie, nie za krotko, nie za długo, zwięźle i na tematy:)
Mieszany 7.5l a na drodze szybkiego ruchu 9l. Chyba kogos pojebało. Ja w swoim starym 1.4 nie mogę wyjść ponad 6l. A nowe to już dawno powinny mieć mniej niż 5l. Jeżeli nie to gówno, a hybryda to już w ogóle.
Пан Адам мудило. Японцы создали шедевральное авто за такую уверенную цену. Я купил C-HR жене два года назад и вижу какие теплые у них отношения (у жены и машины) до сих пор. Женщина видит сердцем. А я вопросов к машине не нашел. Уверенное хваткое авто.
Kupiłem żonie na urodziny 2 lata temu tylko lepsza wersję najbogatsza wersję . Jeździ tylko miasto czasami jedzie gdzieś dalej w trasę sobie , jest zadowolona . Auto faktycznie przyciąga wzrok . Bordowa z czarnym dachem felgi polerowane skóra też dwa kolory czarno biala.
Miałem okazje zasiąść na tylnie kanapie CHR. Jeżeli ktoś ma klaustrofobie nie polecam. Plastik od drzwi biegnie wzdłuż szyi, twarz aż po ucho zewnętrzne :). Następna rzecz to baterie a w nich ogniwa. Jeżeli wysiądzie jedno lub kilka ogniw to znak, że są już wypracowane i za chwile trzeba wydać fundusze na kolejne wymiany. Hybrydy i elektryki ja bym traktował z przymrużeniem oka. Problem odczujemy za 5 do 10 lat przy ilości zużytych ogniw do utylizacji. Baterie samochodowe nie mają wielkości ogniwa telefonu czy nawet z laptopa. Współczesne auta maja baterie grubo ponad 100 kg. Jak to bywa we współczesnej motoryzacji trwałość spada po okresie gwarancyjnym albo co najwyżej 5 lat od zakupu. W każdym koncernie jest grupa Panów inż. którzy mają precyzyjnie określić zużycie podzespołów w przedziale czasu a w razie konieczności skrócić ich trwałość. Raczej tym nie odkryłem ameryki
Mam ten samochód w wersji Primiera Edition rok produkcji grudzień 2016 . Pierwsza rejestracja styczeń 2017, Przebieg na dziś 36tys km, generalnie w cyklu mieszanym. Od samego początku prowadze wszelkie notatki z kosztów użytkowania tego auta. Średnie jego spalanie po przebyciu ww kilometrów to 5,20 litra na sto kilometrów. Przeglądy koszt średni 900zl w ASO. Jeśli ktoś szuka samochodu do użytkowania w cyklu miejsko podmiejskim nie ma lepszego na rynku. Posiadam go już prawie 5 lat i jestem mega zadowolony. W tym czasie były wczasy w Chorwacji i wiele innych wypadów. Samochód jest wygodny, niezawodny i świetnie spisujący się w codziennym użytkowaniu . Miejsca w kabinie nie brakuje chyba ze ktoś jest wielkości dorosłego niedźwiedzia . Jest to samochód stworzony do podróży w 4 dorosłe osoby . Oczywiście ma swoje pomniejsze wady jak małe szyby w tylnich drzwiach i gwiżdżący przy dużych prędkościach spojler tylnej szyby ale uważam je za nie wpływające w sposób istotny na radość z jego użytkowania . Gorąco go polecam szczególnie jeśli ktoś stoi przed wyborem między autami z grupy wieśwagena i ich skopanymi silnikami TSI. W takim przypadku nie ma czego porównywać .
Wszystko fajnie, tylko tryb B (jak brake) nie jest do odzyskiwania energii, a do hamowania silnikiem (również benzynowym) przy stromych zjazdach. Działa mniej więcej tak jak redukcja biegu w konwencjonalnym napędzie. Nie należy go używać podczas normalnej jazdy, bo wtedy napęd hybrydowy nie działa efektywnie, o czym można przeczytać w instrukcji.
Super jest ten model. Mam c-hr już 3 lata. Zazwyczaj jeżdże nim po mieście do pracy, ale nie raz zdarzyło się pojechać gdzieś dalej na wakacje i nie miałem żadnych zastrzeżeń.
