CaroSeria: Klepiemy o samochodach. Ale tylko o takich, które budzą w nas jakieś emocje. Albo przynajmniej są kontrowersyjne. Nieoczywiste. Rzadkie. Jakieś. Czasami na wesoło, innym razem poważniej, ale zawsze szczerze i uczciwie. Nowe auto wjeżdża na kanał w każdy piątek. Raczej później, niż wcześniej.
Program zawiera lokowanie produktu.
Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,
Related
28 thoughts on “Wyjmujemy akumulator z Audi Q4 e-tron, czyli ile to wytrzyma? (TEST PL 4K) | eCaroSeria”
Może to nie 1-3 lata. Ale po 8-10 trzeba wymienić baterię. Koszt około 80-100 tys zł. Czyli
Też macie takie wrażenie że firmy żałośnie promują elektryki. Dziennikarze motoryzacyjni muszą z czegoś żyć no i później wychodzą takie programy. Powiedzcie jasno że realny zasięg to WLTP x 2/3- 30% A co po 8 latach lub 160tys. Auto na śmietnik.
Specjalista z Audi twierdzi że należy najlepiej ładować akumulator prądem zmiennym a nie stałym a drugi specjalista z Caroseria powtarza to bez żadnego przemyślenia. Czy ktoś widział akumulatory na prąd zmienny !!! poziom od strony technicznej żenujący liczy się tylko oglądalność.
Jaka wymianą modułowo? Jak jedna bateria padnie to wiadomo, że kolejne też nie są niezniszczalne… znowu reklama zero obiektywizmu… coraz ciekawiej się robi… ja też mogę pogadać, że mam milion na koncie. Praktyka to rzeczywistość, a nie ekspert po 2 szkoleniach teoretycznych z podpisem Kowalskiego co uważa się za jeszcze lepszego speca. Hit to to ładowanie szybkie do 80% i nie zaleca się do 100% to jak by ktoś powiedział masz bak 50 litrów ale tankuj 40… bo szkoda czasu na te 10. Współpraca z TVN przekłada się na brak autentyczności.
A jak to jest z ładowaniem do 80%/100% w przypadku aut hybrydowych? Tam pojemność też jest podawana brutto/netto – jednakże ładowanie do 80% w PHEV znacząco ogranicza zasięg 🙂
Mam w dupie auto co muszę jeździć po autostradzie że szybkością fiata 126 żeby przejechać kilka kilogramów.Druga sprawa niech bandycki PiS zniesie VAT bo nie będę robił tej mafi bandytów prezentów w postaci vat
Chyba nie do końca chodzi o to czy ładuje się prądem AC czy DC. Finalnie akumulator i tak ładowany jest DC. Po prostu ładując AC używamy pokładowej ładowarki, która ma ograniczoną moc. Jeżeli będziemy ładować DC o małej mocy np. 11 kW to efekt dla akumulatorów będzie ten sam…. Jak widać materiał był realizowany w serwisie znanej marki i oni wymieniają moduły, które w tym wypadku kosztują 1/12 całości. Nieautoryzowane serwisy wymieniają już tylko ogniwa w modułach więc jest pewnie kilka razy taniej….
Jeśli pojazd jest wyposażony w akumulator LFP (typ akumulatora można sprawdzić, wybierając kolejno Sterowanie > Oprogramowanie > Dodatkowe informacje o pojeździe), Tesla zaleca utrzymywanie limitu naładowania na poziomie 100%, nawet na potrzeby codziennego użytkowania, a także pełne ładowanie pojazdu do poziomu 100% co najmniej raz w tygodniu. Patrz Akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe, aby uzyskać więcej informacji."
Lubię oglądać ten kanał ale od wielu programów jest mowa o ładowaniu prądem przemiennym i stałym i ciagle z błędem w omawianiu -akumulatory w samochodzie elektrycznym zawsze ładowane są prądem stałym. Po to jest przetwornica samochodzie, która zamienia prąd zmienny na stały. Degradacja akumulatorów jest mniejsza tylko dlatego, że moc ładowania przy użyciu przetwornicy samochodowej jest znacznie mniejsza niż na ładowarkach publicznych – szybkich.
Jakis czas temu usunalem subskrypcje tego kanalu , stwierdzajac ze jest za duzo belkotu reklamowego i draznil mnie prowadzacy. Dzis widze na tapecie naprawa baterii , mysle dam szanse wejde, bo planuje zakupic hybryde i teresowalo mnie jedno CENA , bo ze mozna to regenerowac , wiem od dawna . Ocziwiscie nic nie dowiedzialem sie , a gosc nadal mnie drazni
@Łukasz Bąk ma sponsoring(w czym nie widzę nic złego) za elektro mobilność więc jaki problem widzicie ? PS. Jak gościu wychodzi w koszulce polo z logo AUDi no to wybacz 😀
Elektrościema max. „To dopiero pokaże praktyka:)))” czyli nie wiedzą. I jak Pan powiedział – wszystko zależy od kierowcy. Czyli w razie W będzie tak: wada powstała bo źle jeździłeś…
Może to nie 1-3 lata. Ale po 8-10 trzeba wymienić baterię. Koszt około 80-100 tys zł. Czyli
Też macie takie wrażenie że firmy żałośnie promują elektryki. Dziennikarze motoryzacyjni muszą z czegoś żyć no i później wychodzą takie programy. Powiedzcie jasno że realny zasięg to WLTP x 2/3- 30% A co po 8 latach lub 160tys. Auto na śmietnik.
Specjalista z Audi twierdzi że należy najlepiej ładować akumulator prądem zmiennym a nie stałym a drugi specjalista z Caroseria powtarza to bez żadnego przemyślenia. Czy ktoś widział akumulatory na prąd zmienny !!! poziom od strony technicznej żenujący liczy się tylko oglądalność.
