Łada Niva na warsztacie. Przegląd auta Terenwizji
Łada trafiła na podnośnik. Co z tego wynikło?
Dziękujemy za wsparcie i pomoc. https://ladapolska.pl
https://patronite.pl/TERENWIZJA
Meble warsztatowe, które polecamy
https://fastservice.pl
Pobrane z Youtube Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Mobilny Serwis | Mechanika i Elektryka Samochodowa | Naprawy z dojazdem do Klienta Serwis- Mechanika naprawy główne i bieżace samochodów osobowych i dostawczych.
Mobilna i na miejscu naprawa samochodów w Warszawie przez doświadczonych mechaników specjalizujących się w pojazdach krajowych i zagranicznych Mechanicy Naprawy główne i bieżące samochodów osobowych i dostawczych.
Warsztat samochodowy w Warszawie
Niedrogi Mobilny Warsztat Naprawczy Twojego Pojazdu w Warszawie! Warszawskie Centrum Serwisowe Motoryzacji. Kompletna naprawa, konserwacja i diagnostyka. Serwis samochodowy na lotnisko w Warszawie. Utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i regularne serwisowanie to podstawa bezpiecznej i wydajnej jazdy, o czym wie każdy właściciel samochodu.
Serwis i naprawa samochodów, w tym prace elektryczne | Pomoc drogowa 24/7 Bieżący i bieżący serwis i naprawy pojazdów i samochodów dostawczych przez certyfikowanych mechaników Wysokiej jakości Naprawy Samochodowe w Warszawie oraz Usługi Transportowe Samochodów na Żądanie (mechaniczne i elektryczne) z bezpośrednim dostępem do personelu pomocniczego
Warszawska Stacja Obsługi Mobilna Najtańszy warsztat samochodowy w Warszawie! Najlepsze warsztaty mechaniki samochodowej i diagnostyki samochodowej w Warszawie. Pomoc w podróży po Warszawie. Każdy właściciel samochodu powie Ci, że utrzymywanie samochodu w dobrym stanie i regularna konserwacja to dwie najważniejsze rzeczy, które możesz zrobić, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo i wydajność pojazdu.
Warsztat Samochodowy Warszawa
Technik Elektroniki i Elektryków Samochodowych; Mechanik i Diagnosta Samochodów; Właściciel warsztatu samochodowego Serwisujemy i naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, remontujemy silniki pojazdów w Warszawie oraz instalujemy i naprawiamy elektronikę samochodową i komponenty elektryczne w naszym warszawskim warsztacie. Elektronika Samochodowa Warszawa Remonty Silników, Zamienniki Radia Samochodowe i Inne Mobilne Systemy Rozrywki Jesteśmy serwisem zajmującym się naprawą i wymianą części mechanicznych, elektrycznych oraz elektryki w samochodach.
Profesjonalny https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 mechanik i elektryk obsługujący tereny komercyjne i mieszkalne Warszawy
Doskonały serwis samochodowy Warszawa. Pomoc serwisanta Prosimy o przyjęcie naszej szczerej oferty skorzystania z naszego serwisu samochodowego do samochodów hybrydowych i elektrycznych.
Tylko poprzez praktykę terapia może zostać dopracowana do perfekcji; po prostu brakuje nam miejsca i czasu, aby wyszczególnić każdy możliwy wynik. własny sklep motoryzacyjny w Warszawie. Mechanicy i warsztaty samochodowe w Warszawie, a także inne serwisy samochodowe są łatwo dostępne w tym mieście. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę Jesteśmy firmą, która naprawia samochody i może pomóc w takich rzeczach, jak samochody sportowe, zwykłe samochody, samochody hybrydowe i samochody elektryczne.
Naprawiamy silniki samochodowe w Warszawie, naprawa silników samochodowych w Warszawie, remont silnika w Warszawie to tylko niektóre z oferowanych przez nas usług. Naprawa Radia Samochodowego, Warszawa Remont Silnika, Elektronika Mobilna Jesteśmy firmą specjalizującą się w naprawie mechanicznych i elektrycznych usterek w pojazdach.
https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik samochodowy / Elektryk potrzebny w Warszawie do pracy na autokary dostawcze i turystyczne
Najwyższej klasy warszawski serwis samochodowy. pomoc dla mechanika Osoby potrzebujące niezawodnego transportu swojego pojazdu elektrycznego lub hybrydowego zapraszamy do skorzystania z naszych usług.