jakby tak ktos w koncu zrobil taki wynalazek jak technologia japonska i design niejaponski to kupie… jak 3/4 wszystkich ich samochodow sa brzydkie wrecz obrzydliwe, beznadziejnie niewygodne, wycudowane bez sensu wszedzie gdzie mogli cos popsuc to popsuli … ale co zrobic… to dziadostwo sie nie psuje…
Jeżdżę taka sama tylko 2018. W mieście mega wygodne, na trasie trochę wyje, ale tylko przy przyspieszaniu. Audio beznadziejne, po wykupie będę wymieniał
Z tym spalaniem to przesadzone, zmienić tryb z eko na normalny i przy jeździe do 100 spali 4.1-4.5. W trybie sport tez bierze sporo ale u mnie po wjeździe do miasta tryb sam się zmienia na normalny
Jak Pan Bąk w caroserii ma Urusa pieska to i Pan Adam musiał mieć nie może być gorszy 😎😎😎😎😀😀😀😀
Mam harcerkę tylko nową, jest znacznie cichsza i niepraktyczna dopiero wtedy gdy z tyłu ma siedzieć ktoś powyżej 175cm , bagażnik prawie 400 l czyli norma w klasie kompakt a jak wyjmę podłogę z bagażnika robi się dodatkowo 10-12 głębszy bagażnik
Silniki kupują taksiarze, wymieniają w prius3
Zapomniał wspomnieć że w środku to auto jest klaustrofobicznie malutkie to cinquecento napompowane o większych kołach
Skoś panie tą łąkę , a przy okazji przetestuj kosy spalinowe 🙂
Tylna szyba mogłaby być jednak większa, ale nie powiedziałbym że auto jest niepraktyczne. Ma dobry napęd hybrydowy, nie za duże rozmiary i można nim jeździć w mieście i poza nim bez żadnych problemów.
Stara benzyna 1.6, 1500km trasy, w tym 1100km autostrada średnio 130km/h, 400km centrum Gdańska, spalanie 7.5L 😉 Na co komu hybryda? 😉
Tylko po tytule, bo materiał dopiero zacząłem oglądać – jak mnie bolą niepraktyczne auta. Naprawę nie ułatwia to wyboru.
Co ty Co ty pan jacyk
Dziękuje za test, gdyż rozważam taki samochód , jednak w wersji z silnikiem 2.0. 😊
Ten samochód to jakieś nieporozumienie
Super odcinek. Zastanawiałem się czy nie wziąć tego auta w leasing i już teraz wiem, że warto.
CHR fajne auto ale jest bardzo drogie jako nowe i kosztuje od 100 do 140
tysięcy, w tej cenie to bym wolał kupić Corolle a nawet uda się wyrwać Camry
Kupując używane CHR należy bardzo dokładnie sprawdzić przed zakupem bo sporo tych samochodów jest w wypożyczalni aut na minuty Panek, w ciągu tych kilku lat nawet kilka set osób nim jeździło i wiadomo może być przez to nadmiernie zużyty
Dzień dobry Panie Adamie, tak jak zauważyłem w załączonych komentarzach tryb B wykorzystywany jest przy stromych zjazdach. Co do dźwięku, to niestety nie jest to zbytnio poprawione, dźwięk silnika spalinowego jest jedynym minusem jaki znalazłem w modelu Yaris 2021, natomiast przyspieszenie super, przy pełnym gazie bardzo fajnie odjeżdża. Pozdrawiam i miło Pana zobaczyć na youtubie, nie za krotko, nie za długo, zwięźle i na tematy:)
Świetna recenzja! Może doczekam się filmu z Oplem Mokką 2021? 🙂
moja 20 letnia audi A2 pali mniej PALIWA na trasie niż ta chr to co za technologia?
To brzydactwo, które jest paliwożerne i wyje jak się gazu daje. Dla mnie to porażka. Nigdy tego nawet za darmo nie wezmę.
Z zewnątrz piekne auto a w środku… Tragedia. Malo miejsca. Myslisz z zewnątrz, ze w srodku duzo a tu klops nie wspomne o tylnej kanapie i oknach
Mieszany 7.5l a na drodze szybkiego ruchu 9l. Chyba kogos pojebało. Ja w swoim starym 1.4 nie mogę wyjść ponad 6l. A nowe to już dawno powinny mieć mniej niż 5l. Jeżeli nie to gówno, a hybryda to już w ogóle.
Пан Адам мудило. Японцы создали шедевральное авто за такую уверенную цену. Я купил C-HR жене два года назад и вижу какие теплые у них отношения (у жены и машины) до сих пор. Женщина видит сердцем. А я вопросов к машине не нашел. Уверенное хваткое авто.
Kupiłem żonie na urodziny 2 lata temu tylko lepsza wersję najbogatsza wersję . Jeździ tylko miasto czasami jedzie gdzieś dalej w trasę sobie , jest zadowolona . Auto faktycznie przyciąga wzrok . Bordowa z czarnym dachem felgi polerowane skóra też dwa kolory czarno biala.
