Loading…

Mechanika Pojazdów Osobowych

Mobilny Warsztat Samochodowy - Elektronika i Elektryka Samochodowa z dojazdem do klienta.
Kontakt do Mechanika

114 Dzień Jak Każdy…18



Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)

Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki Dziś pierwsze odpalenie 2,2 po naprawie, jak się sprawują plastikowe kolektory i trochę o AUDI A6 Allroad 3,0 biturbo
#mechanik #naprawa #samochód

Pobrane z Youtube Elektronik i Elektryk Samochodowy, Warsztat Samochodowy – Mechanik i Diagnostyka, Naprawiamy Silniki Samochodowe Warszawa, Naprawa Silników Samochodowych – Remonty kapitalne Warszawa, Wymiana radia w samochodzie, Remonty kapitalne Silników do Auta Warszawa, Elektronik Samochodowy,

22 thoughts on “114 Dzień Jak Każdy…18

  1. W cgq głowice są inne, nie pasują kolektory od tego z jedną trubiną 🙂 Blok też troszkę inny jest, bo nie ma miejsca na spływ od jednej turbiny 🙂 Te otwory od podstawy też są jakoś inaczej. Kiedyś przerobiliśmy jeden z ciekawości na bi turbo to trzeba troszkę powiercić, pospawać kolektory i praktycznie jak fabryka wychodzi. Do tego osprzęt oczywiście.

  2. Nie jestem mechaniki em ale lubię tego gościa widać że stara szkoła czysto, zna temat osobiście chciałbym żeby taki mechanik i w taki sposób naprawił mi auto pozdrawiam Mateusz

  3. Kolego a mam pytanie co może być ,1.9 dti 110km asv ,założone nowe sprzęgło ,dwumas sachs zimne auto jedzie jest ok,jak się zagrzeje 3/4/5 bieg sprzęgło się ślizga jak tylko turbo zaczyna dmuchać,dodam że rozgrzany zgasze przy wciskaniu sprzęgła skrzypi jakby przyjechało nie wiadomo ile ,a na zimnym cisza…?

  4. No chyba aby masy dobrze rozłożyć to skrzynia powinna być cofnięta do tyłu a nie wyciągnięta do przodu, dlatego niektóre tylnonapędowe samochody mają skrzynię biegów przy tylnym moście. nieprawdaż ?

Dodaj komentarz

Zadzwoń!