Nie wymieniamy każdej możliwej terapii, ponieważ doświadczenie uczy nas dostosowywać naszą opiekę do każdego pacjenta indywidualnie. Twój warszawski warsztat samochodowy. Warszawski https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik Samochodowy, Warszawski Serwis Samochodowy, Warszawa Pomoc Drogowa dla Twojego Pojazdu. Warsztat samochodowy w Warszawie czynny przez całą dobę W warsztacie samochodowym możemy pomóc w każdej sprawie, od samochodu wyścigowego o wysokich osiągach po oszczędny pojazd hybrydowy lub elektryczny.
Warsztat Samochodowy Warszawa
Profesjonalny Warsztat Samochodowy Warszawa i Serwis Mobilny | Mechanika Samochodowa i Elektryka | Naprawy z Działem Obsługi Klienta – Mechanicy samochodów osobowych i dostawczych.
Warszawski Autosklep i https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik Samochodowy
Tani warsztat samochodowy Warszawa! Warszawa naprawa, serwis i diagnostyka samochodowa. Warszawska taksówka. Każdy właściciel samochodu rozumie, że regularna konserwacja jest kluczem do niezawodnego i bezpiecznego pojazdu.
Mechanika samochodowa i elektryka | Naprawy posprzedażowe – Naprawa samochodów osobowych i dostawczych przez mechaników Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa | Mechanika samochodowa i elektryka | Naprawy dostępne dla obsługi klienta
Warszawa Autoshop Mobilny Tani Warszawski Warsztat Samochodowy! Autodiagnostyka i Mechanika w Warszawie. Transport Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że utrzymanie pojazdu w dobrym stanie i regularne serwisowanie decyduje o jego skuteczności i bezpieczeństwie.
Elektronik i Elektryk Samochodowy, https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 Mechanik i Diagnostyka Warsztat Samochodowy Elektronik i Elektryk Warszawa, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa. Warszawa elektronika samochodowa, remont silnika Radia samochodowe, elektronika Naprawiamy mechanikę, elektrykę i elektrykę samochodową.
Warszawa https://sklep.jednoslad.pl Jak docierać nowy silnik motocykla albo skutera? #4 mechanik i elektryk samochodów dostawczych i osobowych
Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Pomoc mechanika Zapraszamy do skorzystania z naszego serwisu samochodów hybrydowych i elektrycznych.
Eksperymentowanie to jedyny sposób na uzyskanie precyzyjnej terapii, dlatego nie sposób wymienić wszystkiego. warszawski sklep samochodowy. Warszawskie Warsztaty Samochodowe Car-warszawa 24h Naprawiamy Samochody Sportowe, Osobowe, Hybrydy, Samochody Elektryczne.
Serwis BMW, Audi i Mercedes – Mechanik Samochodowy Warszawa
Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Elektronika i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka Warszawa Remonty Silników Samochodowych, Wymiana Radia Samochodowego Naprawiamy mechanikę, elektronikę i elektrykę samochodową.
Warszawa Mechanik i Elektryk: Samochody Dostawcze i Osobowe
Największy serwis taksówkarski w Warszawie. Wskazówki dotyczące naprawy Nasz Serwis Samochodów Elektrycznych i Hybrydowych zaprasza.
Nie wymieniamy wszystkiego, ponieważ doświadczenie daje specjalistyczne terapie. warszawski warsztat samochodowy. Serwis i pomoc samochodowa w Warszawie. Car-warszawa 24h Naprawiamy Samochody Sportowe, Osobowe, Hybrydowe i Elektryczne.
Serwis BMW, Audi i Mercedes – Mechanik Samochodowy Warszawa
Mobilny Warsztat Samochodowy Warszawa Tanio! Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i Diagnostyka. Serwis samochodowy – Warszawa. Każdy właściciel samochodu wie, że dbanie o jego stan i regularne serwisowanie to podstawa, aby auto było sprawne i bezpieczne.
Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy, Jesteśmy serwisem, który zajmuje się przede wszystkim naprawami mechaniki, elektroniki oraz elektryki samochodowej.
