Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)
Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Cykl krótkich filmów, zawierający różne dziwne rzeczy w naszej pracy;)
#mechanik #naprawa #samochód
Pobrane z Youtube Wszystkie samochody osobowe i autobusy wszystkich marek można sprawdzić i naprawić w naszym warsztacie samochodowym. Klienci mogą tutaj naprawić swoje silniki wysokoprężne i benzynowe, skrzynie biegów, układy przeniesienia napędu, hamulce, układ kierowniczy, paliwo, układ wydechowy, elektrykę i zawieszenie. W warsztacie dokonujemy również pełnej wymiany oleju oraz wymieniamy filtry, klocki hamulcowe oraz tarcze hamulcowe. Prowadzone są tu również prace związane z blachą samochodową.
Więcej informacji o ofercie można uzyskać telefonicznie.
Mechanik z Dojazdem w Warszawie. Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanika i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe w Warszawie, Naprawa Silników Samochodowych – Remont w Warszawie. Remont silników samochodowych w Warszawie, Elektronik Samochodowy, Wymiana radia w samochodzie,
Related
13 thoughts on “111 Dzień Jak Każdy…15”
9:50…no bez przesady zmieniałem ten rozrząd kilka razy kompletny z pompą wody simmeringami itd i nie rozbierałem przodu i prawej ćwiartki bo nie było takiej potrzeby, do wymiany pompy cr też nie potrzeba ściągać przodu ani do ściągnięcia koła z niego, koło na wale schodzi bez odkręcania poduszki wystarczy sobie lekko silnik przepchać łomem lub czymkolwiek.
Kiedyś obiecałem tobie dac znać o moim silniku 3.0 tdi w audi a5 quattro z 2009 Sprawdziłem na tyle ile mogłem silnik od góry i jest trochę zapocony ale nie cieknie. Sprawdzałem pod filtrem oleju też sucho oprócz zaciekow wychodzących podczas wymiany filtra. Z przodu i z tylu też tragedii nie ma. Widziałem inne silniki w dużo gorszym stanie. Przebieg to 230kkm. Łańcuch oryginalny i mechanik nie stwierdził niepokojących odgłosów. Auto lata w 80% po autostradzie i trasach szybkiego ruchu (W Anglii) a olej zawsze wymieniany co 14-15kkm od nowości (jestem drugim wlascicielem) Szukam a6 z 3.0 tdi z 2013 roku i pamiętam żeby obejrzeć dobrze silnik i postrawdzac czy nie ma niepokojących wycieków z silnika. Pozdrawiam
musisz coś z dźwiękiem zrobić, stary, jak mówisz to nic nie słychać, jak są jakieś odgłosy silnika np. to wyje jak wściekły, znormalizuj to jakoś, albo mów głośniej lub w stronę mikrofonu(gdzieś tam na tym sprzęcie co to nim nagrywasz musi być…)
Nie mow prosze, ze "2.2 z PSA" to najgorszy silnik bez wyjasnienia, ze Puma ZSD to INNY silnik niz DW12 ktory ludzie maja w osobowych PSA i Fordach. Potem ludzie czytaja i narzekaja, ze nie kupia Forda 2.2 tdci bo to kiepski silnik. Ktore sruby sie w nich urywaja?
DW10 i DW12 to silnik PSA (DW12 zaczelo projektowac PSA, skonczyl Ford), a ZSD Puma (2.0 i 2.2) to projekt Forda i jest bardzo starym silnikiem ktory stosowano w Mondeo MKIII, wiec od 2000 roku. W osobowkach go juz nie ma, ale poza kiepskim ukladem wtryskowym i dwumasa to bardzo trwala jednostka i jesli nikt nie ruszal pokrywy od rozrzadu to robi kilkaset tysiecy bez wycieku. Ten silnik jest po prostu zbyt skomplikowany wiec za drogi do osobowek.
9:50…no bez przesady zmieniałem ten rozrząd kilka razy kompletny z pompą wody simmeringami itd i nie rozbierałem przodu i prawej ćwiartki bo nie było takiej potrzeby, do wymiany pompy cr też nie potrzeba ściągać przodu ani do ściągnięcia koła z niego, koło na wale schodzi bez odkręcania poduszki wystarczy sobie lekko silnik przepchać łomem lub czymkolwiek.
a cóż w tej Hondzie 2.4 było do roboty ? Czyżby regulacja zaworów ?…jeśli tak, to w tym silniku przyjemna i szybka robota
Kiedyś obiecałem tobie dac znać o moim silniku 3.0 tdi w audi a5 quattro z 2009
Sprawdziłem na tyle ile mogłem silnik od góry i jest trochę zapocony ale nie cieknie. Sprawdzałem pod filtrem oleju też sucho oprócz zaciekow wychodzących podczas wymiany filtra.
Z przodu i z tylu też tragedii nie ma. Widziałem inne silniki w dużo gorszym stanie.
Przebieg to 230kkm. Łańcuch oryginalny i mechanik nie stwierdził niepokojących odgłosów. Auto lata w 80% po autostradzie i trasach szybkiego ruchu (W Anglii) a olej zawsze wymieniany co 14-15kkm od nowości (jestem drugim wlascicielem)
Szukam a6 z 3.0 tdi z 2013 roku i pamiętam żeby obejrzeć dobrze silnik i postrawdzac czy nie ma niepokojących wycieków z silnika.
Pozdrawiam
musisz coś z dźwiękiem zrobić, stary, jak mówisz to nic nie słychać, jak są jakieś odgłosy silnika np. to wyje jak wściekły, znormalizuj to jakoś, albo mów głośniej lub w stronę mikrofonu(gdzieś tam na tym sprzęcie co to nim nagrywasz musi być…)
Co z tym Nissanem co pompa paliwa była wyciągana?
Zawsze tak odpalaja 3.0 tdi że wtryskui idealnie podaje ?? Czy comonrail ciśnieniem dobija ?? Czy może coś innego ?? 🙂
Fajnie jakbyś nagrał cały rozrząd, ktory wymieniasz w 2.2…
Fachowa robota…
Siema Majster pozdr
Przerabiales morze kiedyś Mercedesa C-klass 320cdi?
Niektóre rozwiązania w tych Nowych autach, masakra
Jak zawsze fachowiec na miejscu i wszystko śmiga
Nie mow prosze, ze "2.2 z PSA" to najgorszy silnik bez wyjasnienia, ze Puma ZSD to INNY silnik niz DW12 ktory ludzie maja w osobowych PSA i Fordach. Potem ludzie czytaja i narzekaja, ze nie kupia Forda 2.2 tdci bo to kiepski silnik.
Ktore sruby sie w nich urywaja?
DW10 i DW12 to silnik PSA (DW12 zaczelo projektowac PSA, skonczyl Ford), a ZSD Puma (2.0 i 2.2) to projekt Forda i jest bardzo starym silnikiem ktory stosowano w Mondeo MKIII, wiec od 2000 roku. W osobowkach go juz nie ma, ale poza kiepskim ukladem wtryskowym i dwumasa to bardzo trwala jednostka i jesli nikt nie ruszal pokrywy od rozrzadu to robi kilkaset tysiecy bez wycieku. Ten silnik jest po prostu zbyt skomplikowany wiec za drogi do osobowek.
nowy 2.0 jest gorszy