Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Yamaha FJR 1300 (2004) po dwóch "przeszczepach serca" 💔💔 10 lat u jednego właściciela! ⌛⌛⌛



W dzisiejszym odcinku jeden z najpopularniejszych motocykli turystycznych, czy jak często podkreślał sam producent …

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

21 thoughts on “Yamaha FJR 1300 (2004) po dwóch "przeszczepach serca" 💔💔 10 lat u jednego właściciela! ⌛⌛⌛

  1. Witam serdecznie. Posiadam Yamaha Fjr 1300 z 2003r z ABS od kilku lat. Sprawuje się super, ale to wszystko kwestia na jaki egzemplarz się trafi. Jak byl wcześniej używany. Niestety dużą bolączka są usterki silnika i skrzyni biegów. Mówimy tutaj o pękających tuleii tzw nikasil, które raczej eliminują taki silnik z używania a zakup innego to jak w loterii. Usterka silnika jest przez niedogrzanie silnika i skutek pekania tujeii, brak kompresji nie równa praca silnika to już koniec silnika. Właściwości jezdne są super, spalanie odpowiednie do ręki kierownicy ale 5l to do vmax 140km. Schowek bardzo przydatny czasami ulega awarii jego zamek. Mam takie części do sprzedania nie są dostępne w zakupie w Aso. Sama eksploatacja Yamaha Fjr 1300 nie jest droga w stosunku do jego osiągów i właściwości jezdnych jakie otrzymujemy w zamian. Niestety już zaczyna być spory problem z zakupem nowych plastików w tej wersji 2002r-2004r a używane też już do tanich nie należą. Wystrzegałbym się egzemplarzy po służbach, choć kuszą tylko cena i młodym rocznikiem to 80%a może i więcej może mieć już problemy z silnikiem. Odbudowa plastików dosyć kosztowna + lakierowanie. Lepiej zainwestować w cywilny egzemplarz z dobra historią serwisową. Pozdrawiam serdecznie Wszystkich Motocyklistów od Grupy Yamaha Fjr 1300 Poland.Group LWG.

  2. Piękny egzemplarz. Ja upalałem FJ, wsiadłem na FJR to zapytałem właściciela po co mu telewizor w moto. Ale to 20 lat temu. Co do silników z FJ to były takie nieudane że robią je od 40 lat nadal, np XJR

  3. FJR 1300 jest bardzo dobrym turystykiem na dalsze trasy za nieduże pieniądze. Szybki i naprawdę mało pali, w moim przypadku max 6l. Do miasta trochę ciężki a w trasy super. Wszyscy narzekają na brak 6 biegu a mi to nie przeszkadza. Moja pięknie się prezentuje w bordowym kolorze. Fajny materiał 👍

  4. Miałem, miałem. Świetny motocykl do asfaltowej turystyki. Wygodny bardzo, stabilny, mocny i tylko nie wiem czy niezawodny. Ja miałem sprowadzony z USA z automatycznym sprzęgłem. Wymieniłem właśnie sprzęgło, potem silniczek kroczący do sprzęgła, uszczelniacze bo zaczęły ciec lagi. Silnika nie musiałem wymieniać, ale jakbym musiał przeszepiać to nie sądziłbym, że niezawodna maszyna😀.

Dodaj komentarz

Zadzwoń!