Bohaterem ósmego odcinka „AUTODYŻURU” jest PASSAT! ROCZNIK: 2014 MOC: 160 km SILNIK: 1.8 TSI …
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
30 thoughts on “Wypadanie zapłonu w TSI i TFSI, jak diagnozować – ZRÓB TO SAM”
Jesteś kolego mega może kiedyś wpadnę do was z Goleniowa pozdrawiam Mariusz
w moim tsi przy dodaniu więcej gazu szarpie niby z braku wyregulowanej dawki paliwa ale zdaje mi się że to normalne tak samo jak na niskich obrotach w tdi muli a przy wyzszych obrotach jest ok
Czesc skonczyłem szkołe samochodową, niestety wiedza nauczyciela skonczyła sie na polonezie. Dlaczego zawodu nie uczą tacy ludzie jak Ty ??? no dobra chyba wiem dlaczego $$$ 😉 podstawy jesli ktos chce ogarnia w poł roku max, a podstawy to lata 60 😛 Pozdro
Super porada. Mam ten sam problem, silnik po kapitalnym remoncie z powodu gubienia ciśnienia a ta nierówna praca po odpaleniu, zwłaszcza gdy zimny jak była wcześniej tak pozostała. W wolnej chwili biorę się za sprawdzenie tego elementu. Pozdrawiam i życzę wielu trafnych diagnoz 😉👍
W ktorym miejscu znajduje sie ten nastawnik w 1.4TSi CAVD? Czy w 1.4 tez moze powodowac nierowna pracę silnika(nie wyrzuca zadnego bledu na desce rozdzielczej)?
Siema, twoje filmy wciągają lepiej niz netlix. Możesz zrobić film na temat audi a4b8 2.0tdi problem jest opadanie temperatury na biegu jałowym, dodam ze mechanik chce wymieniać dwie pompki elektryczne do obiegu cyrkulacji .. pozdro
Siema kolego , jesteś fajnym gościem oglądam cie kilka miesięcy do filmu wróciłem ponieważ nabyłem miedzy innymi Q5 2.0tfsi i ciekawie wrócić do filmu . Pozdrawiam cie i załogę
Czesc, 4.2Tdi A8 D4 brak mocy do 2tys obrotow, wczyszczony dpf i zrobiona cala reszta, naprawy dotychczas przeprowadzone dokladnie tak samo jak w Twoich filmach-nprzeprowadzone na bazie wlasnego doswiadczenia.Czy znalazles jakies rozwiazanie? Pozdrawiam i czekamy z innymi widzami na odpowiedz!!!:)
Witam, a ja mam taki problem w 2.0 TFSI CNCE ze chodzi wszystko ładnie rowno tylko po jakimś czacie w tych elektrozaworach we wtyczkach pojawia się olej i cieknie były wymieniane zarowno na Pierburga jak i INA i dalej to samo dodam że te mechaniczne zaworki wkrecane w wałki tez wymieniłem na nowe jaka może być przyczyna ?
Witam mam passata TSI i nikt nie potrafi zdjagnozowac w nim awarii był zrobiony remont silnika i nadal bierze olej i teraz wypada zapłon gdzie mogę podjechać żeby to zobaczyć
U mnie wypada ale nie wraca. Po przechyleniu. Muszę go sam wcisnąć lub potrząsnąć. Ale później wypada już elegancko. Czy działa poprawnie? Czy w 2 strony ma pracować? Silnik 1.8t BEX
Jesteś kolego mega może kiedyś wpadnę do was z Goleniowa pozdrawiam Mariusz
Nie tylko łapka ale i sub za dzielenie się wiedzą, pozdrawiam
Wypadanie zapłonu??? ..co to za silniki??? ..z wykopalisk???
👍👍👍👍
w moim tsi przy dodaniu więcej gazu szarpie niby z braku wyregulowanej dawki paliwa ale zdaje mi się że to normalne tak samo jak na niskich obrotach w tdi muli a przy wyzszych obrotach jest ok
63 stopnie a 10 to spory rozjazd . Pozatym klasyka naprawy , diagnostyka a nie wymiana połowy na pałę .