Mechanik i Elektryk Warszawa – Auta Dostawcze i Osobowe
Najlepszy serwis samochodowy w Warszawie. Mechanik porada Serdecznie zapraszamy do naszego serwisu samochodowego do Aut Elektrycznych i hybrydowych.
Doświadczenie zapewnia konkretne zabiegi a nie wymieniamy wszystkiego jak leci. Twój Warsztat samochodowy Warszawa. Naprawa Samochodów & Mechanik Samochodowy Warszawa, Serwis aut i auto pomoc w Warszawie. Warsztat Samochodowy-warszawa 24h W warsztacie samochodowym pomagamy w Aucie Sportowym, Osobowym, Hybrydowym i Elektrycznym.
Łada jest najlepsza zostawiona prawie w oryginale. Leśniczy niedaleko mnie miał rocznik +/- lata 90, jedyne co to miał założone opony Mt w oryginalnym rozmiarze, blokadę, światła i jakieś inne drobne pierdoły. Żadnych liftów, wyciągarek, wzmocnionych mostów a chłop nią podążał za forwarderami w lesie. Ciągał tym przyczepki z drewnem i sianem takie, że niektórzy by się bali to land cruiserem ciągnąć.
Amatorzy udają fachowcow
👍🤝👍🤝
Odkąd zobaczyłem ostatnie odcinki z ładą postanowiłem ze taką chce! Tylko nową. Dzięki
https://www.youtube.com/watch?v=ti4QMyEAyfE
Świetne kino. Dzięki. Czekam na więcej
Brakuje dzisiaj takich prostych i w miare nowoczesnych aut . Te nowe SUWY to maja coraz mniejszy przeswit ,a i naped na oske.
Zajedwabista będzie – powiadasz Adamie 😜👍💪.
Pozdrawiam ✌️
do chyba kazdego auta można pobrać z internetu service manual w pliku PDF. Są tam wszystkie informacje dotyczące serwisowania pojazdu i to dosyć szczegółowe. Wymiary śrób, momenty dokręcania tych śrób. Wymiary elementów itp
Jakby ciekawy materiał.😉
Po reduktorze mocy nie ma więcej
Mocy jest tyle samo albo nawet mniej
Przyda natomiast Siły – mometu obrotowego
Witam. Mam pytanie do użytkowników lady Niva. Jak odpowietrzyć układ sprzęgła po wymianie pompki sprzęgła. Lada Niva Urban 2017 4X4. Dziękuję za odpowiedzi.
a jakbym tak chciał gdzies Opla Antare przejrzeć. warszawa okolice. podczas przyspieszania od 1tys- 1.5 obr wibracje.
W patrolach kule pocą się że strachu przed błotem
Bardzo ciekawy odcinek. Nie mogę się doczekać kolejnych z cyklu warsztatowego.
Czujnik temperatury nie ma tolerancji, on właśnie pokazuje prawdziwe wartości, a w większości samochodów wskazówka stoi na 90*C w zakresie nawet 75 do 105*C.
