Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

PATENT na zmatowiałe reflektory / polerowanie lamp / Nie mam czasu MYJĘ AUTA / #SK #10



Subskrybuj kanał: — https://tiny.pl/7qfzb Kosmetyki od Samochodowej Kosmetyczki: — oficjalny sklep: …

Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.

Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.

#AutoMechanik #MechanikaPojazdowa #AutoRepair #AutoRepair #AutoPomoc #Warsztat Samochodowy #Auto Naprawa #Usługi Warsztatowe #DobryMechanik #SerwisCar #Wymiana Oleju

Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,

24 thoughts on “PATENT na zmatowiałe reflektory / polerowanie lamp / Nie mam czasu MYJĘ AUTA / #SK #10

  1. Dobra robota👍
    "GradAcja"…
    Polerka pastą daje krótkotrwały efekt. Lakier bezbarwny jest lepszym wyjściem.
    Papier wodny powinien przed użyciem moczyć się kilkanaście minut.

  2. Żmudna praca. Tyle lampy tydzień męczyłem bo rysy wychodziły. Zacząłem od papieru 800 do 2500. Niestety ale nie można idealnie wyprowadzić lampy z papieru 2500 pastą polerską. Widać przejścia po paście. Zużyłem całą pastę, a i tak było widać rysy. Teraz wiem ,że trzeba użyć jeszcze drobniejszych papierów przed polerką. Teraz męczę drugi dzień przednią lampę. Rzygać się chce z ręcznym szlifowaniem aż palce bolą. Ile bym nie docierał to są jakieś plamy tak jak by powłoka jakaś była po części. Z tą zmianą szlifowania co gradację do dobry pomysł. Też tak robię. Ogólnie robota nie opłacalna, bo czas jaki się zmarnuje i materiały przewyższają kupno nowych lamp. Satysfakcja by była jak by to trochę szybciej szło.

  3. No to nie jest kosmetyka tylko przywracanie sprawności samochodowi, bo z takimi lampami, jak miał na początku to może poruszać się tylko na lawecie :P. Zapomniałeś jeszcze, że po takim zabiegu trzeba położyć klar, albo zastosować inną twardą powłokę odporną na UV. No, chyba że chcesz, żeby klient przyjechał za pół roku, bo znowu będzie miał żółte i matowe 😛

  4. Niestety, po polerowaniu efekt utrzymuje się jedynie kilka miesięcy….
    Lepiej zainwestować ok stówy na lakier do reflektorów firmy Aldler, APP, lub innej.
    Kiedy reflektor jest wypolerowany, nanieść dwie, trzy warstwy lakieru i mamy spokój na któryś rok.
    Pozdr

  5. LUDZIE KOCHANI!!! 😀
    Jak ja się bardzo cieszę, że komentujecie i oglądacie ten odcinek. Ale BŁAGAM was, już prawie w każdym komentarzu tłumaczę, że pokazuję jedną i tą samą lampę tylko NAGRYWAŁEM SIEBIE PRZEDNIĄ KAMERĄ CO WIDAĆ np. po znaczku na bluzie. 🙂

    Więc nie oszukałbym Was, nigdy w życiu. Także zakończmy ten wieczny spór. 🙂 Dzięki

Dodaj komentarz

Zadzwoń!