ZMIANA KOLEKTORA BMW M52/M50 *ptaki nasrały na moją robotę* UTYLIZATOR oleju
BMW E36 UTYLIZATOR OLEJOWY na pojedyńczym vanosie 170hp M52B25.
Zmiana kolektora ssącego z jednostki M50B25 192hp w celu zwiększenia mocy.
W kolektorze M50 seryjnie nie ma separatora odmy tak jak w M52.
Na taki objaw jak spalanie oleju w dużych ilościach proponuję zacząć od rozpuszczenia nagaru w cylindrach i pierścieniach. Trzeba na to poświęcić kilka godzin czasu. Zanim zastosujesz różnej maści preparaty przedłużające życie silnika – umyj swoje gary.
Na sklepie masz zestaw oraz instrukcję do samodzielnego wykonania zabiegu mycia.
Możecie wybrać sobie opcję do ilu cylindrów co by nie przepłacać za sam środek do mycia
NAGAROZAUR.
https://autobachus.pl/produkt/nagarozaur-eliksir-do-czyszczenia-nagaru-zestaw-dla-dla-2-aut-lub-dla-silnika-v10-v12/
Jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że przedmuchy w tym silniku i spalanie oleju wynika właśnie z zapieczonych pierścieni tłokowych.
WSPARCIE
https://patronite.pl/Auto-Bachus
KONTAKT DO WARSZTATU AUTO-BACHUS
515-33-28-48
SKLEP I FORUM
www.autobachus.pl
JAK WIDZĘ ŚWIAT?
Mój nowy kanał – Trzecia Perspektywa Świadomości
https://www.youtube.com/channel/UCc8C8ZRrYVAu-nmDM0Xir9Q
Zdro!
Naczelny Bezczelny Nosacz wśród Januszy (*¿*)
Kamil z Auto-Bachus 🙂
AUTO-BACHUS
Elektryka, elektronika, tuning, chip-tuning, DPF FAP EGR modyfikacje sterowników, naprawa i serwis klimatyzacji, instalacje lpg, układy wydechowe, mechanika, wulkanizacja.
Józefów koło Otwocka 05-410 Sobieskiego 12
Telefon : 515-33-28-48
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Zdrawaim Naczelnego Nosacza cóż za częstotliwość filmów 🙂
WWE Ktoś z moich okolic xD
Fajnie by było zobaczyć coś z m57 starym 😅
Ale czemu bierze olej pierścienie do wymiany?
Kamil jedzenie wyjete z Mikrofalowki to trucizna.Wywal to ustrojstwo bo dlugo nie porzyjesz drogi Nosaczu.
Co daje wymiana kolektora na kolektor z M 50.
Ja tez ma BMW e 39 silnik M 52.Pokazuje mi sonde za katem.
Kamil czy mozna u Ciebie kupic zestaw do wywalenia tej yeba….ej odmy do M52???
Pozdrowka
Strasznie ciemno na tych filmikach. I jakośc filmu trochę słaba
racemode robi bardzo dobre adaptery do kolektorów i dużo mocy z m54 m52 można wydłubać 🙂 spróbój nosaczu 🙂
Dla potomnych. Jak chcesz w plastikowym kolektorze zaslepiac otwory to nie ma nic lepszego jak śruby plastikowe takie jak do tapicerki np. Obcinasz żeby nic nie wystawalo, matujesz papierkiem kolektor delikatnie Smaruje go klejem epoksydowym i wkrecasz koreczki. Szczelne, trwałe i 10minut roboty. Wielokrotnie robilem to w różnych autach gdy poprawialem partaczy od lpg którym nie chciało się poświęcić więcej jak 5minut na montaż dysz….. Nawet na weekendzie bratu będę to robić w nowym aucie. Ciekawe dlaczego nie da się wystroic jego instalacji? Napewno nie przez czerwone valteki zamontowane na 30cm wezach wpietych w samo zadupie kolektora. Najlepsze jest to że jeden wtrysk wisi na 15cm przewodzie a drugi na ponad 30cm ale to przeciez różnicy nie robi dla Pana gaziarza montujacego lpg do 190konnego silnika….. Czerwone valteki do tego 😂
Panie toż to nie olej raczej. No chyba że w takich ilościach że go już nawet nie spała 😂
Siema mam pytanko panie Kamilu w m54b25 obd pokazuje za ubogą mieszankę paliwa,może być przez odmę sądy są nowe te przed katem
pytanie za 100pkt m52b20+kolektor m50b25 miałeś już taki zestaw i gotowa mapa nie leży ci juz na "stole" czy nie da sie tego obejść i trzeba indywidualnie szukac ps oczywiscie też lpg
Mmm microwele, promieniowanie
454 !
Wydech z diesla chyba 😂 Tez tak miałem
Ale srak naptakał.🤣
Witam mistrza Kamila. Zdrawiam serdecznie
Nosacz pytwnie mam moze glupie a moze poradzisz, mam instalacje lpg brc sequent24, parownik brc mb genius 1500w a3 1.8t delikatnie kaszle 1000-2000rpm i pozniej 5500rpm, zamówiłem zestaw naprawczy bo zaglądałem do parownika i membrana spękana, świeczki też zamowiłem bkr6e, czy mam z tym pozniej jechać na regulacje? Bo juz zwiekszalem cisnienie na parowniku inaczej wyrzucało, Na benie wszystko okej, cewki tez ok, jak raz byłem u gazownika to on do mnie"a co ja mam ci tu regulowac" xD
Pozdrawiam
Jaki dyfer?
Dobrze, że jestem wieśniakiem i korków na wsi nie ma 🤣
A tak na poważnie to kultura jazdy nadal jest niska 😒
Takie pytanko spoza YouTube. Czy Ty nie grałeś czasem w jednym odcinku "Malonowski i partnerzy" na Polsacie? 😅 Bo właśnie leci i jest tak mega podobny gość do ciebie. Filmik jak zawsze spoko, pozdrawiam!
Co ty sie tak uwalil tych n54🤣 trafiles na zajechanca I tyle… 7lat upalan 450 i 650nm. Oleju zje ile musi. Turbo zyje turbo pije
Dawno nie widziałem Franklina on żyje jeszcze
to jakiś customowy kolektor czy skąd ta bandycka cena
Pan puści ręczny!
Szkoda że nie pokazałes strojenie LPG- power z e36, choć krótki filmik.
Reduktor na podszybiu za kielichem często w beemkach montowany ,wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy ale daje radę.
Miałem w m54 kolektor z m50 i na adapterze zn54 jedno i drugie brak dołu góra lepsza ale kto jeździ na codzien przy odcinnce 😅 stwierdzam bez sensu takie mody