https://youtu.be/QIjKijhv1OU
W Hondach, Toyotach najczęściej wymieniam… wyjące łożyska w skrzyni. Trwałość tych japońskich łożysk nie powala 🙂
https://youtu.be/Dcg6wEuSj6I
https://youtu.be/Y_biRY-KBIc
Jak dla mnie szacun że zajmujecie się takimi sprzętami. Nie tylko lans na terenówkach z "górnej" półki ale normalne fury dostępne dla wszystkich chętnych
lada jest dosc zlosliwym i humorzastym samochodem nagle ci zganie i nikt nie dlaczego, podjedzie serwis (jakikolwiek w tym czasie lada juz sie wychlodzi) i nagle odpala od strzala
Skrzynia tak jak podejrzewałem szumi albo nawet już lekko wyje z powodu zużycia łożysk. Skrzynię zawsze warto próbować naprawić – skrzynia nawet zmontowana fabrycznie ale przeznaczona na rynek jako część zamienna nigdy nie będzie taka dobra jak oryginał. Producentowi zwyczajnie się nie kalkuluje sprzedawać dobre skrzynie – sprzedaje tzw. odrzuty z montażu – skrzynie głośne albo od razu powtórnie składane w fabryce czyli już nie pewne… Łożyska do skrzyni praktycznie wszystkie pasują od poldka (poza dwoma od V biegu) – są nawet odpowiedniki SKF i FAG…czasem trafiają się jeszcze oryginalne GPZ-y (made in CCCP) natomiast odradzam tanie zamienniki mało znanych firm… Japońskich jakoś nie kojarzę ale może NSK Kielce coś wypuściło… Czyli takie japońskie tylko made in Poland ;)))
Tylne zawieszenie warto zrobić na poliuretanach. Jak nie będziesz przesadzał z szarpaniem w błocie to nic nie odpada – to się zdarza w skorodowanych budach przy wygłupach typu szarpanie kinetykiem za most…
3:53 Smaczny był ;))) Ale przynajmniej widać, że ktoś dbał o wymianę. Rzadki w sensie o niskiej lepkości do Nivki nie jest akurat zalecany bo kiepsko tłumi szumy… 80W90 GL-5 jest sprawdzony – nie ma co szaleć z obniżeniem oporów wewnętrznych w mechanizmach, bo to nie jest auto do jazd oszczędnościowych…
6:10 Tę blachę można od razu wywalić bo ona tylko służy do wożenia błota i niepotrzebnie obciąża auto. Starsze Nivki jej w ogóle nie miały a jej rola to wytłumienie hałasu – wymóg homologacyjny od któregoś roku. Sanki chronią miskę a ta blacha ogranicza przepływ powietrza przez komorę silnika i powoduje większe grzanie się silnika w terenie…
6:50 O to to… ten mechanik to chyba jeszcze poważniejszego wycieku nie widział – jak nie kapie ciurkiem to nic nie ruszać – sprawdzić stan oleju jak ubytek jest rzędu 100 – 200 ml to z czego tu tragedię robić…
7:02 Most jest w tym aucie z tyłu. Z przodu jest tylko tzw. główka z mechanizmem różnicowym, dokręcona do silnika – co stanowi dosyć ciekawe a na pewno rzadko spotykane rozwiązanie. Jak nie będzie nic przerabiane w silniku typu uturbianie, tuningowane na 120 KM itp. bzdury to zwykle nic się z tym złego nie dzieje. Sprawdzić szpilki od uszu mocujących czy się nie poluzowały i tak jak było powiedziane – jeździć i obserwować…
8:11 jednak pasek zwykły… dziwne bo powinien już być wielorowkowy w tym roczniku… Napięliście chociaż? Bo strasznie piszczał po przejeździe przez wodę…
11:05 Kolego mechaniku masz porządny i drogi sprzęt do indukcyjnego nagrzewania ale żeby psiuknąć śrubę po ostygnięciu sprayem z MoS2 to już widzę nie starczyło konceptu… a robotę zrobiłbyś i szybciej i bardziej profesjonalnie… a tak się szarpiesz z tym niepotrzebnie… jest też szansa urwać śrubę zgrzaną do podłogi kiedy pneumatem odkręcasz wspornik skrzyni…
11:50 Bak wewnątrz budy nie gnije i się nie pogniecie w terenie. Wada – mała pojemność jak na terenówkę ale można podobno bak z Audi przeszczepić z jedną pompą i specjalnym systemem umożliwiającym przepływ paliwa pomiędzy komorami – bak leży na płytkim tunelu… Osobiście wkurza mnie też ten spaprany wlew – żeby dolać ostatnie 5 litrów przy tankowaniu to można szmergla dostać – a mogłem tę cholerną klapkę wyrwać jak to wszystko wyjmowałem do konserwacji nadwozia…
