Układ dolotowy w silnikach Diesla jest, bardzo często zapominanym elementem w naszym samochodzie, a jednak co kilka lat lub …
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
39 thoughts on “Widziałeś DOLOT W SWOIM DIESLU PO 200.000 km??? Jak wyczyści układ dolotowy Tanio i szybko!!!”
Servus. Kontrolka Check engine włącza się przy temp 27 – 28 stopni na zewnątrz, I tylko przy włączonej klimatyzacji. gaśnie jak temp. na zewnątrz spadnie poniżej 24 stopni. Podpinam kompa i mam meldunek o 1-szym stopniu zapchania katalizatora, po czyszczeniu problem znika na 2-3 dni. Nawet po wstawieniu nowego kąta, historia się powtarza. Astra H 1.7 CDTI rocznik 2010. Ktoś potrafi to ogarnąć ? Pozdrawiam
Czy w nowszych samochodach (Mercedes E Klasa z 2015 roku, 175k przebiegu) też taki zabieg będzie przydatny czy zostawić tak jak jest i się nie przejmować?
Z doświadczenia, astra 1.7 CDTI. Miałem czyszczenie dolotu, objawy – odcięcie turbo powyżej 140 km/h. Pomogło pięknie, później co roku samodzielnie czyściłem dolot chemią – strata czasu i pieniędzy, po 5 latach znowu się zapchał dolot. Także zalecam raz na kilka lat zdjęcie dolotu jak proponuję prowadzący. Bardzo dobrze do działa chemia do czyszczenia kominka. Pozdro.
Mam Forda Galaxy 2010 1.8tdci i jest po wymianie turbiny na regeneracyjną bo wcześniejsza zepsuła sie i wywalilo olej wiec wymienilem. I teraz tak… Auto na pierwszych trzech biegach ładnie ciągnie z turbo i sila jest jednak po wrzuceniu juz biegu 4 i wyjazd na autostrade mam wrazenie jak bym ciągnął ciężka przyczepe. Nie chce rozpedzic sie wiecej niz 130km/h. Wymienilem egr i dalej nic. Komputer nie pokazuje błędu. Gdzie szukać problemu?
Mam astrę GTC 150 tys przejechane, po wciśnięciu sprzęgła obroty skaczą później wraca do normy. To samo się dzieje na wolnym biegu gdy wciśnie gas i puści to po spadku falują lekko i po 2s wraca do normy tak jakby się ustawiał. Czy myślicie że to przepustnica i kolektor ? Dodam że pojawił się błąd P003A ale to jeśli chodzi o turbo.
przerabialem osobiscie ten temat w 1.9tdi ASZ przebieg 380tys wrazenia po zdjeciu podobne 1 czyszczenie to bylo zalanie benzyna i wypalenie ehefkt nie byl WOW 2 czyszczenie uzylem BRUDPUR VC242 (VOIGT) koncentrat do czyszczenia zabrudzen + druciak do mycia butelek
zalalem kolektor na 30min wyczyscilem druciakiem i efekt jak nowy 🙂
Ja mam silnik 2.0hdi przebieg 370000 .Nic nie robione.Olej co 10000 wymiana . Zawsze Elf olej.Jak bym powiedział , że dodałem 0,5 l oleju na moje195000tyś km,to chyba bym zgrzeszył.
Mechanik, u którego byłem powiedział, że EGR jest zablokowany w takiej pozycji(można jeździć) i sam egr to 1200 PLN + robocizna Audi A4B8 2012. Powiedział, że tego się nie czyści tylko wymienia. Nie wiem sam co myśleć, a sam nie potrafię tego zrobić.