fujjjjjjjjjjjjjj brudny silnik
Miałem okazje zasiąść na tylnie kanapie CHR. Jeżeli ktoś ma klaustrofobie nie polecam. Plastik od drzwi biegnie wzdłuż szyi, twarz aż po ucho zewnętrzne :). Następna rzecz to baterie a w nich ogniwa. Jeżeli wysiądzie jedno lub kilka ogniw to znak, że są już wypracowane i za chwile trzeba wydać fundusze na kolejne wymiany. Hybrydy i elektryki ja bym traktował z przymrużeniem oka. Problem odczujemy za 5 do 10 lat przy ilości zużytych ogniw do utylizacji. Baterie samochodowe nie mają wielkości ogniwa telefonu czy nawet z laptopa. Współczesne auta maja baterie grubo ponad 100 kg. Jak to bywa we współczesnej motoryzacji trwałość spada po okresie gwarancyjnym albo co najwyżej 5 lat od zakupu. W każdym koncernie jest grupa Panów inż. którzy mają precyzyjnie określić zużycie podzespołów w przedziale czasu a w razie konieczności skrócić ich trwałość. Raczej tym nie odkryłem ameryki
Mam ten samochód w wersji Primiera Edition rok produkcji grudzień 2016 . Pierwsza rejestracja styczeń 2017, Przebieg na dziś 36tys km, generalnie w cyklu mieszanym. Od samego początku prowadze wszelkie notatki z kosztów użytkowania tego auta. Średnie jego spalanie po przebyciu ww kilometrów to 5,20 litra na sto kilometrów. Przeglądy koszt średni 900zl w ASO. Jeśli ktoś szuka samochodu do użytkowania w cyklu miejsko podmiejskim nie ma lepszego na rynku. Posiadam go już prawie 5 lat i jestem mega zadowolony. W tym czasie były wczasy w Chorwacji i wiele innych wypadów. Samochód jest wygodny, niezawodny i świetnie spisujący się w codziennym użytkowaniu . Miejsca w kabinie nie brakuje chyba ze ktoś jest wielkości dorosłego niedźwiedzia . Jest to samochód stworzony do podróży w 4 dorosłe osoby . Oczywiście ma swoje pomniejsze wady jak małe szyby w tylnich drzwiach i gwiżdżący przy dużych prędkościach spojler tylnej szyby ale uważam je za nie wpływające w sposób istotny na radość z jego użytkowania . Gorąco go polecam szczególnie jeśli ktoś stoi przed wyborem między autami z grupy wieśwagena i ich skopanymi silnikami TSI. W takim przypadku nie ma czego porównywać .
Dla baby albo emeryta jest OK.
Świetny test!😃
Wszystko fajnie, tylko tryb B (jak brake) nie jest do odzyskiwania energii, a do hamowania silnikiem (również benzynowym) przy stromych zjazdach. Działa mniej więcej tak jak redukcja biegu w konwencjonalnym napędzie. Nie należy go używać podczas normalnej jazdy, bo wtedy napęd hybrydowy nie działa efektywnie, o czym można przeczytać w instrukcji.
Super jest ten model. Mam c-hr już 3 lata. Zazwyczaj jeżdże nim po mieście do pracy, ale nie raz zdarzyło się pojechać gdzieś dalej na wakacje i nie miałem żadnych zastrzeżeń.
jakby tak ktos w koncu zrobil taki wynalazek jak technologia japonska i design niejaponski to kupie… jak 3/4 wszystkich ich samochodow sa brzydkie wrecz obrzydliwe, beznadziejnie niewygodne, wycudowane bez sensu wszedzie gdzie mogli cos popsuc to popsuli … ale co zrobic… to dziadostwo sie nie psuje…
W nowoczesnych hybrydach halas jest mniejszy a nie wyeliminowany. To zdecydowana roznica
Czerpać z życia, jadąc zamuloną hybrydą- kuriozalne.
Poproszę drinka !
Super prowadzi Pan programy jestem niewidomy ale tak pan tłumaczy opisuje jakbym widziała i tam był dzięki PS proszę o Kontak ze mną
Tyle kasy wyrzucac na hybryde zeby srednie soalanie miec 7.5 litra ? To nie lepiej zwykly silnik benzynowy bez turbo.
Panie Adasiu, czy taka hybryda nadawałaby się do holowania przyczep lekkich w ruchu miejskim? Chodzi mi głownie o spalanie i żywotność skrzyni biegów
Ciekawy test ale zabrakło informacji o tym ile miejsca z tyłu i jakie są materiały wykończeniowe z tyłu boczki
Panie Adamie zrób pan test Hondy HRV z CVT tak z roku 2017 z silnikiem benzynowym 1,5 130kM to jest konkurencja Toyoty CHR !??
Fajna obiektywna recka 👍
Adam idź do okulisty bo jeżeli dla `Ciebie ten samochód jest piękny no to czas na lekarza !
Za 2 tygodnie odbieram swoja w kolorze decuma grey. 😄
Mój tata ma tą toyote ale z 2021 i jest fajna
Wysoki prześwit ? no faktycznie ma całe 15 cm 🙂
Super filmik 👍
Ciekawa jestem, co Pan sądzi o Yaris Cross?
Serdecznie pozdrawiam! 😊
Ładny piesek 🐕
Jeżdżę taka sama tylko 2018.
W mieście mega wygodne, na trasie trochę wyje, ale tylko przy przyspieszaniu. Audio beznadziejne, po wykupie będę wymieniał
Panie Adamie bez brody 100x lepiej było
Znajomy w getrach wyszedl
ale baran, hulajnogi recenzować, nie samochody
Z tym spalaniem to przesadzone, zmienić tryb z eko na normalny i przy jeździe do 100 spali 4.1-4.5. W trybie sport tez bierze sporo ale u mnie po wjeździe do miasta tryb sam się zmienia na normalny