12:35 Tak jak pisałem pod poprzedni filmem – w katalizatorze poleciał monolit – i tak długo wytrzymał – u mnie tylko 25 tys. km i miał dosyć… Wspawałem katalizator z rdzeniem metalowym – niewrażliwy na udary mechaniczne i termiczne… Można też dostać bardziej przelotowe tzw. 100 oczek na cal. Tylko trzeba wtedy tylną sondę przez patent (emulator) wkręcić, żeby błędami nie siało… a najlepiej zainstalować emulator elektroniczny i sondę diagnostyczną wywalić…
13:08 Nivka jest autem dla świadomego użytkownika… Dyletanci techniczni nie powinni sobie nawet głowy tym zawracać… niestety przez niskie ceny używanych egzemplarzy wiele z nich trafia w nieodpowiednie ręce gdzie są niszczone na potęgę i nieprofesjonalnie naprawiane… a potem to rzutuje na opinie (często niepochlebne) i powstają różne opowieści dziwnej treści oraz inne ludowe bajania… Dobrze, że powoli to się jednak zmienia, dzięki prawdziwym pasjonatom, którzy potrafią nie tylko nalać paliwo do baku i płyn do zbiorniczka spryskiwacza ale i zrobić coś więcej przy aucie a jak złożoność naprawy ich przerasta to pojadą do mechanika, który zna model i jego bolączki i zrobi fachową naprawę z użyciem oryginalnych części… Niestety niskiej klasy tzw. zamienniki oraz podróbki są prawdziwą zmorą na rynku części zamiennych. Montowane przez różnej maści naprawiaczy, psują się po paru miesiącach znowu a jedynym wytłumaczeniem jest potem: panie co pan chce przecież to jest ruski szmelc… Na szczęście dla równowagi pojawiają się nowe części dedykowane do Nivy o wyższej jakości niż montowane seryjnie jak np. wzmocnione sworznie zwrotnic, wały napędowe na przegubach homokinetycznych zamiast krzyżaków czy mechanizmy różnicowe o całkowicie innej konstrukcji i znacznie wytrzymalsze.
13:49 Po ruski nie gawarim? A trzeba było się uczyć… mnie się teraz przydaje…Fajny ten album z przekrojami i schematami – mam taki sam ale strasznie zniszczony – ktoś się z niego chyba naprawdę uczył… Hmm do Patroli chyba nic takiego nie dawali?
Na koniec dobra rada – nie przesadź i nie spieprz Pan auta Panie Adamie. Szpera do tylnego mostu – Val Racing tzw. blokirovka wintowaja o średnim spięciu i mały lift zawieszenia będzie OK. Blokadę z przodu i grube przeróbki odradzam bo się nie uda bez awarii typu strzelające przeguby i półośki oraz zarżnięcia reszty napędów – skrzynia jest ze zwykłej tylnonapędowej ładzianki i nie zdzierży tego. W skrzyni rozdzielczej też są nie za mocne kółka zębate i przesuwki takie same jak w skrzyni biegów – wiem, że są kity do reduktora na przełożenie 3,15 (zresztą dosyć drogie) ale to się skończy porwaniem satelitów jeśli zostaną seryjne mechanizmy różnicowe albo i półosiek – jak będą założone mocno spięte szpery płytkowe… Jak mają być większe kółka z oponami MT to koniecznie trzeba dać najkrótsze przełożenia w główkach 10/43 lub nawet 9/40 tylko po co? – auto nie będzie się nadawało do jazdy po drodze tylko do terenu bo padnie całkiem prędkość przelotowa… Najbardziej pomotana i najkrócej jeżdżąca to na pewno… oby nie…
🤙apropopo dzielności Łady🤘
https://youtu.be/NXZ4RUYDOtM
Miałem kiedyś Syrenę 105, potem Fiata 126 p nastrpnie Citroena 1.0 i Lade Nive zawsze miałem książki takie jak Ty masz do Lady…. To było bardzo dobre człowiek wiedział…. po porostu i się ucztl…. Powodzenia to bardzo dobre auta pozdrawiam
są bardzo dobre strony WWW z pięknymi fabrycznymi rysunkami Nivy w detalach ( prawie jak 3 D ). i naprawami wszystkiego.
nie to co japońskie instrukcje z rysunkami na poziomie 9 letnich dzieci.
miałem Nivkę i mam sentyment do niej.
niewykluczone, że wrócę …
Fajny film i samochód. Jedna uwaga; po zapięciu reduktora moc (na kołach) jest dokładnie taka sama wzrasta jedynie wartość momentu obrotowego (na kołch).
Adaś super ze kupiłeś Nive tego brakowało na polskim YT!
Brakuje tanich budżetowych 4×4
https://youtu.be/TntTVLAyT7I
REWELACJA!!! GRATULACJE