Jaka wymianą modułowo? Jak jedna bateria padnie to wiadomo, że kolejne też nie są niezniszczalne… znowu reklama zero obiektywizmu… coraz ciekawiej się robi… ja też mogę pogadać, że mam milion na koncie. Praktyka to rzeczywistość, a nie ekspert po 2 szkoleniach teoretycznych z podpisem Kowalskiego co uważa się za jeszcze lepszego speca. Hit to to ładowanie szybkie do 80% i nie zaleca się do 100% to jak by ktoś powiedział masz bak 50 litrów ale tankuj 40… bo szkoda czasu na te 10. Współpraca z TVN przekłada się na brak autentyczności.
Po dzisiejszych ogłoszeniach Pinokia chyba cała seria traci sens.
A jak to jest z ładowaniem do 80%/100% w przypadku aut hybrydowych? Tam pojemność też jest podawana brutto/netto – jednakże ładowanie do 80% w PHEV znacząco ogranicza zasięg 🙂
Mam w dupie auto co muszę jeździć po autostradzie że szybkością fiata 126 żeby przejechać kilka kilogramów.Druga sprawa niech bandycki PiS zniesie VAT bo nie będę robił tej mafi bandytów prezentów w postaci vat
Nie za ciepło, nie za zimno, nie za szybko, nie za wolno, nie za sucho, nie za mokro, nie do pełna, nie do pusta, no nic, temat dla mnie zamknięty 😀
Opinie wystawia człowiek Audi , kpina kanału , czy celowe działanie
Nawet nachalne pranie mózgu nie zmieni że elektryki to jedno wielkie nieporozumienie.
Chyba nie do końca chodzi o to czy ładuje się prądem AC czy DC. Finalnie akumulator i tak ładowany jest DC. Po prostu ładując AC używamy pokładowej ładowarki, która ma ograniczoną moc. Jeżeli będziemy ładować DC o małej mocy np. 11 kW to efekt dla akumulatorów będzie ten sam…. Jak widać materiał był realizowany w serwisie znanej marki i oni wymieniają moduły, które w tym wypadku kosztują 1/12 całości. Nieautoryzowane serwisy wymieniają już tylko ogniwa w modułach więc jest pewnie kilka razy taniej….
W instrukcji Tesli Y jest napisane: "Uwaga
Jeśli pojazd jest wyposażony w akumulator LFP (typ akumulatora można sprawdzić, wybierając kolejno Sterowanie > Oprogramowanie > Dodatkowe informacje o pojeździe), Tesla zaleca utrzymywanie limitu naładowania na poziomie 100%, nawet na potrzeby codziennego użytkowania, a także pełne ładowanie pojazdu do poziomu 100% co najmniej raz w tygodniu. Patrz Akumulatory litowo-żelazowo-fosforanowe, aby uzyskać więcej informacji."
moja bateria w 5,5 letnim samsungu wytrzymuje dniówkę i ładuje non stop do oporu 😉 i rozładowuje na maksa 😉
Gdzie Supra się pytam?!
Słabo.. Ładnie Kałdi posmarowało 🤦♂️ Szkoda.. Myślałem, że Caroseria jako TV w necie jest niezależna 😢
Lubię oglądać ten kanał ale od wielu programów jest mowa o ładowaniu prądem przemiennym i stałym i ciagle z błędem w omawianiu -akumulatory w samochodzie elektrycznym zawsze ładowane są prądem stałym. Po to jest przetwornica samochodzie, która zamienia prąd zmienny na stały. Degradacja akumulatorów jest mniejsza tylko dlatego, że moc ładowania przy użyciu przetwornicy samochodowej jest znacznie mniejsza niż na ładowarkach publicznych – szybkich.
tylko sie upewnilem ze elektryki to gowno
Caroseria sorzedala sie Audi…
szkoda że takie samochody trzeba racjonalizować takimi sponsorowanymi filmami
Super odcinek Panie Bąk dużo się dowiedziałem.Lecz nie przekonałem się do samochodów elektrycznych. Pozdrawiam
Jakis czas temu usunalem subskrypcje tego kanalu , stwierdzajac ze jest za duzo belkotu reklamowego i draznil mnie prowadzacy. Dzis widze na tapecie naprawa baterii , mysle dam szanse wejde, bo planuje zakupic hybryde i teresowalo mnie jedno CENA , bo ze mozna to regenerowac , wiem od dawna . Ocziwiscie nic nie dowiedzialem sie , a gosc nadal mnie drazni
@Łukasz Bąk ma sponsoring(w czym nie widzę nic złego) za elektro mobilność więc jaki problem widzicie ? PS. Jak gościu wychodzi w koszulce polo z logo AUDi no to wybacz 😀
Czemu gość wyjaśniający procesy ładowania i użytkowania baterii ma logo AUDI ? 😀 12:12 Czyli musisz mieć garaż, żeby użytkować AUDI w zimę 🤣
Elektrościema max. „To dopiero pokaże praktyka:)))” czyli nie wiedzą. I jak Pan powiedział – wszystko zależy od kierowcy. Czyli w razie W będzie tak: wada powstała bo źle jeździłeś…
Wszyscy wiemy nawet producenci że to jedno wielkie gówno tylko ładnie opakowane,ale biznes to biznes
Czyli 8-10 lat i zabawka do kosza bo koszty wymiany nawet części modułów nie będzie się opłacać. Ekologia. Ot co 😂
czyli tak naprawde uzytkowac mozna(powinno sie) 60% pojemnosci baterii, bajka!!!!!
No i fajnie, ktoś w końcu zadaje takie pytania jak ja bym zadał :). Nie ma lipy tekst typu "to i tak wytniemy" zasługuje na ekstra like i suba x2