Witam serdecznie U mnie ostatnio pojawił się problem z odpalaniem na ciepłym trzeba było dobrą chwilę pokręcić żeby załapał. Zwiększona została dawka rozruchowa i wymienione wszystkie świece bo wszystkie spalone a dodam że na zimnym odpalał od strzała. Ale teraz pojawił się problem taki ze sporadycznie szarpnie czy się przydławi ale tylko na niedogrzanym i większości jazda do 60 km/h czyli po mieście . Czy może to być problem z egr zaznaczę ze mam 1.9 tdi 130KM AWXz 2004 i ma 487tys a nigdy nie czyściłem egr . Mam go od ponad 12 lat i nigdy nie było problemu nie kopci nie gaśnic ma moc i niewiem czy jest problem ze przez zwiększona dawkę czy inny problem i to tylko zbieg okoliczności . Myślałem że może czujnik polozenia walu korbowego bo też steruje dawkami paliwa ale żadnego błędu ani kontrolki ni ma. Mam zagwostke. Pozdrawiam za fajne krótkie i na temat filmiki z których można się dużo nauczyć. Tak dalej trzymać
Servus.
Kontrolka Check engine włącza się przy temp 27 – 28 stopni na zewnątrz, I tylko przy włączonej klimatyzacji. gaśnie jak temp. na zewnątrz spadnie poniżej 24 stopni. Podpinam kompa i mam meldunek o 1-szym stopniu zapchania katalizatora, po czyszczeniu problem znika na 2-3 dni. Nawet po wstawieniu nowego kąta, historia się powtarza. Astra H 1.7 CDTI rocznik 2010. Ktoś potrafi to ogarnąć ?
Pozdrawiam
Mój po 409 tys. km miał nagar 3mm grubości
Zajebisty.A czy mozna czyscic w nitro?
Witam uprzejmie m może jakiś odcinek w elekronicznych blokadach kolumny kierowniczej np volvo c30, v 50 s 40 itp.
Pozdrawiam
Arek
Nie posiadam tego typu silnika i nigdy posiadać nie będę..jak dla mnie zabójcze kopciuchy na drogach które trzeba eliminować.
A jak to wygląda w dieslach bez EGR i DPF???
Witam czy zrobisz tutorial jak zdemontować kolektor dolotowy? Mam takie samo ułożenie egr i chlodniczki w passacie 1.9tdi 115 km 99 r
Pozdrawiam
Michu 👍🔥💪dobry filmik wiedz że wyczyszczenie tego VW Bora 1.9TDI 90KM z przebiegiem 453tys. Auto powrucziło na Ero 4 🇩🇪🚙💪👍
Mam TDI i 280 tys. Nie chce myslec co mam w środku.
Czy w nowszych samochodach (Mercedes E Klasa z 2015 roku, 175k przebiegu) też taki zabieg będzie przydatny czy zostawić tak jak jest i się nie przejmować?
Z doświadczenia, astra 1.7 CDTI. Miałem czyszczenie dolotu, objawy – odcięcie turbo powyżej 140 km/h. Pomogło pięknie, później co roku samodzielnie czyściłem dolot chemią – strata czasu i pieniędzy, po 5 latach znowu się zapchał dolot. Także zalecam raz na kilka lat zdjęcie dolotu jak proponuję prowadzący. Bardzo dobrze do działa chemia do czyszczenia kominka. Pozdro.
Robilem to samo alfe159 wygladalo identycznie po czyszczeniu ogien💪 plyn w spreju do czyszczenia hamoulcow wyczyscil do bialego👍
Ja w swoim 2.0 tdi zdjąłem przepustnice i była czysta jak,,łza 200tys
Ostatnio czyscilem egr u siebie (1.9 tdi, 460k km). Wyglądał podobnie jak na miniaturce 😉
Po 750 tys miałem czysty mondeo mk2
W tytule błąd: jest "wyczyści", ma być "wyczyścić".
diesle w polsce mają 180 tys przebiegu także nie ma o co się martwić
Jaką pseudo ekologię gościu? Idzie brudne ścierwo z rury? Idzie. Idzie w powietrze ? Idzie. Gdzieś się osadza czy ucieka w kosmos przez wentylację ?
A jeśli mam zaślepiony EGR to raczej było to czyszczone czy nie?
Mam to samo w płucach, bo palę dwie paczki dziennie. Nie ma jak papieros po przebudzeniu i poranna kawa
Mam Forda Galaxy 2010 1.8tdci i jest po wymianie turbiny na regeneracyjną bo wcześniejsza zepsuła sie i wywalilo olej wiec wymienilem. I teraz tak…
Auto na pierwszych trzech biegach ładnie ciągnie z turbo i sila jest jednak po wrzuceniu juz biegu 4 i wyjazd na autostrade mam wrazenie jak bym ciągnął ciężka przyczepe. Nie chce rozpedzic sie wiecej niz 130km/h. Wymienilem egr i dalej nic. Komputer nie pokazuje błędu. Gdzie szukać problemu?