Siema super że tacy ludzie jeszcze są dzięki za pomoc. Pozdrawiam
Czesc skonczyłem szkołe samochodową, niestety wiedza nauczyciela skonczyła sie na polonezie. Dlaczego zawodu nie uczą tacy ludzie jak Ty ??? no dobra chyba wiem dlaczego $$$ 😉 podstawy jesli ktos chce ogarnia w poł roku max, a podstawy to lata 60 😛 Pozdro
Super filmik dużo idzie od was się nauczyć czy ten elektrozawór występuje również w silniku 2.0tfsi 252km?oczywiście łapka w górę pozdrawiam
Wielu mechaników już cię nie lubi 😀
Pierwszy raz widzę i szacun. Więcej takich jak Ty
Super porada. Mam ten sam problem, silnik po kapitalnym remoncie z powodu gubienia ciśnienia a ta nierówna praca po odpaleniu, zwłaszcza gdy zimny jak była wcześniej tak pozostała. W wolnej chwili biorę się za sprawdzenie tego elementu. Pozdrawiam i życzę wielu trafnych diagnoz 😉👍
W ktorym miejscu znajduje sie ten nastawnik w 1.4TSi CAVD? Czy w 1.4 tez moze powodowac nierowna pracę silnika(nie wyrzuca zadnego bledu na desce rozdzielczej)?
Może co o narzędziach, szafkach narzędziowych jakie używacie, polecacie?
Hej mam problem z Golfem 4 1,4 16 v bendzyna po lekkim rozgrzaniu odpala za 5 ….9 co to jest z problem
Bardzo przyjemnie się ogląda twoje filmy,prosto i na temat
Siema, twoje filmy wciągają lepiej niz netlix. Możesz zrobić film na temat audi a4b8 2.0tdi problem jest opadanie temperatury na biegu jałowym, dodam ze mechanik chce wymieniać dwie pompki elektryczne do obiegu cyrkulacji .. pozdro
Git robota!
Jak zawsze super robota 🔥😁
Uwielbiam słuchać ciebie do porannej kawy i posłuchać czegoś mądrego .mi jako właściciela Jetty z fsi na pewno pomogłeś dzieki
Fantastyczni ludzie. Wielki szacun bo nie wszystkich stać na to żeby dzielić się swoją ogromną wiedzą z innymi. Brawo
Najlepsze jest to że przy takim gościu, jest brak rzeszy komentarzy krytykujących TSI 😅 boją się coś napisać bo wiedzą że ich zgasisz 😅
Super robota pozdrawiam 😏
Siema kolego , jesteś fajnym gościem oglądam cie kilka miesięcy do filmu wróciłem ponieważ nabyłem miedzy innymi Q5 2.0tfsi i ciekawie wrócić do filmu . Pozdrawiam cie i załogę
Czesc, 4.2Tdi A8 D4 brak mocy do 2tys obrotow, wczyszczony dpf i zrobiona cala reszta, naprawy dotychczas przeprowadzone dokladnie tak samo jak w Twoich filmach-nprzeprowadzone na bazie wlasnego doswiadczenia.Czy znalazles jakies rozwiazanie? Pozdrawiam i czekamy z innymi widzami na odpowiedz!!!:)
Witam, a ja mam taki problem w 2.0 TFSI CNCE ze chodzi wszystko ładnie rowno tylko po jakimś czacie w tych elektrozaworach we wtyczkach pojawia się olej i cieknie były wymieniane zarowno na Pierburga jak i INA i dalej to samo dodam że te mechaniczne zaworki wkrecane w wałki tez wymieniłem na nowe jaka może być przyczyna ?
Witam mam passata TSI i nikt nie potrafi zdjagnozowac w nim awarii był zrobiony remont silnika i nadal bierze olej i teraz wypada zapłon gdzie mogę podjechać żeby to zobaczyć
Mega wartosciowa wiedza w przystepnej formie 😀 Dla mnie mechaniko – lakierniko – blacharza amatora super sprawa 🙂
👍🏻
U mnie wypada ale nie wraca. Po przechyleniu. Muszę go sam wcisnąć lub potrząsnąć. Ale później wypada już elegancko. Czy działa poprawnie? Czy w 2 strony ma pracować? Silnik 1.8t BEX