Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

Piotr zdradza nam kilka faktów o montażu LPG do silnika W12 w VW PHAETONIE! Energy Gaz Polska



Jakie był trudności przy montażu LPG do silnika W12? Ile najwięcej koni mechanicznych miał samochód, do którego Piotr montował instalację? Jaka instalacja sprawdza się najlepiej do tak dużych silników?
Na te i wiele innych pytań Piotr odpowie w dzisiejszym filmie! Zapraszamy!

Energy Gaz Polska blisko 15 lat prowadzi Warsztat w zakresie: montaż i serwis LPG! Cechuje nas wysoka i wyłączna specjalizacja w dziedzinie Autogazu! Zaufaj doświadczeniu, renomie, lat praktyki zespołowi Energy Gaz Polska Liderowi w montażu LPG!

Słowa Naszych Klientów „Polecam Energy Gaz Polska swoim znajomym, rodzinie, przyjaciołom” dodają skrzydeł naszemu Zespołowi i motywują do jeszcze lepszej i profesjonalnej pracy. Klient, który do nas wraca kolejny raz i wystawia pozytywne opinie Energy Gaz Polska cieszy serce! Ci co nas znają, korzystają z usług naszej Firmy, wiedzą, że Klient dla Energy to najważniejsza wartość! Dziękujemy i zapraszamy do skorzystania z usług Energy Gaz Polska!

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

25 thoughts on “Piotr zdradza nam kilka faktów o montażu LPG do silnika W12 w VW PHAETONIE! Energy Gaz Polska

  1. Volvo c30, 2.5l silnik, możliwa instalacja? Jeśli tak to jaka cena takiej usługi? Zależy mi na trwałym i jak najmniej awaryjnym oraz czy w tym przypadku instalacja byla by "bezobsługowa"? Czy jednak trzeba co pewien okres km robić regulację?
    Pozdrawiam!

  2. nie rozmiem dlaczego faworyzuje się samochody na prąd – wozy na gaz biją diesle i benzyniaki w kwestii norm emisji spalin a przy tym odpada kwestia żywotności baterii, małego zasięgu i małej dostępności infrastruktury technicznej. Nic tylko zakładać i jeździć za grosze. Gaz i benzyna normalna spalina!

  3. Co za gamoń… A8 klasa wyżej od Phaetona hahahha. Proponował bym się douczyć zanim coś się powie. To Audi czerpało z tego modelu VW nie odwrotnie. Phaeton był majstersztykiem i wszystkie modele segmentu F do pięt mu nie dorastały! Jedyne na co cierpiał Phaeton to znaczek. To jest jedyna wada tego samochodu. Żadne Audi, Mercedes czy BMW nie miały osobnej fabryki dla flagowego modelu. Żadnego z nich nie składali w białych rękawiczkach na podłodze wyłożonej parkietem. Poważnie radzę prześledzić czym był Phaeton. To że się nie udało to inna bajka ale Phaeton to Phaeton i nigdy nie będzie niżej niż A8!

Dodaj komentarz

Zadzwoń!