Bardzo ciekawi mnie jak dobrze wyczyscil by to znany na polskim rynku preparat do udrazniania rur 😀
Michu A co myślisz żeby zaslepić EGR?
Jak wyglądał by koszt takiej roboty
Mam zapalenie migdałków podniebiennych i nie mogę wyczyścić gaźnika.
Mam astrę GTC 150 tys przejechane, po wciśnięciu sprzęgła obroty skaczą później wraca do normy. To samo się dzieje na wolnym biegu gdy wciśnie gas i puści to po spadku falują lekko i po 2s wraca do normy tak jakby się ustawiał. Czy myślicie że to przepustnica i kolektor ? Dodam że pojawił się błąd P003A ale to jeśli chodzi o turbo.
przerabialem osobiscie ten temat w 1.9tdi ASZ przebieg 380tys wrazenia po zdjeciu podobne
1 czyszczenie to bylo zalanie benzyna i wypalenie ehefkt nie byl WOW
2 czyszczenie uzylem BRUDPUR VC242 (VOIGT) koncentrat do czyszczenia zabrudzen + druciak do mycia butelek
zalalem kolektor na 30min wyczyscilem druciakiem i efekt jak nowy 🙂
Opalarka i tylko świeczki widać 🙂 wszystko ładnie się wypala
1:48 Rozumiem, że spaliny przez EGR dostają się do kolektora ssącego i tam osiadają, ale co wspólnego ma z tym nieszczelny intercooler?
Ja mam silnik 2.0hdi przebieg 370000 .Nic nie robione.Olej co 10000 wymiana . Zawsze Elf olej.Jak bym powiedział , że dodałem 0,5 l oleju na moje195000tyś km,to chyba bym zgrzeszył.
Moje BMW (2.0 136 KM) ma już najechane ponad 460k km i EGR nie wyglądał tak strasznie i kolektor też
a w grande punto 1.3 multijet dużo zachodu? Idzie samemu to ogarnąć?
Po tym odcinku już widzę co jest w moim 1.9tdi przy przebiegu 435tys. Juz w głowie szukam preparatów czyszczących i do roboty
Michu jak zawsze pomocny . Jutro biorę się za mojego klasyka VW 98. 330kkm 🙂
9:15 astma atak
Mechanik, u którego byłem powiedział, że EGR jest zablokowany w takiej pozycji(można jeździć) i sam egr to 1200 PLN + robocizna Audi A4B8 2012. Powiedział, że tego się nie czyści tylko wymienia. Nie wiem sam co myśleć, a sam nie potrafię tego zrobić.
Pytanko, w benzynie dolot powinien byc raczej czysty nie?
M4k dalej pomaga!! A lataa się i ecko jest .. pomaga ale babcia stara już
Witam serdecznie
U mnie ostatnio pojawił się problem z odpalaniem na ciepłym trzeba było dobrą chwilę pokręcić żeby załapał. Zwiększona została dawka rozruchowa i wymienione wszystkie świece bo wszystkie spalone a dodam że na zimnym odpalał od strzała. Ale teraz pojawił się problem taki ze sporadycznie szarpnie czy się przydławi ale tylko na niedogrzanym i większości jazda do 60 km/h czyli po mieście . Czy może to być problem z egr zaznaczę ze mam 1.9 tdi 130KM AWXz 2004 i ma 487tys a nigdy nie czyściłem egr . Mam go od ponad 12 lat i nigdy nie było problemu nie kopci nie gaśnic ma moc i niewiem czy jest problem ze przez zwiększona dawkę czy inny problem i to tylko zbieg okoliczności . Myślałem że może czujnik polozenia walu korbowego bo też steruje dawkami paliwa ale żadnego błędu ani kontrolki ni ma. Mam zagwostke.
Pozdrawiam za fajne krótkie i na temat filmiki z których można się dużo nauczyć.
Tak dalej trzymać